Skocz do zawartości

Speedeer

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Speedeer

Informacje

  • Imię
    Krystian
  • Miasto
    Nysa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Speedeer

0

Reputacja

  1. Odczuwasz te różnice w częstotliwości powiedzmy 1-2 razy dziennie? Wpływ wilgotności powietrza/deszcz również jest odczuwalny? A jak u Ciebie z akumulatorem? Sprawdzałeś spadki napięcia podczas rozruchu?
  2. Powiem tak, minęły 3 lata spokojnie od momentu oddania auta na program, przy założeniu że chłop zrobił to lipnie czemu dopiero teraz jest problem ? Powinienem od nowa zrobić logi bo tamte mocno odbiegają od parametrów które są aktualnie i wszelkie anomalie z autem raz są raz raz nie i tego nie potrafię sobie wytłumaczyć
  3. Sondy wyłączone, co do turbo ciekawi mnie czy mogło by to być spowodowane podgiętą osłoną termiczną która wadzi o sztange gruszki ? Nadmuchana teoria wiem ale może jednak ?
  4. Soft wydaje mi się że jest dobry, sprawdzę ciśnienie paliwa na listwie.
  5. Witajcie, pacjent A4B6 silnik 1.8T po programie . Od jakiegoś czasu borykam się z nadmiernie dużym spalaniem (dziś trasa 50km cykl mieszany dało wynik 15l/100km 😮, dzień wcześniej podobna trasa a spalanie ~12.8l ) W wydech strzela aż "miło" W niedługim okresie czasu naprawdę dużo było robione, rozrząd+napinacz na łańcuszku, turbo po regeneracji, nowy ezektor(ori), odma, świece + 1 cewka (ngk), filtr paliwa, nowe gumki na wtryski, nowy termostat+ 2x czujniki temp silnika, czuj. prędkości obrotowej silnika, blow off wywaliłem założyłem dv'ke (podrabianiec ori z allegro) ... Zrobiłem dziś logi na szybko żeby mieć jakiś pogląd lecz ręce mi już opadają do tego auta .. Logi 002 i 033 Logi 003 i 020 Logi 090 i 093 Logi 115 i 117 Logi 001 i 003 Jakieś pomysły ? 😵
  6. Hmm, podpinam się do tematu, w moim przypadku to a4b6 1.8t przykład z dziś.. ostry zakręt w prawo i na chwilę doładowanie spada z 1bar na ~0.6bar. Trakcja nie złapała ..
  7. Dołączam się do pytania, u siebie zauważyłem żółty osad <hmm>
  8. Czy udało Ci się rozwiązać problem ? Miewam tą samą przypadłość, podczas testu w 01 engine wiatrak działa a w tescie hvac - cisza
  9. Głupie pytanie ale jak wyciągnąć to bez uszkodzenia czegokolwiek? ?
  10. Speedeer

    Swap 2.0 ALT -> 1.8T

    No tak z tego zdaje sobie sprawę
  11. Speedeer

    Swap 2.0 ALT -> 1.8T

    A coś na turbinie nie lepiej? Np taki Bex? Bo chciałem zrobić od razu setup na jakieś 240hp tylko ze bex ciężki do dostania w dobrych pieniądzach
  12. Speedeer

    Swap 2.0 ALT -> 1.8T

    Witajcie, mam dylemat co zrobić z moją A4 B6 2.0alt bo owy silnik zbytnio nie nadaje się do niczego a w wszystko inne włożyłem dość sporą sumę pieniędzy i głupotą by było sprzedać auto żeby kupić z innym silnikiem. Pytanie brzmi czy pchać się w swap na 1.8T Jeśli tak to jaką wersję silnika + co od razu kupować nowe/regenerowne żeby miało to ręce i nogi
  13. Siemanko witam was wszystkich :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...