Jump to content

Pieterb

Pasjonat
  • Posts

    590
  • Joined

  • Last visited

About Pieterb

Informacje

  • First name
    Piotr
  • Location
    Zamość

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    AVB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

1,839 profile views

Pieterb's Achievements

26

Reputation

  1. Ilość wtrysku, wystarczyło użyć translatora. Ps Zmyliło mnie te 42/8 a nie 42,8. I zacząłem się zastanawiać go to je takiego. A to wbrew pozorom duża różnica I chyba logiczne jest ze inna będzie na zimnym a inna na ciepłym. Nie było tematu.
  2. Wiesz co tak piszesz że naprawdę ciężko jest to zrozumieć.
  3. Pisaliśmy Ci jak masz sprawdzić i ustawić kąt i jak a ma być wartość. A Ty dalej nic.... Tylko coś kombinujesz. Ps w bloku 2 masz 58 a nie 42/8, cokolwiek to znaczy i skąd to wziołeś. A to i tak nic nie da bo masz niepełną wersję vcds i ustawienia nie zrobisz i nie sprawdzisz. Bo chyba chodzi o kąt wtrysku jak podejrzewam.
  4. Proszę tu ciekawy temat
  5. Ooo widzę że lenistwo wychodzi, proszę temat
  6. no to zrób tak by w ustawieniach podstawowych było 50-55 o ile to urządzenia pokazuje jak należy.
  7. Chyba dużo czytania jeszcze przed tobą jeśli sam chcesz to ogarnąć. Bo skoro takich podstaw nie wiesz jak: co to nastawy podstawowe. To ciężko będzie.
  8. ale sprawdzałeś/ustawiałeś w BS?
  9. Nawet bosch to już nie to co kiedyś a co dopiero SKV. Ps sond nie lutujemy tylko specjalne tujelki są do tego.
  10. Tylko jak kolega wyżej napisał daj do kogoś kumatego, bo się może okazać że po wymianie też nie będzie ok. Ja u siebie chyba że 4 razy wyciągałem.
  11. Pod tym względem chyba nigdy nie można mieć 100% pewności, chodź tu jest to moim zdaniem oczywiste. Sam zresztą to przerabiałem i też na 1 cyl. Fakt jest też taki że też nie do końca to ogarnąłem jak by należało. Bo na zimnym nadal nie do końca ok i mimo że frezowałem gniazdo.
  12. Miom zdaniem jednoznacznie to świadczy o nieszczelności na pompce/pompkach. Kompresja przedostaje się do paliwa i stąd powietrze i piana.
  13. Czy aby na pewno? Te logi to tak zrobione że ehh.
  14. hmm, dla mnie to trochę brzmi jakby kompresja spindalała gdzieś.
×
×
  • Create New...