Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki silnik najlepszy do Audi A4 B6?


Kubusio827493

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. 

Chciałbym zakupić Audi A4 B6 i nie wiem jaki silnik. Nasłuchałem się już tylu informacji i nie wiem naprawdę co wybrać. Rozmyślam się nad 1.6MPI, oraz 1.8T 150KM. (Tylko benzyna) Jestem dopiero młodym kierowcą który ma 14tyś na samo auto (nie liczmy już w tym wymianu oleju, oraz filtrów). Auto ma służyć na dojazdy do szkoły 15KM w jedną stronę i na weekendy 100KM. Na razie auto na około 5 lat max potem będę zmieniał. I teraz tak nasłuchałem się o 1.6mpi że nie jedzie, strach mijać z tym silnikiem itp, ale że jest oszczędny i mało awaryjny. Odnośnie 1.8T 150KM nasłuchałem się że do 14k kupię trupy zajechane przez sebixów. I że kupie za 14k i będę dokładał do tego samochodu, ale znów ten silnik jest dynamiczny i dobry pod LPG. Z góry zaznaczam że powyżej silnika 1.8 nie szukam. Max  2.0. A do tej audi 2.0 ALT nigdy w życiu nie wezmę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiego B6 byś nie kupił, będziesz do niego dokładał, ze względu na wiek i wysokie przebiegi. Nic nie jest wieczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie zalezy Ci kompletnie na osiagach to 1.6 moze Cie zadowoli ale wcale to mało nie pali i też lubi pić olej. 1.8t w serii też nie jedzie więc osobiście 1.6 sobie nie wyobrażam.

Jak było napisane wcześniej, to są w 90% wyjeżdżone padła, a jak coś jest w b. dobrym stanie to się ceni. Porównując swoje b6 do tych "perełek", które widziałem po 20-25 tys to swoje bym musiał ogłosić za 40😂 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli decydujesz się na auto klasy premium i masz odłożone kilkanaście tysięcy złotych, kup za 2/3 posiadanych środków. Nigdy za wszystkie!

Tylko 1.8T:buhaha::a4fan::quattro:

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Kubusio827493 napisał(a):