Langista

Pasjonat
  • Zawartość

    669
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

3

O Langista

    Informacje

    • Imię
      Radek
    • Lokalizacja
      Śląsk

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2001
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Kod silnika
      1B
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    477 wyświetleń profilu
    1. Langista

      Ten udokumentowany przebieg 161k i wytarte przyciski klimatronika nie idą w parze
    2. Langista

      http://lmgtfy.com/?q=Wypożyczalnia+samochodów
    3. Langista

      Mnie z łożyskami wyszło 1000 zł ale to przy całym komplecie TRW. Pierścieni nie liczyłem w sumie bo u mnie były dobre, przynajmniej mechanior nic nie wspominał o ich wymianie.
    4. Langista

      Akurat ATE bym nie polecił osobiście.. tutaj należy skorzystać z na prawde dobrych firm, przecież to wasze i innych bezpieczeństwo jest, żeby te półtorej tony zatrzymać, kurde.. rozumiem iść po najniższej linii oporu na zawieszeniu, żarówkach, filtrach itp. ale hamulce? To jest coś na czym zaoszczędzenie odbija się potem wykładniczo na drodze hamowania, a o trwałości nie mówię..
    5. Langista

      Nie wiem jak mu wyszło na przód prawie 700 zł, skoro mi za tarcze i klocki z TRW za przód i tył wyszło coś ok 1000 zł. Za sam przód po 200 zł za tarcze, na tył za tarcze 180, ale do tego dochodzi cena łożyska. Ceny klocków nie pamiętam, ale to było w InterCars zamawiane przez kumpla co ma zniżki więc na teraz licząc wyszło by 850 zł (patrząc na aktualne ceny -20% zniżki). Doliczając cenę łożysk SKF na tył ok 150 zł za oba. Tak czy inaczej na teraz w InterCars widzę tarcze przód 192/szt. tył 182/szt. I klocki przód 220/kpl przód i 120/kpl tył.
    6. Langista

      Ktoś tu chyba nawet pisał, że przysłali mu nowego banana zanim ten w ogóle do mechanika zdążył z tym pojechać, było w tedy trochę tego z powodu wadliwych partii prawego banana. Wiadomo, nie wytrzyma tyle co lepsze marki, ale te dobre opinie właśnie wzięły się obsługi klienta, która jest na prawdę dobra. Takie zainteresowanie klientem to ja tylko w banku przy kredytach widuje
    7. Langista

      Reanimowane starego silnika na używanych częściach to wywalanie pieniędzy w błoto, serio. Albo remontujesz na nowych i masz 100% pewności, o ile mechanik jest pewny, albo kupujesz inne auto. Nigdy nie idź w kupno drugiego silnika, bo w 70% przypadków kupujesz trupa gorszego jak miałeś. Jak chcesz wydać ok 2000 zanim znajdziesz auto to lepiej wypożycz sobie samochód na te dwa/trzy miesiące. Teraz idzie ładne auta za 400/500 zł za miesiąc nawet znaleźć. Nie obchodzi Cię nic poza laniem paliwa do baku. Moim zdaniem lepsza opcja jak reanimowane starego silnika na używkach.
    8. Langista

      Z tego co pamiętam to SKV wysyłało nową część zanim się zdążyło starą zdemontować wystarczyło zdjęcie uszkodzonej części.
    9. Langista

      Różnica jest w podejściu do klienta. SKV nie olewa reklamacji (jak już się zdarzają) i zawsze doradzą przez telefon jakie części do naszego samochodu są potrzebne. Do tego cena, za 500 zł cały zestaw, który wytrzyma przynajmniej dwa lata? (nie liczę tu wadliwych części, które wcześniej można było spotkać) brat wziął febi, cały zestaw (1000 zł). Po roku był do wymiany, w MS za podobną cenę końcówki drążków są z plasteliny, ostatnio ktoś pisał, że mu któryś z bananów z TRW padł po kilku tyś. km..
    10. Langista

      Nic Ci nie zardzewieje. Możesz dla własnej wygody rozebrać na części pierwsze, wyczyścić i na pułki poukładać.
    11. Langista

      Powiem tak, jak b6 to zaznacz przedział od 15 do 18, zwykle b6 1.8t nie są więcej warte. Do tego przebieg, patrz tylko te co mają więcej jak 220k przebiegu, nie patrz na "igiełka od pierwszego właściciela", nie bój się też ogłoszeń z komisów. Komis wystawi Ci fakturę, więc jakbyś kupił trupa to zawsze masz szansę o zwrot hajsu. Prywaciarz jest nie pewny, bo dużo jest ludzi co na czarno handluje autami, a to co sprzedają to zwykłe trupy. Też nie oczekuj sprawnosci B4 od nowszych konstrukcji. B4 to chyba najbardziej pancerne i dopracowane z audi w przedziale 1990-2015. Jak b6 to omijaj FSI, jak B5 to polecam 1.8t (chyba AEB?) lub 1.9tdi AJM bez quattro. Sam mam i to najbardziej ekonomiczne auto jakie można sobie wymarzyć o ile dba się o wymiany oleju i filtrów, no i nie leje gnojowicy a na prawdę dobre paliwo.
    12. Langista

      Zobaczyć warto, z wydruku widać, że tuleje na bananach dolnych prawdopodobnie mają luzy. Przebieg chyba dosyć przekręcony jest, nie wierzę w te 206k. Skoro serwisowane w ASO to zapytać o książkę serwisową i mądrze na nią spojrzeć, czy aby jedna osoba przez te 14 lat jej nie wypełniała
    13. Langista

      Takie było moje osobiste odczucie, dlatego też byłem zaskoczony. Po deszczu na lekko mokrej nawierzchni nie potrafiły utrzymać się w zakręcie 80 stopni przy prędkości 30 km/h co Bridgestone robiły bez zająknięcia. Ja kupiłem je na Oponeo, o ile dobrze pamiętam to po 220 za sztukę, moim zdaniem to mało jak za Dunlop.
    14. Langista

      Ja tam nawiązywałem do tego fulda. Dębica wg. Mnie to dobra firma z klasy ekonomicznej i nie będzie z nią problemów typu trzęsienie budą przy zwykłej jeździe na autobanie. Sam mam zimówki Dębicy i nie narzekam, co prawda 15" nie ma co porównywać chociażby z 17" a co dopiero 19"..
    15. Langista

      Nie trzeba, to w MS jest z tym problem, w zestawie SKV końcówki nie mają sobie nic do zarzucenia. Ja po przejechaniu ok 25kkm nie mam na nich żadnych luzów, jedynie dolne banany mają luzy powoli, ale to upewnię się jak zjadę na urlop, czy to czasem półosie już nie padają