Jump to content

dayd_4

Pasjonat
  • Content Count

    104
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

89

4 Followers

About dayd_4

Informacje

  • First name
    Dawid
  • Location
    PL

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BEX
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A jak z drożnością odpływów z parownika klimatyzacji?
  2. Mam dobre doświadczenie z KAYABA.
  3. Jak masz środki, kompletuj nowe. Lepiej wziąć klasę wagową wyżej (przynajmniej na tył), bo butla z gazem mocno obciąża tył.
  4. Śmiga śmiga. U mnie też smigalo już trzy lata, a po wymianie wczoraj, auto dostało kopa, aż miło. Aż żałuję, że wcześniej nie wymieniłem tych zaworów.
  5. Płyn dolewasz do zbiorniczka hamulcowego, a odpowietrznik siłownika, masz na samym siłowniku, z lewej strony skrzyni biegów, obok przewodu doprowadzającego płyn. Generalnie, jak tam popatrzysz od dołu, to widać odpowietrznik z daleka. Ostrożnie go dokręcaj żeby nie urwać!
  6. Kolego, zdecydowanie musisz się odwołać od ich decyzji o wypłacie środków w danej kwocie. Postaw w nim rzeczowe argumenty. Oczywiście, jeżeli uwzględnią twoje odwołanie, dopłacą ci parę złotych i to będzie wszystko. Z OC Sprawcy, możesz oddać samochód do naprawy, pod warunkiem, że naprawa nie przekroczy 100% wartości auta. I tu jest problem, bo na pewno przekroczy. Nikogo nie będzie obchodzić co dołożyłeś do auta, liczy się wyposażenie po VINie, chyba, że miałeś go jakoś ekstra oszacowanego przez rzeczoznawcę przy ubezpieczaniu. Niestety to jest przykra rzeczywistość starych , zadbanych aut
  7. Apetyt jest duży na moc, ale realnie 230KM to max co da się wycisnąć z K03S niestety.
  8. faktycznie. Zgubiłem się w temacie. Powiedz, jakie ciśnienie pompuje teraz turbina. Gadałem wczoraj z Gregorem10, kazał mi przed wizytą wymienić pompę paliwa, zawór N75 i DV i odmę. Oczywiście świeże świece i cewki to podstawa. Też to wymieniałeś? Pozdr.
  9. Pochwal się, jaki wynik udało się osiągnąć. Jakie ciśnienie pompuje ci teraz turbo?
  10. Seryjna pompa powinna obrobić, pod warunkiem, że jest nowa + nowy filtr paliwa.
  11. Hej. Napisz mi na PV kontakt do siebie, kolega potrzebuje do Esy ten mechanizm. Przekażę mu kontakt i się domówicie. Pozdrwiam.
  12. Jak nie chcesz zabić silnika, to faktycznie, lepiej to ogarnij i będziesz spokojnie mógł cieszyć się autem
  13. A dlaczego będziesz czyscil smoka? Ja naczytalem się forum i po zakupie specjalnie wyciągnąłem silnik, żeby wyczyścić smoka i po zdjęciu miski okazało się, że niepotrzebnie. Oczywiście kasa poszła.
  14. Standard, to umowa na jazdę i heja w miasto!
×
×
  • Create New...