Jump to content

Kevirek

Pasjonat
  • Content Count

    142
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12

About Kevirek

Informacje

  • First name
    Kewin
  • Location
    Welden

Car

  • Car model
    A4 B9
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2016
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    DESA
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja osobiscie preferuje szkole ATE, ale pewnie ktos ze zwolennikow brembo/zimmerman tez sie udzieli xD
  2. Vcds albo Obdeleven 5 min roboty i tadam xD. Czasem trzeba poczekac troche zanim zaskoczy a czasem zaskakuje od reki.
  3. Tak to na 100% lozysko podpory walu. Idzie to zrobic w konkretnym warsztacie zajmujacym sie naprawa i regeneracja walow. Moj we wro nie podolal i radze sie na 1000% upewnic ze ktos juz robil te modele i ogarnie bo rozbiorka jest ryzykowna i prawie kazdy krok moze ten wal uszkodzic. Ponoc kolesie z krakowo robia to w 4h z wymontowaniem i zamontowaniem. Ja juz po gwarancji wiec bede kombinowac dalej
  4. A co sadzicie o zestawie Continental. Daja 5 lat gwarancji co moze choc troche pomoc w oszukaniu sie ze bedzie cacy xD
  5. Dobra bede dzialac w tygodniu i dam znac co wyszlo. Dzieki za trop
  6. Naprawde to od tego przegubu pochodzi ten dzwiek . I cichnie potem bo jest rozgrzany od pracy. To moze miec sens. Ja bylem gotow juz caly schowek az do pompy powietrza rozbierac ze smarem w drugiej rece w poszukiwaniu wyjacego wiatraczka. Jak fure na podnosniku dzwigne i przyspiesze to kolega powinien wyrazne uslyszec wycie w okolicy tego przegubu, jak mniemam ?
  7. No widze ze kolega mnie uprzedzil bo tez juz mam dokladnie ten sam filmik z tym samym dzwiekiem nagrany xD. Dodam rowniez ze dzwiek zanika z czasem, tak jakby jakis wiatraczek od ciaglej pracy ( auto ciagle jedzie i jest przeplyw powietrza) rozgrzewal sie i jego praca cichla. Zaczelo mi sie to dziac po serwisie klimatyzacji. Nie wiem czy to przypadek, zbieg okolicznisci, czy przyczyna problemu. Moze ten preparat w postaci pianki ktorym sie osuszacz spryskuje aby pozbyc sie plesni itp gdzies wyplukal jakis smar z wiatraczka przez ktorego wpada powietrze podczas jazdy. Tak jak kolega napisal nie
  8. W idealnym swiecie tak to h czy tam 2 roboty z przerwa na piwo. ASO ma w systemie napisane ile dana czynnosc trwa i nie wiem czy w 4h sie zmiesci ta rama czasowa xD. Tak to jest i wlasnie dlatego wiekszosc ludzi ktorzy licza sie ze szmalem robia w Boschu albo ATU ( sprawdzonym gdzies gdzie partacze nie pracuja)
  9. Jesli chodzi o wymiane oleju w skrzyni ASO ma w systemie tylko olej bez 2 filtrow. Jesli wymienia ci komplet skrzynia plus dyfer plus olej filtr powietrza oleju paliwa kabinowy to za dobra usluge wyjdzie ci w aso 3k. Jesli chcesz taniej to zostaje ci tylko bosch albo atu. Ja za olej w s tronicu zaplacilem 400e a za silnikowy plus wszystkie filtry 300e. W niemcach jest roboczogodzina drozej. Nie robilem w aso tylko w renomowanych warsztatach.
  10. Powiem tak. Olej i filtry w s-tronicu w serwisie ktory wie co robi bez dyfra ( bo niby olej niewymienny) to lekko 1500 zl. Wymiana oleju i filtrow to 800/900. No ceny takie sa . Osobiscie polecam dobry serwis BOSCHA cena lepiej niz w ASO a powinni zrobic dobra robote i gwarancja zachowana. No chyba ze masz znajomego co wie na czym swiat stoi i ci wszystko ogarnie
  11. Mam identycznie, ale czy mozna to nazwac usterka to juz nie wiem. Nie powiem co ile mi sie kasuje ten zegar, ale zalozylem sobie kasacje co serwis olejowy (15k) i czasem mi sie to udaje a czasem kolo 10k, czy tam po jakims czasie cyk i zeruje sie sam. Chetnie dowiem sie jake teorie maja inni uzytkownicy.
  12. Tak kierownice musisz miec ta lepsza
  13. Robisz wedle instrukcji co podalem powyzej, nic mniej nic wiecej i daj nawet czas swojej furze do nastepnego dnia. Jesl nic sie nie pojawi to po prostu nie mozesz tego ustawic.
  14. Na zagranicznych forach ludzie pisza o przypadkach z seata vw audi ze sa liczniki ktore ci to wyswietla i takie co nie, chocby skaly sraly. Nie wiem od czego to zalezy. Moze od rocznika, moze od miejsca produkcji zegarow, nikt tego nie wyjasnil. Ja juz robilem wszystko co mi ludzie na grupie obdeleven podpowiedzieli, gotowe kodowanie robilem, adaptacje, kodowania zwykle. Nie ma szansy i tyle znajomy wszedl baji 1 bit 3 zgasil, zapalil i wszystko dziala a u mnie nie ma opcji. Temp oleju bez tego menu nie bedzie dzialac.
  15. W moim sie nie da bo klastry zegarow nie maja tego zakodowane takiej opcji. Ale znajomy zrobil zgodnie z instr i wszystko smiga az milo.
×
×
  • Create New...