tadziak

Pasjonat
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O tadziak

    Informacje

    • Imię
      Piotr
    • Lokalizacja
      Trójmiasto

    Auto

    • Model
      A4 B8
    • Nadwozie
      Limuzyna
    • Rocznik
      2015
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Kod silnika
      1B
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      S-Tronic
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    156 wyświetleń profilu
    1. tadziak

      No dzieki Z reguły jestem spakowany całkiem kompaktowo, ale potem często się okazuje, że nagle trzeba jeszcze podwieźć kogoś, a ten ktoś też z bagażem i robi się totalny chaos, siedzenie tylne załadowane po sufit, brak widoczności itd...Mam taką pracę, że często wyjeżdżam z domu na 3-4 tygodnie i pakunki w aucie eskalują.... Poza tym akurat A4 w wersji Avant wygląda całkiem spoko...chociaż wiadomo, że nie tak sportowo jak sedan.
    2. tadziak

      Witam, Przymierzam się do nowego B9 (tego co ma wyjść w połowie roku) i zastanawiam się, czy warto zakupić wersję Avant. Zawsze byłem zagorzałym fanem sedanów (głównie w sensie wizualnym), ale przyznam szczerze, że nieraz daje mi się we znaki problem z mało praktycznym załadunkiem + mocno ograniczonym wymiarami bagażnikiem. Nawet jak jeżdżę na dłuższe wyjazdy z 1 osobą, to z reguły kończy się to koniecznością używania tylnej kanapy jako miejsca na jakieś pakunki/walizkę itp. A to sprawia, że trzeba uważać, aby kółka i inne elementy nie uszkodziły tapicerki itd... Dodatkowo wkurza, że zimą, zawsze cały śnieg/lód z szyby auta wpada mi prosto do bagażnika (jeśli jestem za leniwy i nie odśnieżę przed jego otwarciem), już nie wspomnę, że z kolei potem jego zamknięcie kończy się 'zgniataniem' lodu w przestrzeni między szybą, a otworem bagażnika. No i ogólnie dostęp do tej przestrzeni bagażowej jest słaby, zwłaszcza, jak trzeba coś znaleźć bez wypakowania wszystkiego. Z kolei wszelkie kombi/avanty zawsze mi się kojarzyły z karawanami pogrzebowymi. Mają ciut gorsze osiągi, więcej palą, pewnie też nieco gorzej z wyciszeniem i nagłośnieniem? Byłbym wdzięczny za ew. Wasze za i przeciw. NIe mam rodziny, psa, więc nie potrzebuję za wszelką cenę kombi. Ale z drugiej strony avant wydaje się oferować dużo wygodniejsze rozwiązania przy jeździe z bagażami...
    3. tadziak

      Według mnie może być 1 ekran (jak Q3/A3) ale z ładniejszym wykończeniem, lepiej wykonaną konsolą do obsługi klimatyzacji. Przecież nie musi to być kopia kokpitu A6 lub A3. A4 powinien wpasowywać się gdzieś pomiędzy, zwłaszcza, że to są różne klasy...
    4. tadziak

      Super, ciekawe tylko, czy bardziej na wzór A6 (dwa ekrany), czy Q3 (hybryda analogowego sterowania z dotykowym).
    5. tadziak

      A potwierdzili, że będą zmiany w środku na wzór A6? Bo jeśli tylko zewnętrzne, to szkoda czekać...Mi się szczerze mówiąc najbardziej podoba opcja pośrednia - jak w A1/Q3, że od niektórych rzeczy nadal są normalne pokrętła/przyciski (klimatyzacja, ogrzewanie siedzeń itp.). Pytanie kiedy będzie oficjalna prezentacja/szczegóły tego liftingu...A wczoraj się ukazał jeszcze FL Passata. Z zewnątrz kosmetyka, wewnątrz też, ale sporo bajerów technologicznych. Tylko nadal HUD na szybce
    6. tadziak

      Ostatnio sprzedawca pokazywał mi harmonogram premier Audi. Wynikało z niego, że A4 facelift powinien pojawić się w 2 kwartale 2019. Jakoś we wrześniu powinno być można zamawiać już w ramach przedsprzedaży. Jeśli faktycznie będą zmiany w środku (bardziej jak A6/A1) to byłoby ciekawie.
    7. tadziak

      Rzekomo w mega promocji i super rabacie (specjalnie dla mnie itp.) zapłaciłem jakieś 3750 PLN brutto...Nie wiem, czy to normalna cena?
    8. tadziak

      Ja po prostu zostawiłem auto na okresowy przegląd (jeszcze darmowy, bo miałem pakiet przeglądów przez 3 lata) i po godzinie dostałem telefon, że właściwie komplet tarczy + klocków do wymiany. Tarcze podobno już miały grubość poniżej normy, a klocki może jeszcze ze 2 tysiące by pojeździły, zanim zapaliłaby się kontrolka. W związku z dłuższym wyjazdem za tydzień, wolałem nie ryzykować i przystałem na wymianę. Ale mimo wszystko zawsze gdzieś tam pozostają obawy, że mnie zwyczajnie naciągnęli lub też ktoś gdzieś podmienił mi na bardziej zużyte tarcze/klocki wcześniej...No ale trudno zakładać wszędzie nieuczciwość - jesteśmy zdani na autoryzowane serwisy....
    9. tadziak

      Witam Byłem ostatnio w serwisie na przeglądzie po 90 tys. (dokładnie przy 83 tys.) i serwis oświadczył, że do wymiany są wszystkie tarcze + klocki. Czy to normalne? Dodam, że auto eksploatowane głównie w długich trasach i bez częstego hamowania... Z góry dziękuję za Wasze opinie.
    10. tadziak

      Dzięki, pokombinuję jeszcze. A generalnie nie ma szans, aby fabryczny B&O jakoś trochę poprawić? W sensie np. wymienić subwoofer na lepszy (ten z półki tylnej)? Nie chciałbym pruć okablowania w aucie, ani dostawiać skrzynki do bagażnika...
    11. tadziak

      Dziś znów byłem z problemem z MMI. Zostawiłem auto na parę godzin. Zadzwonili, zapewniając, że zaktualizowali. Przyjechałem, a tu co do cyferki te same wersje MMI (0333) oraz sterowników multimediów. No to poprosili elektryka, żeby mi wyjaśnił i okazuje się, że aktualizacja=wgranie oryginalnego oprogramowania od nowa. Mam samochód z listopada 2015 r. i zapewniają, że nie da się wgrać nic nowszego, przynajmniej oficjalnym trybem, bez kombinacji. W związku z tym mam pytanie: Czy komuś kiedykolwiek zaktualizowano wersję MMI?
    12. tadziak

      W całym 3-mieście jest jedno...tzn. niby dwa ale ten sam dealer i to samo podejście serwisu.
    13. tadziak

      Ja prze dwa lata próbowałem uzyskać aktualizację softu (mam jeden z pierwszych egzemplarzy B9). Mimo licznych problemów natury software'owej, za każdym razem otrzymywałem odpowiedź, że do mojego samochodu jest tylko oryginalny software i aktualizacji brak. A błędów jest mnóstwo - systematycznie przestaje działać Andoid Auto/Car Play, czasem wszystko się potrafi zawiesić...
    14. poszlo na priv. Ale generalnie to taki standard brokerski. Wiosną wyceniałem też Q5, czy A7 i zawsze te kilkadziesiąt tysięcy zł było taniej niż cena katalogowa.
    15. Już pytałem i dramatu nie ma. Wychodzi koło 18% u brokera, wszystko w PLN, rzekomo identyczna konfiguracja wyposażenia w standardzie co PL (cyt. "zamawiamy w PL"). Możliwość odbioru nawet u dealera Audi. Samochód za 343 tys, wychodzi koło 282 tys.