Skocz do zawartości
IGNOROWANY

S4 DTM 25th Anniversary QUATTRO 1 of 250


HOLMATRO

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM!!

1312D8C3-27D3-4B80-BB5A-AFA0E9CB988E.jpeg

097A5D16-AE24-46C6-AD8F-9B8CAEFE1127_1_201_a.jpeg

Na wstępie zapraszam do lektury rzeczowego opracowania dotyczącego poniższego samochodu (niestety, znalazłem tylko w języku angielskim..):

W skrócie na 25 lecie wsadzenia do pierwszego audi napędu QUATTRO, producent postanowił wypuścić limitowaną ilość i wersje jakiegos modelu. Padło na A4, a dokładnie S4. Auto było dostępne tylko na rynku USA, i nie było możliwości personalizacji. Zbudowano 250 takich samych egzemplarzy, wsadzono w kontenery i zawieziono do Audi Dealer.. Z zewnątrz wrzucono dobrze znany pakiet DTM, który był już dostępny w UK w celu umożliwienia startów w wyścigach tej serii. W środku max opcja i dużo elementów wyciągniętych z RS4, czytaj fotele, dekory itp itp.. Wyróżnia się gałka aluminiowa z napisem „1of250” oraz przetłoczenia na fotelach, zamiast RS4 mamy „QUATTRO”. Sprawdziłem listę wyposażenia - brakuje tylko lodówki w schowku, poza tym jest wszystko co można było zamówić do eSki. 
Silnik to seryjne BBK, skrzynia tak samo, dalej już znowu RS4. Napęd, dyferencjał, rozkład mocy pomiędzy osiami - wszystko przerzucone z RSa. Pojeździłem trochę, naprawdę zupełnie inaczej to jeździ i pracuje w zakrętach, nie ma podsterowności tak oczywistej w tych budach.. 

Opis będzie szerszy o bardziej rzeczowy jak pojeżdżę i znajdę czas na klepanie..:doh:

 

286277AC-ECDC-4B8E-8CCA-82EBF52C5FC3_1_201_a.jpeg

C0C716FC-B998-4D17-A9C2-9748056ECBCF_1_201_a.jpeg

349BA882-97A0-4A76-AF8B-1DB20E214E07_1_201_a.jpeg

0CDCFCB1-394D-4149-A016-79913C08709C_1_201_a.jpeg

2A81FC56-E97E-4874-9C7B-890117CF2EF5_1_201_a.jpeg

0C7F2F35-64AC-4DF1-9EEE-A020A456EA5B_1_201_a.jpeg

950C21AF-B637-4CDF-BFE4-5656BB0FC546_1_201_a.jpeg

5991D96E-F1FB-4EF6-ACF1-C21C7B8854F3_1_201_a.jpeg

F6C3CFBE-B102-4CF0-87FA-9222F5CCCA5C.jpeg

 

Odbiór..

5DB4D83C-1484-4A9B-8D33-EE6F7E270394.jpeg
4A77AE98-EC73-4181-B67A-230787DAA48F.jpeg

AD89159A-1923-428C-A8DB-E09A99268107_1_201_a.jpeg

5FE27492-4293-465D-B0D9-CDFEE934B904_1_201_a.jpeg

05EC3C83-9F84-42E1-9DE7-B103213A4CBD.jpeg

20F10C14-574C-40C3-882D-E193E2910F32.jpeg

FEC097B6-62DA-488F-B6BC-5D0298BCB23D.jpeg

A68B4EFC-8561-4965-A5E2-00ED38EA9BFE_1_201_a.jpeg

5A27BA06-B95E-46C3-92FC-6D5A70598F10_1_201_a.jpeg

B3370F88-6011-4FD4-8E5E-494AF702B2D2_1_201_a.jpeg

5A8B40DB-C831-4479-B5B7-9D1261ABCD0D_1_201_a.jpeg

100DB2A8-77D3-473A-9B31-1FEF7A186D08_1_201_a.jpeg

 

Edytowane przez HOLMATRO
  • Pomoc techniczna 7
  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:thumbup1:  Kurde nie wiem czy osobiście jakbym miał takie auto to bym się cieszył , rarytas jest, ale gdybym chciał w nim modzić to serce by bolało że go ruszam ,ot taki dylemat chorego człowieka :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, karol1981 napisał:

:thumbup1:  Kurde nie wiem czy osobiście jakbym miał takie auto to bym się cieszył , rarytas jest, ale gdybym chciał w nim modzić to serce by bolało że go ruszam ,ot taki dylemat chorego człowieka :D

 

Oczywiście, poki co nic nie ruszam :thumbup1:

bedzie przegląd silnika, będzie detailing środka i zewnątrz ale poki co seria musi zostać bo to utrzyma wartość samochodu. 
Szukam klapy USA, bo chce zmienić, ale widzę ze do DTMa szła s-linowa i na nią carbon, a nic nie ma w necie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny rodzynek :thumbup1: Kiedy heble zmieniamy, bo te 345 to słabo przy tej mocy i wadze :decayed:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, H4mm3R napisał:

Fajny rodzynek :thumbup1: Kiedy heble zmieniamy, bo te 345 to słabo przy tej mocy i wadze :decayed:

No widzisz Tomek i tu pewnie będzie problem bo auto ma zostać jak najwięcej w oryginale także Grzesiek będzie się męczył :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, karol1981 napisał:

No widzisz Tomek i tu pewnie będzie problem bo auto ma zostać jak najwięcej w oryginale także Grzesiek będzie się męczył :D

 

Ale klapę USA szuka :grin:

Jak dla mnie fajna wersja, a klapa ze stanów tylko zepsuje to auto, do tego te nasze beznadziejne "amerykańskie" tablice rejestracyjne zepsują całość jeszcze bardziej. Zostaw ori, dopieść wszystko na TIP TOP i nic nie kombinuj z autem. Takiego unikatu szkoda "zepsuć".

No i oczywiście gratulacje wyszukania tak unikatowej sztuki na rynku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, MaTeo85 napisał:

Ale klapę USA szuka :grin:

Jak dla mnie fajna wersja, a klapa ze stanów tylko zepsuje to auto, do tego te nasze beznadziejne "amerykańskie" tablice rejestracyjne zepsują całość jeszcze bardziej. Zostaw ori, dopieść wszystko na TIP TOP i nic nie kombinuj z autem. Takiego unikatu szkoda "zepsuć".

No i oczywiście gratulacje wyszukania tak unikatowej sztuki na rynku.

No właśnie ORI powinna być USA... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, dayd_4 napisał:

No właśnie ORI powinna być USA... 

jak ori USAma być, to nie było tematu, chociaż jak pisałem wcześniej na moje EU wygląda ładniej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę powiedz Mi jaki zawias jest , czy to jest s-Line 1bv oraz jakie stabilizatory przód i tył są do kompletu.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, H4mm3R napisał:

Fajny rodzynek :thumbup1: Kiedy heble zmieniamy, bo te 345 to słabo przy tej mocy i wadze :decayed:

Tomaszu jak tylko ochłonę po zakupie, porejestruje, ogarne się z tym autem i będziemy myśleć. Generalnie to faktycznie jest spora różnica, w błękitnej też miałem 345 na DS i OZ i dużo lepiej stawała, ten jednak ma swoją masę i pęd i te 345 to totalnie szału nie robią.. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, dRACoNIx napisał:

Proszę powiedz Mi jaki zawias jest , czy to jest s-Line 1bv oraz jakie stabilizatory przód i tył są do kompletu.  

Zawias gwint Bilsteina nowy, jeszcze się wszystko świeci, stabilizatory przód i tył z RSa.

 

1 godzinę temu, MaTeo85 napisał:

jak ori USAma być, to nie było tematu, chociaż jak pisałem wcześniej na moje EU wygląda ładniej :)

Tak, w oryginale była klapa USA ale poprzedni właściciel Słowak chciał europejską bo u nich nie ma małych blach, a kwadratową musiałby zaginać, żeby weszła więc zmienił klapę.

 

2 godziny temu, karol1981 napisał:

No widzisz Tomek i tu pewnie będzie problem bo auto ma zostać jak najwięcej w oryginale także Grzesiek będzie się męczył :D

 

Tak, to prawda, auto musi w większości pozostać w oryginale, ale hamowanie to hamowanie, tutaj nie ma co spekulować, bardzo prawdopodobne, że za jakiś czas wrzucę jakieś bezpieczniejsze heble. 345 wystarczalo mi w zupełności przy 350 koniach ale lżejszym silniku, teraz jest masa pod maską i naprawdę czuć że auto się napędza i ciągnie go cięzar do przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, HOLMATRO napisał:

Tomaszu jak tylko ochłonę po zakupie, porejestruje, ogarne się z tym autem i będziemy myśleć. Generalnie to faktycznie jest spora różnica, w błękitnej też miałem 345 na DS i OZ i dużo lepiej stawała, ten jednak ma swoją masę i pęd i te 345 to totalnie szału nie robią.. ;)

Mam odpowiedni zestawik 375x36 :decayed:

IMG_20200508_120704.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, HOLMATRO napisał:

Oczywiście, poki co nic nie ruszam :thumbup1:

bedzie przegląd silnika, będzie detailing środka i zewnątrz ale poki co seria musi zostać bo to utrzyma wartość samochodu. 
Szukam klapy USA, bo chce zmienić, ale widzę ze do DTMa szła s-linowa i na nią carbon, a nic nie ma w necie..

Po co szukać, jak masz takiego Szwagra. Na swojej się uczył, więc u Ciebie wyjdzie lepiej niż oryginał ?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam Ci zrobić geometrie w ASO ale niech ustawią w maszynie setup S-line 1BV !!!

zobaczysz różnice na + 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, dRACoNIx napisał:

Polecam Ci zrobić geometrie w ASO ale niech ustawią w maszynie setup S-line 1BV !!!

zobaczysz różnice na + 

Po co przepłacać w ASO...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto wpadło w odpowiednie ręce, będzie mu dobrze u Ciebie wnioskując po poprzednim projekcie ?

???

Fajnie będzie pośledzić losy tego 1 z 250 ?

Zdradzisz cenę takiego cacka ? 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...