lewiatan1989

Pasjonat
  • Zawartość

    216
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

9

O lewiatan1989

    Informacje

    • Imię
      Dariusz
    • Lokalizacja
      Gdańsk

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2005
    • Silnik
      1.9 TDI PD
    • Kod silnika
      BKE
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    661 wyświetleń profilu
    1. Wiec, nie wiem jak stacja radziła by sobie pod pełnym bose - bo nie miałem okazji sprawdzać, w takich radiach bardzo dużo zależy od zastosowanego przetwornika dźwięku - a stacja, stacji nie równa pod tym względem - im taniej tym zdecydowanie gorzej to wychodzi - wiem bo kolega kupił jedną z możliwie najtańszych stacji na aliexpres i niestety ale sądzę, że mikrofalówka podłączona do samochodu grała by lepiej Kiedy ja przesiadłem się z mojego concerta2 na tą stację (tylko tył na ori wzmaku) to dla większości ludzi różnica w jakości dźwięku jest niewyczuwalna - dla mnie natomiast w dużej mierze chodziło o funkcjonalność radia, gdyż kręcę ogrom kilometrów. A nie lubię szyby poobklejanej różnymi rzeczami - i każda od czegoś innego wolę mieć wszystko w jednym miejscu chociaż nie ukrywam, kiedy rozważałem 2 din u siebie w pierwszej kolejności myślałem o RNS ale.... android to android Inny przykład - wielu użytkowników stacji na andrutku skarży się na zasięg radia - ja takich problemów nie miałem - podłączone jest diversity - hula jak powinno - ba nawet lepiej sobie radzi niż concert2 - to widać szczególnie po długości grania w parkingach podziemnych Pozdrawiam, Darek
    2. Ja taśmy, moduł do MF, manetki tempomatu i wycieraczek z FIS'em oraz dół obudowy pod tempomat kupiłem od Biggman'a z forum - wszystko miód malina - jak nówki
    3. Oczywiście, nie ma problemu, możemy się ugadać, ale dopiero w przyszłym tygodniu ponieważ aktualnie ganiam lalunie po Słowacji Gra moim zdaniem nieźle - nie mam bose - mam tylko tył przez ori wzmacniacz - przy tym od razu zaznaczam, zanim zdecydowałem się na zakup tej stacji przeczytałem tony stron w internecie na różnych zagranicznych stronach i stwierdziłem, ze wolę dołożyć trochę dolarów do Ownic c500 i osobiście nie żałuję Ja swoja ramkę wyrwałem za 80 zł na alledrogo - aluminiową - szukaj cierpliwie czasem się trafiają tańsze
    4. Ciężko może być osiągnąć taki efekt ponieważ nawet w Ori klimatronik wchodzi pod radio, można próbować z ułożeniem klimatronika jak i ramki. No oczywiście, ze można zobaczyć -
    5. Siemka, ja u siebie robiłem multifunkcje, tempomat i Fisa, a także rafio z 1 DIN concert2 na stację 2 DIN. O ile z kierownicą, tempomatem i fisem, to max godzina zabawy, o tyle jak montowałem u siebie 2 din to dwa dni byłem zamknięty w garażu i tylko kobieta jedzenie donosiła. Tyle, że u mnie jeszcze szły anteny, kamery i inne cuda na kiju więc miałem pół środka rozprute Gdybyś potrzebował dokładniejszej rady - pytaj, pomogę Pozdrawiam, Darek
    6. lewiatan1989

      Tu poszukaj
    7. lewiatan1989

      Wzmacniacza nie ma bo ktoś najprawdopodobniej wymontował. Z tego co się orientuję to tylne głośniki razem z subem idą przez wzmacniacz, natomiast przednie + głośnik w podszybiu idą bezpośrednio z radia. Gdzieś kiedy była wstawiona rozpiska pinów z concerta 2 oraz kostki. Poszukaj sam zobaczysz od czego są te kable. Pozdrawiam, Darek
    8. lewiatan1989

      Do sensora się dobrałem, obejrzałem kostkę - potraktowałem kontakt sprayem - nic to nie dało. Sama kostka jest ok. Jeżeli chodzi o wiązkę to hmm nie wiem gdzie dokładnie idzie i jakie może mieć newralgiczne punkty do sprawdzenia. A rozbebeszanie wszystkiego i spacer po kablach to będzie jakaś masakra... Dzięki za stronę, ale w pierwszej kolejności tam szukałem pomocy. Dopiero kiedy to zawiodło, zapytałem tu Pozdrawiam, Darek
    9. lewiatan1989

      Nikt nic?
    10. Ja aktualnie podobnie jak MaTeo85 aktualnie nie mogę... od wczoraj gonie lalunię po Słowacji wrócę dopiero po 20.10 Pozdrawiam, Darek
    11. Ja to też w sumie spotkałbym się w jakiś przyjemnych warunkach pogadać o samochodach i nie tylko - bo moja kobieta już nie może mnie słuchać
    12. Koledzy, Mam problem. Otóż w laluni zapaliła mi się kontrolka od ESP. Początkowo zapalała się i znikała w losowych odstępach czasu na przestrzeni 2 tygodni. Jednak od wczoraj pali się cały czas. Podłączyłem lalkę pod VCDSa mam błąd: 00493 - ESP- Sensor Unit (G419) 008- Implausible Signal Jeszcze klika dni temu ESP działało normalnie - bo po podniesieniu mocy na mokrym asfalcie się załączało - teraz oczywiście nie działa. Próbowałem zrobić adaptację G419 jednak nie grupa 069 nie odpowiada brak danych. Adaptacja G85 robi się bez problemu. Przejrzałem bezpieczniki - są ok (zresztą wymieniłem większość przy okazji bo już były spękane) W dniu dzisiejszym rozbebeszyłem z leksza konsolę i dostałem się do DualSensor'a ESP, który znajduje się za climatronicem. Siedzi tam Bosch DualSensor ESP 4F0 907 637 poniżej są jeszcze takie oznaczenia 0 265 005 278 data 08-02-05 Nie demontowałem go bo jest tam dość ciasno. Gdy odłączałem kostkę i podłączałem VCDS błąd zmieniał się na brak komunikacji. Po podłączeniu od razu wracał 00493 Czy to oznacza padnięty czujnik? Czy gdzie indziej szukać przyczyny? Mam też pytanie odnośnie czujnika czym się różni 4F0 907 637 od 4F0 907 637 A - oprócz ceny? Pozdrawiam, Darek
    13. lewiatan1989

      Błędy jakieś są? Do sprawdzenia układ paliwowy czy ciśnienie paliwa jest dobre, czy pompki dobrze leją, dawka rozruchowa. Ewentualnie kompresja. Chociaż stawiam na układ paliwowy.
    14. lewiatan1989

      W rezultacie odpala czy nie?
    15. lewiatan1989

      Popieram Kamila - sprawdź poduchy - u mnie też popukiwało podobnie jak w Twoim opisie aż pewnego pięknego dnia na jeździe z górki i hamowaniu silnikiem wyrwało mi poduchę skrzyni bo obie poduchy silnika były zdechłe na tyle, że odbój na pasie przednim się zdeformował. A czy przed wyminą dwumasy też takie były? Jeszcze ewentualnie możesz przyjrzeć się kołom od paska osprzętu - mi jak zdechło koło pasowe alternatora to dwóch mechaników z którymi się konsultowałem chciało już dwumas wymieniać - jak się później okazało niepotrzebnie - ponieważ wystarczyło, że nawet bez zrzucania zderzaka zdjąłem pasek osprzętu odpaliłem silnik i wszystkie niepokojące dźwięki i bujanie silnikiem ustało.