kamil-vag

Pasjonat.
  • Zawartość

    3403
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

251

10 obserwujących

O kamil-vag

    Informacje

    • Imię
      Kamil
    • Lokalizacja
      Ostrowiec Świętokrzyski

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2003
    • Silnik
      1.9 TDI PD
    • Kod silnika
      AVF
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    5506 wyświetleń profilu
    1. kamil-vag

      To rdzewieje rant dookoła światła stopu, uszczelka z czasem robi się sztywna i zaczyna popuszczać wodę i potem już dalej ruda szaleje... ja ze względu na to kupiłem nowe światło, bo jak zdemontowałem stare to uszczelka rozsypała się w rękach a jest ona na stałe z plastikiem
    2. kamil-vag

      Na taśmę dwustronną...
    3. To co kupiłeś to raczej do edycji/zapisu eepromów a nie diagnostyki... jak możesz zwróc, albo wymień na VAG KKL Widzę u nich jest https://allegro.pl/oferta/interfejs-vag-kkl-vw-audi-seat-skoda-auta-1989-04-6731787902 więc zapytaj czy Ci podmienią, chociaż jak dla mnie przepłaciłeś i kabelek za 25 zł nie jest w niczym gorszy od tego u nich... Ludzie czytać, szukać zanim coś kupicie, szkoda Waszych ciężko zarabianych pieniędzy
    4. kamil-vag

      Podejdzie, ale trzeba zastosować przekaźnik, żeby działało podgrzewanie szyby i lusterek jest wszystko na forum. Warto brać graty z B7 bo mają inną powłokę, nie wycierają się jak te z B6
    5. kamil-vag

      @misiek95, Ty też swap'owałeś ale chyba cały awx wsadziłeś nie ?
    6. kamil-vag

      to jak będziesz robił dorzuć 003+008+011
    7. kamil-vag

      No to już bliżej niż dalej, a wiadomo, że z czasem napinacz też ma coraz mniejszą sprawność. zobacz sobie w dynamicznym 004 czy bardzo klęka...
    8. kamil-vag

      Nie widzę nic złego w tych logach. Ustaw na 0,0 wtedy jest mniej podatny na przeskoki. Kiedy był ostatnio rozrząd zmieniany ?
    9. Jakbyś kupił kabel, który w tym temacie się przewija ze 100 razy, toby było OK, masz kupić KKL...
    10. kamil-vag

      Jak masz lapka, kup sobie kabel za parę zł i sam będziesz diagnozował i robił logi... https://allegro.pl/najlepszy-najtanszy-vag-usb-kkl-line-we-wtyku-obd-i6613000433.html program na forum w dziale diagnostyka.
    11. kamil-vag

      Ja ostatnio znudzony ostatnimi częściami Vikingów, wpadłem na The Last Kingdom. Trzy sezony łyknąłem w przeciągu tygodnia, i teraz już czekam na S04 z niecierpliwością
    12. kamil-vag

      No to tak jak mówię, zmierzyć kompresję (pomijając, że wszystko "nowe") jak to wyjdzie OK, to wtedy ten jeden pompo-wtrysk wyciągnij, obejrzyj... ewentualnie podmien na uzywke
    13. kamil-vag

      To coś musi być nie tak na tym cylindrze... ciekawe jak to jest wyregulowane, ustawione... może ścina oringi w tym gnieździe...
    14. kamil-vag

      Tak jak Daniel pisze, coś się dzieje na 4 cyl. Pasowało by zmierzyć kompresję, jak OK to wyciągnąć wtryski, zmienić uszczelnienia i zamienić miejscami 1 z 4. Wtedy będzie widać, czy korekcja pójdzie za wtryskiem, jak tak to ten jeden wtrysk podmienić na jakąś używkę... do tego jak jest możliwość zmierzyć ciśnienie na tandemie, chociaż BIP-y są w porządku... logi dynamiczne by może coś więcej powiedziały... Jeszcze zanim cokolwiek zrobisz możesz spróbować zalać na mniejszą ilość w baku środek do czyszczenia wtrysków, po tym zmienić filtr i dolać na pełny bak z 300ml oleju do 2T (tylko doczytaj jaki, bo nie każdy się nadaje)... zaszkodzić nie zaszkodzi a może pomoże...
    15. kamil-vag

      Logi dynamiczne 003+008+011 Logi statyczne 013+018+023 I może być dynamiczny 001 004 023 EGR próbowałeś zaślepić na próbę ?