duzy616

Pasjonat
  • Zawartość

    104
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

2

O duzy616

    Informacje

    • Imię
      Michał
    • Lokalizacja
      ZKA

    Auto

    • Model
      A4 B8 Allroad
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2010
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Kod silnika
      CAHA
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    618 wyświetleń profilu
    1. duzy616

      U mnie też był samochód zapowietrzony po sprawdzeniu opiłków na czujniku. Na ,,szczęście" odpowitrzenie kosztowało mnie 250 zł. Od tego czasu boję się ponownie sprawdzić. Tak samo chciałem czyścić EGR Ale jak wyczytałem na forum, że nie którzy mieli również problem z uruchomieniem silnika albo pojawiły się błędy od EGR.
    2. duzy616

      Przed liftem w grę wchodzi tylko diesel (benzyny mają problem z olejem, jest wszystko opisane na forum) Po lifcie możesz wybierać miedzy benzyną a dieslem.
    3. duzy616

      Panowie radio Concert zakodowałem tylko silnik: Zakodowałem tak jak poniżej i wyskoczył błąd. Kolega Hohe powiedział, że to dlatego, że nie mam przycisku (czyli wszystko się zgadza?) Pytanie poco kodować Radio 56 ---> Adaptation 10 ----> Channel 40 "Car Menu Options II" dodajemy +32 do obecnej wartosci Jeżeli na forum wszyscy piszą, że to nic nie daje. Najbardziej liczę na wypowiedź wrclagun (Grzegorza) 09 - Cent Elect. Byte 7 ; Bit 5 change 0 to 1 Byte 8 Bit 2 Change 0 to 1 - Enable Engine Adaptations: [Security Access - 16] [Adaptation - 10] ; Channel 63 ; Change to x [Security Access - 16] [Adaptation - 10] ; Channel 64 ; Change to x [Security Access - 16] [Adaptation - 10] ; Channel 65 ; Change to x [Security Access - 16] [Adaptation - 10] ; Channel 66 ; Change to x Address 09: Cent. Elect. Labels: 8K0-907-063.clb Control Module Part Number: 8K0 907 063 P HW: 8K0 907 063 P Component and/or Version: BCM1 1.0 H25 0380 Software Coding: 2608D0914174AF200401000300001D0D0F1C070804010141000000 Work Shop Code: WSC 06335 123 12345 VCID: 3C70EFB2BFF0E7A1F5-8068 1 Fault Found: 03207 - Charisma Switch Module 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 18 Mileage: 159687 km Time Indication: 0 Date: 2019.01.11 Time: 12:53:00
    4. Wiem, że stary temat. Możesz powiedzieć gdzie są te znaki.
    5. duzy616

      A program zrobiłeś?
    6. duzy616

      Podpinałeś kompa przed pierwszym uruchomieniem, żeby usunąć ewentualne błędy.
    7. duzy616

      Jakbym miał błąd to też bym się nie zastanawiał nad czyszczeniem.
    8. duzy616

      Pytam bo ja mam 160 tys. Przymierzam się do czyszczenia już rok (cały czas mnie powstrzymuje problem z uruchomieniem auta po czyszczeniu przez niektóre osoby) Sam kiedyś sprawdzałem z ciekawości ten zawór z sitkiem na pompie wysokiego ciśnienia CR i miałem problem z uruchomieniem samochodu (należałem do pechowców, myślałem, że pompa się zatarła, na szczęście była tylko bardzo mocno zapowietrzona)
    9. duzy616

      Tego ja Ci nie odpowiem.
    10. duzy616

      Z tego co wiem to trzeba nasmarować zębatki pod tą czarną kopułką, którą masz pokazaną na zdjęciu.
    11. duzy616

      Jaki masz przebieg?
    12. duzy616

      Ale musisz przyznać, że diesel a benzyna to inna jazda. Po drugie odczucie jazdy quattro jest inne, niż obecnie w Twojej przednionapędówce.
    13. duzy616

      Spalanie rzeczywiste na pewno za duże. To co pokazuje komputer mniej więcej by się zgadzało jakie powinno być zużycie paliwa.
    14. duzy616

      Na moje oko wszystko ok. Pokazuje, że wypalanie było 83 km temu.
    15. duzy616

      Regenerowaną gdzie kupiłeś? Pasek znowu Contitech?