kamil-vag

Pasjonat
  • Zawartość

    2049
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

68

6 obserwujących

O kamil-vag

  • Urodziny 23.05.1988

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Kamil
  • Lokalizacja
    TOS

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

2841 wyświetleń profilu
  1. Nie, poczytaj dobrze temat i podwieszone w diagnostyce.
  2. Do A3 8P musisz mieć HEX CAN a nie KKL
  3. Dzięki jeszcze raz
  4. Już mniejsza o to ważne żeby km nie robić bo ostatnio z Galerii Korona miałem spacer [emoji14]
  5. Adam, dzięki za info, widziałem na street view przed chwilą. I ile tam gość bierze od godziny ?
  6. Pany, mam w sobotę wizytę w Artimed na Paderewskiego. Gdzie tam idzie zaparkować ? Ten parking centrum będzie w week miał wolne miejsce ? Ewentualnie tam obok na rondzie widziałem orlen, jest gdzie postawić auto ?, dla picu mogę zatankować nawet...
  7. Pod wykładziną, pod nogami kierowcy.
  8. Porównaj sobie oba schematy, zobacz czy mniej więcej się zgadza. A zegary jak coś możesz wrzucić z passata, one są proste w obróbce programowej zwykłym KKL, jak się sterownik nie dogada z klimatronikiem to będzie lipa, wejdzie w awaryjny i będzie dmuchał pełną mocą. Do tego pewnie immo off by trzeba zrobić. Kolejna kwestia czy w B6 prędkość była z ABS czy skrzyni, 04r powinno być z ABS, więc jeden problem z głowy... Pompa w baku przy silniku VP może być zbędna, ale jak jest to można wykorzystać do wspomagania układu, zmienić tylko sterowanie przekaźnika np z sygnału z alternatora po odpaleniu...
  9. Tak ten kabelek będzie Ok i będzie działał czy to na 7,8 i win 10.
  10. Zaznacz na próbę położenie na sztandze i wydłuż o pół-jeden obrotu... Ciekawe czy ogranicznika nikt nie ruszał...
  11. Zrzuć pokrywę i zobacz jakie masz oznaczenia na PD. Mogą być nie od tego silnika. Jak będą takie jak trzeba to wtedy zmierzyć ciśnienie na tandemie. Albo zacząć od tego drugiego i jak ciśnienie OK to wtedy zaglądać pod pokrywę
  12. Kolega wyżej już napisał, ale tak szczerze nie ma się czego czepiać... MAP i MAF OK, korekcje PD i synchro też w normie.
  13. Do B6 kabel KKL, czyli diagnoza po linii K i VCDS Lite będą OK. Kabel od Viakena i nie będzie problemu ze sterami. Zresztą wszystko jest krok po kroku opisane w instrukcji... https://a4-klub.pl/index.php?/topic/402004-VAG-COM-311.2-PL-/-EN-+-VCDS-Lite-1.2---Instalki
  14. Logi są wręcz wzorowe... Ciężko tak wybadać, może być strona mechaniczna - dwumas, poduchy pod silnikiem...
  15. Tak w kolektorze Obok gruchy skracania dolotu, wtyczka nr 5: Lubi się zapaprać olejem, kąpiel w IPA dobrze mu robi