Langista

Pasjonat
  • Zawartość

    753
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

5

O Langista

    Informacje

    • Imię
      Radek
    • Lokalizacja
      Śląsk

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2001
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Kod silnika
      1B
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    561 wyświetleń profilu
    1. Langista

      Skoro już czujesz stuk przy cofaniu, to znaczy, że tuleje są wywalone na maksa, i tak właściwie to wytrzymały do tego momentu, w którym pierwszy raz to usłyszałeś.
    2. Langista

      I kupić taki syf? Toć za 1500 zł mam komplet TRW, dopłacam 300 i Lemförder siedzi.
    3. W Częstochowie jest podobno dobry tuner co podnosi moc w autach z głową. Kumpel tam robił swoje B8 2.0 tfsi i jest zadowolony, ale niestety nazwy nie podam bo nie znam.
    4. Z tego co ja wiem, to najpierw należy sprawdzić ile auto ma koni, żeby mieć jaką bazę pod program i wiedzieć w jakiej kondycji jest silnik. Wgrywanie gotowca pod dany model silnika moim zdaniem jest jak strzał kulą w płot z desek ze 100 metrów, niby możesz trafić, ale nie wiesz czy nie przestrzelisz. Dlaczego gotowca? Moim zdaniem żaden szanujący się tuner nie zrobi programu bez wcześniejszego hamowania samochodu. Zedytowanie mapy bazując na aktualnych wartościach to wgrywanie gotowca, bo każdy dany model silnika ma takie same wartości, a trzeba je przecież dostosować pod konkretny egzemplarz.
    5. Przeczytałem na spokojnie trzeci raz i poprawiłem wypowiedź
    6. Warto, ale warto też jechać do kogoś kto ma hamownie i sprawdzi ile faktycznie mocy przybyło, a nie wgra program na placu u Mirka (bo to specjalnie do tego silnika na wielu modelach już jest zrobione i bangla bez problemu) skasuje kilka stów a Ty będziesz miał potem problem bo coś w silniku zacznie padać po miesiącu użytkowania.
    7. Zapytaj się najpierw co to za 'możliwości' i czym się różnią. Ja na gazie sie nie znam, ale są tu ludzie, którzy po firmie sprzętu jaki on oferuje, będą wiedzieli czy jest to warte swoich pieniędzy. Widzę, że z Lc jesteś to dodam, że z tego co wiem dobry gazownik jest też w Koszęcinie. Zapytam też szwagra o gazownika, bo sam zakładał do swojej a6 w 3.0 i sobie chwalił.
    8. Jeszcze nie widziałem tunera, który za razem zajmował się zakładaniem gazu, no ale.. Te silniki ogólnie są dobre pod gaz bo nie mają bezpośredniego wtrysku, co za tym idzie: tańsza i mniej skomplikowana instalacja gazowa. Co do 'czipa' : jeżeli ma on na myśli program wykonany na hamowni to jak najbardziej jest to bezpieczne. ogarnięty tuner najpierw 'prześwietli' samochód aby upewnić się w jakim jest stanie, i do tego stanu dobierze odpowiedni program, który bardzo często nawet zmniejsza spalanie. Jeżeli ten 'czip' to 'turbokostka' to sobie odpuść tego 'gazownika'. Kupują gotowe programy przygotowane pod jeden egzemplarz zazwyczaj w 3 wersjach, które montują pod stałe wlutowując się w sterownik silnika, mało profesjonalne, bez sprawdzenia nawet czy stan silnika na taki program pozwoli. A wracając do gazu, to dobry gazownik, który zakłada instalację, potrafi ją tak wyregulować, że na gazie auto będzie miało więcej mocy jak na benzynie.
    9. Langista

      Do żadnego "pana", jest zainteresowany SKV to go nakierowalem na osobę, która mu zamówi odpowiednie zawieszenie. Gdyby był zainteresowany MS czy Lemförder to wypisał bym kogoś innego. Sam nie znałem odpowiedzi ale wiedziałem że ta osoba (tj. Dystrybutor SKV) może mu doradzić co potrzebuje.
    10. Langista

      Jak nie jesteś pewien który, to napisz do Dystrybutor SKV, on wg. Twojego VIN dobierze odpowiedni zestaw.
    11. Langista

      Ile na nich zrobiłeś? Wyraźnie można było już usłyszeć stukanie?
    12. Langista

      Dlatego napisałem, że z tego dumny nie jestem, a takich jak on jest na pęczki. Nie bez powodu w drodze z Berlina na Zgorzelec jest szyld reklamowy z "korektą licznika".
    13. Langista

      Nie ma made in germany produktu poniżej 800 zł za komplet, jest tylko z firmy pochodzącej z Niemiec. Może być składane w Niemczech ale produkowane w Holandii i Chinach. Zazwyczaj sam wahacz w Holandii (sam je odlewałem kiedyś w pracy) a guma z Chin, i w Niemczech w fabryce składane do kupy. Osobiście polecam SKV, sam jeżdżę na nim już ponad 2 lata i jak na razie bez większych znaków zużycia. Przez ten czas zrobiłem na nim ok 37k km, z czego 20k po drogach, które jakością są gorsze od leśnych dołów.
    14. Langista

      Za młode, osobiście widziałem dwu letnie benzyniaki z przebiegiem 400k. Tymi 1.8 Niemcy dużo jeździli i jeżdżą nadal. Często po drodze wymieniają silnik bo samochodem jeżdżą idioci co go zarzynają i potem dziw, że coś stuka przy 180k jak auto ma 3 lata. Skąd się wzięło to wierzenie, że tylko diesle robią duże przebiegi to nie wiem. Wierz mi, duże przebiegi dla benzyny na beczkach się nie zatrzymało.
    15. Langista

      Skręcić z głową też trzeba umieć. mam kuzyna handlarza, nie jestem z niego dumny bo wiem co robi : auta z przebiegiem 500k skręca właśnie do 260-280 żeby 'podejrzane' nie było. Nie mówię też że każdy tak robi, może faktycznie mieć te 280k, jednak w całymt ym ogłoszeniu jest dosyć mało informacji, które miałyby w jakiś sensowny sposób przedstawić stan tego samochodu.