kamil-vag

Pasjonat.
  • Zawartość

    3304
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

213

9 obserwujących

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Lokalizacja
    Ostrowiec Świętokrzyski

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

5048 wyświetleń profilu
  1. kamil-vag

    Z tego co widzę to wtrysk od A3, Polo, Golf - silnik AXR czyli 101KM Jaki Ty masz silnik ? No i nie 2 a ta 4 dalej jest najgorsza, ale może mieć takie korekcje przez to, że ma inną wydajność...
  2. kamil-vag

    Tu było wszystko opisane co do numerów części: https://a4-klub.pl/topic/349521-poduszka-skrzyni-biegów-i-drgania-lewarka-19-tdi/?do=findComment&comment=4753551
  3. kamil-vag

    Przeładowuje na maksa... Do sprawdzenia N75, może się przycinać lub zacina się zmienna geometria turbo...
  4. kamil-vag

    I tak się zaraz okaże, że są luzy na gumowych prowadnicach szyny kasety i na jabłku przy skrzyni i będzie trzeba wszystko wyciągać, lepiej kup od razu wszystkie części i zrób za jednym razem
  5. kamil-vag

    Kolejne logi OK. Nie miałeś czasem tak, że przed regeneracją turbo przeładowywało, stąd zostały odczucia, że lepiej ciągnął ?
  6. kamil-vag

    Powiem szczerze, że tragedii to nie ma. To turbo wstaje w jakieś 2s. Pojeździj trochę dynamiczniej, może lekko geometria się podcina... Wykres całkiem poprawny. W sumie nie wiem dlaczego masz odczucia, że słabo jedzie bo wygląda to przyzwoicie. MAF też dawki nie tnie... Zrób logi jeszcze 004 statyczny, i 013+018+023.
  7. kamil-vag

    Czyli pierwsze co, zajrzeć pod pokrywę i podoginać/poczyścić konektorki pompek.
  8. kamil-vag

    To nie ma najmniejszego sensu, robi się komplet
  9. kamil-vag

    1. Zdrowo przeładowuje, pewnie zasyfiona geometria, a to może być konsekwencja oleju w dolocie... 2. Jest jakiś tam program, podlane paliwa, nie wiem czy działa ograniczanie dyminienia, nie podałem Wam, a przydałoby się log 001 byłoby widać jaka jest dawka... 3. Synchro za dużo na plusie... Hmmm korekcje wyglądają OK na jałowym Ja bym zaczął od wgrania serii i ponownym zlogowaniu, żeby było widac co wtedy się dzieje...
  10. kamil-vag

    No i widzisz, po wymianie jest super. korekcje bardzo ładne. A już chciałeś PD wymieniać
  11. kamil-vag

    Oni zawsze uważają, że PD są zużyte i nadają się do regeneracji... Nie będę dyskutował, każdy ma swoje racje, ale po kilkunastu przypadkach na forum, wychodzi zazwyczaj, że lepiej było by tego nie robić... Chciałbym, żeby każdy miał do sprzedaży takiego "ulepa" w takiej kondycji jak mój TDI PD, i nie po regeneracji pompek a po kąpieli ich w ultradźwiękach i wymianie uszczelnień...
  12. kamil-vag

    Jprd chore sumy za to kasują lepiej wytargać komplet ze sprawnego silnika za 600-800 zł... Nawet 2 komplety można by wyhaczyć w cenie samego sprawdzenia... Wbrew pozorom, pompowtryski padają rzadko, najczęściej są winne oringi albo słabe połączenie na konektorach...jedyne słuszne działanie to myjka ultradźwiękowa,sam testowałem i widziałem różnice
  13. kamil-vag

    Nie słyszy się, by to się działo w B6... wcześniejsze modele miały z tym problem ale chyba w B6 to wyeliminowali...
  14. kamil-vag

    Dlaczego masz do regeneracji ? Skąd taki pomysł ?