Skocz do zawartości

dayd_4

Pasjonat
  • Postów

    202
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

9 obserwujących

O dayd_4

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    PL

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dayd_4

231

Reputacja

  1. To polecam zwiększyć budżet kilkukrotnie...
  2. I to jest mądrość @Langista! Chcesz się oglądać za samochodem jak z niego wysiadasz - kup audi na wypasie. Być może będziesz tylko się za nim oglądał, jak stoi na parkingu... Chcesz kupić auto rozsądne - kup sobie Fabię 2 1.4 MPI, załóż gaz i się śmiej z kosztów eksploatacji. (Ale z Ciebie niestety też śmiać się będą)
  3. Jeśli decydujesz się na auto klasy premium i masz odłożone kilkanaście tysięcy złotych, kup za 2/3 posiadanych środków. Nigdy za wszystkie! Tylko 1.8T
  4. Wrzucam fotę po lakierowaniu. W końcu udało się złapać moment, gdy auto jest czyste , czyli prosto z myjni
  5. Ładnie to usiadło, ładnie ta felga leży na B6 Próbowałem na swoim 16, 17, 19 i 18 cali. Na 19tkach przejeździłem 3 sezony i po zmianie na 18 tki, uważam, że to jest optymalne rozwiązanie. Jeszcze nie jest za twardo, jeszcze dobrze się prowadzi, jeszcze jakoś wygląda Pozdr
  6. Tak, ale ja miałem proste końcówki. Znudziły mi się. Z resztą dawno nie wkładałem kasy Jakby co, 100 jeszcze mam, więc mogę zawsze wrócić do nich
  7. Jak w końcu uda się złapać czyste auto, to wrzucę foty jak po lakierowaniu wygląda. Po paru latach patrzenia na końcówki wydechu fi 100, zmieniłem na fi 90 No i w sumie nie wiem czy to dobry pomysł był...
  8. Witajcie! Jak już mechanicznie nie mam co wymyślić, to może jakieś lakierowanie??? Ostatnio wziąłem się wreszcie za zaprawki skaleczeń, które powstały w ciągu roku. Nie mogłem już na nie patrzeć więc pomimo niesprzyjającej aury, polakierowałem kilka elementów: Zderzak przedni, błotnik lewy przód, tylna klapa i listwa pod klapą. Zdjęcia z prac:
  9. Kilometry lecą, auto się nie psuje, nuda w temacie... Zalałem ostatnio Millersa 5W40, za namową klienta, który jest dystrybutorem tegoż oleju. Żeby było ciekawiej, najpierw zrobiłem wymianę w Boxsterze. I po wymianie z Liqui Moly na Millers silnik zaczął wyraźnie głośniej pracować, więc zmuszony byłem zlać 9 litrów oleju w kanał. Zobaczymy jak będzie w BEXie Pozdro!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...