Jump to content

dayd_4

Pasjonat
  • Content Count

    74
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

61

4 Followers

About dayd_4

Informacje

  • First name
    Dawid
  • Location
    PL

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BEX
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To nie jest aż tak skomplikowane. Nie ma tam żadnej regulacji. Wyciągnij stary czujnik, porównaj z nowym. Jeżeli ich długości są takie same, wciśnij trzpienie w obydwu czujnikach i zobacz, czy chowają się tak samo głęboko. Jeśli tak, to zakładaj. Wsadź w otwór, przekręć, podłącz. Wszystko. W moim przypadku, czujnik był za długi, wziąłem nożyk i go skróciłem, żeby był takiej samej długości jak stary. 2 minuty roboty i działa. Jakbym miał jechać oddać nowy czujnik, zamawiać następny, tydzień był się bujał i tracił tylko czas. Dlatego sam go skróciłem. Pozdr.
  2. Porównaj sobie stary czujnik z nowym. Ja trafiłem na nowy egzemplarz, który miał dłuższą dźwignię niż stary i musiałem ją obciąć. Pozdr.
  3. Można. Chociaż wiadomo, że jak robisz przebieg, to przebieg ci zużyje oponę. Pisząc o 4 latach eksploatacji, miałem na myśli oponę założoną przez 4 lata na aucie (nie ważne z jakim DOTem) i nie zużytą przebiegiem, czyli np. wspomniane przez ciebie: 7000km. rocznie. Oczywiście od każdej reguły są wyjątki i z takimi się też spotykałem w życiu, ale to trza by duuuuużą flaszkę zrobić, żeby omówić cały ten temat
  4. @Langistawyjatkowo się z tobą zgodzę. 4 lata eksploatacji, to max dla opony, nawet najwyższej klasy. Opony tanie - twardnieją, Opony markowe - zużywają się bardziej, "łapiąc się" drogi. Dają dużo wyższy poziom bezpieczeństwa czynnego, tylko mało który kierowca, potrafi je (świadomie) wykorzystać.
  5. @loki166 jak wykorzystujesz możliwości opony i samochodu co najmniej na 70%, poszukaj czegoś markowego, jeśli kulasz się tylko po Białymstoku, max do 8iu dych na blacie - bierz firemaxy i ciesz się, że oszukałeś system i zaoszczędziłeś kasę
  6. Witamy w gronie fanatyków !
  7. @PrzemasWRO daj znać, jak ogarniesz ten temat. Też bym się podpial pod takie spawanie.
  8. @Gwerty też ogarnia takie tematy, jest sporo pozytywnych opinii o nim. Odezwij się do niego. Pzdr.
  9. Dobry tekst! A ile chciałbyś wydać? Ilo letniego auta byś nie miał, remont to zawsze koszt 7-8 tysi.
  10. Polecam Tomka z Oławy. Ma serwis koło stacji Orlen. Bardzo ogarnięty gość. Walczył kiedyś z moim AJL em dosłownie do upadłego. Ogarnął temat perfekcyjnie. Pzdr
  11. U mnie, odkąd nie mam katalizatora, nie strzela już tak, jak kiedyś po zgaszeniu. Prawdopodobnie nie nagrzewa się tak mocno układ wydechowy.
  12. dayd_4

    Doradzenie w kupnie B7

    Bardzo mądrze ujęte.
  13. Oryginalne Felgi Audi RS4 OEM 8E0601025BE / AG, 9J19 ET29, opony 225/35R19 Yokohama Advan Sport, zawieszenie 1BV.
  14. dayd_4

    ASO A4 B7 1.8T Quattro

    Jak już kupiłeś, to może lepiej nie sprawdzać Pozdrawiam! i Przyjemnej przygody z nową furą!
  15. dayd_4

    Przelot !!!

    Nie mam pojęcia, czy będą dobre. Tak jak pisałem w temacie, ja zdecydowałem się na gotowe, dedykowane rozwiązanie, żeby nie rzeźbić i nie tracić czasu na poprawki, że coś tam za głośno, coś tam stuka o nadwozie, albo o zderzak. Założyłem gotowca, który pasował P&P Musisz poszukać w tematach, może ktoś kombinował wydech na tłumikach Turboworks i ci pomoże. Pozdr.
×
×
  • Create New...