Krawiec2001k
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Krawiec2001k
Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
Poland
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1996
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AEB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Krawiec2001k
0
Reputacja
-
Witam. Wiem, że temat był wałkowany wiele razy, aczkolwiek, chciałbym się upewnić. Czy do zwykłej skrzyni 5b sprzęgło od awx jest p&p? W sensie razem z dwumasem i dociskiem. I czy jest różnica między sprzęgłem z a4 b6 a Passatem b5 fl? Planowana moc to tak ok 250km. Sprzęgło muszę mieć na już, więc wolę od razu coś lepszego wsadzić. I czy kupować uzywke wszystko i obić np. Kevlarem, czy jakoś inaczej to załatwić? Chyba, że już się jakieś nowe rozwiązanie znalazło po tylu latach, bo większość postów już jest dosyć starych.
-
Tak jak w temacie. Mam w planach robić swoją 1.8t pod około 220km. Narazie chce zgromadzić rzeczy do zakupu, by wiedzieć ile pieniędzy przygotować. Jak narazie mam filtr powietrza od k&n i sztywny dolot, bo mój był porwany ten gumowy. W planach downpipe z kwasowki, turbo k04 lub k03, i teraz nie wiem właśnie które lepsze, czy wstawić k03-073 z Bex i kolektor TurboWorks_F PP-KW-148, czy k04-015 i kolektor Turboworks PP-KW-130. Turbo chce większe, bo i tak już mi padło. I teraz pytanie kolejne, czy opłaca się wymieniać wtryski na większe i DV, czy zostawić seryjne? No i jeszcze jakie sprzęgło, docisk i skrzynie biegów polecacie wtedy? Bo Skrzynia biegów już zjechana, i sprzęgło już też kiepskie.
-
Może coś z radiem, spróbuj sprawdzić na innym czy dzieje się to samo.
-
Dzień dobry. Zauważyłem u siebie pewien problem, otóż z tyłu, za fotelem pasażera jak i kierowcy, w miejscu dywaników jest mokro, od strony pasażera bardziej, lecz to nie jest woda, tylko coś lepkiego, myślałem, że może płyn chłodniczy, albo coś w tym stylu, macie jakieś pomysły co to może być i jak się pozbyć?