Jump to content

kamil-vag

Pasjonat.
  • Content Count

    4,711
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

631

About kamil-vag

Informacje

  • First name
    Kamil
  • Location
    Ostrowiec Świętokrzyski

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

8,688 profile views
  1. Tam widać na filmiku w którymś momencie jak strażacy się slizgaja na butach...
  2. Lepiej to zrób, bo bez tego ogranicznika momentu zaraz poleca Ci poduszki boczne silnika i skrzyni... Jak już nie poleciały...
  3. No właśnie, ładny karambol...
  4. No i widzisz, miałem rację, jest OK teraz, ładnie trzyma zadane ciśnienie 😉
  5. Tak mi się wydaje, łatwo to sprawdzisz miernikiem na ori wlaczniku. Podłącz i sprawdź czy w momencie przełączenia na mijania dalej wystawiony jest sygnał z postojówek, ale wydaje mi się, że nie...
  6. Te włączniki są dedykowane do VW niestety... być może nie jest wystawiany sygnał do MCE na wyłączenie postojówek i tyle... Zobacz normalnie miernikiem czy podaje Ci cały czas napięcie na wejscie do MCE od postojowych... Nie wiem czy dobrze pamietam ale ori włącznik działa właśnie tak, że daje sygnał do MCE po przekreceniu na postojowe, a przekreceniu na mijania sygnał z postojowek ginie a mimo to swiecą sie dalej, czyli MCE sobie setuje to ustawienie i zapewne je rozłącza dopiero pozycja na 0... Druga sprawa, też myślałem nad tym włącznikiem z ali, ale jets problem bo na 0 nie powinno dzialać nic, a pewnie się u Cb załącza DRL...
  7. Ja mam odbój na rurze na pasie przednim, a gniazdo przykręcane do miski:
  8. To fajnie, że udało się rozwiązać problem 😉
  9. Bo u Ciebie jest pewnie na pasie... Były 2 wersje, jedna gdzie łapa z gumowym odbojem była na misce i to jest łatwo wymienić, druga gdzie odboj jest na pasie przednim i to jest ciężko wymienić...
  10. Tu kolega miał tez problem, ale jemu padł ECM Relay, czyli ten nr 2: https://a4-klub.pl/topic/450140-b7-brd-problem-po-ulewnej-nocy-samoczynne-załączanie-wentylatora-chłodnicy/
  11. To będzie raczej ten 1.2 bo przecież nie masz automatu ? Po prostu jest przesunięty...
  12. Może byc też problem z nr 2, czyli Terminal 30 voltage supply relay -J317- Te przekaźniki można rozebrać, wyczyścić i osuszyć... Ale najczęściej po zalaniu trzeba wymienić...
  13. Przekaźnik pompy paliwa J17 Styki 85 i 86 to cewka - masa przychodzi z ECU 85 to plus po zapłonie - zobacz po zapłonie czy masz tu 12V, jak tak to 86 masa - zobacz czy pojawia się masa po przekręceniu zapłonu, jak nie to podaj tu masę - jak dalej nie ruszy pompa to styk 30 - tu ma być 12V po zapłonie styk 87 - tu ma być 12V po podaniu masy z ECU - to jest wyjście na pompę... jak chcesz sprawdzić pompę to podaj tu 12V... Interesuje Cię przekaźnik nr 1.1
×
×
  • Create New...