Jump to content

dayd_4

Pasjonat
  • Content Count

    132
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

165

7 Followers

About dayd_4

Informacje

  • First name
    Dawid
  • Location
    PL

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BEX
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Na moje oko to mikro odpryski więc eksploatacja. Niestety z takich materiałów teraz robią samochody, jak słusznie zauważył @KINIAM Zgłosić możesz, ale najlepiej u dilera, u którego kupiłeś samochód. Powodzenia.
  2. Kolego, prawda jest taka, że jak dopiero kupiłeś samochód (a domyślam się, że tak jest), to musisz go "wyczuć", czyli między innymi właśnie sprawdzać sobie jego zachowanie, pracę poszczególnych podzespołów po przejechaniu różnych dystansów. Po to właśnie, żebyś wiedział co kupiłeś i z czym się liczyć w przyszłości. Więc fajnie, że kontrolujesz stan w różnych warunkach. Oczywiście to co wcześniej mówiłem, że musi wziąć olej, to prawda. Porównywanie się z kimś innym, że jemu w trasie wziął lub nie wziął jest bez sensu, bo trasa trasie nierówna, tak samo jak samochód samochodowi i kierowca kierowcy. Swoim BEXem zrobiłem ponad 60000km i raczej oleju nie bierze, ale po różnych trasach i różnym stylu jazdy widzę różnice na bagnecie. Powiem ci, że sam olej ma znaczenie, np. Liqui Moly, który obecnie stosuje, wg mnie sprawdza się najlepiej. Jego poziom zużycia między wymianami w moim Audi (czyli co 8000km.) to około 0-400ml. i to zależnie od tego jak traktuje auto. I nie mówię tu o pałowaniu. Ostatnio zrobiłem 3 trasy jedna po drugiej - Słowacja, Czechy i nad morze. Czyli ze 4000km na wysokiej temperaturze. Jeżeli silnik kręci się ileś godzin na nie małych obrotach, czyli olej ma cały czas wysoką temperaturę na poziomie 110-120st. C. to ma prawo go ubyć. I tutaj kłania ci się jakość oleju. Wysokiej jakości olej lepiej zniesie taką temperaturę przez długi czas i więcej go zostanie w silniku. Swoją drogą musisz też pamiętać, że silniki 1,6 niestety są znane z tego, że potrafią zużywać olej. Więc nie przerażaj się. Zaobserwuj sobie stopień zużycia, pojeździj trochę, i spróbuj zmienić olej na Np. Liqui, czy Valvoline. potem znowu obserwuj. Jeśli stopień zużycia będzie akceptowalny, to nic nie kombinuj, tylko ciesz się autem Pozdr!
  3. @paolo555 i jak z tematem? Coś zrobiłeś, czy dałeś sobie spokój? Pozdrawiam.
  4. Stag Mam od ponad 60000km. Bez zastrzeżeń. Pozdr.
  5. Kolego, bardzo naiwne jest kupowanie starego auta z nastawieniem, że się "opłaca" i że da się pojeździć bez wkładania gotówki. Tym bardziej że piszesz o egzemplarzu od handlarza. Jak nie masz 15000zł w kieszeni na ogarnięcie auta, to daj sobie spokój.
  6. Hej. U mnie przed programem, Gregor10 zalecił wymianę pompy paliwa, zaworu N75, DV, odmy. Oczywiście wtryski, DP, świece, filtry, to wiadomo. Pozwoliło to bezproblemowo przeprowadzić programowanie i bez powtarzania, poprawiania. Auto hula jak złoto. Pozdrawiam.
  7. dayd_4

    A4 B6

  8. dayd_4

    Felgi Audi rs 19.

    Nic nie zmieniaj. Będziesz miał stabilnie w trasie. W mieście nie jest źle, trzeba ostrożniej jeździć po nierównościach, z większą uwagą. A felgi nie są od RSa Pozdr.
  9. Przy ET 50 żeby to sensownie wyglądało i było stabilne, musiałbyś włożyć dystans przykręcany do piasty, bo 15 czy 20mm na przelotowych śrubach i tak nie da ci sensownego efektu, a każdy większy dystans na przelotowych śrubach robi się niebezpieczny. Ogólnie kupowanie felg z tak dużym ET jest bez sensu do naszych aut.
  10. dayd_4

    Pompa Paliwa S4

    600zł w intercarsie VDO
  11. To wygląda jak akcesoryjna listwa.
×
×
  • Create New...