Jump to content

Langista

Pasjonat.
  • Content Count

    1,898
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

80

About Langista

Informacje

  • First name
    Radek
  • Location
    Śląsk

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    3.0 V6
  • Engine code
    ASN
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

1,432 profile views
  1. Nie ma różnicy ludzie na linii nie wiedzą dokąd idzie dany egzemplarz, który składają, wie to tylko osoba wysyłająca go w konkretne miejsce, a czasami nawet nie, bo przyjeżdża kierowca z numerkiem zamówienia i odbiera auta, które w tym numerku się znajdują. Także na tej samej linii, przez prawie te same dłonie składane są audi dla Hansa, Abdula Janusza czy Saszki. Jakość spadła bo ilość wzrosła, ludzie po prostu nie są w stanie upilnować tyłu szczegółów przy tak dużym nakładzie i ściśle określonym czasie na daną czynność.
  2. Te same, jeden ma prosto z chin, drugi ma od polskiego dostawcy
  3. Wiesz co.. o ile mechanik sam profesjonalnie nie regeneruje maglownicy to nie miał nic do gadania. Rozumiem gdyby taka decyzja padła od firmy co się tym zajmuje.. ja bym z ciekawości pokazał ten magiel firmie żeby oni ocenili czy jest do regeneracji czy nie.
  4. Moim zdaniem najlepiej jak na LPG forum zajrzysz, tam najlepiej wytłumaczą i też najszybciej odpowiedź uzyskasz.
  5. Ja bym szedł w to co jest w oryginale, nie aftermarket (jeżeli auto ma służyć na codzien, nie na spoty, wierz mi, wiem co mówię). Ja mam te niższe i mnie auto tak stoi MTS dobra firma, aczkolwiek z gwintów najbardziej polecają KW, mają opcję regulacji (miękki, średni i twardy) i są trwalsze, jednak już kosztują więcej.
  6. A sprawdzałeś czy po mocniejszym kliknięciu jest reakcja? Może same przełączniki już padają? Mają w sumie do tego prawo 😅
  7. Pozostaje zrobić logi na starych i nowych świecach, w ten sposób zobaczysz czy jest właściwa dawka paliwo/powietrze podawana. Sprawdzałeś też jaka jest iskra na nowych świecach?
  8. No to załóż i ciesz się stabilniejszą jazdą po ulicach jak po torze wyścigowym i wymieniaj mocowania elastyczne / poduszki / wahacze szybciej niż normalnie :)
  9. Nie do końca. Gaz potrzebuje dużo lepszej iskry bo jest suchy i ma mniejszą gęstość jak paliwo.
  10. Zależy do czego będziesz używał auta. Gwint nie jest dobrym rozwiązaniem jak auto będzie do codziennego użytku. Spadnie komfort jazdy i szybciej będziesz wykańczać elementy amortyzujące w aucie.
  11. A próbowałeś przełożyć stare świece? Z niektórych wpisów wiem, że do gazu muszą być odpowiednie świece i szkoda, że nie pokazałeś kolesiowi w sklepie dokładnie jakie miałeś.
  12. Langista

    Bixenon przesłona.

    Rozbierz, może coś źle poskładałeś skoro jedna dobrze działa a druga się przycina.
  13. Ja mam 345/300 i Ori 17' z ET 43 bez problemu pasują.
×
×
  • Create New...