OlekS

Pasjonat
  • Zawartość

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

4

O OlekS

    Informacje

    • Imię
      Olek
    • Lokalizacja
      Bydgoszcz

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2004
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BFB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    95 wyświetleń profilu
    1. OlekS

      Witam, chce dołożyć maty grzewcze do przednich foteli sport, na zdjęciu na początku widzę że maty fotela posiadają 2 oddzielne czarne wtyczki, ale ja nie mam jeszcze kawałku wiązki ktora się kończy zieloną kostką, chodzi mi tylko od strony fotela, nie w podłodze. I gdzie się znajduje czujnik temperatury, bo tak na 100% ten temat jeszcze nie ogarnąłem.
    2. OlekS

      Raczej nie otczujesz różnicy czy jest czysty cooler czy lekko zaolejony, poprostu silnik będzie miał lepiej i pewność w głowie, że masz "czystość". Prawy intercooler czyli DSMIC ma tylko silnik 1.8t BEX jeżeli chodzi o audi a4. Jak ty masz BFB, czy AVJ to tam tylko jeden lewy intercooler fabrycznie.
    3. OlekS

      Jak masz ściągnięty intercooler, to jak najbardziej przy okazji poleca się go wymyć przykładowo benzyną i dobrze opłukać od oleju i td, gorzej napewno od tego nie będzie, odwrotnie, po tym zabiegu lepiej będzie ciepło oddawał
    4. OlekS

      VCDS, Vag 01 - silnik Adaptacja 01 - kanał, po wciśnięciu będą pokazane ilości możliwej regulacji.
    5. OlekS

      Powinno wszystko działać, skoro masz już manetkę z przyciskami, sprawdz jeszcze raz kodowanie Lowline Supported Steering Wheels: Standard Steering Wheel (4-Spoke) Supported Features: Trip Computer (does NOT support Cruise Control!) Part Numbers: 8E0-953-549-F 8E0-953-549-S Midline Supported Steering Wheels: Standard Steering Wheel (4-Spoke), Sport Steering Wheel (3-Spoke), Multi-Function Steering Wheel Supported Features: Trip Computer, Cruise Control Part Numbers: 8E0-953-549-L, 8E0-953-549-N Highline Supported Steering Wheels: Standard Steering Wheel (4-Spoke), Sport Steering Wheel (3-Spoke), Multi-Function Steering Wheel Supported Features: Trip Computer, Cruise Control, Steering Wheel Heating Part Numbers: 8E0-953-549-M, 8E0-953-549-P, 8E0-953-549-Q, 8E0-953-549-R
    6. OlekS

      No pewnie że wszystko pasuje, tylko zależy jaki intercooler chcesz zamontować, jak lewy to jest ten sam, a prawy to też pasuje pług&play, tylko musisz mieć cały komplet z wężami, mocowaniami i SAI o ile zostawiasz
    7. OlekS

      Tak jest w tym samochodzie, że jak coś się dzieje nie dobrego z licznikiem, odrazu klimatronik szaleję, nie powiem ci dokładnie wslad czego to jest (CAN, czy jeszcze coś) ale tylko mówię jak u mnie było.
    8. OlekS

      Napewno coś jest z zegarem, te objawy miałem jak się bawiłem z EEPROM (pamięcią) licznika w celu wydobycia PINu licznika, też mi szalały zegary i padał klimatronik. Może być jakaś mechaniczna usterka licznika, jakiś pin nie kontaktuję, wiele tego może być. Tak jak wyżej Ci radzą, w odpowiedz na twoje pytanie, pierwsze co trzeba robić, to podłączyć pod kompa, 17 - panel licznika
    9. OlekS

      Mechanizm w przełączniku się popsuł, wystarczy założyć sprawną manetkę, jak by co to mam gdzieś taką, mogę sprzedać za niedrogo, bo nie jest ona mi potrzebna, jest całkowicie sprawna.
    10. OlekS

      jak masz serie silnik, to najlpsze są te co fabryka przewidziałą, tak ja kolega wyżej napisał - platynowe świece NGK PFR6Q jak masz większe moce, oraz (nie koniecznie) LPG to bardziej zimne świece NGK PFR7Q. no i jeszcze są dobre, tyko droższe - BOSCH F5DPOR
    11. OlekS

      Tak na logike, skoro mowisz że nie wozisz ze sobą już tej butelki z olejem, i nadal coś tam Ci się poci. ja nigdy nie woziłęm zadnych butelek z olejem, ale jak podniose ta wykladzinę bagażnika, czesto zauważam, że koło dojazdowe jest mokre. Są tam od dolu wneki bagażnika takie gumki-zaworki, które odprowadzają wodę i służą tak jak by dla wentylacji. Kiedys je przeczyszcilem, i nawet nie zwracalem uwagi na to. A to co tam mam mokro, to zwykły kondensat od roznic temperatur i wilgoci. I nic strasznego w tym niema. TYm bardziej jak powiedziałes, że olej ci tam sie wylewal na boczki i wykładzine,dla tego od tej wilgoci i oleju sie robi taka "emulsja" tłusta. Ja bym na twoim miejscu rozebrał caly bagaznik, ładnie wszystko wyszyscił, umył, z jakimś srodkiem chemicznym, wysuszył, zamontował na miejsce i jeżdził nie przejmując sie tym) nie wierze zeby od wlewu paliwa coś tam trafiało do bagażnika. ale może coś ktoś jeszcze powie na ten temat, ja przynajmniej miałem ten kondensat w poprzednim samochodzie też
    12. OlekS

      Miałem podobne objawy kiedyś w audi a3 8l 1.6 benzyna. U mnie była nieszczelna uszczelka pod głowicą, i gorące spaliny trafiały do układu chłodzenia, i bardzo pomalu mi płyn chłodniczy ubywał. Nie mówię że ty tak masz u siebie, poprostu żebyś miał na uwadze A tak to jesteś w dobrym kierunku, chłodnica, termostat, pompa, węże, wszystko do sprawdzenia
    13. OlekS

      Też bym chciał, nigdy jeszcze nie byłem w takim "miejscu")
    14. OlekS

      Zwykłe pod aero mają zaginięcie, w które się wsuwa wycieraczka, a tu są 2 otworki, tylko trzeba wyciągnąć jeszcze ten element co siedzi w ramionach, on jest zbędny dla tych wycieraczek, co podałem wyżej
    15. OlekS

      Taki typ łączenia ramion z wycieraczkami miały audi a4 b6 chyba z 2001-2003 r, jak się nie myle, ale 2003 napewno ma takie łączenie. Znajomemu kupowałem na allegro, takie https://allegro.pl/oferta/wycieraczki-plaskie-malysz-audi-a4-b6-2001-2003-6816519763 Jest alternatywą zamiast dedykowanych do tych ramion zwykłych wycieraczek.