Langista

Pasjonat
  • Zawartość

    630
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3

O Langista

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Radek
    • Lokalizacja
      Śląsk

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2001
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Kod silnika
      1B
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    405 wyświetleń profilu
    1. Ja pojadę jutro na szarpaki i sprawdzę w jakim stanie sa tuleje, bo coś mi chyba zaczyna z prawej strony latać, ale nie wiem czy to czasem nie jest wina przegubu..
    2. Głównie pompa olejowa, jest wadliwa i potrafi załatwić silnik. Słyszałem, że przekładają z 1.8T
    3. Bądź co bądź, korek nie może być luźny. Spróbuj skołować skądś nowy/używany w dobrym stanie korek.
    4. Ja uszczelki żadnej nie mam, ale u mnie korek nie jest luźny. Jesteś pewny, że masz korek z tego samego zbiorniczka? Może ktoś kiedyś wymienił na nie z tego modelu.
    5. Dziwna sprawa.. Sprawdź czy nie masz gdzieś pękniętego zbiorniczka
    6. Luzu w tym sensie, że jest luźny, czy jeszcze można go wkręcić bo został jakiś zwój na gwincie?
    7. w B5 te korki tak właśnie są zrobione, u mnie tez lekko się zakręca i zawsze zatrzymuje się w tym samym położeniu bez możliwości dokręcenia go mocniej.
    8. Mnie na klimatroniku czasami pokazuje 93 a czasami 85~88, tyle że ja mam oporny silnik jeżeli chodzi o nagrzewanie się i mimo króćca ze świecami do podgrzewania płynu, to 90 na blacie mam dopiero po przejechaniu ok. 10 km. Czujnik może i okłamuje mnie te +/-3 stopnie, ale wiem, że silnik pracuje jak powinien i termostat jest dobry, to mnie to rybka. Wymienię czujnik dopiero jak padnie całkowicie, bo jak sam pisałeś - nie mam zamiar wymieniać go co pół roku.
    9. 85 to normalna temperatura, są termostaty co otwierają sie przy 83 i wzwyż, ja mam oryginalny i mam na nim napisane, że otwiera się przy 87 stopniach, ale poprzedni, który miałem otwierał się przy 84. Moim zdaniem szukasz dziury w całym, patrz na to, że jest zima, i przy dłuższej jeździe powyżej 90 km zimny wiatr na chłodnicę robi swoje. Z ciekawości zapytam.. Maskę masz obitą oryginalnym wygłuszeniem, czy gołą? ona tez zatrzymuje trochę ciepła, ale w sumie nie wiem czy to byłoby istotne, przy silniku benzynowym..
    10. Mnie chodziło głównie o ten ALT z B7, których jest najwięcej. Co do B8 sie nie wypowiadam, a widzę że Ty masz takiego to wole sie nie spierać, bo bankowo będziesz wiedział o nim więcej.
    11. A z tego co tu na forum wyczytałem to 20fsi i tfsi to olejo-żerne silniki, którym nawet remont nie pomaga. Niestety takie są efekty jeżdżenia z wymianami co 30-40kkm, ktoś głupim gebelsom w serwisie to powiedział i oni nowymi autami tak jeździli, aż sprawy przybrały taki obrót, że sprzedawali samochód, bo wiedzieli że jedyne co pomoże to nowy silnik.
    12. Też nie wiem.. Najpierw myślałem, że to temperatura oleju w silniku, ale w tedy powinno iść do 120C, no i licznik u mnie nie reaguje na to (nie oryginalny czujnik). Możliwe, że to coś powinno pokazywać, ale nie ma odpowiedniego czujnika, czy przyrządu, i nie pokazuje jak powinno.
    13. Patrzysz na zły kanał, sam nie wiem od czego to jest, ale ta temperatura nic nie wnosi. U mnie na kanale 49 pokazuje temperaturę z czujnika, a na kanale 51 temperaturę nie wiadomo czego (też idzie powoli od 0 do 90). Jak masz tak na 49 kanale to spróbuj 51, ew. na odwrót.
    14. No jak na oryginał to trochę szybko.. Moim zdaniem powinny wytrzymać jeszcze z 70k Jesteś pewien przebiegu?
    15. Na forum od Dystrybutora, najpewniejsze źródło.