Skocz do zawartości

POLONIAHACKER

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O POLONIAHACKER

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Ełk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

531 wyświetleń profilu

Osiągnięcia POLONIAHACKER

0

Reputacja

  1. robione 2 tygodnie temu, głowica sprawdzona, splanowana, nowa uszczelka.
  2. Sprawdziłem dzisiaj te rurki od nagrzewnicy. Jedna była ciepła (nie gorąca) a druga zimna. Poluzowałem opaskę i zsunełem tą jedną żeby ukazała się dziurka, po chwili zaczał lecieć płyn ale ogrzewania dalej nie było. Później zrobiłem jeszcze tak jak radził mi kolega, zamieniłem te rurki miejscami, (zmieniłem obieg), po jakiejś tam chwili i próbie odpowietrzenia okazało się że zaczęło delikatnie wiać ciepłym, dużo lepiej niż wcześniej, ale to jeszcze nie tak jak powinno być. Jakieś pomysły? co może być nie tak?
  3. A jak wygląda prawidłowe odpowietrzenie układu w B5?
  4. rozgrzać do 90C i obie rurki na nagrzewnicy muszą być gorące tak? A jak się okażę że tak jest jest zimna to co wtedy może być?
  5. Witam serdecznie wszystkich na forum, mam DUŻY problem z ogrzewaniem w Audi A4 B5 Kombi 1.9 TDI AFN. Rok temu była wymieniona nagrzewnica (w warsztacie), wtedy ładnie grzało, w tym roku masakra jakaś. Zero ciepłego powietrza. -Spaliło mi już 2 razy bezpiecznik 30A od dmuchawy, ale to już mam z głowy, ogarnięte. -2 tygodnie temu planowana głowica + nowa uszczelka -Przekładałem nawet panel klimy -Podłączyłem komputer a tam tylko błąd od czujnika tego na desce rozdzielczej, (błąd 00797, czujnik G107) okazało się że jak rok temu robili nagrzewnicę to nie podłączyli. Nie mam już pojęcia co się dzieję. -Zapowietrzony układ? Nagrzewnica się zasyfiła (gdzieś z silnika puściło syf i zapchało)? Dodam że jak się przejadę trochę auto się rozgrzeje do 90C, zaparkuję i zgaszę samochód to pod maską słychać syczenie, tylko na zewnątrz, tutaj gdzie nagrzewnica, to normalne?
  6. Witam ponownie, podłączyłem komputer i pokazało tylko jeden błąd a dokładnie czujnik G107. Robiłem też test UPG i niestety kolor płynu zrobił się zielony zamiast pozostać niebieski, wiec najprawdopodobniej czapka do ściągnięcia będzie, i to mogło być całym tym problemem moim.
  7. Dzisiaj wieczorem musiałem jeszcze jechać na stację paliw zatankować samochód, i tutaj zauważyłem pewną ciekawostkę i do tego coś dziwnego. 1. Jak wyjeżdżałem z domu włączyłem nawiew na szybę, zajechałem na CPN i patrzę przestało wiać, myślałem że wentylator padł lub się spalił bezpiecznik. Zatankowałem ruszyłem i odruchowo włączyłem znowu nawiew a tu niespodzianka zaczeło działać juz. hmm 2. Jak przejadę jakiś spory kawałem to z środkowych nawiewów idzie letnie powietrze, a jak przełączę nawiew na szyby lub pod nogi to już wieje zimnym (Temp. HI cały czas). To jakaś magia normalnie, nie mam już sił.
  8. Jutro podłączę komputer i zobaczymy czy są jakieś błędy, już mam dość z tym ogrzewaniem.
  9. Jutro podłącze komputer i zobaczę. Jeżeli chodzi o nagrzewnicę to rok temu była wymieniona na nową. Temperatura na zegarach to 88-89C na kompie 90C. Słyszałem o czymś takim że czasami jest problem z jakimiś klapami, że trzeba podkleić, ale gdzie one są, jak do nich dojść i jak wyglądają? Może tam leży problem cały?
  10. Wymieniłem czujnik temperatury zewnętrznej, czujnik G56 okazało się że był odłączony, podłączyłem i problem zniknął, Zostaje ten na desce rozdzielczej. Czy możliwe że przez ten błąd jest nadal słabe ogrzewanie? Dodam że jadąc dzisiaj zrobiłem coś takiego, włączyłem nawiew na górę, i obieg wewnętrzny. Leciało średnio-chłodne powietrze, przełączyłem na kratki (Środkowe) wiało już cieplej, ale nadal słabo. A jak włączyłem na nogi to znowu chłodne powietrze.
  11. Witam wszytkich, mam problem z ogrzewaniem, może już to ktoś przerabial lub podpowie. Rok temu wymieniana była nagrzewnica (w warsztacie), ogrzewanie przez całą zimę chodziło super, moment i gorąco w samochodzie. Niestety w tym roku lipa. Na liczniku 90C przejechane sporo kilometrów a wieje letnim powietrzem. Podłączyłem dzisiaj kompa a tam takie błędy: -00785 czujnik G56 -00779 czujnik G17 -00797 czujnik G107. G17 to czujnik temperatury zewnętrznej, zamówię nowy. G107 to jest ten na szybie chyba, sprawdzałem i niestety rok temu jak zmieniali nagrzewnice nie podłączyli jego z powrotem, i ja też nie mogłem go podłączyć bo nie ma na wierzchu kostki. A ten G56 to chyba czujnik w środku, gdzie on się znajdujesz? I czy możliwe żeby tak slabo grzało przez te błędy? Czy szukać przyczyny gdzieś dalej?
  12. Posiadasz może oznaczenia tych śrub ARP?
  13. Wyszło 210 KM i 445 Nm. Niestety sprzęgło blokowało na więcej, teraz chcę ogarnąć sprawę sprzęgła. Bo zapas jest duży
  14. Witam wszystkich, mam takie pytanko dotyczące wymiany skrzyni + sprzęgła w moim AFN. -Mam kupioną skrzynię 6ke (DQS) -Sanki z A6 C5 2.5 TDI -Kompletny lewarek -Nowy rozrusznik z A4 B6 AWX, exeo itp do skrzyni 6B (jest dłuższy niż ori w 5B) I teraz pytanie, -Czy dwumas od A4 B6 AVF (oznaczenia LUK 415024410) będzie pasował? -Śruby nowe do montażu koła (LUK 411013310) -Kompletny zestaw sprzęgła SACHS od A4 B7 BRD (3000 951 872) -Czy wysprzęglik z skrzyni 5B(ori) będzie pasował do skrzyni DQS oraz czy będzie dawał radę? (u mnie jest wkręcany przewód w wysprzęglik a w nowej skrzyni jest wtykany+zabezpieczenie) -Czy rozrusznik będzie pasował bez problemu czy trzeba coś kombinować z przeróbką sprężarki klimatyzacji? Bardzo proszę o pomoc, czy wszystko będzie pasowało? Czy ten zestaw sprzęgła też będzie w porządku? (Oczywiście tarcza pójdzie w kevlar) I czy śruby z starego sprzęgła będą pasować do nowego zestawu (chodzi o montaż docisku do dwumasy)
  15. Witam wszystkich, planuję zmiany w swoim A4 B5 1,9 TDI. Zostały mi ostatnie rzeczy do wymiany i miał bym kilka pytań, bardzo proszę o porady. Zmiany jakie są zrobione: -Wydech kwas 2,5 cala -EGR off -Kolektor ssący AWX -FMIC -Turbo AWX Teraz chcę zmienić: -Turbo GT17 -Wałek SDI + szklanki -Wtryski -Pompa 11 mm I tutaj nasuwają się moje pytania: -Do tej pory od ok. 100 tysięcy km jeżdżę na Mobil 10w40. Zostawić taki czy zmienić olej na inny? -Wtryski wybrać 230 (tak jak planowałem) czy już lepiej 260. W sumie końcówki bo mam zapasowe wtryski. -Jak będę wymieniał wałek + szklanki to wymienić coś jeszcze pod tą pokrywą? Co warto by było wymienić, tak przy okazji?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...