Langista

Pasjonat
  • Zawartość

    492
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Langista

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Radek
    • Lokalizacja
      Śląsk

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Kombi
    • Rocznik
      2001
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    238 wyświetleń profilu
    1. Ja jestem po przeglądzie, zawias ma przejechane 18k km i bez żadnych luzów. Co do tej czeskiej strony.. może zabrzmię januszowo, ale jak mi tego żaden tłumacz dosłownie nie przetłumaczy, i jakiś Czech nie powie mi, czy ta strona jest w ogóle wiarygodna to nie uwierzę. Jest tam napisane tylko o produkcji, a nie widze żadnego słowa na temat informacji i ich źródła. Nie wiem tez czy negatywnie się wypowiadają tylko na temat informacji związanych z firmą, czy samego produktu, bo nie widać tam żadnych danych w czasie, czy przebiegu po którym zawieszenie jest do wymiany, brak testerów ogólnie, ale artykuł powstał
    2. Jeżeli chodzi o to 'pochodzenie z niemiec" to 90% firm, które mają to w nazwie nie produkuje w Niemczech. Jak nie masz wytłoczone na produkcie "Made in Germany" to nie jest to tam wyprodukowane (przynajmniej tak mi sie wydaje). Po drugie nie rozumiem całego tego WOW na punkcie Made in Germany, serio ślepo wierzycie, że są tam produkty lepszej jakości? Jest takie samo gówno jak w każdym innym kraju, kwestia tego jakie firma daje standardy co do ich jakości i tyle.
    3. Nie bierz MS, serio wydając 500 zł lepiej wydasz je kupując SKV, ja na ten moment mam zrobione 18k km i dalej leci bez stuków. Za tydzień w czwartek przegląd to wyjdzie ile jest warte te 500 zł
    4. Po jakim czasie CI zaczęło skrzypieć? Ja mam już rok i jak na razie nic mi nie skrzypi, a gumy na sparciałem nie wyglądają..
    5. Akurat Sworznie w SKV są dobrze nasmarowane, to z tulejami jest problem wszędzie poza tymi wyższymi półkami jak TRW czy Lemforder.
    6. U mnie jak na razie nic, w przyszłym tygodniu mam przegląd to się okaże co tam się dzieje na dole.
    7. Ludzie, na hamulcach chcecie oszczędzać? Serio? Lepiej wydać raz a dobrze, i wiecie że możecie zahamować w każdej sytuacji, a nie z zastanowieniem czy aby na pewno wyhamuję.. Ja akurat zainwestowałem w zestaw TRW i nie narzekam. Wielu pewnie poleci zestaw ATE, ale to kwestia gustu. Co do Ferodoo (pierwszy montaż) to pamiętajcie jedno, 'pierwszy montaż' już dawno nie jest tej jakości co kiedyś.
    8. Jaeger, musze sie w końcu zabrać za naprawę tego bo jest to denerwujące. Już raz faktycznie mi się przegrzewał, myślałem że to licznik mnie w konia robi a potem okazało sie, że silnik bym zatarł..
    9. Właśnie wskazówka poziomu paliwa też sobie tańczy jak jej zagra. Wczoraj jak robiła swoje wariacje, to słyszałem jakby małe, ciche zwarcia, czy to są te zimne luty? Znacie jakąś firmę co dobrze naprawia liczniki? Wolę dać do naprawy jak kupić drugi i z tym samym problemem.. nie chcę się bawić w zamienianie na VDO, bo nie mam na to czasu, ani nie zależy mi na pełnym fisie w tym samochodzie.
    10. No właśnie wcześniej jak mi temperatura skakała z 60 na 130 wystarczyło nie fachowo co prawda, przywalić w deskę nad licznikiem i temperatura wracała tam gdzie powinna, bo wiem, że silnik się nie przegrzewa. teraz i to nie pomaga, albo uodpornił sie na bicie (mało prawdopodobne :D) albo czujnik padł kompletnie, chociaż nie wiem czy było to wczesnej spowodowane, że po uderzeniu temperatura wracała z powrotem.. Czujnik mam już czeka na wymianę, ale nie mam czasu się tym zająć, i próbuje zdiagnozować, czy to aby sam licznik nie kopnął w kalendarz.
    11. Witam, chciałbym się dowiedzieć jakie zabezpieczenia ma silnik w sobie w przypadku przegrzewania sie? Chodzi o sytuacje kiedy faktycznie temperatura faktycznie idzie powyżej 100C w górę i dochodzi do 120~130. Wiem, że jak jest zbyt niska >70C to dobiera bogatszą dawkę paliwa aby go szybciej rozgrzać, czy w przypadku zbyt ciepłego silnika dobiera uboższa dawkę, aby był słabszy i szybciej się schłodził? I co w przypadku uszkodzonego czujnika temperatury, tego co podaje informacje na zegary i do ECU, czy silnik ma swój własny, odrębny czujnik, czy to ten jeden czujnik podaje informacje dla silnika i kierowcy?
    12. Mnie za miesiąc czeka przegląd, a jeżdżę na stacje, gdzie diagnosta dokładnie trzepie samochód, żeby na bieżąco naprawiać wszelkie usterki, on tez zalecił mi wymianę wcześniejszego zawieszenia bo było całkowicie zużyte. Jak dotąd 17k km i nic nie daje znaków zużycia
    13. Nie płynu, a oleju mi ubyło to czarne co smaruje silnik (i chłodzi też) A już na 100% jestem przekonany, że czujnik, pod domem dzisiaj na zegarach 121, zaraz jak spadło na 93 otworzyłem maskę, i płyn w zbiorniczku zimnu, górne węże letnie, dolny zimny, silnik tez gorący nie był, co mnie uspokoiło, ale jeszcze muszę się turbinie przyjrzeć, czy nie zabiera sobie za dużo oleju, bo w sumie olej mi ucieka tylko wtedy jak pozwole sobie na 130+ km/h
    14. Czujnik przyszedł, w najbliższym czasie postaram się zamontować. Jest tylko jeden problem, którego nie umiem wyjaśnić. Z reguły jeżdżę do 100 km/h - tu nie ma problemu z temperaturą, jednak jak wczoraj wracałem z pracy do pozwoliłem sobie na te 160. Temperatura wskoczyła po chwili na 120C (na klimatroniku), zwolniłem do 100 i dojechałem do domu (jakieś 5 km). Temperatura spadła dopiero po 4 minutach postoju pod domem do 90C. Rano sprawdziłem poziom płynu - nic nie ubyło, jednak zabrało mi ok 100 ml oleju (spadło o 2 kropki w zapunktowanym przedziale). Ostatnio dolewałem tydzień temu po tym, jak termostat zaciął mi się w zamkniętym i niczego nie wiedząc gnałem z przegrzanym silnikiem, co stało za wywaleniem płynu z małego obiegu (dolewałem 2,5l) i 'spaleniem' 500 ml oleju..
    15. Widać zdarzają się rodzynki