Jump to content

kamil-vag

Pasjonat.
  • Content Count

    5,277
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

902

About kamil-vag

Informacje

  • First name
    Kamil
  • Location
    Ostrowiec Świętokrzyski

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

11,872 profile views
  1. kamil-vag

    B6 DIVISION

    Jakie Ty te poduchy potrzebujesz? Podaj nr, ewentualnie jakie auto, rok i silnik
  2. Tyle porad i pomysłów 😆 wystarczyło od razu nam powiedzieć, że masz błąd od poziomu płynu, bo jak jest, to spryskiwacze się nie aktywują, takie zabezpieczenie przed spaleniem pompki...
  3. Miedzy wierszami, spróbuj jeszcze VCDS Lite używać do kodowania i testów wykonawczych.
  4. Podaj kodowanie z MCE, czyli central electronics Coding 0?xxx: Light Sensor 0 = Light Sensor not installed 1 = Light Sensor installed 0x?xx: Trailer Hitch 0 = Trailer Hitch not installed 1 = Trailer Hitch installed 0xx?x: Headlights 0 = Halogen Headlights 1 = Xenon Headlights 0xxx?: Country 1 = Rest of World 2 = Northern Countries (Finland, Sweden, Norway, Denmark) 3 = USA 4 = Canada
  5. kamil-vag

    B6 DIVISION

    Coś koło 800 zł za kpl wychodzi
  6. Zobacz teraz kodowanie czy masz na xenony zrobione
  7. kamil-vag

    B6 DIVISION

    Da radę 😉 ogólnie chcesz mieć spokój to się bierze ori Avon z Aso, na zamiennikach bywa różnie, szczególnie w TDI, w benzynie można by jeszcze jakieś olejowe zamienniki spróbować, ale chyba nie ma sensu eksperymentować
  8. kamil-vag

    B6 DIVISION

    Silnika ori robi Avon z UK, odbój na pasie przednim i skrzyni Lemforder.
  9. No to znaczyłoby by to, że nie została odpowiednio dokręcona śruba mocującą pompowtrysku...
  10. Zobacz czy masz w ogóle wpięte przewody do MCE. Wtyka 10 pinowa i 2 pin to zasilanie.
  11. Najlepiej załadować tył i przejechać się i zrobić logi, będzie widać reakcje czujników i wysterowanie silniczka, może będzie można coś z tego powiedzieć... Może też być jak piszesz, że tylny czujnik nie działa jak trzeba, pytanie czy założony w dobra stronę? Bo z tego co widziałem, da się założyć na odwrót... Ale chyba wtedy ma przekroczone wartości.
  12. Soczewki masz z B8? One są dość długie, czasami z żarnikiem na tyle długie że potrafią przyhaczyc o dekielek, nie wiem jak w b7, ale w b6 tak się zdarza i nie działają wtedy w pełnym zakresie regulacji...
  13. Problem jest głównie na 1 cylindrze, duże bipy, wysoka korekta, spróbuj wymienić uszczelniacze i przełożyć go w miejsce 2... Jak nie pomoże pompki do wymiany, na 3 też wysoka korekcja...
  14. Jak dla mnie to turbo znowu do czyszczenia... Ewentualnie źle podpięte podciśnienia albo n75 felerny, ale jak na poprzednim było to samo to wróć do zabrudzonej geometrii turbo... Co do korekcji są wysokie na 3 i 4 cylindrze, uszczelniacze pewnie do wymiany.
×
×
  • Create New...