Jump to content

mar_1981

Pasjonat
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About mar_1981

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    Bydgoszcz

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2000
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    ANB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. mar_1981

    Znaczek Audi

    Dla potomnych...może admin nie wywali że link do YT jest https://www.youtube.com/watch?v=gBvzxa4YxdM
  2. Widzę że słabo z zainteresowaniem i odpowiedziami To może ktoś podpowie na temat opasek. Z FMIC dostałem komplet opasek ale...niestety nie pasują. Te od strony IC są poprostu za małe. Kupiłem dziś nowe ale nie miałem rozmiaru i tak trochę na pałkę wziąłem z półki sklepowej i niestety są za szerokie. Podpowiedzcie gdzie dostać jakieś porządne i cieńsze - na zdjęciach widać o co mi biega.
  3. Chcę zamontować FMIC'a który leży już jakiś czas w pudełku i czeka. Nie mogę znaleźć za bardzo informacji jak go montujecie "przy kłach". Nawiercacie tam otwór żeby to powiesić, czy jest jakiś mniej inwazyjny sposób - oprócz spawania bo nie mam spawarki i nie potrafię spawać. Oglądam zdjęcia i nie mogę dojrzeć. Druga sprawa to widze że na C'owniku wieszacie IC - jakieś wymiary mógłby ktoś podać? Czy aluminiowy profil "U" np. 20x15 mm o grubości 1,5 mm utrzyma czy lepiej by wziąć stalowy kątownik i pomalować go żeby zabezpieczyć przed korozją? Mam zagwostkę jak to zamontować żeby było estetycznie, trwale i bezpiecznie zamontowane.
  4. Oddam gratis zniżkę do Fmic.pl. Ważna 14 dni od 27 maja. Ja nie skorzystać a może komuś się przyda.
  5. Zobacz ofertę Zniżka do fmic.pl 50zł. Oddam za darmo Oddam gratis zniżkę do Fmic.pl. Ważna 14 dni od 27 maja. Ja nie skorzystać a może komuś się przyda. Cena 0,00 zł Dodający mar_1981 Wysłano 31.05.2019 Kategoria Sprzedam
  6. Prosze o zamknięcie tematu. Problem rozwiązany
  7. No pewnie do kolegi Łukasza się odezwę jak ogarnę temat montażu FMIC + pewnie wtryskiwaczy bo faktycznie koszt nie duży natomiast moim przeciwnikiem jest czas tym bardziej że kończe budowę domu a w większości sam robię po godzinach pracy.
  8. No właśnie tak myślałem. Najlepiej chyba jakby wtryski mi przełożył ktoś kto będzie stroił auto. Czy do wtryskiwaczy trzeba dokupywać jakieś nowe oringi, uszczelki etc.???? edit: Obdzwoniłem kilka warsztatów w okolicy (również te polecane w dziale kuj-pom) i dziwne bo kilku fachowców powiedziało mi że 200KM spokojnie obskoczą moje oryginalne wtryski.
  9. FMIC dziś przyszedł (flansza naspawana jest) Mam mało czasu ale w czerwcu pewnie to ogarnę. Narazie nie mogłem się dodzwonić do tego od tej B6'ki i podpytać czy ma i za ile. Dodatkowo muszę poszukac kogoś w Bydzi kto ogarnie mi cały temat auta żeby przełożyć wtryski i zestroić, bo wydaje mi się że po wymianie wtryskiwaczy lepiej nie jeździć tylko odrazu skalibrować? Póki co szukam nadal wtryskiwaczy... Prosze o odpowiedź na jedno pytanie co teraz mi wpadło do głowy. Jak jest z trwałością tej części? Zastanawiam się żeby nie wtopić kasy jak kupie używki.
  10. FMIC zamówiony i czekam. Teraz szukam wtrysków bo się za długo zastanawiałem i niestety sprzedane są te które myślałem że wezmę. Czytam o wtryskach i też widze że można mocno poszaleć. Jakie optymalnie polecacie żeby nie przerabiać nic a żeby do ok. 200KM były OK. ? Czy od A4 B6 BEX byłyby OK? Oczywiście trzeba pewnie je później ustawić. Znalazłem kilka ofert. Prosze obejrzycie czy nie ma nic niepokojącego (wiem że to słaba weryfikacja ale wszyscy piszą że jest OK): https://www.otomoto.pl/oferta/wtryski-320cc-1-8t-b6-bex-06a906031ba-0280156061-ID6BCDSL.html https://www.olx.pl/oferta/wtryski-320cc-1-8t-bex-aum-auq-06a906031ba-CID5-IDxsZW2.html https://www.olx.pl/oferta/wtryski-wtryskiwacze-370cc-audi-a4-b5-b6-1-8t-2-7t-CID5-IDtnXW1.html I tutaj mam niedaleko i mógłbym podjechac tylko jeszcze nie dzwoniłem czy są dostępne: https://www.olx.pl/oferta/a4-b6-wszystkie-czesci-1-8t-bex-s-line-lz5j-avant-CID5-IDq4p9z.html#7093224408
  11. Dziękuję za odpowiedzi. Unf dziś podzwonię i się popytam czy zestaw jest P&P czy trzeba będzie rzeźbić i dospawywać coś.
  12. Po przeanalizowaniu tematu i poczytaniu co piszecie zdecydowałem się że założę intercooler inny. Więc reasumując.... 1. Czy większy IC + wtryski + turbo może dać moc rzędu 190 - 200 KM w ANB? Katalizator zostaje. Może kiedyś w przyszłości zmienię na sportowy ale to już bardzo odległa przyszłość. 2. Przeglądam IC na portalach i różnych sklepach i przewija się cały czas FMIC (z tańszych). Proszę admina o nie usuwanie linków bo nie robię reklamy tylko proszę o porownianie poniższych chłodnic i określenie czym się różnią (bo wymiary np te same a rożne ceny u tego samego dostawcy) i prosze o podpowiedź który kupić. A może macie jakiś sprawdzony sklep? https://allegro.pl/oferta/intercooler-audi-a4-b5-1-8t-1998-01-520x230x60mm-7693020998 https://allegro.pl/oferta/intercooler-audi-a4-quattro-s4-b5-1-8t-98-01-7882182419 https://allegro.pl/oferta/intercooler-turboworks-audi-a4-s4-b5-1-8t-98-01-7996452420 ten ma inne wymiary: https://allegro.pl/oferta/audi-a4-typ-b5-1-8t-intercooler-kit-ta-technix-8049704248 No i... https://fmic.pl/tuning-audi-intercooler/505-intercooler-audi-a4-18t-98-01-5907502266895.html 3. Czy w zestawach wystarczy dokupic opaski i mamy komplet do montowania czy coś jeszcze trzeba??? Ogólnie zastanawiam się nad producentem bo nie ma praktycznie opinii o TurboWorks i TA a większość jest o FMIC'u ale może nie ma różnicy i kupic ten tańszy i zostanie kasa na opaski i piwko do pracy
  13. Dziękuję za odpowiedzi. Coraz bardziej skłaniam się ku fmic'owi ale jednak kata wolałbym zostawić ze względu na coraz bardziej rygorystyczne przeglądy. Wtryski od Bexa mój mechanik nawet ma sprawne więc nie byłoby problemu. Zainteresowałeś mnie: Muszę wieczorem poczytać o powyższym. Do gregora mam ponad 600km a do Galetto 450 km. Gdybym był bliżej to pewnie bym zawitał. Zastanawiam się czy zrobić na początek 180KM, czy komplet odrazu tylko kasa spora...ale to już sobie sam przekalkuluje. Czy oprócz fmica są jeszcze jacyś warci polecenia producenci bo tylko w zasadzie przewija się fmic? Bo patrzę że jest jeszcze turboworks, TA. ?
  14. Dzień dobry, Przeczytałem sporo tematów i wiem juz sporo ale nurtuje mnie kilka pytań. 1. Niech ktoś obeznany podpowie w jakie moce można celować w 1,8T ANB 150KM 2000rok. Po zakupie zrobiłem: - rozrząd kpl., wszystkie paski, płyny (chłodniczy, hamulcowy etc.), olej Motul 5W/40 + czyszczenie miski i wymiana pompy oleju - regeneracja turbo K03 tyle że...złożone z wiekszym kołem kompresji od Audi TT 180KM - ostatnio nowa odma - oryginał ogólnie większość części które montuje do auta to albo OE albo (bardzo rzadko) zamienniki które są polecane. Nie chcę: - wywalać kata - wstawiać dodatkowego chłodzenia (fmic itp.) Mogę zrobić: - wymienić wtryski np. od BEX'a Założony jest nowy LPG ale gazownicy wiedzieli że docelowo będzie więcej niż 150KM więc graty sa juz wstawione dużo lepsze tak by po zmianie mocy auta można było to ogarnąć. 2. Z racji tego że polecani na forum fachowcy zwiekszenia mocy sa daleko ode mnie to prosze o porady na co zwrócić uwagę jak będę rozmawiał z potencjalnym "magikiem" Oczywiście biorę pod uwage tylko gości co mają hamownię i potwierdzą wykresami swoją robotę. 3. Czy są jakieś programy "uniwersalne" które należy omijać szerokim łukiem i poznać że tuner/programista idzie na łatwiznę i chce wcisnąc kit? Mam nadzieję że mnie nie zlinczujecie ale mam niedosyt wiedzy, a przeczytałem sporo postów.
  15. Już minął miesiąc od pytania ale widzę że kolega z Torunia. Mój mechanik zachwalał Cartur z Bydgoszczy i mówi że wielu jego kolegów co mają zakłady korzystają również z ich usług. Ostatnio do nich dzwoniłem i myślę że ceny tez mają znośne w porównaniu do konkurencji...no i blisko w razie jakiś kłopotów.
×
×
  • Create New...