Jump to content

Pieterb

Pasjonat
  • Content Count

    313
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8

About Pieterb

Informacje

  • First name
    Piotr
  • Location
    Zamość

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    AVB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

955 profile views
  1. Teoretycznie tylko tyle o ile nic się nie urwie po drodze ani nic tego typu mówię np o króćcu do smarowania a może nie tyle króćcu co samym wężyku. No i nie zapominaj że przy wymianie turbawi zalecana jest zmiana oleju na nowy i filtr oczywiście.
  2. patrz masz takie coś jak etka i sobie wsio możesz popatrzyć, co gdzie jak i nr części
  3. Coś chyba musi się dziać na tej drugiej pompce bo korekcja pod koniec loga jest 2,99. A to o ile mi wiadomo nie jest Oki.
  4. tak jest Po wejściu w same bloki przed naciśnięciem BS powinno być widać aktualne pozycje każdego z nich, następnie klikasz BS i widać jak silniczki kolejno zapindalają od max do min i na końcu wyskakują same 0.
  5. a masz pełne zarejestrowane wersje programu? bo jak nie to zapomnij o rzeczach typu BS
  6. tak, błąd to tylko błąd, jak się usterkę usunie to auto będzie jechać normalnie tyle że błąd pozostanie. A przyczyną może być równie dobrze okablowanie do niej lub nawet zatkana odma.
  7. tak, a przynajmniej u mnie takie są A jeśli jeden jest faktycznie inny to może być lipton.
  8. Najpierw to trzeba by zacząć od odpowiedniej diagnostyki, inaczej to tylko do wróżbita Maciej A przyczyn to może być pewnie cała masa, nie tylko te które wymieniłeś. A po za tym widzę że temat podobny już zakładałeś z pól roku temu i dalej nie ogarnięte auto. Pod kompa podłączałeś, sprawdzałeś błędy(jakiś mechanik znaczy się o to mi chodzi) i inne parametry lava data?
  9. ostatnio u braciaka ogarnąłem właśnie adr ale tam winny był tylko czujnik temp który przekłamywał o jakieś 50 stopni na - no i walnięta przepustnica była.
  10. Ja nie wiem jak Ty to w ogóle uczyniłeś? ja nie umiem z tego nic odczytać. Poczytaj najpierw troszkę - co prawda tak jak tam koledzy piszą ciężko coś po logach w tym silniku wywnioskować. Ale trzeba popatrzeć na chociażby czasy wtrysku, zakres pracy sondy, temp silnika i takie tam, co pokazuje przepływka, kąt otwarcia przepustnicy, jakieś korekty paliwowe też tam w tym silniku chyba są dostępne. Ty natomiast jakiś plik tekstowy wziąłeś nawet nie wiem skąd z jakimiś tam danymi - i nie wiem skąd i jak to zrobiłeś. A log to jest zapis pracy silnika w jakimś tam czasie i na zdjęciu czy
  11. No tu masz rację ale zawsze dobrze jest mieć możliwość jakieś tam ewentualnej regulacji
  12. O tuż to...., dodam że wszędzie o tym mówią dlaczego najlepiej tak ustawić
  13. Napiszę Ci to samo co koledze wyżej, pokaż logi a ktoś na pewno znajdzie powód tego zachowania się silnika. Inaczej to tylko gdybanie a wymiana na chybił trafił jest mało opłacalna i bez sensu. Już nawet nie wspominam o tym że ten Twój mechanik powinien wiedzieć co i jak.
  14. diagnostyka to nie tylko błędy pozostają jeszcze bloki pomiarowe
  15. Z tego co kojarzę to w większości rzeczy typu np kodowanie jest to dodatkowo płatne i to za każde kodowanie.
×
×
  • Create New...