Jump to content

szpakuziom

Pasjonat
  • Content Count

    418
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

20

About szpakuziom

Informacje

  • First name
    Ałdii
  • Location
    Wrocław

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AVJ
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

1,536 profile views
  1. Cześć. Mam od dłuższego czasu problem i nie wiem jak się z nim uporać. Strzela mi delikatnie z wydechu, nie głośno, ale coś w rodzaju "Pufff" Silnikiem delikatnie ruszy i strzał "puff" Tak jakby coś nie tak z mieszanką było. Te strzały są co 5 sekund, nieraz jeden po drugim. Błędów brak, jedynie od napinacza (odpięta wtyczka) Chciałem nagrać te strzały, ale telefon tego nie łapie. W silniku mam wymienione cewki beru i nowe świece, także to chyba nie od tego. W innym 1.8t podobne objawy słyszałem.
  2. Tak, wystarczy kodowanie na kierownicę "wielofunkcyjną" Taśmę też musisz zmienić, nie doczytałem z obrazka.. Musisz mieć z końcówką "A" np taką na 12 pin AUDI A8 d3 07r TASMA POD KIEROWNICE 4E0953541A 8898642794 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 100 zł - AUDI A8 d3 07r TASMA POD KIEROWNICE 4E0953541A (8898642794). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!
  3. Możesz zainstalować. Masz moduł z końcówką "Q", taśma też powinna być raczej 12pin, więc pozostaje wrzucić kierownicę z multi i powinno działać.
  4. mO Może czujnik położenia wału leci w kulki, miałem podobnie parę lat wstecz z tego co pamiętam.
  5. No patrzyłem się na opinie tych firm i nie są one zbyt ciekawe, jedni piszą, że drogo, inni że turbo 500km nie przejeździło itd.
  6. Np? Ja nie widzę innych dobrych firm, a potrzebuje konkretną firmę, która zrobi mi suszarkę do mojej AVJ. Geremi nie odpisuje, nie oddzwania, już nie wiem jak mam się z nim skontaktować...
  7. No w hurtowni np, okolice 80zł uszczelka.
  8. USZCZELKA GŁOWICY CYLIND AUDI A4 B5 B6 B7 A6 1.8 T 7143327762 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 99 zł - USZCZELKA GŁOWICY CYLIND AUDI A4 B5 B6 B7 A6 1.8 T (7143327762). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Na Allegro można pokupować trochę pierdół od zaufanych sprzedawców, bo w stacjonarnym będzie znacznie drożej. Za same świece w motoryzacyjnym u siebie zapłaciłem 200zł, a za cewki 500 i powiedziałem ostatni raz kupuje w stacjonarnym... Ogólnie to nie wiem ile biorą u mnie, bo takie rzeczy naprawiam sam. W tym silniku to bajka i można się pokusić samemu naprawę, a można zaoszczędzić trochę pieniędzy. Patrzyłem się na cenniki warsztatów dostępne w sieci, bo z niedowierzaniem czytałem twoją odpowiedź, że tyle mogą brać za tak prostą konstrukcję silnika..
  9. No, za 2000 koła można zrobić troszeczkę większy remont, niż tylko wymiana uszczelki.
  10. 2 tysiące chyba przesadziłeś Uszczelka okolice 100zł, planowanie również + sprawdzanie szczelności max 150zł Robocizna to około 600 -700zł normalny warsztat bierze + uszczelki wałków 100zł uszczelki pokrywy zaworów + napinacza 100zł. Jeżeli okaże się, że głowica pęknięta, to trzeba liczyć wtedy z 2 koła
  11. No Zbiera się trochę, ja mam 380kkm, większośc rzeczy nie musiałem robić, nigdy mnie nie zawiodła, wszystko chodziło bez zarzutów do tej pory, po prostu wolę mieć porobione jak należy i nie bać się jechać w trasę.
  12. No to ja też nie będę gorszy z 16 wsadziłem spokojnie. Porobione rozrządy ORI, szkanki, uszczelnienie silnika, termostat, świece, cewki - już w tym roku... Całe szczęscie potrafię sam naprawiać w miarę możliwości bo za mechanika 1/4 więcej by była spokojnie Jeszcze regeneracja turbawki mnie czeka i wszystko porobione z silnika Teraz fele poszły do malowania proszkowego kolejne 5 stówek
  13. Teraz rozumiem. Mam Icka centralnego, już się przygotowałem Teraz miało być turbo, ale niestety przekładnia się spaprała...
  14. Ja przerabiam teraz ten sam problem i prawdopodobnie u mnie to maglownica. Zobacz, czy pod osłonami drążków kierowniczych nie masz oleju, musisz ściągnąć opaskę i delikatnie osłonę podważyć. Może też wąż być rozwarstwiony, który idzie od magla do pompy, wtedy jest mniejszy przepływ płynu i dlatego hałasuje.
×
×
  • Create New...