Jump to content

Pieterb

Pasjonat
  • Posts

    523
  • Joined

  • Last visited

About Pieterb

Informacje

  • First name
    Piotr
  • Location
    Zamość

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    AVB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

1,490 profile views

Pieterb's Achievements

18

Reputation

  1. 17965/P1557/005463 - Sterowanie ciśnieniem ładowania: dodatnie odchylenie Możliwe objawy Zmniejszona moc wyjściowa Tryb awaryjny Możliwe przyczyny Zbyt wysokie ciśnienie doładowania Nieprawidłowo podłączone, odłączone, zablokowane lub nieszczelne Węże/Rury Nieprawidłowo podłączone, odłączone, zablokowane lub nieszczelne Sterowanie ciśnieniem prostownika Uszkodzone VNT (turbo o zmiennej dyszy): dysze zablokowane Elektromagnes Uszkodzony zawór regulacji ciśnienia doładowania (N75) Możliwe rozwiązania Sprawdź węże/rury prowadzące do/pomiędzy elementami Sprawdź zawór elektromagnetyczny regulacji ciśnienia doładowania (N75) Sprawdź / Oczyść / Wymień Regulacja ciśnienia doładowania Sprawdź / Oczyść mechanizm dla zmiennych dysz
  2. Troszkę nie te logi. Trzeba było zrobić gr 3, 8 i 11 dynamicznie.
  3. Jak masz kompa to porób logi, po co to kombinować po omacku.
  4. to kolego tylko nr dzwona raczej a nie symbol skrzyni, także po tym raczej do niczego nie dojdziesz.
  5. Pytanie czy to dobra droga będzie? Wygląda to bajerancko ale jak się to będzie sprawować, hmm.
  6. I nie tylko, bo także w poście pisze że A u siebie kiedyś patrzyłem i tam chyba faktycznie nic się nie są zrobić.
  7. Weź użyj normalnego vag'a lub vcds'a a nie to dziadostwo.
  8. Bo grunt to dobry diagnosta a nie tylko taki co błędy umie odczytać. A pisząc diagnostyka nie miałem na myśli tylko zczytania błędów kompem, żeby była jasność.
  9. wszystkie obwody musisz obciążyć bo inaczej d*pa, tak robiłeś? Sam ostatnio walczyłem i koledzy mnie tu pomogli.
  10. Nie mówię o grubszych typu remonty silnika, czy tam wymiana dwumasy itp. bo tego też bym u siebie nie zrobił. Ale wymiana hamulców, naprawa wiązki drzwi czy wymiana olejów to nie grubsza robota, chodź może to tylko moje zdanie. Także gdybyś niektóre rzeczy wykonał sam na pewno nie zapłaciłbyś tyle. Z drugiej strony jak jesteś w jakimś stopniu niepełnosprawnych to zdaje sobie sprawę że i te prace mogą być uciążliwe. Tutaj wniosek jest jeden należało kupić auto w dużo lepszym stanie by nie musieć zaraz wykonywać jakichś poważnych napraw. No a skoro jak sam piszesz jesteś laik to trzeba było kogoś chdz troszkę kumatego zaprosić do pomocy. Teraz to pozostaje trochę ochłonąć, przekalkulować i podjąć decyzję co dalej. Pozdro
  11. No niestety ale nie każdy tratuje auto jak należy inaczej nie byłoby takich problemów. Tani zakup = drogie naprawy prędzej czy później. Czasem nawet nie opłaca się brnąć do końca. Ja kupiłem dużo drożej niż Ty a i tak kilka rzeczy przeoczyłem. Plus mam taki że wszystkie te rzeczy naprawiłem sam więc nie kosztowało mnie to na szczęście tak jak Ciebie. Bo mechaniki potrafi za robociznę też nieźle zedrzeć plus cena części i robi się kosmos cena. Tak to już jest.
  12. Poprawa jakąś jest ale nie jest dobrze.
  13. Bo nadpisujesz cały czas ten sam plik
  14. Pieterb

    klima

    Tego posta kolego należało dopisać do tematu w którym problem opisywałeś, wtedy jest wsio dokładnie opisane od momentu usterki do jej całkowitego rozwiązania. A tak walnąłeś nowego temat i temat z d..y klima - nikt nawet nie pomyśli by tu szukać jakiegoś rozwiązania. Hehehe
×
×
  • Create New...