-
Postów
148 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia kubicv10
4
Reputacja
-
Krótki opis co się działo w sobote Uwaga jeśli ktoś zajmuje się tym na co dzień może zobaczyć pewne niedociągnięcia Plan był taki: zostawić puchy, chyba, że sie nie uda i jeśli jest wystarczająco dużo rury w środku po prostu nasunąć większą, pospawać od góry ile się da+ pasta uszczelniająca i opaska. Ogólnie wrzucam fotke jak wygląda tłumik końcowy w środku bo nigdzie nie mogłem znaleźć a jednak dla mnie było to ważne ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Dalszy etap to uniwersalny klucz wysokoobrotowy wyrządził krzywdę od góry tłumikowi ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Nierdzewka która, mieliśmy pod ręka niestety 2' nie naszła na rury. Był plan, wrzucić na tokarke i sciągnąć troche ścianki ale znalazła się ciut większa rura 2,2' ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Udało się fajnie dopasować, nacięliśmy jak na zdjęciu żeby podczas ściskania się poddała Czy sie poddała ? Nie wiem xD myśle, że tak. Dalszy etap jak pisałem wcześniej dopasowanie, dużo uszczelniacza i opaska a na samym końcu spawanie ile się da. Analogicznie druga strona tak samo Przed końcowym spawaniem wrzucilismy na szybko na samochód zobaczyć jak to będzie grać. Efekt wtedy na kilka chwil był fajny, myślałem, że będzie nadal cicho ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Efekt finalny po spawaniu, wyczyszczeniu, odtłuszczeniu i pomalowaniu szprejem ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Efekt jest Testowanie/Wnioski ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- w samochodzie od 1800/2500rpm praktycznie delikatnie go słychać, ktoś kto nie wie nie zauważy różnicy. Przy spokojnej jeździe jak wyżej do 2500rpm na zewnątrz jest mało co słyszalny ale jest. Jak się mu da ognia xD no to od 2500rpm zaczyna się dźwięk już fajny, przy 4000rpm już go słychać dość dobrze Prędkość ok 80-110km/h w środu praktycznie niesłyszalne a to ważne w trasie. Testowane na autostradzie ale pogoda była beznadziejna i lało na wieczór. Do 160km/h jest fajnie nic sie nie drze w środku nic nie przeszkadza ale wiadomo jest słyszalny. Powyżej nie wiem ale przy 200km/h się domyślam xD Myśle, że na tym zależało żeby własnie przy takich prędkościach jak w trasie on nie męczył i się udało HardCut w końcu jest słyszalny tak jak ma być. Zastrzeżenia są dwa: Czy ten sposób montażu sprawdzi się na dłuższą mete? Niby końcówki wydechu są tak montowane na same obejmy bez uszczelniaczy i to jeździ wieki. Od spodu rury mocno wieżę w tą paste i obejmę bo tam nie ma spawu Druga prawa obroty w przedziale mniej więcej 1600/1800 rpm delikatnie buczy. Dodam, że nie mam tłumika środkowego ale wystarczy dać odrobinę gazu i powyzej 1800rpm już jest git a najciszej jest w przedziale 2000/2400rpm. Myślę, że jak na amatorów w tej dziedzinie, wiedzy zaczerpniętej z forum i różnych grup wyszło super. Nie drze japy i w środku nie trzeba krzyczeć ani podgłaszać radia specjalnie Od spodu nie widać, że cokolwiek było ruszane . Tę rurę co wsadziłem to max jak dla mnie, głośniej bym już nie chciał. Te 2 cale, o których pisał @Ivanek sprawdziło by się idealnie. Mądrego dobrze posłuchać 😊 Dzięki chłopaki za rady, bez Waszych uwag nie ruszyłbym tego i dalej słyszałym klekot i sprężarke a teraz jak mu depne powyżej 3000rpm to się oglądają Czekam na konstruktywną krytykę i co uważacie Pjooonaaaaaaaa! 🤗 PS: Nie wiem na ile jest to wiarygodne ale pobrałem dwie apki mierniki dźwięku i oba wskazały mniej więcej od 78-81 db przy ok 3000rpm i 83-85db przy hardcut
-
@Ivanek jak dla mnie u Ciebie gra w sam raz. Chcę uzyskać tylko żeby choć trochę było słychać ten wydech jakkolwiek . Nie jestem wybredny. Właśnie nie wiem czy w tych końcowych tłumikach jest coś upchane czy nie. PS1. Masz kata??? Chyba full przelot to nie xd (ja mam kata) PS2 strzały z wydechu to co masz wgrane?