Jump to content

OlekS

Pasjonat
  • Content Count

    190
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

23

About OlekS

Informacje

  • First name
    Olek
  • Location
    Bydgoszcz

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

499 profile views
  1. Nie wiem czy tutaj ktoś zrozumie o co Ci chodzi. W modelu a4 b6/b7 niema opcji wizualizacji z parktronika (PDC). Taka funkcja dopiero się pojawiła w RNS Led, do tego jeszcze będzie potrzebny inny moduł PDC z gateway.
  2. Wskaźnik poziomu paliwa łączy się z płytą główną taśmą kabelkową, sprawdź wszystkie piny kostki od wskaźnika, i miejsca w płycie, gdzie wchodzi kostka. Może coś nie łączy, bo te ledy podświetlenia są niemal wieczne. Może być że właśnie jakiś kabelek jest uszkodzony, łatwo to zrobić, dociskając o krawędzi obudowy licznika
  3. Pewnie że się da. Nawet gdzieś widziałem w sprzedaży. Audi ramka nakładka na kierownice chrom srebrna 7561325866 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 43,99 zł - Audi ramka nakładka na... Najlepiej będzie odkręcić poduszkę (dwie śruby od spodu) i częściowo ją rozebrać, tak aby się dostać do zaczepów ramki. Również chyba można nie ściągając, ale to komuś może się pokazać wariatstwem. Podważyć delikatnie i stara powinna wyskoczyć
  4. To jest odma, inaczej mówiąc odpowietrzenie silnika. Problem nie jest aż taki poważny, ale trzeba by było rurkę wymienić, lub naprawić, jest nie do końca szczelny układ dolotowy, komputer również liczy na powietrze wydostające się z silnika. Mogą się zmienić korekty paliwowe. No i poza tym estetyka to wiadomo, olej chlapie i tp.
  5. Wygląda na to że masz już wyrobione kompensatory luzów zaworów. Przez to masz terkotanie i dławienie po rozruchu. Później jak się dostaję do głowicy więcej oleju, to objawy znikają. Może koledzy jeszcze się wypowiedzą, którzy mieli do czynienia z tym silnikiem, bo nie znam szczegółów. Ale prawdopodobnie będą właśnie te kompensatory, szklanki inaczej mówiąc
  6. Temu to już raczej niczym nie zaradzimy. Też tak miałem. Normalny proces, lód zimny, klosz od wewnątrz ciepły, tworzy się kondensat. Na szybach to też można zauważyć.
  7. Nie wiem czy tak wprost da się kupić takie kolanka. Trzeba szukać jakieś pozostałości z układów spryskiwaczy, doładowania, chłodzenia. Ewentualnie na szrot podjechać. Tak będzie najtaniej.
  8. Cieszę się że sposób jest skuteczny i dla innych ludzi)
  9. Mam taśmę pod kierownicę MF, i wtyczkę airbaga od b7. 50zl z wysyłką
  10. Jeżeli chodzi o zbieranie się zanieczyszczeń w lampie przez te 2 dodatkowych otworki wentylacyjnych, to jakoś mnie się wydaje że o wiele więcej tam tego syfu nie wleci, otwory są schowane pod maską, pęd kurzu tam się nie dostaję w linii prostej. Uwierz mi że stała wilgoć jest bardziej niebezpieczna dla reflektora, niż nawet ta minimalna ilość kurzu co tam może kiedy w przypuszczeniu wlecieć
  11. Celem było przyspieszenie ruchu powietrza, a nie pomniejszenie temperatury, z temperaturą już nie kombinowałem) Ale z ciekawości sprawdzę
  12. Zwykłe gumowe kolanka, ja akurat miałem w koszu z wężami i różnymi gratami po samochodach, poobcinalem resztki i wsio. Nie musi ten wąż przecież być odporny na olej i to. Jakieś może masz resztki z układów spryskiwaczy, doładowania, chłodzenia.
  13. Świetnie, to kolanko co wchodzi zboku, można by było ciut skrócić, ale powinno być ok. Teraz tylko jeździć , obserwować i się cieszyć rezultatem)
  14. Sorry, rób jak chcesz, nie chcę wprowadzać kogo kolwiek w błąd
×
×
  • Create New...