Jump to content

Kevirek

Pasjonat
  • Content Count

    127
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

12

About Kevirek

Informacje

  • First name
    Kewin
  • Location
    Welden

Car

  • Car model
    A4 B9
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2016
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    DESA
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Powiem szczerze ze spotykam sie z czyms takim pierwszy raz. Sekcja 1 ok spoko sruby, czyszczenie miski 2x filtr wszystko pieknie i cena adekwatna. Ja zaplacilem 450e. Ale ta sekcja 2, hmmmm. Z tego co mi wiadomo to a4 b9 ma tylko jeden model 7 stopniowego stronica. I ja oddajac auto do gosci ktorzy tylko i wylacznie zyja z naprawy i serwisu takich skrzyn, dostalem info 2x filtry, olej statycznie i koniec tematu. Nie chce podwazac autorytetu tego goscia bo sam sie nie znam, ale proponuje zebys zlecil mu tylko wymiane wszystkiego w sekcji 1
  2. Kevirek

    Buczenie z nawiewu

    Witam, Mam problem z denerwujacym buczeniem z nawiewow( najprawdopodobniej okolice schowka pasazera z przodu). Ostatnio oddalem auto na serwis klimatyzacji i po tym serwisie zaczelo mi buczec podczas jazdy. Najczesciej buczy tylko rano podczas jazdy, jak auto jest zimne. W momecie jak slonce troche przysmali( na parkingu) albo auto sie rozgrzeje podczas jazdy to przestaje. Podczas przyspieszania i zwalniania dzwiek miarowo staje sie glosniejszy, albo cichnie. Tak jakby wiatraczek byl bardziej rozpedzany przez powiew powietrza z zewnatrz podczas przyspieszania autem, albo zwalnial przy wolniejszej jezdzie. Mial ktos juz z czyms takim stycznosc, czy to przez preparat do odgrzybiania ktory wyczyscil smar z lozysk wiatraczka pompy powietrza, czy moze cos w kanalach. Jest sens np. wyciagania tej pompy i smarowania. Z gory dzieki za pomoc i rady
  3. Witam, Mam pytanko odnosnie aktywacji lap timera i temperatury oleju. Robie wszystko zgodnie z instrukcja i nie chce mi odpalic. Aktywacja Lap TimerWybierz sterownik 17 (Zestaw wskaźników)KodowanieBajt 1Bit 3 aktywny ktos mi kiedys powiedzial ze bez virtual cockpit nie ma takiej opcji, ale widzialem ze ziomeczki maja. Jest mi ktos w stanie powiedziec czego nie robie, albo robie zle.
  4. Witam, Ma ktos moze namiar na jakies zrodlo, albo moze sam posiada pliki najnowszej aktualizacji oprogramowania multimediow ? Z gory dzieki za info
  5. Pewnie moduly ida ze wszystkim a jak nie doplacisz to ciach kabelki i brak kodowania. Teraz tylko kable pociagnac zakodowac i bezuzyteczny Ambient bedzie mrygac xD
  6. Ale w drzwiach jest wszystko przygotowane pod ambient, tyle ze kable poucinane. Jesli sie nie myle oczywiscie. Wczoraj wygluszalem drzwi i mi sie tak w oczy rzucilo ze dwa moduly maja swiatlowod podpiety, tyle ze jeden nie ma zasilania.
  7. Czyli jesli dobrze rozumiem posiadajac zwykla navi a nie navi plus nie mam szans na zaktualizowanie czegokolwiek przez opcje w audi connect. Jak i nie znajde nic na necie zeby zrobic to samemu.
  8. Sorka, z fapem mi sie pokickalo w dpf adblue spelnia tylko funkcje pomocnicza nie czyniac go mokrym :p
  9. Blok wytrzyma lekko 300 wtryski i pompa ma swoje ograniczenia ale 250 to nie problem a co do stronica to 2.0 tfsi 250KM ma ten sam sklad. Jak mowilem to juz zalezy od egzemplarza i od specjalisty. Nie wiem czy znajde ci posta firmy ktora pare tygodni temu zrobila 260KM i 560Nm na st1. Wiesz poki nie oddasz do goscia ktory ma dobre opinie i on nie zacznie sie z tym szarpac to sie nie dowiesz. Inna sprawa mamy mokrego dpfa jak podlejesz ostro paliwem co robi sie w dieslu jedli chcesz podniesc moc to odbije ci sie to na filtrze. Wiec to jest metoda prob i bledow i to najlepiej z czujnikiem emisji jesli cie taka sprawa interesuje. No chyba ze wycina i 250KM masz od reki xD. Mi osobiscie firma z wro podala parametry 240KM/480Nm ;). A wiem ze ludzie maja lepiej i to z gwarancja. Wyscig o konie i niuty to tez nie jest dobra sprawa. Dajesz zaufanemu gosciowi, mowisz czego oczekujesz i on po metodzie prob i bledow daje ci wynik finalny.
  10. Powiem ci tak. Dowiadywalem sie w dobrych firmach gdzie goscie maja to w malym palcu i opcja wyglada nastepujaco: Skrzynia biegow i sprzeglo przyjma na spokojnie i z rezerwa bezpieczenstwa do 250KM/500Nm i tyle dobry specjalista jest w stanie ci na st1 wydusic. Jesli nie chcesz sie bawic w kucie i kevlar to musi ci tyle wystarczyc. Oczywiscie te 250/500 jest tylko luznym gdybaniem bo to wszystko zalezy od danej szt auta i jego stanie technicznym.
  11. Tak olej z norma od 504 do 507 bedzie git na 150% xD. Co do firmy to zawsze indywidualna sprawa i rozni ludzie roznie mowia. Testow niezaleznych nigdzie nie znalazlem, no chyba ze goscie na yt co testowali na wlasna reke. Jesli chodzi o wymiane oleju to mozna skasowac serwis olejowy z poziomu mmi. Co do klockow i tarcz to bez odblokowania przez komputer raczej bym nie probowal. Choc słyszalem ze i bez ludzie robia.
  12. Normy olejowe to tez biznes jak sie np. castrol dogada z grupa vw to robia norme 507 i przez jakis czas tylko te firmy co grube $$$ wywala to maja te oznaczenie. Nie oznacza to ze np 5w30 Valvoline nie jest dobre, albo liqui moly. Najwazniejsze jest oznaczenie 5w30 w twoim przypadku a 507 to juz powiedzmy takie 150% pewnosci. Kazda szanujaca sie firma zrobi atest i ma norme dla najnowszych modeli. Wiec jak masz dedykowane 5w30 507 00 to kazda marka co ma takie oznaczenie bedzie git. Mozesz dokal co tam chcesz byle sie norma zgadzala. Jesli wiesz co masz zalane np castrol to szukasz 5w30 507.00 castrol i jest tip top. Przy najblizszej wymianie zlewasz i lejesz jaka firme chcesz. Ja leje zawsze Valvoline bo kiedys jak testowalem rozne oleje w moim starym bmw to zauwazylem odczowalna poprawe pracy silnika na tym oleju i od tej pory tylko i wylacznie Valvoline. Ale jak inna firme zalejesz tez nie bedzie zle.
  13. Jesli spelnia norme 507 to bedzie git. Tu mozesz miec racje ze od min do max jest jednak 1l a nie 2. Dawno temu mi wyskoczylo zeby dolac 1l i po dolaniu bylo max wiec skala ma litr. Moj blad sory. To wychodzi ze w 15k eksploatacji zjada mi 0.5l oleju.
  14. AliExpress tu znajdziesz wszystko. Jesli chcesz kupic oficjalnie to aso za worki zlota albo moze ktos tez ma z chin i sprzedaje drozej w polsce. Ale na ali jest wsio. Cale pakiety rs mozesz kupic
  15. Podczas mojej eksploatacji tz. wymiany oleju co 15k( robie tone km rocznie i zmniejszylem z fabrycznego smiechu na sali LL 30k xD na te 15k) jak ktos robi mniej to zalecam robic co 10k. Oleju ubywa po 15k 1l. Z maksymalnego stanu do polowy miary. Miara w systemie od min do max ma 2l. Jesli ci od wymiany do wymiany ubedzie ten litr czy 1.5 to nie ma co na sile grzebac. Olej oryginalnie jest Castrol titanium 5w30 LL. Dobry olej jak kupisz w Niemczech u nas to juz niekoniecznie. Mozesz Valvoline lac spoko jest a w testach goscia na yt wyszlo ze niby mobil jest najlepszy. To juz indywidualna sprawa byle sie norma zgadzala 5w30 / 507 00.
×
×
  • Create New...