Jump to content

Langista

Pasjonat.
  • Content Count

    1,771
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

73

About Langista

Informacje

  • First name
    Radek
  • Location
    Śląsk

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    3.0 V6
  • Engine code
    ASN
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

1,315 profile views
  1. Panowie, odpowietrzony, hamuje jak brzytwa od samej góry. Jednak tarcze nadal gorące po jednym małym hamowaniu. Jak to jest u was z zestawem 345/300? Też po lekkim hamowaniu macie tak gorące, że dotknąć się nie da?
  2. Podałem przykład, nie wiem za ile tankujesz. U mnie różnica między Eco diesel a Verva to 25 groszy na litrze. Przy 60 litrach masz całe 15 zł różnicy na baku..
  3. Ale to i tak się nie kalkuluje. Serio lepiej dołożyć do całego baku 50 zł za paliwo premium.
  4. To i tak nie ma sensu, nie w nowych silnikach. Wyrzucasz przez takie rzeczy pieniądze w błoto. Wierz mi, że jak tankujesz na pewnych stacjach, i nie robisz dziennie po 10 km, to z układem paliwowym nie będziesz miał problemu.
  5. Nie ma sensu. Z tego co wiem, abc podnoszenia mocy w 1.8 nie przewiduje zakucia czegokolwiek do 300km.
  6. Najlepsze jest zatankowanie paliwa premium, wyjdzie nawet taniej na baku jak pełen bak + jakikolwiek środek do czyszczenia wtryskiwaczy. Dodam że najlepiej po takim zatankowaniu zrobić trasę ok 100 km na autostradzie, przy wysokich obrotach przez dłuższy czas wtryski pozbędą się całego syfu.
  7. Wygoogluj jak robi się logi w grupie VW, na moje masz problem z dawką powietrze-paliwo, bo od 2000 pewnie turbo pompuje i dlatego problem znika.
  8. Niestety, polskie realia takie są, że kupno od osób prywatnych nie jest niczym chronione, a umowa kupna sprzedaży jest przydatna tylko i wyłącznie w urzędzie do rejestracji. Swoją drogą z linku co luk podrzucił:
  9. Jeszcze zapytaj kolegi hak64, może on Ci coś doradzi, czy sprawa jest do wybrania. Ewidentnie koleś wcisnął Ci gnój. Wlany był motodoktor i po 900 km się rozrzedził
  10. Dokładnie to, a zgłosić się możesz np do @kamil s line
  11. Na pewno takie 420 zł będzie lepiej wydane jak 500 na autotesto. Możesz jednak iść w tą stronę - kup za 20 zł historię serwisową od ludzi z forum, a potem pojedź na stację kontroli pojazdów (najlepiej Bosch) i tam zrób przegląd za ok 200 zł.
  12. Rozbierz tunel wraz z drążkiem i sprawdź w jakim stanie masz ten przegub wybieraka co prowadzi do drążka. Jednak jak słychać zgrzyty, to coś ze skrzynią będzie. Fajny mistrzu co ją wcześniej robił, skoro rozbierał i nie potrafił od razu sprawdzić w jakim stanie synchronizatory są..
  13. Nie sugeruj się tak tym autotesto, bo pół budżetu wydasz na ich testy. Szukaj w okolicy najlepiej i nie na siłę. Ja na siłę szukałem Bexa, nie znalazłem i wziąłem coś innego. Dwa dni po zakupie gościu z forum swojego dopieszczonego Bexa sprzedawał..
  14. Może lepiej jak tu opiszesz swój problem, aby coś ten temat wniósł dla innych, którzy mogą mieć ten sam problem.
  15. Jak silnik zgaszony, to biegi wchodzą tak samo? Szkoda że jak skrzynie rozbierał to na synchronizatory nie spojrzał..
×
×
  • Create New...