Jump to content

Pieterb

Pasjonat
  • Content Count

    201
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7

About Pieterb

Informacje

  • First name
    Piotr
  • Location
    Zamość

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    AVB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

681 profile views
  1. ale skoro szybko Ci miga to chyba napięcie jest, co nie? Czasem brak lub słaba masa powoduje takie cyrki. Nie do końca rozumiem to co opisałeś - ale powiem Ci tak nie wiem czy to dobrze sobie tak coś zasilać od tylca bo możesz narobić sobie jeszcze większego bałaganu niż masz.
  2. Kolego nic ja tu nowego Ci nie podpowiem. Podepnij vaga jak radzi Ci kolega bo może któraś klapa nie działa. Sam ostatnio wymieniałem silniczek bo nawiewu na szybę nie było. Można by jeszcze sprawdzić ewentualnie czy obydwa węże do nagrzewnicy są gorące.
  3. Nom, co nie zmienia faktu że na zwykłej ropie też powinien dobrze jechać. Ale widocznie coś się już dzieje niedobrego.
  4. bo rozjeżdżają Ci się korekty a po za tym ten błąd też nie bierze się z niczego i bez powodu to nie do końca jest miarodajne - zerknij na czasy wtrysku tam dobrze będzie widać Gdzieś tu był temat o regulacji lpg możesz sobie go przeczytać to bardziej Ci się powinno rozjaśnić co nieco.
  5. Niedrożna nagrzewnica albo zapowietrzona.
  6. zobacz czy powrót z nagrzewnicy jest gorący tak samo jak ten zasilający
  7. Moim zdaniem kolego gaz do regulacji! Bo za biednie jest.
  8. Krzysiek_K a co to ma wspólnego z klimą?
  9. Noo, jak pisze +1 to chcąc wył trzeba dać - 1. Oczywiście zawsze pamiętaj by ori kodowanie sobie zapisać bo wówczas zawsze można wrócić do początku i zacząć od nowa.
  10. Aha, sorry za nie zrozumienie. Tak jak pisałem 3-5 s. Jeszcze spróbuję zaślepić egr, bo tak czytam temat powyżej a podpiąłem kolegi b7 z bke i u niego też na jednej pompce korekta bardzo ucieka ale efektu telepania nie ma. Więc kurde może nie to jest powodem, sam już nie wiem.
  11. obawiam się że kabelek słabej jakości robi tu robotę
  12. Aha no to tak😂 nie z czaiłem, tak niej więcej to trwa chodź może nawet do 5s. Oki zaleję ten olej, tylko podpowiedź jeszcze ile tego. Tak na zbornik - 100ml? Czy więcej.
  13. Nie no nie przesadzaj, ok 20-30 min zanim cała puszkę wypaliła.
  14. Kamilu jak piszesz do mnie to raz już robiłem czyszczenie pompek właśnie środkiem liqui moly. Syfu było sporo no i się zastanawiam czy nie zrobić jeszcze raz lub spróbować tego do paliwa lać. Zobacz tak filtr wyglądał.
  15. Wibracje silnika na zimnym tuż po odpaleniu. I jak tak patrzę i czytam w necie to bardzo dużo podobnych przypadków. I w większości powód ten sam - pompki albo ich uszczelnienie.
×
×
  • Create New...