Fazii

Pasjonat
  • Zawartość

    1438
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

25

1 obserwujący

O Fazii

    Informacje

    • Imię
      Paweł
    • Lokalizacja
      Zbąszyń

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2000
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Kod silnika
      AVG
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    3465 wyświetleń profilu
    1. Fazii

      A lampka w podsufitce zapala się po otwarciu drzwi kierowcy? Ogólnie centralny zamyka zamki gdy w ciągu minuty od otwarcia ich nie zostaną otwarte żadne z drzwi Być może centralny nie dostaje info, że drzwi były otwarte.
    2. Fazii

      Komputer steruje przekaznikiem j271, który przez styk roboczy Zasila złącze D101 i A151 Pompa zasilana jest z bezpiecznika 28 (S228 20A) J271 wysterowuje również cewkę j757, który Zasila między innymi Zawór n75, egr, sondy. Po wyjęciu przekaźnika j271 w podstawce między 3/T a 4/86 jest 12V na wyłączonym zapłonie?
    3. Fazii

      Sprawdzaleś czy przypadkiem się nie skleił? Przekaźnik J271
    4. Fazii

      Bezpiecznik i przekaźnik sprawdzony? Sam klakson na krótko sprawdzaleś?
    5. Fazii

      Tylko zmiana kostek. Immo masz po za licznikiem. Możesz odlutowac masę diody immo i dać ja na pin 24 z żółtej kostki lub też zasłonić ją tasiemką W przeciwnym razie kontrolka będzie mrugać cały czas
    6. Fazii

      Jest to bezpiecznik S282 15A Zasila czujnik położenia wału g40 Zawór klap N239 Zawór turbiny N75 Zawór recyrkulacji spalin N18 Czujnik sprzęgła i hebli Któryś z tych elementów najwyraźniej robi zwarcie
    7. Fazii

      A w starym liczniku miałeś wyświetlacz temperatury?
    8. Fazii

      Przekladka pinów konieczna jest, dołożenie szarej kostki oraz sygnałów do niej, zmiana manetki na fis, adaptacja immo vagiem, dołożenie czyjnika temperatury/poziomu oleju w miskę lub wyłączenie tej funkcji w liczniku. Wszystkie info znajdziesz na forum.
    9. Fazii

      Tak. Pewnie samą dysze masz zapchaną
    10. Fazii

      https://nemigaparts.com/pl/cat_spares/etka/audi/a4/249/955100/
    11. Fazii

      https://images.google.pl/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fobrazki.elektroda.pl%2F50_1246878337.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.elektroda.pl%2Frtvforum%2Ftopic1361014.html&tbnid=NCCjAS9ZENqpoM&vet=1&docid=zgPR-82SVRaGfM&w=760&h=1075 Zrób według opisu i zadziała. Adaptacja pilota nie ma wpływu na immo. Skoro immo Ci nie gaśnie to znaczy, że kluczyk nie jest zaadaptowany do immo lub uszkodzony jest tramsponder.
    12. Fazii

      Jaki masz numer pompki? Proponowałbym pójść w ori rozwiązanie czyli pompka, antena i piloty
    13. Fazii

      Świece silnika masz zabezpieczone bezpiecznikiem 50A Najlepiej się wpiąć w styk 2/87 tak jak Kamil pisał, bądź idąc dalej w złącze A152(przewody czerwono białe) lub szarą kostkę 6-cio pinową pin4 lub 5
    14. Fazii

      Sprawdź czy w ogóle będzie jakiś odczyt z pływaka na wtyczce. Poniżej wartości dla pełnego i pustego baku. Jak widać w czerwcu 2001 była zmiana i rezystancja pływaka ma odwrotne wskazania