Jump to content

lewiatan1989

Pasjonat
  • Content Count

    399
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

205

1 Follower

About lewiatan1989

Informacje

  • First name
    Dariusz
  • Location
    Gdańsk

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2005
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    BKE
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

1,766 profile views
  1. Ja co prawda nie mam wydechu ale żałuję, że nie wygłyszyłem samochodu gdy miałem wszystko wyjęte pod ciągnięcie kabli i podłączanie foteli
  2. Kilka powodów może być: maglownica, końcówki, drążki, pompa wspomagania a nawet zużyty płyn wspomagania w układzie. W połączeniu z dużymi kołami układ może sobie nie radzić. Czy problemy zmniejszają się po przejechaniu jakiegoś dystansu lub po nagrzaniu samochodu?
  3. Kupiłem dwa rezystory w aluminiowym radiatorze. Do nich dolutowałem po dwa przewody w wyprowadzone nóżki. Następnie połączyłem je szeregowo - przy takim połączeniu oporności się sumują. Następnie kable wspiąłem w plus i minus od lampek rejestracji i tyle. Klej termoprzewodzący kupiony osobno. Wszystko nabyte w sklepie elektronicznym.
  4. Ja na początku założyłem u siebie rezystor 8 Ohm i 50 W - to są te niby filtry "Canbus". Grzał się okropni i nie mogło tak być, że klapa po 20 minutach nagrzewała się tak, że szło jajecznicę na niej robić. Więc zrobiłem sobie przypomnienie z fizyki coś tam policzyłem i po konsultacji z @Tomnik okazało się, że rezystor powinien być 56 Ohm co po podzieleniu na dwa daje 28 Ohm. Niestety nigdzie w okolicy nie było takich więc zakupiłem drugi 22 Ohm i 50 W podłączyłem je w szereg uzyskując 30 Ohm. Dlaczego tylko tyle bo jest u mnie jeden obwód na obie żarówki. Efekt: brak błędu, a po godzinnym teście pracy rezystory były delikatnie dosłownie delikatnie ciepłe. od tamtej pory wszystko hula gra i trąbi. a tak wygląda podłączenie: Rezystory potraktowane klejem termoprzewodzącym i wepchnięte między blachy.
  5. Ja u siebie mam ledy od @Tomnik i wstawione rezystory jestem bardzo zadowolony z tego rozwiązania.
  6. Wojtku, źródeł może być wiele... W tym momencie to trochę wróżenie z fusów. Może być pęknięta odma, może lać się z miski, czujników, EGR, chłodnica oleju, uszczelniaczy, uszczelek i wiele wiele innych. Trzeba wjechać na kanał i szukać źródła a potem można myśleć co dalej. Spróbuj może zdefiniować chociaż z której strony silnika się leje to będzie można chociaż ograniczyć pole wyboru, chociaż najlepiej by było od razu na kanale to zbadać - jeżeli źródło będzie trudne do określenia może być konieczne mycie silnika i dopiero wtedy szukanie wycieku.
  7. Bezpiecznik daj na +12. Tak jak kolega wyżej nie polecam szybkozłączek - zdecydowanie lepiej lutować kable no a idealnie to wyjać pin i dać nowy z nowymi kablami. Jednak może być konieczność zastosowania pinu podwójnego bo może być problem z ich zaciśnięciem. O ile zaciskarka jest Ci nie potrzebna (da radę zacisnąć obcążkami) o tyle pogimnastykować się byś musiał z wyjęciem pinu - najłatwiej wyjmakami o ile ich nie masz to radę igłą. Co do masy to już wolność wyboru grunt by była mocna - zależy co masz pod ręką.
  8. W pierwszej kolejności pompka sprzęgła, w drugiej wysprzeglik, jeszcze jest trzecia opcja samo sprzęgło a dokładnie łapa łożyska ale to w ostateczności
  9. Cieszę się, że mogłem pomóc
  10. Chyba sportline niżej siada - ja mam taki zestaw amorki+sprężyny z eibacha - jest twardo ale nie jakoś mega.
  11. U mnie po wymianie całego hebla - tarcze, zaciski, jarzma, klocki - czyli układ rozpięty - odpowietrzałem hamulec 5 razy i ciągle przy pierwszym hamowaniu był gumowy. Dopiero po około 300km zrobił się taki jak być powinien i tarcze były już błyszczące - nie było tej powłoki zabezpieczającej. Ile zrobiłeś km i hamowań od wymiany?
×
×
  • Create New...