Jump to content

mcemsi

Pasjonat
  • Content Count

    263
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

About mcemsi

Informacje

  • First name
    M.
  • Location
    Gliwice

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2010
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wcisnąłem pedał i teraz wystaje do góry raz tyle ile normalnie , Auto jeździ jak zwykle , co się podziało ? OK nowe fakty : na dywaniku znalazłem bolec WHT 001 666 . po prostu wyleciał czy coś więcej może być ?
  2. mcemsi

    Pompa sprzęgła

    Poproszę kolegów o nr pompy sprzęgła. Chyba muszę wymienić - robi sie plama pod pedałem sprzęgła. Silnik CDNB i manual - o ile to ma znaczenie.
  3. Od początku posiadania auta nie bardzo mi pasuje do mojego łokcia podłokietnik jaki jest w B8. Wydaje się nieco za krótki tzn mógłby jakieś 3-4cm jeszcze bardziej się wysuwać do przodu. Powiem wręcz ,że w B5 było nieco wygodniej pod tym względem. Łokcia nie przedłużę ale może jest jakiś patent na to ? Jakis przeszczep może z A6 (tak o sobie pytam bo nie wiem czy tam jest większy/dłuższy) albo cos jeszcze innego ?
  4. Ja bym jednak nie dramatyzował. MMI też działa i widać ubytek oleju choć oczywiście nie tak precyzyjnie jak na bagnecie.
  5. No to się trafiło - niemal jak u mnie ok. 131800
  6. Uważał bym.... nie chce mi sie wierzyć , że 2009 r. nic nie bierze o ile nic nie było robione a sprzedający lakonicznie mówi tylko zaliczonej o próbie olejowej - 0,49l/100 ? Jaki przebieg ma to auto ? Oczywiście przebieg to jeszcze nie wszystko , ja jak dotąd nic nie mam robione i zużycie skacze mniej więcej 0,4-0,6. Jednak wybitnie dużo rocznie tym autem nie robie wiec dolewka 0.5 raz na kilka tygodni jest do przeżycia.
  7. W chwilowym tak właśnie robi. Dyskusja jednak cały czas dotyczy ŚREDNIEGO spalania.
  8. Ta biała plastikowa zaślepka żarówek, nie ma żadnego nr części na tym , da sie to kupić nowe osobno ?
  9. Dlatego też zapytałem.
  10. I tak faktycznie było w tym przypadku ?
  11. Szokująca ilość poboru tego oleju jak na 88kkm przebiegu...
  12. OK , dzieki za infomacje. Czyli błędy na 99% z tego powodu.
  13. Eee no Chciałbym miec taki "problem" , ubytek 1l (bo tyle mniej wiecej wynosi skala na MMI) na 16 000 to super wynik. Powód do zmartwień jest jak słupek Ci spadnie w przeciągu 800km.
  14. No ale zaraz , co , o co chodzi .... Jak to cały olej ? 4.6l czy cały wskaźnik na MMI ?
  15. Dzis dolewałem zgodnie z tradycją troche oleju i zapomniałem po sprawdzeniu bagnetem serwisowym zatkać otwór tego bagnetu. Oczywiście wtedy tego nie skojarzyłem i tak zamknąłem maskę, Koreczek włożyłem gdzieś tam w którąś szczelinkę więc sie ostał Po kilku km zaświeciła sie kontrolka Check (bez pisków , ostrzeżeń itp) , VAG pokazał 2 błedy : - System Too Lean at Idle - Leak in Air Intake System. Lekko zirytowany wróciłem do domku i szukam po Gogglach co jest..... W końcu jednak kapnąłem sie dopiero przed chwilą że mogłem zapomnieć zatkać wspomniany na wstępie koreczek i tak też bylo. Juz jest na miejscu. Czy oba powyższe błędy mogły być z tego powodu ? Juz dzis nie chce mi sie wyruszać gdziekolwiek autem więc tu pytam , być może ktoś na szybko mi to potwierdzi.
×
×
  • Create New...