Jump to content

Vipp

Pasjonat
  • Content Count

    54
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About Vipp

Informacje

  • First name
    Rafał
  • Location
    Warszawa

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2008
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    1B
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

553 profile views
  1. Właśnie też myślałem tak jak Ty i pewnie by działało ale minus jest taki że rozdzielacz znajduje się na zewnątrz budynku. Już sobie całe szczęście poradziłem, dostałem jakiś kolejny rozdzielacz tym razem ze wzmacniaczem sygnału +10dB i teraz działa wszystko pięknie.. W sklepie też niby siedzi specialista a dawał mi różne rozdzielacze i nic nie działało, dopiero ostatni strzał dał ze wzmacniaczem i teraz wszystko hula. Mimo wszystko i tak dzięki wszystkim za zainteresowanie i szczęśliwego nowego roku
  2. Witam, przychodzę tutaj z pewnym problemem... Posiadam antenę Telmor ASR Classic LTE Protected wraz z zasilaczem 12v ze zwrotnicą zasilającą ZZA-7, chce oglądać telewizję na dwóch telewizorach, jeden jest na górze, drugi na dole.. Za anteną mam rozdzielacz dwudrożny i teraz tak.. Telewizor numer jeden który jest razem z zasilaczem odbiera pięknie na wszystkich kanałach, drugi telewizor bez zasilacza odbierają trzy kanały, reszta bardzo słabo albo wogole... I jak to ugryźć? Musi być koniecznie 1 zasilacz czy mógłbym dokupic do tego telewizora taki sam zasilacz jak mam w tym pierwszym telewizorze? Bardzo proszę o pomoc jeżeli ktoś to ogarnia, próbowałem już wszystkiego i nie wiem..
  3. Nie warto się przejmować chyba, aby pilnować żeby nie przerywać procedury wypalania i tyle, czasami to mało kiedy wogole muszę robić dodatkowe kilometry bo akurat w trasie się dopala
  4. Co 300-400km 60% miasto 40% drogi krajowe
  5. Jak rozpoznać czy mam soft po dieselgate? Dpf wypala mi się zawsze lekko po przekroczeniu 14 gram.. Czyli co 300 km. Czyli do 21 czy 24 gram myślę że bym zrobił jeszcze 200km i byłoby to mniej uciążliwe niz teraz i bezpieczniej dla motoru
  6. U mnie dzieją się dziwne rzeczy czasami... Wracam do domu, czuję już ze rozpoczyna się procedura wypalania, czuję wtedy takie szarpnięcia, lekkie dławienie się przy zmianie biegów, zaparkowalem w garażu, obroty podskoczyły, spalanie chwilowe 0.9 a na apce takie rzeczy, pokazuje niby 88% ale przy 14 gramach i przejechanych 300 km.. Zaczekalem tak 5 minut i wszystko się uspokoiło, obroty opadły, sadza nie zmalała. Nie wiem o co chodzi i dlaczego procedura załączyła się już przy 14 gramach.. Wogole ta aplikacja dziwnie mi pokazuje bo niby 14 gram a zapełnienie 88% i nie wiadomo któremu parametrowi wierzyć.. Zobaczcie screeny.. Może to czujnik różnicy ciśnień swiruje coś? Jak myślicie?
  7. Czyli patrzeć na tą pierwszą wartość tak? Jak teraz jest 12 gram to gdy zbliży się do wartości 24 gram powinno rozpocząć się wypalanie?
  8. Panowie co powiecie? 12 gram i już 75% zapełnienia? O co chodzi z wartością zmierzoną i obliczoną?
  9. Wiecie czemu może nie pokazuje Oil ash?
  10. A już zmieniam w profilu, auto to A4 b8 2.0tdi 143km z 2008 roku
  11. Również jestem ciekawy, pokonuje podobne dystanse, co drugi weekend po 200km i sam nie wiem czy to wystarczy
  12. Panowie to moje pierwsze auto dpfem i raz zauważyłem że podbił sobie obroty do tysiąca, zmienił się dźwięk silnika więc filtr się wypalał ale ostatnio miewam tak że trzyma normalne obroty czyli, spalanie chwilowe wskazuje 0,8, zazwyczaj jest 0,7 i po zgaszeniu załączają się wentylatory i tak chodzą dłuższą chwilę.. Tak jakby dpf się wypalał ale obroty silnika bez zmian...
  13. Witam, z racji że przymierzam się do sprzedaży mojej b6, chce wymienić na jakieś kombi i stąd decyzja o sprzedaży. Patrząc na otomoto i allegro b6 są ceny przeróżne... Swoją jeżdżę już prawie 3 lata, nie jest to jakiś golas ale też nie jakoś super wyposażona. Mam nadzieję że ktoś chociaż trochę mi pomoże, ponieważ chcę ją sprzedać ale nie sprzedawać lecz szkoda mi jej bardzo z racji bez awaryjnosci praktycznie i taniej jazdy, zresztą sami wiecie że b6 to wdzięczne autka. Jest to 2001 rok, sedan z motorem 1.9 131km, przebieg na liczniku typowo polski 235 tys. Od 3 lat zalewany do silnika tylko motul, zmiany co 10 tys. Z ciekawszego wyposażenia to pół skórzane fotele, środek z alcantary, podgrzewane i w pełni regulowane elektrycznie. Kolorowy FIS Tempomat Trój ramienna kierownica, gałka zmiany biegów z aluminiowym pierścieniem Radio Android 7" Climatronic od 16 stopni 4x el szyby 8x poduszek powietrznych Całe wnętrze w kolorze soul, czarny, ładne pachnące i nie wytarte, wszystkie przyciski w fajnym stanie Ramiona wycieraczek areo Naglosnienie bose Podświetlane klamki, kratki nawiewów, w boczkach drzwi lampki czerwona ostrzegawcza i biała oswietlajaca podłoże Fabrycznie przyciemnione tylne szyby, usunięte oznaczenia modelu oraz silnika z tylnej klapy Felgi 17" oryginalne w niemal idealnym stanie poza jedną sztuką Żadnej rdzy na samochodzie Rozrząd wymieniony w lipcu tego roku, kompletny INA, do tego paski osprzętu oraz napinacz. Stan oceniam na bardzo dobry mimo swojego wieku Sprzedaje bo potrzebne kombi, najchętniej A4 b8 no ale nie wiem za ile wystawić moją sztuke. Zdjęcia pojawią się za chwilę
  14. Szyba została wklejona drugi raz i niestety dzisiaj po całym deszczu słupek dalej mokry, jutro ściągam podsufitke polewam wodą i będę sprawdzał, macie jakieś pomysły którędy jeszcze woda może się dostawać do środka? Mam jeszcze pomysł ze może dzieje się coś pod listwą na dachu? Z zewnątrz wygląda zdroeo ale zacznę chyba od jej zdjęcia. Kurde to jest sedan bez szyberdachu więc nie wiem już co sprawdzać
  15. Skoro tak to w takim razie dzwonię jutro i umawiam się. Liczę się z tym że ta szyba może jednak strzelić przy wycicnaniu ale trudno już i tak dosyć porysowana. Dzięki wielkie
×
×
  • Create New...