Jump to content

R4xx

Pasjonat
  • Content Count

    125
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

10

About R4xx

Informacje

  • First name
    Robert
  • Location
    Katowice

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BEX
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

509 profile views
  1. Ładnie brzmi i zazdroszczę Jedyne, co u mnie się zmieniło, to minimalnie głośniejszy gwizd turbinki.
  2. Również mam downpipe i rozczarowujący brak zmiany w dźwięku. Wycięcie środkowego na pewno zrobi jakąś robotę. Powinno Cię zainteresować: https://a4-klub.pl/topic/93031-all-b5-co-się-stanie-jak-wytnę-środkowy-tłumik-w-18t/
  3. I o to właśnie mi chodziło Jest duże prawdopodobieństwo, że Pan elektryk ma rację.
  4. Ściągnij głowicę, wszyscy jesteśmy ciekawi Lepiej teraz działać niż gdy będzie za późno.
  5. Pytanie czy akumulator nie został już zmęczony rozładowywaniem. Zmierz do jakiej wartości [V] spada przy kręceniu rozrusznikiem a wcześniej przeczyść wszystkie konektory na kablach Alternator - Aku - Rozrusznik.
  6. Witaj, Może też się przyda: https://youtu.be/yq2t-RoBtWg https://youtu.be/7NkApNCbt-c
  7. Już widzę, co dzieje się z tymi 12,2V w trakcie odpalania auta. Zresztą, problemy autora tematu mówią same za siebie. Kolega dobrze sugeruje, aby przyjrzeć się kablom w okolicach alternatora, rozrusznika i akumulatora. Jednak nie zgodzę się, co do określenia, że ładowanie na poziomie 13,6V jest normalnym zjawiskiem w Naszych samochodach. Sugeruje problem, który może nastąpić w niedalekiej przyszłości - wymiana/regeneracja alternatora. Oczywiście akumulator zostanie doładowany, ale jeśli zależy Nam na sprawnym i niezawodnym samochodzie, podpowiada on już, że pomału należy zainteresować się poprawą poziomu ładowania. Przy naładowanym aku zmierz sobie pobór prądu przez samochód w stanie jakim zostaje na noc (wpinasz się szeregowo w obwód). Niekoniecznie akumulator musi ponosić winę za szybkie wyzbywanie się prądu a nawet jestem przekonany, że coś go rozładowuje.
  8. 12,2V to zbyt niskie napięcie. Coś pobiera prąd albo aku jest do wymiany. Ładowanie powinno być wyższe niż 14V, niemniej jednak dopuszcza się spadek do ok. 13.8V przy pracy samochodu na biegu jałowym obciążonym wyżej wymienionym osprzętem. Celowo piszę dopuszczalne, bo pożądane wartości to ok. 14 - 14,5V. Sprawdziłbym pobór prądu przy wyłączonym silniku i zamkniętym samochodzie (po odczekaniu kilku minut od zamknięcia auta). Z ładowaniem również jest słabo i należałoby się tym tematem zająć.
  9. Zawsze warto próbować naprawiać, ale z niektórymi rzeczami zwyczajnie szkoda czasu się bić. Problem z tylną wycieraczką jest bardzo dobrze znany i powszechny. Ja ze swoją walczyłem, ale finalnie i tak kupiłem nowy mechanizm.
  10. Patrzę i oczom nie wierzę Tak, jak piszesz - wszędzie używki po 500 zł i więcej za komplet. A tu nowe za całe 186 zł/szt Bosch-0-280-156-063 Nie ma się co bawić, dzięki
  11. Kupię wtryskiwacze 380cc od S3 BAM. Nr 0280156063 BOSCH
  12. Zobacz ofertę Kupię wtryskiwacze S3 BAM 380cc Kupię wtryskiwacze 380cc od S3 BAM. Nr 0280156063 BOSCH Dodający R4xx Wysłano 22.01.2020 Kategoria Kupię
×
×
  • Create New...