Langista

Pasjonat
  • Zawartość

    1135
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

26

O Langista

    Informacje

    • Imię
      Radek
    • Lokalizacja
      Śląsk

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2002
    • Silnik
      3.0 V6
    • Kod silnika
      ASN
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    822 wyświetleń profilu
    1. Langista

      Problemy z olejem w tych silnikach wzięły się od wymian oleju co 30k, wszystko się pozapychało i nie działa jak należy. Na moje wystarczy tylko przeczyścić dokładnie silnik (jak już chcesz silnik rozbierać, to tłoki wyrwać, pierścienie wymienić a tłoki tylko przeczyścić dokładnie, aby kanaliki odblokować jak są zapchane). Regularnie olej wymieniać i będzie wszystko cacy, nie ma potrzeby wg. mnie na lepsze tłoki wskakiwać jeżeli nie chcesz mocy podnosić. Jeżeli chcesz bezawaryjności to 3.0 V6 z B6/7 odradzam, bardzo duże prawdopodobieństwo wtopienia sporej gotówki w remont silnika (ok 12k). Taniej w 1.8 pójść, i nie wydawać milionów bez potrzeby.
    2. Langista

      Pompa wody HEPU, paski Contitech, napinacz INA
    3. Langista

      Sprawdzałeś w jakim stanie sprzęgło? Może dwumas padł i w takie wibracje wprowadza?
    4. Langista

      A posprawdzałeś wszystko co było tutaj sugerowane?
    5. Langista

      Z tego co wcześniej pisałeś i tak masz silnik do remontu, więc to co teraz się dzieje tylko utwierdza, że powinieneś się za ten remont złapać o ile nie chcesz go wykończyć.
    6. Langista

      Komp i błędy odczytać.
    7. Langista

      Tym jak są wykonane. Zamienniki będą nie starannie wytłoczone przy mocowaniach. Oryginały są ładnie wykończone (zaokrąglone na kantach) zamienniki nie.
    8. Langista

      Teraz widze, że wszystko klekoty, po za 1.4 od Kuby
    9. Langista

      Może być kwestia opon. ASO zawsze powie że jest wyszstko ok jak sami wcześniej się tym zajmowali, ale wcześniejsze longlife robi swoje Posprawdzaj wężyki z podciśnienia, może któryś nie wytrzymuje jak turbo dłużej chodzi.
    10. Langista

      Logi dynamiczne. Silnik silnikowi nie równy. Jeżeli Twój egzemplarz był wcześniej zaniedbany to tak się to właśnie odbiło, po prostu w takim stanie kondycji masz silnik teraz. Druga kwestia to sprzęgło na wykończeniu i przy większych prędkościach może się już ślizgać (w tedy raczej skakałyby minimalnie obroty).
    11. Langista

      Nie ma tragedii, ale z tego co wiem to są 4 bloki pomiarowe z rozrządu, nie 2. Ogólnie im gorzej ustawiony rozrząd w V-kach tym słabszy silnik. Sprawdź dokładnie jakie odchyłki ma rozrząd. Nie wywala błędów z cewkami?
    12. Panowie, zapytam się tutaj zamiast do takiej drobnostki zakładać nowy temat. Skrzynia FRE, niby są dwa korki spustowe, odkręcić oba przy wymianie oleju czy jeden starczy? Są jakoś połączone?
    13. Langista

      Gdyby nie brak czasu i to, że drugie auto do stanu doprowadzam to bym się dopisał
    14. Langista

      Czy przy ruszaniu czuć wibracje? Czy przy wyższych obrotach drgania znikają? Czy przy wciśniętym sprzęgle drgania ustępują? Podstawowe pytania dla padniętego dwumasu.
    15. Langista

      Z fusów nikt nie wywróży. Możliwe, że sprzęgło pada, może być co innego. Kiedy i co ile olej zmieniany, na jaki olej?