Frydzio7
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Frydzio7
Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Lachowice
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BRD
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Frydzio7
0
Reputacja
-
Wlasnie czasami coś tam doleje oleju, myślę że pompa tandemowa puszcza ?pompki były robione Chyba początkiem lutego
-
Wyciąglem dziś pompe z baku i moje zdziwienie jest straszne paliwo czarne a na obudowie pompy olej co to może być?
-
A dostęp do pompy w baku jest od góry e B7 sedan quattro czy trzeba zwalać bak. Też dolewalem jakieś specyfiki z liqui Molly ale bez rezultatu
-
EDIT: byłem u tunera powiedział że będzie do wymiany n75 wymieniłem i nadal nic nie pomogło. Już nie mam siły
-
Też mam taką nadzieję że, w końcu znajdę problem z moją Audi. Oczywiście jak będę wiedział i umiał komuś pomóc tak będę robił ?✋
-
Frydzio7 obserwuje zawartość [B7 BRD] 2.0BRD, przerywa/ dławi na wyższych partiach obrotowych
-
Jak w temacie silnik 2.0 BRD 170km, (obecnie ma 205km zrobiona mapa, wycięty DPF i usunięty EGR oraz wyprogramowane z softu wraz z czujnikami temperatury). Problem od dłuższego czasu taki, że podczas jazdy na biegu 1 i 2 jest ok na 3 czasami a na 4,5 i 6 na wyższych obrotach podczas jazdy tj. okolice 3100,3400 i przed 4000obr silnik przerywa tak jakby dławil albo brakowało mu paliwa. Wygląda to tak że, mam wciśnięty pedał gazu w opór dojdzie do tych obrotów i go przerwie (nie puszczam gazu) przerwanie trwa ok. 1s. Po czym tak jakby sam dodaje gazu i jest ok do następnego przedziału. Ogólnie to coś w stylu puszczenia gazu i dodanie go spowrotem, nie wiem jak to dokładnie opisać. Byłem u paru mechaników i diagnozy różne jeden mówił że turbo drugi że wtryski a 3 że czujnik map sensor. Zrobiona została regeneracja turbiny miała delikatne luzy, nie pomogło. Zmieniłem map-sensor nie pomogło. W końcu pojechałem do serwisu Audi na diagnostykę okazało się że, do wymiany jest siłownik klapek wymienili ale nie pomogło i stwierdzili że wtryski. Znalazłem gościa w Bolesławiu "Wtryski Nowak" i zregenerował mi 4 wtryski i sam je zakładał bo tylko wtedy udzielał gwarancji na 2 lata. Wtryskiwacze Simensa. 2 i 3 były już skończone, a 1 i 4 były w miarę ok ale też już parametry miały złe więc zdecydowałem się na regenerację 4 sztuk. Niestety nie pomogło. Co robić aby za chwilę nie wymienić połowy silnika? Już mam pomału dosyć tego auta. Dodam że świece żarowe też wymieniłem. Oleje zawsze wymieniałem max po 10k km wraz z wszystkimi filtrami.
-
Jestem Piotrek, mieszkam w Lachowicach, woj. Małopolskie. Mój samochód to Audi A4 B7 2007r. S-Line, sedan, quattro z motorem 2.0 BRD