Jump to content

mar_1981

Pasjonat
  • Content Count

    81
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About mar_1981

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    Bydgoszcz, Pionki

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2000
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    ANB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak niedaleko to jechać i sprawdzić. Bez oglądania to wróżenie z fusów. Ja nie liczę ile już włożyłem bo jakbym chciał za to co włożyłem + jeszcze wartość auta sprzedać to by mnie śmiechem zabili Ogólnie to jakoś mało tych ogłoszeń w Twojej okolicy. Może jakiś dalszy wypad? No chyba że Ci się nie śpieszy to poprostu cierpliwie czekaj i nie napalaj się. Coś się trafi.
  2. mar_1981

    Sterownik Airbag

    Pewnie w liczniku. U mnie tego błędu nie szło wogóle wykasować. Tutaj mały opis jak wymienić ten nieszczęsny sterownik. Wymiana sterownika ....a jak wyłączasz poduszkę pasażera to jakaś reakcja jest?
  3. Artdz to zależy co Ci się podoba. My zrobiliśmy gładzie wszędzie oprócz poddasza i powiem szczerze że drugi raz bym gładzi nie zrobił. Warunek to ładne tynki. Wiele osób teraz nawet kupuje farby o strukturze surowego tynku. Z daleka nie widać że nie ma gładzi a z bliska ładna struktura jest.
  4. Dwójka dlatego bo w ładnym stanie są Kolor samochodu mam srebrny więc raczej klasyczny kolor szukam żeby nie wyglądał jak szybcy i wściekli spod remizy 18 nie patrze bo samochodem codziennie dojeżdżam do pracy Bydgoszcz - Toruń, a drogi w miastach...wiecie jak wyglądają. Interesuje mnie też info czy wejdą i nie będą o nic obcierać. Czytam na temat szerokości i et w moim samochodzie i mam mętlik w głowie.
  5. Witam, Od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem wymiany felg na 17''. Szukam, oglądam i patrzę jak na B5 wyglądają różne felgi. Mam już gwint który czeka na montaż ale z 16'' średnio pewnie będzie wyglądać. Poniżej kilka felg które w moich okolicach znalazłem. Doradźcie które będą wyglądać fajnie na B5 w kombi? Pierwsze Drugie Trzecie Czwarte Piąte Na opony nie patrze bo pewnie na sezon maks są w ogłoszeniach. Najbardziej mi się podobają 5 i 3. Może coś nowego się trafi w okolicach...nie napalam się i cały czas oglądam w ogłoszeniach. Ogólnie szukam w okolicach żeby obejrzeć felgi. Średnio ogarniam jakie ET i szerokość dobrać żeby w miarę ładnie leżało. Z góry dzięki za opinie.
  6. No widzisz a ja patrzę na tą srebrna i cały czas widzę błotnik w innym odcieniu ale...pamiętajmy o wieku auta. Druga sprawa ta 3 jest po lifcie więc ładniejszy środek
  7. Chyba bym objechał jak nie masz daleko 2, 3, 1. Ale jakoś tylko 2 do mnie przemawia tylko chyba najstarsza ale jakoś najładniej wygląda. Ogólnie B5 to już leciwe autko i ciężko znaleźć coś fajnego. Ja sporo szukałem...a też miałem małą wtopę
  8. Na portalu aukcyjnym jest rozpórka do A4 B5 tylko wpisane jest że nie wszystkie B5'ki mają uchwyty a ona jest ori AUDI. Ktoś ma jakieś zdjęcie jak te uchwyty wyglądają? To jest dolna czy górna rozpórka? https://allegro.pl/oferta/rozporka-wspornik-poprzeczny-kielichow-audi-a4-b5-7641283784
  9. Takie samo pytanie zadałem kilka miesięcy temu i pewnie mój post jest poniżej gdzieś. Odpowiedź która się przewija to św. trójca: większy IC, wtryski i turbo. Później kat out (co akurat ja odpuszczam ze względu na przeglądy) i wstawiasz downpipe wyłączając sondę (w zależności od silnika), wtedy coś możesz zacząć rzeźbić z programem. O ile wtryski i turbo (chodzi mi o hybrydę na przykład lub większe) możesz odpuścić w zależności od mocy w jakie celujesz to IC już raczej nie bo będzie Ci "puchł" silnik w większe upały. Od razu mówię...IC mimo że zapewniają że jest do danego silnika i pasuje P&P to trzeba się namęczyć żeby to założyć. Powyższe to skondensowane informacje które mi przekazano. Reszta dokładnie jest na forum
  10. mar_1981

    Generalny remont

    Nie BEXA bo ANB A4 B5 remontowałem teraz i tak z grubsza to części ok. 2000 tyś. dodatkowo pozostaje kwestia jak głowica wygląda. U mnie za zrobienie głowicy zapłaciłem 600 zł. Dodatkowo mówisz turbo...ok tysiąc, płyny, olej, i wszystko co wyjdzie dodatkowo (bo może tuleje wywalone i trzeba to robić) to kolejne koszty plus robota....ogólnie sporo kasy - licz ok. 5 tyś. Ja miałem to szczęście że za robotę nie płaciłem i ceny części miałem dobre bo po hurcie no i wiem że mam wszystko nowe i chce pojeździć kilka lat teraz. Ale jak piszesz że taki dojechany to chyba bym poszukał słupka "nowego". Mój pracownik teraz remontował 2.0 tfsi (przytarł go zatkany smok) to zapłacił za całość 10tyś.
  11. Zobacz ofertę CB President HARRY II Classic Sprzedam CB President Harry II. Sprawne w 100% nie zniszczone. Wszystko widać na zdjęciach. Pudełka i dokumentów żadnych nie mam - pogubiło się przy przeprowadzce. Cena 150 zł + KW Cena 150,00 zł Dodający mar_1981 Wysłano 06.02.2020 Kategoria Sprzedam
  12. Sprzedam CB President Harry II. Sprawne w 100% nie zniszczone. Wszystko widać na zdjęciach. Pudełka i dokumentów żadnych nie mam - pogubiło się przy przeprowadzce. Cena 150 zł + KW
  13. Zdjęcia wygasły więc trochę odświeżę. Po kolei jeszcze raz. Na samym początku polecam odłączyć aku żeby przypadkiem nie przytulić jaśka. Zacznę od tego że ja miałem oryginalnie sterownik 8D0 959 655 J, a założyłem 8D0 959 655 TD który jest podobno odporniejszym zamiennikiem. Ale trzeba na koniec go w VAGu przeprogramować zgodnie ze swoim sterownikiem. 1. Wymontowujemy radio - tutaj zdjęć nie mam bo mam nie oryginalne więc wystarczyło za pomocą kluczyków je odblokować, wysunąć, wypiąć kostki i przewód antenowy i po sprawie. 2. Wysunąłem panel klimatyzacji i odpiąłem kostki. Spokojnie są idioto odporne i są oznaczone kolorami nie można pomylić Panel trzyma się na blaszkach które zaznaczyłem strzałkami. Dwie na górze i dwie od spodu. zdjęcia 1, 2 i 3 w albumie 3. Wypinamy ramkę która okala dookoła klimatronik i radio. Delikatnie ją ciągniemy bo trzyma się na zaczepach które niestety próby czasu nie zniosły i kilka się urwało i musiałem je ponownie przygrzać do ramki. Zdjęcie ze zdemontowaną ramką - powyżej 4. Naszym oczom ukarzą się śruby od popielniczki. Odkręcamy, odpinamy kostkę od podświetlenia i po sprawie. Zdjęcia niestety nie zrobiłem ale tego akurat nie można nie zauważyć i źle zrobić. 5. odpinamy osłonę lewarka od biegów. Trzyma się na zaczepach które wypinamy zaczynając od strony "ręcznego". Najłatwiej chyba włożyć ręką w mieszek i delikatnie pociągnąć. Blaszki widać na zdjęciu. Zdjęcie nr 6 w albumie 6. Następnie wyjmujemy popielniczkę tylną i pod nią odkręcamy nakrętki, kolejna jest pod osłoną plastikową pod podłokietnikiem i dwie symetrycznie po bokach pod zaślepkami widocznymi po maksymalnym odsunięciu foteli przednich do tyłu. UWAGA!!! Przy podnoszeniu całości najpierw odepnijcie wtyk OBD bo krótkie przewody ma. Zdjęcia 7, 8 i 11 w albumie 7. Żeby zdjąć osłonę ręcznego należy odpiąć zatyczkę plastikową pod rękojeścią. NIE CIĄGNĄĆ na siłę bo połamiecie. Zdjęcie nr 9 w albumie 8. Odpinamy ostrożnie kolejną plastikową osłonę przy włącznikach halogenów, odkręcamy wszystkie śrubki, wysuwamy przyciski od halogenów i podstawkę pod kubek 9. Po wszystkim powinna zejść osłona i taki widok macie jak na zdjęciu poniżej. Dodatkowo zdemontować należy dwa tunele powietrza przy sterowniku i wtedy macie swobodny dostęp do sterownika Zdjęcie nr 10 w albumie Mam nadzieję że nie zapomniałem o czymś bo już kilka tygodni temu to robiłem ale jakoś nie mogłem znaleźć wolnego czasu żeby to wrzucić. Zdjęcia nie chcą wejść na forum więc podaję odnośnik do katalogu ze zdjeciami na stronie fotosik i ustwiam zdjęcia jako publiczne żeby każdy mógł obejrzeć. Album ze zdjęciami
  14. Proszę podpowiedzcie co to za felga i czy podejdzie do A4 B5? Parametry: 18''; 8,5'' Zastanawiam się jak to będzie na B5 wyglądać.
×
×
  • Create New...