Skocz do zawartości

Fazii

Pasjonat
  • Postów

    2255
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

82

9 obserwujących

O Fazii

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Zbąszyń

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVG
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

8024 wyświetleń profilu
  1. To nie korozją tylko kalafonia po lutowaniu. Natomiast na pierwszym zdjęciu o ile dobrze widzę to osadził się grafit z wirnika. Wyczyścić i jeździć obserwować
  2. Tak bo inne nie obsługują alarmu. Przy nogach pasażera sprawdź kostki bo tam idą sygnały od otwarcia drzwi
  3. Jeżeli zależy Ci na dzialającym alarmie fabrycznym to szukaj pompki: 8d0 862 257 8d0 862 257 E (ewentualnie będzie trzeba przekodowac na "ruch prawostronny") Generalnie skoro nie widać wilgoci w pompce to być może gdzieś zacieka na kostki znajdujące się u dołu słupków A.
  4. Jaki masz nr pompki? Jesteś pewien, że sucho? Odpinałeś wtyczki? Piny nie są pośniedziałe? Pod białą pokrywką płytka drukowana nie ma oznak zalania?
  5. Pompkę masz w bagażniku w prawym boczku i to ona może być powodem opisanych usterek
  6. AWX awx.pdf
  7. BRD ecu brd.pdffuses.pdfrelays.pdf
  8. Kolory przewodów idących po drugiej stronie wtyczki ( idące do kabiny) powinny być brązowy i brązowo żółty . Wtyczka na schemacie opisana że koloru szarego.
  9. Wycieraczki, kierunki, klakson, światła wskazywały by na moduł J527 w kolumnie kierownicy. Sprawdzałeś bezpiecznik S13 (10A)? A szyby przód to sprawdź bezpiecznik S37 (30A).
  10. Coś mi się kojarzy że pod plastikową osłona zbiornika na płyn wspomagania może być wpięcie ale pewien nie jestem. Przy okazji postaram się sprawdzić.
  11. Jeden pin do masy drugi na pompkę centralnego (V94 kostka A pin 4) i do licznika (J218) kostka zielona pin 25.
  12. Sprawdź miernikiem czy taśma przewodzi na pinach odpowiedzialnych za poduchę.
  13. Żółta wtyczka jest od airbag więc na niej się skup
  14. Wypinasz zawleczkę na końcu centralnej prowadnicy fotela i elegancko odchylasz fotel do tyłu bez wyjmowania z szyn.
  15. A błąd skasowałeś? Jak tak to cudów nie ma, gdzieś musi być przerwa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...