-
Postów
863 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
296O Rob@k

Informacje
-
Imię
Wojtek
-
Miasto
DZG
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
-
Sam zamek. Silniczki w nim.
-
Jest obniżony o 4 cm i jeszcze tak wysoko stoi?
-
Nieszczelny skraplacz klimatyzacji w Audi A4 B6
Rob@k odpowiedział(a) na stachstaszek temat w Audi A4 B6/B7
Ta ja Langista pisze. Kupiłem kiedyś do passata skraplacz Kamoka i musiałem wszystko naciągać i przeginać bo nic nie pasowało. -
Mega dobra robota z tym autem. Najważniejsze, ze ogarnięte we własnym zakresie. Ja od 30 lipca będę w Lęborku, no cóż może innym razem. Ja też dostałem od żony model pod choinkę RS6 C8 MTM. One dobrze wiedzą, że jesteśmy dużymi dziećmi 🤣
-
Powinienem się wyrobić 😁
-
Kurde, dobrze wygląda to twoje auto. Po 30 lipca będę w waszych okolicach, może uda się podjechać i zobaczyć na żywo.
-
A5 8T3 Competition 2.0T Q Akebono 375/330 RS"20" Gwint ST
Rob@k odpowiedział(a) na NervaR temat w Audi A5/S5/RS5 8T
Co się nie da. Tak jak @BartoszSoldier mówi, dwa cięcia i będzie nizej -
Odpinasz opaski z węży i z tyłu od strony grodzi jest jeszcze jedna śrubka.
-
A5 8T3 Competition 2.0T Q Akebono 375/330 RS"20" Gwint ST
Rob@k odpowiedział(a) na NervaR temat w Audi A5/S5/RS5 8T
Jak nie trze przy skręcie to nie ruszaj. U mnie najgorzej było przy cofaniu z podjazdu. Pełny skręt, zjazd z krawężnika i przycierka z przodu. Musiałem na tyle podnieść by nie tarło. -
A5 8T3 Competition 2.0T Q Akebono 375/330 RS"20" Gwint ST
Rob@k odpowiedział(a) na NervaR temat w Audi A5/S5/RS5 8T
Ja zawsze tak robię -
A5 8T3 Competition 2.0T Q Akebono 375/330 RS"20" Gwint ST
Rob@k odpowiedział(a) na NervaR temat w Audi A5/S5/RS5 8T
Teraz to wygląda dobrze. -
Tak ostatnia jest od zwykłego zderzaka, nie S-Line nie będzie pasować.
-
-
-
A3 ciąg dalszy. Wyciek spod pokrywy zaworów. Wymiana w A4 to bajka w porównaniu z tym autem a zwłaszcza 1.6 MPI. Wymiana wszystkich uszczelek, świec, przewodów zapłonowych i czyszczenie przepustnicy. No i mycie silnika na koniec. Nie obyło się oczywiście bez strat, pękła ze starosci rurka od bagnetu.Jutro składanie wszystkiego do kupy.