Skocz do zawartości

Pieterb

Pasjonat.
  • Postów

    1084
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

35

O Pieterb

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Zamość

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

4950 wyświetleń profilu
  1. U mnie ciekło kolego czujnikiem co prawda silnik bfb ale zakładam że we wszystkich 4 cyl jest dość podobnie. Wymiana oringu załatwiła temat.
  2. Uuu, nie wskoczył Ci pompowtrysk czyżby? Sprężynki helikoli pozostaje wstawiać.
  3. Racja, głupi ja 😂 W sumie turbo mam po regeneracji gdzieś od 8-9 miesięcy ale wiadomo że zawsze coś może pójść nie tak. A tłumik i tak muszę wyjąć bo pękła mi złączka elastyczna, to wyjmę z katem i spróbuję to zweryfikować jak tylko chwilkę czasu będzie.
  4. Za płytko. Zwykle takie kliknięcie słuchać.
  5. Hmm, to teraz pytanie ja to sprawdzić?
  6. Wiesz co, nie. Nikt tu się nie odezwał a sam też nie bardzo z czasem ostatnio. Więc temat chwilowo nietknięty. Już nawet zacząłem się zastanawiać czy to aby na pewno napinacz bo już sam nie wiem.
  7. Nadwymiar też długo nie pociągnie ja są ostre ranty. Najlepiej delikatnie papierkiem zgładzi aby nie było ostrych krawędzi. Hmm, 2 lata to i tak dobry wynik. Nadwymiar sprzedawał swego czasu jakiś gościu na allegro lokalnie chociaż nie wiem czy nadal. Mam nawet jakieś jeszcze zapasy chodź nie wiem czy pełne komplety.
  8. Kolego a gdzie ty masz tu logi? To tylko odczyt błędów a po tym to ciężko będzie jednoznacznie coś stwierdzić. Na pewno masz jakieś problemy z zasilaniem i bogatą mieszankę. A no i pewnie jeden czujnik kaput. A LPG ma zwykle swój czujnik temp.
  9. A ja mam pytanie takie jak działa ten przestawiacz walka ssącego? Czy w takcie przestawiania jest jakby poluźniany czy też napinany jeszcze bardziej. Bo mam od pewnego czasu dźwięk takie terkotanie(trwa to sekundę może dwie) jakby z łańcucha przy takim bardzo lekkim dodawaniu gazu. Bo jak się orientuję to w tym czasie jest przedstawiany wałek. Ostatnio nawet pokrywę zerwałem bo myślałem że coś tam się źle dzieje, no ale łańcuch mocno napięty wszystko jakby na miejscu. Ciśnienie oleju ok. No chyba że to coś innego i próbuje to rozgryźć. Dodam tylko jeszcze że z 1,5 roku temu wymieniałem ślizgi i łańcuch. Dzięki
  10. Wiesz co z tego co wrzuciłeś to raczej nie wiele da się wywnioskować. Piszesz tylko że wymieniona sonda. A co z drugim błędem, hmm - nie wiadomo. Nie piszesz też o odcinkach jakie pokonujesz a to też dość ważny element na średnie spalanie. Pomijam już fakt że podpiąłeś się pod raczej inny troszku silnik niż masz zdaje się(patrząc na profil), chodź może tu nie ma aż takich różnic. Jeśli on pisze o tym o czym jak myślę to tu nie ma zmiennej geometrii tylko regulacja jest przez zawór w turbo który może być oczywiście urwany lub nie domykać się. Są tu leszy spece od mnie wiec poprawiąmnie jeśli coś źle piszę. W każdym razie kolego logi logi i jeszcze raz logi oczywiście dobrze zrobione i odpowiednich grup. A na forum jest temat co i jak logować.
  11. Oha ok, to to znam? tylko jakoś nazwa mnie zmyliła. Mam już zakupione ori.
  12. Dzięki, posprawdzam wsio jeszcze raz w wolnej chwili. Co prawda odmę mam nową ta górna no ale rzucę na nią okiem, zaworek ten mam nowy kupiony już bo jakoś na jesieni zmieniałem uszczelnienie tego kolanka ale zaworek wówczas wydawał się sprawny więc jeszcze go nie wymieniłem. Nie wiem tylko co masz na myśli pisząc śrubę odpowietrzającą?
  13. Nie, pisałem w pierwszym poście że błędów brak.
  14. No przeglądałem już ze 2-3 razy i nic tam nie znalazłem. No ale może rzucę okiem jeszcze raz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...