Jump to content

KamilSi

Pasjonat
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About KamilSi

Informacje

  • First name
    Kamil
  • Location
    Brzozów

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Na pewno jest zapocone przy obejmie na wezu tym grubym założonym na turbo.
  2. Ok zobaczę na to jutro i dam znać co i jak.
  3. Nie wiem czy jest tam robiony jakiś soft. Dodam że ostatnio przygladnolem się turbo waz który idzie od IC do turbo jest tez delikatnie zapocony olejem. A co za tym idzie dolewam po trochę oleju co jakieś 2 miesiące.
  4. Witam, Kamil zwracam się do ciebie z prośbą o analizę LOG-ów dynamicznych, już jakiś czas temu miałem dodać ale dopiero udało mi się wszystko ogarnąć. Wydaje mi się że samochód stracił dość sporo na dynamice, EGR jest dość mocno zapocony olejem a mechanik z warsztatu znajdującego się niedaleko mnie powiedział: "turbo nadaje się tylko do wymiany". LOG-i robiłem na rozgrzanym silniku na 3 biegu. Samochód Audi A4 b6 1,9 TDI, 130 km, Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_G4GS8.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_0DefB.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_594VNY4.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_MEXyNB.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_28urAP.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_u1WyVWH.html Grupy 003 + 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_5O4QseQ.html Grupy 010 + 011: http://vaglogi.pl/log-010_011_1O57eV.html Grupy 003 + 008 + 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_K7829d0.html
  5. Ok jak tylko go dostanę bo znajomy który mi to robił ma 2 zmianę i jak wróci to ma mi podesłać eeprom i prześlę go.
  6. Ok Łukasz. Mógł byś podać mi swój e-mail. Może być na pw to postaram się przesłać jak najszybciej.
  7. Warto spróbować jeśli się uda to spoko by było jeśli nie to i tak nic mi z tego licznika bo i tak leży i się kurzy. Banan daj znać jaki to był by koszt za ten wsad od ciebie. Mój e-mail: [email protected]
  8. Kurce tylko nie wiem czy dał bym radę to ogarnąć. Jeśli mam być szczery to nie bardzo wiem nawet o co chodzi z tym wgrywaniem do kości. Tak jak mówiłem jestem w tym laikiem. A jeśli udali by się użytkownikowi Banan znaleźć ten wsad to eepromem bym chyba dał radę go zapisać w liczniku. No chyba że nic z tego nie wyjdzie to będę coś kombinował twoim sposobem.
  9. Banan najgorsze jest to że nie było mnie na miejscu i licznik leży już pewnie z miesiąc albo i więcej i niestety nic nie da mi odesłanie go. A gdybym wgrał wsad 930J to też nic nie da? Byłbyś na tyle dobry by przesłać mi ten wsad 930J? I ile by to kosztowało oczywiście?
  10. renegat207 ten wsad z 930S będzie działać na tym moim liczniku 930J? Nie znam się na tym kompletnie a jedyny program jaki mogl bym mieć to tylko eeprom. Idzie to jakoś ogarnąć w "domowych" warunkach dla laika jak ja?
  11. Tragedia miał być 100% sprawny i d... Masakra poprostu. Nie łatwo będzie chyba znaleźć kogoś kto by mógł podeslac wsad.
  12. Witam, Panowie chciałem zmienić mój licznik z czerwonego FIS 8E0 920 900 G na kolorowy FIS 8E0 920 930 J. Niestety licznik z kolorowym FISem ma wysypany wsad z tąd moja prośba do osób posiadających taki licznik, czy byłby ktoś w stanie przesłać mi wsad swojego licznika z takim numerem? Z góry dziękuję.
  13. Oba zestawy zamawiałem z Bosch sprzedawca chyba chciał się pozbyć tego badziewia i wcisnął mi to bo nie sprawdziłem odrazu. Kamil dzięki za wszelką pomoc, bez ciebie nie udało by mi się rozwiązać problemu. Mam nadzieję że już będzie spokój. I samochód będzie chodził jak należy. Raz jeszcze dzięki.
  14. Witam ponownie, Z ustawieniem wtrysków o którym pisałem w wcześniejszym poście wszystko było OK, wokół nakrętki na dźwigience jest rowek i zaostrzony koniec suwmiarki w nim ustawiłem i nie zwróciłem uwagi tak więc mój bład. Wracając do tematu nie mogłem nigdzie się doprosić o zmierzenie ciśnienia na cylindrach jak zasugerował kamil-vag wszystko dopiero po nowym roku, jako że nie dawało mi to spokoju ściągnąłem ponownie pokrywę zaworów i zacząłem oglądać pierwszy pompowtrysk. Okazało się że pękł na 3 części ten metalowy sworzeń kulowy który zakłada się na pompowtrysk od góry. Dopiero w trakcie wymiany uświadomiłem sobie ze jak kupowałem uszczelnienia to tylko na jednym woreczku była naklejka BOSCH drugi komplet musiał być jakiś "no name" jednak sprzedający policzył jak za BOSCH Zakupiłem ponownie nowe uszczelki zmieniłem wszystko i ponownie ustawiłem. Dodam że to po tym zabiegu wszystko wróciło do normy samochód odpala bez problemu, nie dymi i nie rzuca karoserią na wolnych obrotach .Wrzucam ponownie logi 013, 018, 023 http://vaglogi.pl/log-013_Ys07N.html http://vaglogi.pl/log-018_XmoUpL.html http://vaglogi.pl/log-023_YNyxaF6.html
×
×
  • Create New...