Jump to content

mar_1981

Pasjonat
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About mar_1981

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    Bydgoszcz, Pionki

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2000
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    ANB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wczoraj założyłem nowy silniczek. Zamówiłem Boscha i mam nadzieję że wytrzyma kolejne kilka lat Cena ok. 200 zł więc dużo lepsza niż "dedykowane" do A4, a różni się tak jak pisał przem8 tylko miejscem spoczynku wycieraczki. Mi to nie przeszkadza wogóle czy leży z lewej czy z prawej. Poniżej zdjęcia z numerem silniczka jakby ktoś pytał.
  2. OK. Kumam. W A4 też z lewej leży
  3. No teraz patrzę po wpisaniu numerów tego silniczka że pasuje do Golfa, Bory itp. a Audi nie ma w spisie więc czemu w tym sklepie piszą że do Audi? No cóż...jak pasuje i tylko ramie do wymiany to chyba wezmę. Napisz tylko czy ramię od Audi za długie/ za krótkie? Bo nie rozumiem tego że inna pozycja spoczynkowa. To może odrazu kupię w tym sklepie ramię i wycieraczkę jak tak jest, tylko widzę że też są dwa rodzaje...do HB i kombi...która?
  4. Znalazłem w necie silniczek Boscha. Myślicie że będzie kicha z nim? Pozwolę sobie wrzucić link: https://abcwycieraczki.pl/product-pol-87-Silnik-Wycieraczki-Bosch-Tyl-Audi-A4-Combi-do-2001.html Bosch to chyba dobra firma i nie powinno być z nim problemu. Pasować też chyba powinien do mnie.
  5. Dziękuję za odpowiedzi. Przełożenie mechanizmu...to będzie trudne. Oprócz tego że ukręciła się ta rurka od spryskiwaczy to tak wszystko zardzewiało w środku że raczej czarno widzę możliwość wykorzystania oprócz obudowy czegokolwiek innego u mnie. Dodatkowo ktoś chyba rozbierał nieudolnie bo jedna szczotka jest połamana i zastanawiam się czy gdzieś dostanę takie szczotki. Dlatego myślę czy np. Febi itp nie będą OK?
  6. Dziś rozebrałem silniczek wycieraczek w moim samochodzie i stwierdzam że regeneracja go nie ma sensu, a nie chce kupować używki bo może być w stanie podobnym do mojego i popracuje chwile i będzie znowu problem. Jakiej firmy polecacie? Może ktoś już coś przerabiał. Sporo jest ofert w sklepach więc nie wrzucam linków tylko nazwy firm które sa dostepne: Qualite Parties, NTY itp - ok. 140 zł Alanko - ok. 190 zł topran - ok 250 zł SKV - ok. 280 zł VEMO - ok. 280 zł FEBI ok. 310 zł Metzger - ok. 330 zł JP Group - ok. 370 zł VALEO, Meyle, Mapco - ok. 380 zł W zasadzie na wszystkie będzie gwarancja więc na min. 2 lata powinien być spokój ale wolę spytac bo może któryś wyjątkowo polecacie. Z góry dziękuję.
  7. Podjadę i sprawdzę...już kiedyś coś u nich dorabialem ale nie pamiętam...chyba do Alfy Romeo mi kluczyk robili i było OK. Zapomniałem o nich. Dzięki za przypomnienie
  8. Cześć, Czy w Bydgoszczy (ewentualnie w Toruniu) znajdę kogoś ogarniętego w elektronice który naprawiłby mi kluczyk. Podejrzewam zużyte przyciski pod gumkami ponieważ działały ciężko, po jakimś czasie przestał kluczyk wogóle działać, zmieniłem baterie i nic ale przed wczoraj nacisnąłem mocno i zadziałał. Pozdrawiam
  9. Ok. Dziękuję za podpowiedzi. Baterie mam dobre bo wczoraj wymieniłem żeby wyeliminować właśnie ta potencjalna wadę. Muszę poczytać jak ogarnąć z dwóch jeden. Jutro poszukam jakiegoś elektronika na miescie. Jak będzie chciał styki ode mnie to wiem co zamówić.
  10. Szukam od kilku dni podobnego tematu albo takiego samego jak mój problem ale wszystkie są dot. Programowania kluczyków. Ostatnio słabo działają mi przyciski do otwierania i zamykania samochodu. Pewnie z racji wieku wysłużyły sie. Czy jest możliwość wymiany samych styków w elektronice ? Ktoś tak miał albo wymieniał? Mam 4 kluczyki ale drugi scyzoryk ma wyłamane mocowanie przez poprzedniego właściciela jak wymieniał baterie więc podmianka nic nie da. Może ktoś z kuj-pom poleci jakiegoś elektronika ogarnietego w temacie o w ASO pewnie cena kosmiczna będzie.
  11. PODSUMOWANIE: 1. Zestaw FMIC nie jest P&P 2. Brak wszystkich łączników gumowych/silikonowych: a) od zaworu DV do aluminiowej rury FMIC b) na wyjściu z IC jest średnica 57 a rura alu ma 51, a w komplecie są 4 gumowe łączniki 51/51 c) brak rury od przepustnicy do nowej rury alu. Średnica na przepustnicy ok 63mm 3. Rury aluminiowe wg mnie są źle popodginane i chyba łatwiej było by zrobić to z większej ilości krótszych elementów. Chociaż wtedy prawdopodobieństwo nieszczelności większe. 4. Opaski z zestawu zamontowałem ale nie wróżę im długiego życia - dwie się rozsypały podczas montażu - zerwała się śruba przy dokręcaniu 5. Nigdzie nie napisane było że przy montażu należy zdemontować pompę SAI która jest w miejscu w którym należy poprowadzić nową rurę. Niby drobnostka ale...wypadałoby wcześniej kupić zaślepkę albo ją dorobić. Ja nie miałem zaślepki a nie chciałem żeby wywalało błąd to przeniosłem pompę SAI w miejsce starego IC i doprowadziłem tam zasilanie i wężyki. 6. Oprócz wycinania zderzaka i podcinania kratek to spory jest problem z halogenem i musiałem trochę namęczyć się i go powycinać żeby spasować wszystko a później go zabezpieczyć przed dostawaniem się wody. 7. Naspawana była flansza do map sensora ale do mniejszego (teraz wiem że są dwa rodzaje) i musiałem na szybko szukać kogoś kto mi to przerobi i pospawa żeby mój map sensor o średnicy 18 mm wszedł. 8. Wymyśliłem sobie podwieszenie IC na pręcie gwintowanym ciętym z metra co ułatwiło mi ustawienie wszystkiego prosto i dodatkowo dopasowałem trochę później wysokość tak by pasowało do zderzaka - Zdjęcie z poziomicą...z natury pedant jestem POLECAM: Kupić samą chłodnicę a następnie węże i rurki sobie dopasowywać i darować sobie caly zestaw. Kilka zdjęć w trakcie i po montażu. Jakoś to się wszystko złożyło. Teraz zostały mi wtryski które już czekają i w poniedziałek umawiam się na program i hamownie W razie pytań służę pomocą ale ogólnie chyba bym wolał komuś zapłacić teraz bo strasznie dużo zabawy z przymiarkami i kombinowaniem
  12. Jeżeli mówisz o tym węzu od turbo co idzie w dół i dalej łączy się z tym metalowym łącnzikiem do IC to w ANB wygląda on jak na zdjęciach i masz numer do niego.
  13. Dziś podwiesiłem IC i jakoś wszystko się ogarnęło....natomiast w zestawie nie mam kawałka wężyka którym podłączyłbym zawór DV z nową rurką idącą od IC do Turbiny - tam powinien być taki krótki ok. 5 cm. Podwiesiłbym go na tym wężyku co dostałem w kompecie (pytałem kilka postów wyżej co [email protected] mi odpisywał), przecinając go w połowie ale może poprostu brak tego elementu? Czy u Was też nie było tego elementu?
  14. A te mocowania do IC masz pod kątem....nie lepiej by było dać na wprost i IC byłby niżej i mnie belki i zderzaka do cięcia?
  15. Dzięki za informację. Siedze i czytam co z tą pompą SAI...kombinuje czy nie dało by rady jej jakoś przesunąć robiąc miejsce na rurę od IC...ale już nie chce mi się dziś do garażu schodzić...pokombinuję jutro jak czas pozwoli albo po jutrze.
×
×
  • Create New...