-
Zawartość
2466 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
107O kamil-vag

- Urodziny 23.05.1988
Informacje
-
Płeć
Mężczyzna
-
Imię
Kamil
-
Lokalizacja
TOS
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rocznik
2003
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Trochę te logi nie bardzo zrobione, ale widać, że geometria ma tendencje do podwieszania, w dodatku to szuranie może świadczyć o jej zabrudzeniu...
-
Przeanalizuj sobie jak to działa: https://i.wpimg.pl/480x0/m.autokult.pl/51cadcfb8575auntitled-3-eb5494bd.jpg Z czego u nas jest jeszcze przed turbo wpuszczony wąż wyjściowy z odmy pokrywy zaworów.
-
Zaslepienie EGR raczej zapobiega zasyfianiu turbo, nie spiekają się spaliny z olejem... W dolocie zostaje wtedy sam olej... Do tego turbina tloczy powietrze, które dopiero potem trafia przez EGR do kolektora a nie na turbo... EGR poprzez zaworek dopuszcza spaliny z układu wydechowego... Zaślepiając go, likwidujesz ten proces. Może jemu chodzi o to, że po prostu masz mieć to sprawne i tyle.
-
Jeśli nowe to jak najbardziej
-
Jak pierwszy raz robione to nie musisz, ale jak ktorya z kolei, to warto wymienić.
-
To u mnie zdecydowanie dłużej, i u innych chyba też
-
Pany a nie prościej kupić lampki "can-bus" - chociaz nie wiem co to ma wspólnego z canbus ale tak się przyjęło ? mam takie u siebie, zero problemów i zero kombinowania... http://allegro.pl/show_item.php?item=6579205901
-
Jest, jak są jakieś ślady pocenia, wycieków, to jak najbardziej warto. W AVF masz taki: 06A103171A
-
UWAGA MODERTAORA: UZUPEŁNIJ PROFIL ! W instalacji Uzupełnij profil, podaj kod silnika, rok... bo jak inaczej pomóc ?
-
Poszukaj lepiej sprawnej używki. Nie baw się w regenerację...
-
Tam idzie taki kołnierz uszcelniający: 038103171S
-
Standardowy objaw zużytych oringów na pompo wtryskach... cofa się paliwo do baku. Na próbę stań tak by przód był mocno z góry na dół i zobacz wtedy jak odpala... zaworek na filtrze paliwa tez mozna obadać, wymienić na nim oringi...
-
Wahler to przecież to samo co szło na pierwszy montaż, więc te 200-250 tys bez wycieków powinien polatać. Chociaż i tak myślę, że większość EGR jest ubijana przez olej w dolocie i druga opcja czyszczenie ostrą chemią... rozbierałem ten EGR i powiem Wam, że te oringi, szczególnie krawędzie uszczelniające - zamiast gumowatych robią się twarde jak plastik - no i zaczyna cieknąć...
-
Co Ci się z nim dzieje ? Jak cieknie z ośki klapay gaszącej to jest to do zrobienia - sam tak wyeliminowałem wyciek z mojego. Jak z dziurek odpowietrzenia membrany EGR-a - temat do zrobienia, ale trzeba trochę się z tym pobawić... @luki19862121 a Ty nie kupowałeś czasem z SKV EGR-a ? Jakoś w miarę tanie one są...
-
Poczytaj ten temat: