Fazii

Pasjonat
  • Zawartość

    1484
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

26

1 obserwujący

O Fazii

    Informacje

    • Imię
      Paweł
    • Lokalizacja
      Zbąszyń

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2000
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Kod silnika
      AVG
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    3542 wyświetleń profilu
    1. Fazii

      Bezpiecznik 27 sprawdzony? Do sprawdzenia też przekaźnik na pozycji 5 Sprawdzenie silnika: 4/15 stały plus 1/31 masa 2/NT lub 3/WW sterowanie
    2. Fazii

      Teraz powinno być bardziej przejrzyste: Układ korbotronic: Sterowanie szyb elektryczne : No i opis kolorów
    3. Fazii

      Instrukcja parowania pilotów : https://www.google.pl/search?q=adaptacja+pilota+audi&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwib1su6vsXgAhXqpIsKHT2qBWkQ_AUoAXoECAwQAQ&biw=360&bih=511#imgrc=NCCjAS9ZENqpoM Jakie kodowanie ma pompka po podłączeniu vaga
    4. Fazii

      A próbowałeś sparować piloty? Jakie kodowanie ma pompka?
    5. Fazii

      Co do grzania się stabilizatora to wszystko jest w normie. Mostki wygladają na fabryczne
    6. Fazii

      Odezwij się na pw
    7. Fazii

      Nie działający obrotomierz - vagiem wchodzisz na kanal 60 adaptacji licznika i wbijasz wartość 0 Licznik vdo czy jaeger? Sprawdź czy pin w kostce dobrze siedzi. Na której pozycji jest przekaźnik?
    8. Fazii

      Do sprawdzenia przekaźnik 229 i bezpiecznik 27 (15A).
    9. Fazii

      Złapie sygnał to się pojawi
    10. Fazii

      Gdzieś masz zware. Silniki składania obu lusterek są podłączone równolegle do tych samych zacisków sterujących. Sprawdź dodatkowo przekaźnik od składania lusterek. Jest na pozycji 11 i 12. Żadnych błędów nie odczytasz ponieważ steruje tym przekaźnik. Sprawdź panel sterujący Składane lusterka były dokładne czy z fabryki tak wyjechał
    11. Fazii

      To kostki od pompki centralnego zamka
    12. Nie da się u was kodowac bo zapewne macie pompki bez alarmu i obsługi pilotów. Poczytaj sobie temat "dorobienie kompletu kluczy" od użytkownika soulmaster3m, tam jest temat praktycznie wyczerpany
    13. W b5 nie ma modułu komfortu. Musisz wejść w 35- cen. lock. Do obecnego kodowania musisz dokodować mruganie kierunków podczas zamykania i otwierania. Z tymi dokladanymi modułami to wróżenie z fusów. Nie wiadomo czy ktoś to dobrze podłączył i czy w ogóle jest sprawny. Proponuję zrobić to aby miało ręce i nogi czyli pójść w fabryczne rozwiązanie (zmiana pompki na obslugującą piloty) i pozbyć się tego modułu. Błąd vcds wskazuje na nieszczelność w układzie pneumatyki zamków. Musisz nasluchiwac czy podczas zamykania/otwierania nie syczy gdzieś powietrze.
    14. Fazii

      Miernik w łapę i szukaj na listwie pod kierownicą
    15. Fazii

      Faktycznie jak patrzę po schemacie to w APR nie ma w szkynce ecu przekaźników . Licznik masz sprawny? Jak nie to nie polaczysz się vagiem z ecu. Sprawdź przekaźnik za pozycji 4