Jump to content

tadziak

Pasjonat
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

3

About tadziak

Informacje

  • First name
    Piotr
  • Location
    Trójmiasto

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2015
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    1B
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

359 profile views
  1. Ja w lipcu A6 zamawiałem jakoś.
  2. jakieś, czy konkretnie A4?
  3. A A4 FL niestety kompromituje się w kolejnym aspekcie. Audi usunęło możliwość używania własnej karty SIM w samochodzie...(hotspot, dane o korkach itp.). Podobno jedyna opcja posiadania Internetu to wykupienie za kilkaset złotych taryfy bezpośrednio od Audi...
  4. Nie chcę już zakładać wątków, a mam takie pytanie troszkę OT. Jak to jest w aktualnym A4 i Active Lane Assist. Czy utrzymywanie po środku pasa ruchu działa także bez włączonego aktywnego tempomatu? Bo w A6 jest to połączone, tzn. bez włączonego ACC, działa tylko 'ostrzeżenie o opuszczeniu pasa ruchu' - czyli odbija od brzegu do brzegu, niczym nietrzeźwy kierowca ?
  5. Dla mnie ta ergonomia ekranu dotykowego w tym miejscu jest na tyle dyskwalifikacją, że zrezygnowałem z A4 FL. Jeszcze nigdy nie widziałem tego typu posunięcia producenta, wdrażanie dotykowości na siłę + amputacja pokręteł. Gdyby zostało i to i to (jak w BMW) to byłaby bajka. I do tego ten schowek a'la popielniczka (liczyłem, że chociaż będzie gdzie telefon postawić).
  6. Ja z ciekawości sobie siadłem do tej A4-ki nowej i ogólnie pozytywne wrażenie. Ale ten nowy ekran naprawdę wygląda niezbyt zgrabnie, natomiast schowek, który powstał zamiast pokrętła/gładzika MMI jest tak mało pojemny, że chyba tylko nadaje się na trzymanie tam garści monet i biletu za autostradę Miałem nadzieję, że chociaż da się tam sensownie postawić telefon w pozycji pionowej...
  7. Ktoś oglądał już na żywo nowe A4? Bawiliście się tym wyświetlaczem? Jeśli tak, to jakie wrażenia z obsługi dotykowej?
  8. Ale w sumie co mają tu wybrnąć, zamówiłeś auto przedliftowe, po starej cenie to takie dostaniesz chyba? Czy rozważasz anulowanie zamówienia na rzecz faceliftingu?
  9. Tak, skonfigurowałem sobie avanta i to tak bez jakichś zbędnych ozdobników (nawet bez S-line) i wyszło mi koło 300 tys. To już poziom A6. A np. brak Bang&Olufsen w nowym A4 to porażka.
  10. Czy te uchwyty na siatki można wkręcić/zamontować bez demontażu półki w sedanie? Po prostu od strony bagażnika?
  11. No niby tak, ale np. ja swojego dwa miesiące już sprzedaję i nie widać chętnych...a wyposażenie bogate, wszystko z salonu, z gwarancją itp.
  12. Mnie kilku sprzedawców zapewniało, że środek będzie nowy, tzn. wzorowany na A6/Q3 itd. Wiadomo, że oficjalnie to nic nie jest pewne, do premiery nowego modelu, ale wiele razy sprzedawcy potwierdzali mi, że będzie takie rozwiązanie w A4 i Q7 FL. I co sprawdziło się dla Q7 - nie sprawdziło się dla A4. Tym samym A4 (A5) został chyba jedynym nowym/aktualnym modelem ze starym typem ekranu (wystający z deski), a na dodatek wprowadzona na siłę dotykowość jest niedostosowana do ekranu w tym miejscu (nie sięga się z pozycji opartej).
  13. Ja się poczułem oszukany po premierze tego A4, bo wszędzie trąbiono o nowym środku (ekrany jak w A6/A7/Q3), a tu nagle wszystko jednak po staremu, tylko zabrano pokrętła MMI (wygląda jakby się ktoś włamał i ukradł cały ten panel). Tłumaczyli to, że przecież to tylko lift i i nie mogę za dużo zmienić. Ale chwilę potem wyszedł facelift Q7 i tam jednak się dało cały środek zmienić na podobieństwo Q8.
  14. Minął kolejny miesiąc - nadal u nas brak konfiguratora lub cennika, a Niemcy od prawie 2 miesięcy już mogą zamawiać...zaczyna to być trochę śmieszne.
  15. Dziś się dowiedziałem, że w Polsce nowa wersja A4 pojawi się gdzieś za miesiąc...póki co nadal sprzedają starą...Normalnie masakra. Niemcy mogą zamawiać o 'generację' nowsze auto, a u nas nadal stare A4 jest sprzedawane jako najnowsze...
×
×
  • Create New...