Jump to content

Langista

Pasjonat.
  • Content Count

    2,394
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

133

About Langista

Informacje

  • First name
    Radek
  • Location
    Śląsk

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    3.0 V6
  • Engine code
    ASN
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

2,268 profile views
  1. Langista

    B6 DIVISION

    Na kompie nic, test z bujaniem auta wykazał że czujniki odczytują już nawet lekkie pchnięcie auta. Wiązka światła ustawiana na SKP niestety bez podłączonego kompa, jednak jak jadę te przysłowiowe '3 sekundy' za kimś to wiązka światła pada na wysokość rejestracji, nigdy nie oświetlałem nikomu wnętrza. Chętnie bym sam ustawił światła ale nie mam najważniejszych rzeczy, czyli prostego podjazdu i ściany na której mógłbym ustawić strumień światła no i samego vcds'a też brak.. Zastanawia mnie czy może być taka sytuacja, że jak Gwerty mi przerobił ksenon na bi, to czy w tym czasie lampy przestały reagować na błagania czujników i jedyne co potrafią to zrobić sztuczne poziomowanie przy odpalaniu a pozniej to stoją jak przyklejone..
  2. Langista

    B6 DIVISION

    To tam w ogóle głośnik powinien być? ja mam znowu pytanie z oświetlenia. Światła ustawione prawidłowo, czujniki widzą zmianę położenia drążków z czujników poziomu, a podczas podjazdów i tak każdy mi mruga że oślepiam ale tak myślę, że przecież b6 chyba nie było już na tyle mądre aby obniżać światła przy podjeździe pod górkę..
  3. Najlepiej podepnij kompa, tam sprawdzisz też ustawienie rozrządu.
  4. No ja też nie leje żadnych kostek rozpuszczających się w wodzie a normalny borygo czy czasami jak nie mam wyjścia to na stacji biorę. Na razie temat znikł, bo wczoraj podczas jazdy spryski odżyły 🤷
  5. Najprawdopodobniej masz "za wysoki" czyli czujnik temperatury silnika do wymiany. Pewnie odczytuje za dużą wartość i nie pozwala odpalić silnika aby go nie przegrzać.
  6. A co już próbowali robić? To nakieruje gdzie już nie szukać problemu.
  7. Podpiąć kompa i sprawdzić błędy. Mógł rozrząd przeskoczyć, mógł czujnik położenia wału paść, bez kompa to szukanie po omacku.
  8. A jaki konkretnie był? Może wykrywa brak płynu i aby nie uszkodzić silnika odcina dopływ prądu na pompę paliwa..
  9. Podłącz kompa i zobacz błędy, to najwięcej powie..
  10. Ogromny, bo tu już nie wchodzi korekta lakiernicza a prace blacharskie.
  11. @hak64 Ci pomoże ale coś mi się wydaje że 800 zł to zdecydowanie za mało.
  12. Ostatnio robiliśmy z kumplem otwornicą i wyszło jak oryginalne, trzeba tylko zakleić najpierw taśmą żeby nie poszarpało plastiku.
  13. Tak, są ale nie oryginalne, z drugiej strony jak masz oryginalne to kwestia dobrania odpowiedniego wycinaka aby czujniki za luźno nie siedziały.
  14. Najlepiej tego nie robić i kupić czujniki które przykleja się jako listwę do zderzaka od wewnątrz. Jeżeli już chcesz zewnętrzne to w gotowych zestawach są już specjalne wiertła o pożądanej średnicy ale tu czytałbym uważnie opinie, bo często z tymi czujnikami jest mega duży problem z kalibracją.
  15. Langista

    B6 DIVISION

    Panowie, co może trzeszczeć w prawych drzwiach przy mocniejszym basie? W kieszonkach pusto a nadal coś tam ma jakieś luzy. Z wiekiem już tak będzie czy jakaś typowa bolączką łatwa do usunięcia? Bo strasznie to irytuje..
×
×
  • Create New...