Jump to content

kamil-vag

Pasjonat.
  • Content Count

    4,274
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

412

About kamil-vag

Informacje

  • First name
    Kamil
  • Location
    Ostrowiec Świętokrzyski

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

7,343 profile views
  1. Wystarczy w jednym miejscu, przy zaworze EGR. Takie pełne zaślepienie wywali błąd, z tego co pamiętam @piotrosb rozwiercił na środku dziurkę (7-9 mm) i jeździ bez błędu i nie ma objawów szarpania...
  2. Wszelkie pytania o rozkodowanie VIN proszę kierować do tego posta: https://a4-klub.pl/topic/444535-dekoder-vin-wyposażenia-naszych-aut/ @Dev Wielkie dzięki od forumowej społeczności za pomoc ! ! !?
  3. Może stwierdził to po nieprawidłowej linii odcięcia? Podjeżdżał Ci przyrzadem pod lampy ?
  4. Wymieniony na oryginalny czy jakiś zamiennik ? ? ?
  5. Do B6 ten w zupełności Ci wystarczy: https://allegro.pl/oferta/najlepszy-najtanszy-vag-usb-kkl-line-we-wtyku-obd-6613000433 A program masz tu: https://a4-klub.pl/topic/402004-vag-com-3112-pl-en-vcds-lite-12-instalki/
  6. Takie wymiany w ciemno są bez sensu. Kup sobie kabelek za ~ 40 zł... zrobisz diagnostykę, sprawdzisz parametry.
  7. Korekcje na 3 cylindrze bardzo wysokie, tak jak Piotr Ci pisał: Jak widać w miarę rozgrzewania problem ustępuje. Kupić zestaw naprawczy uszczelnień pompowtrysku i wymienić na tym 3 cylindrze. Tylko oddaj to komuś kto naprawdę sie na tym zna. Bo potem może być więcej problemów niż przed...
  8. Spróbuj postawić auto tak, by d*pa stała wyżej niż przód...i wtedy zobacz.
  9. Odepnij wtyczkę przy odpalaniu od G62 i zobacz jak wtedy odpala
  10. A wskazania z czujnika G62 ? (temp dla ecu) Masz możliwość podpięcia VCDS'a ? Mozna by zrobić logi 013+023 po odpaleniu...
  11. Z tego co patrzę w ETCE to do AVF/AWX/AVB szedł 038907319E To jest czujnik z symbolem G28 Szukaj z kanału, blisko połączenia silnika ze skrzynią.
  12. Tu wkleiłem jak działa pokrywa i zawory: https://a4-klub.pl/topic/415489-tdi-pd-problem-z-pokrywą-zaworów-odmą-niedrożna-odma-i-kopcenie/?do=findComment&comment=5434405 Rozwalenie tej blaszki może skutkować zasysaniem większej ilosci oleju do dolotu...
  13. Co do doładowania to jest raczej OK, MAF swoje pokazuje, zadane ciśnienie osiąga szybko... W grupie 004 w dynamicznym mi się nie podobają wartości z czujnika położenia wałka rozrządu przy wyższych obrotach...
×
×
  • Create New...