kamil-vag

Pasjonat
  • Zawartość

    2466
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

107

7 obserwujących

O kamil-vag

  • Urodziny 23.05.1988

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Kamil
  • Lokalizacja
    TOS

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

3528 wyświetleń profilu
  1. Trochę te logi nie bardzo zrobione, ale widać, że geometria ma tendencje do podwieszania, w dodatku to szuranie może świadczyć o jej zabrudzeniu...
  2. Przeanalizuj sobie jak to działa: https://i.wpimg.pl/480x0/m.autokult.pl/51cadcfb8575auntitled-3-eb5494bd.jpg Z czego u nas jest jeszcze przed turbo wpuszczony wąż wyjściowy z odmy pokrywy zaworów.
  3. Zaslepienie EGR raczej zapobiega zasyfianiu turbo, nie spiekają się spaliny z olejem... W dolocie zostaje wtedy sam olej... Do tego turbina tloczy powietrze, które dopiero potem trafia przez EGR do kolektora a nie na turbo... EGR poprzez zaworek dopuszcza spaliny z układu wydechowego... Zaślepiając go, likwidujesz ten proces. Może jemu chodzi o to, że po prostu masz mieć to sprawne i tyle.
  4. Jeśli nowe to jak najbardziej
  5. Jak pierwszy raz robione to nie musisz, ale jak ktorya z kolei, to warto wymienić.
  6. To u mnie zdecydowanie dłużej, i u innych chyba też
  7. Pany a nie prościej kupić lampki "can-bus" - chociaz nie wiem co to ma wspólnego z canbus ale tak się przyjęło ? mam takie u siebie, zero problemów i zero kombinowania... http://allegro.pl/show_item.php?item=6579205901
  8. Jest, jak są jakieś ślady pocenia, wycieków, to jak najbardziej warto. W AVF masz taki: 06A103171A
  9. UWAGA MODERTAORA: UZUPEŁNIJ PROFIL ! W instalacji Uzupełnij profil, podaj kod silnika, rok... bo jak inaczej pomóc ?
  10. Poszukaj lepiej sprawnej używki. Nie baw się w regenerację...
  11. Tam idzie taki kołnierz uszcelniający: 038103171S
  12. Standardowy objaw zużytych oringów na pompo wtryskach... cofa się paliwo do baku. Na próbę stań tak by przód był mocno z góry na dół i zobacz wtedy jak odpala... zaworek na filtrze paliwa tez mozna obadać, wymienić na nim oringi...
  13. Wahler to przecież to samo co szło na pierwszy montaż, więc te 200-250 tys bez wycieków powinien polatać. Chociaż i tak myślę, że większość EGR jest ubijana przez olej w dolocie i druga opcja czyszczenie ostrą chemią... rozbierałem ten EGR i powiem Wam, że te oringi, szczególnie krawędzie uszczelniające - zamiast gumowatych robią się twarde jak plastik - no i zaczyna cieknąć...
  14. Co Ci się z nim dzieje ? Jak cieknie z ośki klapay gaszącej to jest to do zrobienia - sam tak wyeliminowałem wyciek z mojego. Jak z dziurek odpowietrzenia membrany EGR-a - temat do zrobienia, ale trzeba trochę się z tym pobawić... @luki19862121 a Ty nie kupowałeś czasem z SKV EGR-a ? Jakoś w miarę tanie one są...