Skocz do zawartości

pawelwor

Pasjonat
  • Postów

    1192
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pawelwor

Informacje

  • Imię
    Pawel
  • Miasto
    Lublin/Kurów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pawelwor

3

Reputacja

  1. Jaki jest powód tego, że nie chce mi adaptacji zrobic, tj. gr001 adjustment status stoi na wait i nic sie dalej nie dzieje, bo z tego co zrozumiałem z wypowiedzi innych powinno sobie chodzić góra-dół? Mogę oczywiście przeskoczyć dalej i przyuczyć przyciskiem on/off/next, ale czy tak to powinno wyglądać? Bedzie podczas jazdy działać prawidłowo poziomowanie? Auto exeo, mce to samo co najlepsze high z B7, lampy h7+h7 przerobione na biled, samopoziom kompletny z b7, silniczki 4pinowe. Test moge robić, schodzą w dół i idą w górę. Tylko jak w takim razie mam ustawić pokretłami lampy, skoro nie ustawiają się w odpowiedniej pozycji do tego? Bledow brak, reczny spuszczony, auto stoi na równym
  2. Błędów brak, lampy przerobione na biled, samopoziom a4 b7, czyli silniczki na 4 piny. Zauważyłem że silniczki obniżają lampy na sam dol i tak zostają.
  3. Jak rozwiązałeś problem? U mnie mimo że auto stoi na równym i oba czujniki działają i pokazują wartości to nie chce mi zrobic adaptacji... W gr001 ciągle "adjustment status" stoi na wait i co najwyżej mogę sobie wciskać on/off/next, ale co z tego jak soczewki nie chcą pozniej pracować w testach... Jakieś rozwiązanie?
  4. Ma ktoś może rozpiskę jak powinny być podłączone silniczki do wtyczki lamp? Bixenon nieskrętny, silniczki 4pinowe. W silniczku mała białą kostka, oznaczenia ST, 2, 3, 4, 5, idą do wtyczki lamp pod 1, 2, 3, 4. Czy powinno być st->1, 2->2, 3->3, 4->4 czy jakoś inaczej? Nie da się zrobić adaptacji samopoziomu, wywala błędy: 01539 005 (wiadomo - brak adaptacji), 01534 010 (lewa lampa zwara lub przerwa), 01535 010 (prawa lampa zwara lub przerwa)
  5. Sorry, nie napisałem że b5 jest na 8d0 959 655J a sterownik z C5 4B0 959 655 J. Jedyna rzeźba jaką widzę ze schematów to zamiana miejscami dwóch kabelków od poduchy kierownicy, reszta to samo. Mnie interesuje czy ktoś już zakładał go, bo nie chce na darmo rozkrecac całego tunelu...
  6. Z ciekawości zapytam jeszcze, testowałeś, jaki efekt po podłączeniu był?
  7. Dokładnie chodzi mi o 4B0 959 655 J. Testował ktoś? Czy to będzie działać bezproblemowo?
  8. blind0, jak rozwiązałeś problem z dystansami do ośki? Znalazłeś coś pasującego w tym rozmiarze?
  9. Rozumiem, że takie są założone, czyli biorąc na tył klasę wagową 11 pod quattro 1BA będzie stał w miarę równo z przodem?
  10. dawca quattro: WAUZZZ8E08A014744 pacjent exeo: VSSZZZ3RZDR005146 Potrzebne sprężyny tył do quattro 1BA
  11. Od dawcy quattro (a4 b7) czy od obecnego oski (exeo)?
  12. Pomógłby ktoś dobrać jakie sprężyny tył i jakiego producenta kupić do B7 quattro 1BA? Nie mogę po starych dobrać, bo dokładane jest quattro w którym siedziało wcześniej 1BE... Czytam o tych klasach wagowych ale co mi do tego jak nie wiem jaka powinna być żeby to siedziało równo z przodem... Z tego co zrozumiałem to po przełożeniu z ośki do quattro d*pa by siadła, więc trzeba kupić nowe.
  13. Ojciec dokłada quattro do seata exeo kombi. Zawieche ma 1BA i tak chce żeby zostało, nie interesuje go obniżanie. Czy pomógłby ktoś dobrać odpowiednie sprężyny tylnie pod quattro i 1BA?
  14. Dzięki, działa. Wywala jeden błąd 01317 - 008, czy to znaczy że licznik z B6 nie da rady obsłużyć modułu samopoziomu z B7? Kodowanie nic nie zmienia
  15. Do gniazda diagnostycznego pociągnąć te cany? Dobrze zrozumiałem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...