Skocz do zawartości

kamil-vag

Pasjonat.
  • Liczba zawartości

    3735
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

290

O kamil-vag

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Lokalizacja
    Ostrowiec Świętokrzyski

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

6024 wyświetleń profilu
  1. To akurat zawsze na półce jest, ale to taki wszechstronny, a zapewne są typowo do uszczelek jakieś specyfiki, które są lepsze sprawdzę sobie Twoją propozycję
  2. Panowie a cos skutecznego na zewnetrzne uszczelki szyb ? Wiem, że najpierw porządnie je trzeba domyć, ale co potem na zabezpieczenie ?
  3. A czyściłeś / doginałeś konektory na pompkach ? ? ? no z jazdy, włączasz log i trochę jeździsz z różnymi prędkościami z kanałem 013+023 żeby zobaczyć co się dzieje z tymi korekcjami...
  4. Podstawowe pytanie to czy wchodzi w awaryjny z prze czy z niedoładowania... jak masz gdzie sprawdź błędy. Jak przeładowuje - zmienna geometria Jak niedoładowujące - może być ten wąż...
  5. To może źle ustawione... No 4 wtrysk na jałowym ma podwyższoną wartość, spróbuj zrobić log z jazdy z grupami 013+023, może przy deptaniu dochodzi do granicznych wartości...
  6. kamil-vag

    Passat B6 2.0 TDI Kombi

    Sprzedajcie A2 i weź Passata pod opiekę
  7. Od 2500 - 3500 masz przeładowanie, to może być przyczyną wibracji
  8. Lej to co powinno być - czyli zamiennik G052911A2, zamienniki i tak mają całą gamę swoich dodatków poprawiających pracę skrzyni A haczenie to może być problem nie samej skrzyni a zużytych elementów przełączania... Najbliżej do ORI masz Ravenol TSG SAE 75W90
  9. Co do hamulców sprawdź króciec na pompie Vaccum z tylu silnika, może masz 2 awarie jednocześnie... Obadaj czy nie lata luźno... ewentualnie jakaś nieszczelność w podciśnieniu.
  10. Pytanie czym go myjesz ? Do tego typu rzeczy najlepiej uzywać IPA, można nawet spokojnie w woreczku foliowym zalać cały element i dać podziałać. potem wyciągnąć, dobrze wysuszyć i montować
  11. kamil-vag

    B6 DIVISION

    Poprawiłem się, miałem na myśli drążek przełączający, no ale i tak wiadomo o co lotto
  12. Na początek uzupełnij profil, bo nawet nie wiadomo jaki silnik itd... No jak widać po błędach zapewne do wymiany czujnik stopu, czujnik ABS w tylnym prawym kole i poduszka silnika z czujnikiem... Najpierw obejrzyj okablowanie, jeśli OK to trzeba będzie te elementy sprawdzić/wymienić...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...