Jump to content

tadziak

Pasjonat
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

About tadziak

Informacje

  • First name
    Piotr
  • Location
    Trójmiasto

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2015
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    1B
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

326 profile views
  1. Nie chcę już zakładać wątków, a mam takie pytanie troszkę OT. Jak to jest w aktualnym A4 i Active Lane Assist. Czy utrzymywanie po środku pasa ruchu działa także bez włączonego aktywnego tempomatu? Bo w A6 jest to połączone, tzn. bez włączonego ACC, działa tylko 'ostrzeżenie o opuszczeniu pasa ruchu' - czyli odbija od brzegu do brzegu, niczym nietrzeźwy kierowca
  2. Dla mnie ta ergonomia ekranu dotykowego w tym miejscu jest na tyle dyskwalifikacją, że zrezygnowałem z A4 FL. Jeszcze nigdy nie widziałem tego typu posunięcia producenta, wdrażanie dotykowości na siłę + amputacja pokręteł. Gdyby zostało i to i to (jak w BMW) to byłaby bajka. I do tego ten schowek a'la popielniczka (liczyłem, że chociaż będzie gdzie telefon postawić).
  3. Ja z ciekawości sobie siadłem do tej A4-ki nowej i ogólnie pozytywne wrażenie. Ale ten nowy ekran naprawdę wygląda niezbyt zgrabnie, natomiast schowek, który powstał zamiast pokrętła/gładzika MMI jest tak mało pojemny, że chyba tylko nadaje się na trzymanie tam garści monet i biletu za autostradę Miałem nadzieję, że chociaż da się tam sensownie postawić telefon w pozycji pionowej...
  4. Ktoś oglądał już na żywo nowe A4? Bawiliście się tym wyświetlaczem? Jeśli tak, to jakie wrażenia z obsługi dotykowej?
  5. Ale w sumie co mają tu wybrnąć, zamówiłeś auto przedliftowe, po starej cenie to takie dostaniesz chyba? Czy rozważasz anulowanie zamówienia na rzecz faceliftingu?
  6. Tak, skonfigurowałem sobie avanta i to tak bez jakichś zbędnych ozdobników (nawet bez S-line) i wyszło mi koło 300 tys. To już poziom A6. A np. brak Bang&Olufsen w nowym A4 to porażka.
  7. Czy te uchwyty na siatki można wkręcić/zamontować bez demontażu półki w sedanie? Po prostu od strony bagażnika?
  8. No niby tak, ale np. ja swojego dwa miesiące już sprzedaję i nie widać chętnych...a wyposażenie bogate, wszystko z salonu, z gwarancją itp.
  9. Mnie kilku sprzedawców zapewniało, że środek będzie nowy, tzn. wzorowany na A6/Q3 itd. Wiadomo, że oficjalnie to nic nie jest pewne, do premiery nowego modelu, ale wiele razy sprzedawcy potwierdzali mi, że będzie takie rozwiązanie w A4 i Q7 FL. I co sprawdziło się dla Q7 - nie sprawdziło się dla A4. Tym samym A4 (A5) został chyba jedynym nowym/aktualnym modelem ze starym typem ekranu (wystający z deski), a na dodatek wprowadzona na siłę dotykowość jest niedostosowana do ekranu w tym miejscu (nie sięga się z pozycji opartej).
  10. Ja się poczułem oszukany po premierze tego A4, bo wszędzie trąbiono o nowym środku (ekrany jak w A6/A7/Q3), a tu nagle wszystko jednak po staremu, tylko zabrano pokrętła MMI (wygląda jakby się ktoś włamał i ukradł cały ten panel). Tłumaczyli to, że przecież to tylko lift i i nie mogę za dużo zmienić. Ale chwilę potem wyszedł facelift Q7 i tam jednak się dało cały środek zmienić na podobieństwo Q8.
  11. Minął kolejny miesiąc - nadal u nas brak konfiguratora lub cennika, a Niemcy od prawie 2 miesięcy już mogą zamawiać...zaczyna to być trochę śmieszne.
  12. Dziś się dowiedziałem, że w Polsce nowa wersja A4 pojawi się gdzieś za miesiąc...póki co nadal sprzedają starą...Normalnie masakra. Niemcy mogą zamawiać o 'generację' nowsze auto, a u nas nadal stare A4 jest sprzedawane jako najnowsze...
  13. Mam jeszcze jedno pytanie. czy w Audi w ogóle funkcjonuje coś takiego jak "rabat VIP"? Pytam tak z ciekawości, gdyby powiedzmy przyszedł do salonu znany dziennikarz, sportowiec, aktor, czy czy również dostanie ofertę sztywno według cennika, czy wówczas sprzedawca może załatwić jakiś rabat specjalny?
  14. Środek to ogólnie trochę na minus - generalnie miały racje wszystkie zdjęcia szpiegowskie odnośnie dużego, wystającego ekranu. Z zewnątrz wygląda to nieźle. Wygląda też na to, że jeśli chodzi o wszelkie systemy asystujące, bezpieczeństwa, z dotychczasowych informacji wynika, że nie ma żadnego kroku naprzód (czyli zostaje wszystko na poziomie A4 z 2015 roku). Matrixy te same (nie HD), brak miękkiej hybrydy dla diesla 190 KM (brak silnika 204 KM, co jest w A6). Ogólnie chyba technologicznie już Passat FL ma więcej zmian...
  15. Ja nie rozumiem trochę logiki i kolejności działań Audi. Wszędzie słyszy się o nowym FL A4 (że to kwestia tygodni), a nagle oficjalnie pojawia się "nowy" S4, w całości w starym design. Chyba wobec tego, w czerwcu nie ogłoszą nagle lifta po miesiącu od premiery?
×
×
  • Create New...