Skocz do zawartości

dymekn

Pasjonat
  • Postów

    141
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dymekn

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    UK

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1384 wyświetleń profilu

Osiągnięcia dymekn

3

Reputacja

  1. Ostatnio zauważyłem na łączniku przewodu paliwowego nazbierało się jakiegoś syfu. Najpewniej paliwo lekko wypłynęło i przykleił się brud. Objawów żadnych nie ma ale niepokoi mnie że ta rurka wchodząca w łącznik nie siedzi tam sztywno tylko można nią ruszać na boki. Co w takim razie robić z tym fantem. Dodam że wymiana to chyba wszystkich trzech przewodów z tego co widzę po numerach części. Pytanie czy robić coś z tym? Można gdzieś dostać sam łącznik?
  2. Zagadka rozwiązana. Sprawdziłem kamerą inspekcyjną przedni czujnik i okazało się że luźno lata sobie. Lekko podciągnąłem i wyskoczył. Jakiś czas temu mechanik wyciągał zwrotnice do rozwiercania gdyż górne wahacze stawiały opór. Najprawdopodobniej jak składał wszystko do kupy złamał go i nie powiedział. Czujnik sobie dyndał i się przetarł bo klocka jeszcze około połowa. Kabelki skręciłem i zaizolowałem więc komunikat zniknął. Będę jeździł i obserwował. Tylne też jeszcze by pojeździły bo czujnik był lekko przetarty ale obwód nie był przerwany. No cóż…
  3. Ok. Tak też zrobię jak wrócę z pracy. Dodatkowo muszę sprawdzić przednie klocki bo komunikat nie precyzuje czy tył czy przód. Chociaż tył był na 100% do wymiany
  4. Tu są zdjęcia czujnika i klocka. Tam jest tylko jedna opcja włożenia czujnika.
  5. Nie ma opcji. Włożyć odwrotnie. Czujnik jest w kształcie litery L więc odwrotnie się nie zmieści. Poza tym przyjmując że masz rację komunikat powinien zniknąć bo obwód czujnika nie jest przerwany/ uszkodzony
  6. Wtyczka wciśnięta ile tylko się dało. Słychać delikatne kliknięcie na zabezpieczeniu wtyczki ale nie trzyma jej bo można rozpiąć wtyczkę pociągając bez potrzeby wciskania zabezpieczenia. Brakuje około 2mm aby doszła do końca ale właśnie nie chce. Czujnik ATE. Zastanawia mnie czy ta obudowa wtyczki nie jest właśnie o te 2mm za długa uniemożliwiając poprawnemu spięciu pinów.
  7. Ok. Wszystko zrobione zgodnie z instrukcją. Klocki i czujnik zużycia wymieniony, niestety nie znika komunikat o zużyciu klocków z deski rozdzielczej. Przejechałem kilka kilometrów i ciągle jest. Błędów w jakimkolwiek sterowniku brak. Co z tym fantem zrobić?
  8. Pytam bo nie wymieniałem jeszcze . Zatem jeżEli odkręcę odpowietrznik, wcisnę tłoczek płyn wypłynie z odpowietrznika i go zakręcę to będzie ok?
  9. ok. dziękuje za odpowiedz. A co w takim razie z zapowietrzeniem układu. Jest ryzyko?
  10. Mam pytanie odnośnie tych odpowietrzników. Mianowicie w elsie nie ma mowy o odkręcaniu odpowietrzników. Sugeruje jedynie aby obserwować poziom płynu hamulcowego w zbiorniczku. Zatem nasuwa się pytanie czy odkręcanie odpowietrzników jest krytyczne i czy nie ma możliwości przypadkowego zapowietrzenia układu. Z góry dzieki za info
  11. dymekn

    Analiza logów

    Cześć, Proszę o analizę logów. Może ktoś podpowie jaka może być przyczyna tych błędów. Dodam że błędy zostały usunięte i na razie nie wróciły. Z ostatnich obserwacji to auto czasem potrzebuje kilka obrotów zanim odpali silnik. nie pali od tzw strzała Odnośnie skrzyni to raz się zdarzyło ze na 2 biegu auto szarpało lekko kilka razy dosłownie przez 2 sekundy Log-YJ65CDG-WAUZZZF48GA023510-204936km-127341mi.txt
  12. U mnie to samo. Nie wydaje mi się ze to do końca normalne. Dla porównania miałem jakiś czas temu auto zastępcze A4 polift z bardzo małym przebiegiem i ruszanie z miejsca jak i zmiana biegu czy redukcja były bardzo płynne. Niezależnie czy silnik był zimny czy rozgrzany. Nie znam się na budowie skrzyni/ sprzęgła ale na mój gust jest jakiś problem albo z łożyskiem dociskowym (jeżeli występuje w s-troniku) bądź samym sprzęgłem. U mnie z historii samochodu wynika ze sprzęgło ciągle fabryczne (119 000mil/ 190 000km). Ma więc prawo chyba coś się dziać. Ciekawe tylko czy pomoże wymiana całego kompletu sprzęgła. Wymieniał ktoś może komplet i zauważył różnicę?
  13. Tu masz kody wyposażenia co obsługują te manetki które znalazłeś.
  14. Cześć, Proszę o pomoc z numerami części potrzebnych do wymiany oleju w skrzyni wliczając miskę olejowa skrzyni, filtry, uszczelnienia, śruby i olej bo mimo wymiany jakiś czas temu uszczelki pojawia się zapocenie. Jeżeli jest możliwość to również wycenę na ori częściach. VIN WAUZZZF48GA023510
  15. dymekn

    B9 Fellows

    Hej. Czy orientuje się ktoś czy przednie nadkola z b9 polift podchodzą p&p to przedlifta? Mam mały problem z odbitym lakierem i początkami rdzy na błotniku. Te małe spojlerki nie chronią rantu na całej jego szerokości. Około 1-2mm jest nieosłonięty i wszelki syf co z kół leci odbija lakier. Mam teraz zastępcze auto polifta i tam ten spoiler jest zintegrowany z nadkolem i pięknie to oslania a nawet 1mm poza błotnik wystaje. Fajnie byłoby to zamienić po malowaniu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...