-
Postów
7641 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia Langista
456
Reputacja
48
Odpowiedzi społeczności
-
Jak miałeś wypadanie zapłonu to powinien się błąd zapisać, dlatego zrób najpierw autoskan pełny samochodu. Logowanie niesprawnego auta mija się z celem.
-
Nie widzę tu aby basu mu brakowało, jedyni oczekuje 'cieplejszego' basu, co powinno dać się uzyskać samym wytłumieniem drzwi. Co do zwrotnic to najlepiej zastosować je w zestawie przez kogoś przygotowanym, bo nie widzę żadnych na osobno 8Ohm dla tweeta i 4Ohm dla średniotonowca, a nie w mówisz mi że to gorsze od dolutowanego kondensatora przy głośniku. Gdzie by się kolega nie ruszył, zacząć trzeba od wytłumienia drzwi, jak będzie za mało to potem kierować się w wymianę głośników, z wykorzystaniem jednej z możliwych firm, np. Zwrotnice głośnikowe | Granat-Audio GRANATAUDIO.PL To pierwszy wynik w google z kilku, także wybór jest. Jestem zwolennikiem robienia czegoś raz a dobrze, jak stawiać różne rzeźby które potem będą męczyć latami.
-
To znacznie przerasta jego budżet, upierasz się na poprawie basu a on wcześniej pisał, że góry mu brakuje. Do tego filtracja jednym kondensatorem mija się z celem, lepiej zwrotnice kupić i nie robić takiej rzeźby.
-
Nie wiem czy za 1000 zł brać dwa głośniki, oryginały mają pewnie 25W a tu masz 125W na głośnik, jak to ma być p&p bez upalenia głośnika to nie wiem, bo za słaby wzmacniacz zniszczy głośnik a taka sytuacja tu się klaruje. Chyba że ktoś zakładał i mu to gra, ale widziałem te zestawy w autach, i zawsze było to parowane z osobnym wzmacniaczem.
-
Na moje, końcówce mocy nic je będzie, jest reszta zestawu na 4 Ohm i tylko ten jeden głośnik zupełnym przypadkiem na 8 Ohm dali, no i nie wiadomo czemu tak cicho gra? Wydaje mi się że tam ten 8Ohmowy głośnik do 4Ohm końcówki mocy jest, przez to tak cicho gra. Do tego nowe układy w standardzie mają zabezpieczenia przed przeciążeniem, gdyby spalić końcówkę mocy to świadczyło by to tylko o archaicznej wręcz konstrukcji amplitunera w radiu.
-
Płyn hamulcowy + odpowietrzenie wysprzęglika, sam wysprzęglik.
-
Jak masz całkowicie podstawową wersję to nie będzie roboty a najlepszy efekt da kupno całego zestawu przynajmniej z ASS, może uda się Bose dorwać. Jak centralny ma 8Ohm to ja bym spróbował go wymienić na coś, co ma 4 Ohm, powinien grać głośniej.
-
A jaką pompę założyłeś?
-
A4 B9 ma system na 8Ohm? Ja kojarzę że Audi trzyma się 2Ohm systemów dla oszczędności energii. Podobno do B9 Ori głośniki idą z Focal, a to dobra firma.
-
Nie można tego tak porównać.
-
Dlatego też mówię - bez wymiany radia (procesor dźwięku w nim jest) lub zasilania głośnika z osobnego amplitunera jak ten, który jest w radiu da dopiero lepszy dźwięk. To samo radio, tak samo wyda dzwięk na innym głośniku, stąd wymiana głośników mija się całkowicie z celem bez zmiany źródła dźwięku.
-
Subwoofer masz oryginalnie w bagażniku schowany za jednym z boczków. Co do jakości dźwięku, wygłusz najpierw drzwi matami a potem jak to będzie za mało, zmień głośniki chociaż z doświadczenia wiem że tu procesor dźwięku w MMI jest słaby i potrzebny byłby zewnętrzny amplituner zasilający głośniki.
-
Zamienniki nie działają jak należy, a używki są zepsute. Jedynie z firmy Hella można brać bo on na pierwszy montaż szedł i ma obie funkcje czyli temperatura oleju i jego poziom.
-
Sam sobie odpowiedziałeś. Dodatkowo warto by odczytać w ogóle błąd, bo może być kabel przetarty i żadna wymiana czujnika nie pomoże.
-
Szarpanie przy zmianie biegów z 1 na 2 w A4 B5
Langista odpowiedział(a) na Dannyeye3 temat w Audi A4 B5
U mnie przeguby są sztywno a w zakrętach przeskakują, także usterki mogą się na różne sposoby objawiać.