kamil-vag

Pasjonat
  • Zawartość

    2810
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

161

7 obserwujących

O kamil-vag

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Lokalizacja
    Ostrowiec Świętokrzyski

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

4355 wyświetleń profilu
  1. kamil-vag

    Raczej to nie MAF był przyczyną, nie ciął dawki... BS 003 też raczej nie nie rozruszałeś przypadkiem geometrii ostrzejszą jazdą ? ? ? Patrzyłeś jak teraz wyglądają korekcje ?
  2. kamil-vag

    W VAGu masz wszystko, czas odpowiedzi, odległość od przeszkody, czy aktywny dźwięk itd... szybciej byś doszedł po podłączeniu do kompa niż tak w ciemno szukać...
  3. kamil-vag

    Zanim zmieniłbym pokrywę na nową to spróbowałbym starą rozbebeszyć, żeby sprawdzić, czy przelot coś zmieni...
  4. kamil-vag

    @Langista, kto niby Januszuje ? Wstawiane posty ze zdjęciami, ewidentna wada materiału albo błąd w produkcji... Co inngo jak są oberwane/naderwane gumy ze względu na zły montaż...ale wysuwające się z gniazd tuleje czy gumy na lewo-prawo to już nie wina montażu...
  5. kamil-vag

    Dobra, nowy wahacz założony, na szczęście poszło sprawnie, bez ściągania koła itd... Łączniki wsadziłem stare Lemfordera, niestety nie miałem do SKV zaufania, to samo się działo koledze na wcześniejszej stronie tematu, być może to też jakaś nowa wada ? ? ? Guma odczepia się od gniazda przy lekkim odgięciu ręką, a co dopiero mówić przy siłach jakie są przy pochyleniu auta i działaniu stabilizatora na łącznik... Kolejna moja uwaga to mam wrażenie, że całe tuleje, te trzymające amortyzator też jakby mają widoczną szczelinę w gnieździe wahacza, ale tym razem nie guma, tylko cała tuleja gumowo-metalowa... Przyjrzyjcie się temu... może to tylko takie złudzenie, bo jako tako luzów nie stwierdziłem... szkoda, że nie strzeliłem fotki...
  6. kamil-vag

    Jest OK, nie wygląda żebyś miał jakieś problemy z nieszczelnością... zrób adaptację o której pisałem i poobserwuj...
  7. kamil-vag

    @piotrsob1 robił kiedyś pomiary i wyszło mu tak: 880 obr/min - 3,5 Barów 1500 obr/min - 6,0 Barów 2000 obr/min - 7,0 Barów 3000 obr/min - 8,0 Barów 4000 obr/min - 9,0 Barów To 3,5 bar to jest minimum, zdrowa pompa daje więcej jak widać z przedstawionych przez Piotra pomiarów...
  8. kamil-vag

    Poszło, bardzo fajne propozycje w tym miesiącu
  9. kamil-vag

    Czysta PB ? Obserwuj wskazania grupy 032 od czasu do czasu, jak nie przekroczą tych 10% to będzie dobrze... Przepływka tez jeszcze nie najgorzej...
  10. kamil-vag

    Nieszczelność Turbo - Kolektor - duży odczyt MAF, mały odczyt MAP (+ dymienie, bo mniej powietrza w cylindrach, niż zostało to zmierzone)... u Ciebie narasta proporcjonalnie... Jedynie gdzie mogłaby być nieszczelność to pomiędzy filtrem a turbo... ale wtedy jest niski MAF, co dalej cięta dawka... fizycznie do cylindrów wpada więcej powietrza niż to jest zmierzone... więc tu kopcenia nie ma... mniejsza moc... Powodem kopcenia może być też źle napisany program - źle dobrany AFR... Ja pomysłów więcej nie mam... może ktoś jeszcze będzie w stanie pomóc...
  11. kamil-vag

    Podejście masz bez sensu... Przecież ciśnienie na tandemie można zmierzyć i go wykluczyć, druga sprawa po logach byłoby widać co z korekcjami, może kąt synchro masz za bardzo na minus i ustawienie na +1 zmniejszylo by telepanie... I zanim zmienisz pompki to moze warto najpierw w tych zrobic oringi, tylko zgodnie ze sztuką i ustawic na 180... Z drugiej strony, jak masz za dużo $$$ to się baw w podmiany, tylko się nie zdziw jak nic to nie da...
  12. kamil-vag

    Zrõb log dynamiczny grupy 003+008+011 i zobaczymy co dzieje się z przepływem, tylko nie krec filmiku, a wrzuc plik z vcds na vaglogi.pl
  13. kamil-vag

    Takimi zrzutami auta nie zdiagnozujesz, porob logi na zimnym, zaraz po odpaleniu i potem na rozgrzanyn (tak po minucie) - kanal 013+018+023, do tego osobny log z kanalu 004, oraz mozesz wrzucic basic settings grupy 003 zeby zobaczyc czy egr dziala prawidlowo... BIPy w twoim aucie są jeszcze jak na 2.0 OK... Alarm to cos w okolicach +-100. Inaczej jak w 1.9 bo tam juz +- 60 jest dużą odchyłką
  14. kamil-vag

    Po to jest odma, żeby odpowietrzać skrzynię korbową, gorzej jakby nic nie wylatywało... To wylatuje tzw. mgiełka olejowa.