Skocz do zawartości

garfield110

Pasjonat
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O garfield110

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

1039 wyświetleń profilu

Osiągnięcia garfield110

3

Reputacja

  1. Może zastosuj opaskę zaciskową taką jak montuje się na przegubach albo jak w audi są stosowane przy pompie wspomagania...
  2. @bombelm7 możesz powiedzieć jaki lakier chrom wybrałeś i czy robiłeś: podkład - chrom - clar; podkład - chrom czy tylko użyłeś samego chromu??
  3. @Langista orientujesz się może, czy bebechy z klimatronika 1din pasują do 2din, żebym mógł przełożyć bez problemu ?
  4. no, nie proszę nie róbcie ze mnie debila. To i owo wiem przed zadaniem pytania szukam rozwiązania. Problem istniał przed wymianą potencjometrów, dlatego za wymianę się zabrałem. Podczas wymiany potencjometrów z znanego chińskiego portalu spędziłem dużo czasu, ze względu na ich "tolerancje oporności". Najlepsze jest to, że jak robisz nastawy podstawowe, ręcznie sterujesz climatronikiem to wszystko jest ok. Problem pojawia się tylko przy automatycznym zamykaniu klap przy prędkości powyżej 100km/h
  5. A co powiecie na taki problem. Jak wszyscy wiemy climatronic zamyka klapy obiegu zewnętrznego gdy jedzie się z prędkością < 100km/h. U mnie to nie działa i muszę ręcznie atakować obieg zamknięty, bo w przeciwnym razie przy wysokiej prędkości wieje zimnym powietrzem.... Oczywiście adaptacja zrobiona, potencjometry wymienione, błędów brak.
  6. Panowie pytanie dotyczące pierwszych katalizatorów. wywala mi co jakiś czas takie błędy. Check się nie świeci, auto jeździ normalnie. Przepływka ok, wymieniona na nową oryginalną. Wartości przepływki z logów ok. Podciśnienie sprawdzone i szczelne. Sondy lambda wymienione na nowe bosha. Czy to jest koniec katów?? Nie robiłem testu w vagu, ponieważ imo one jednoznacznie nie stwierdzą czy katy są zapchane i nadają się na śmietnik. Poniżej lista błędów. Auto pb+lpg, błędy zarówno na pb jak i lpg z czego na lpg wiadomo, że częściej powracają (tak wiem kwestia regulacji) Control Module Part Number: 8E0 909 559 M Component and/or Version: 3.0L V6/5V G 0020 Software Coding: 0011751 Work Shop Code: WSC 00070 6 Faults Found: 17550 - Load Calculation Cross Check: Lower Limit Exceeded P1142 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16805 - Warm Up Catalyst: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0421 - 001 - Upper Limit Exceeded 16815 - Warm Up Catalyst: Bank 2: Efficiency Below Threshold P0431 - 001 - Upper Limit Exceeded 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal P0101 - 008 - Implausible Signal 17537 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Rich P1129 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich P1127 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
  7. Musiałby się wypowiedzieć jeszcze ktoś inny, ale w moim przypadku jest tak samo. Licznik zawyża prędkość powyżej 100km średnio o 10km/h. Jednak możesz sobie zrobić test wskaźników. Podczas testu wskazówki komputer ustawia dokładnie na 100km/h. Jeżeli coś jest nie tak to wskaźnik nie pokazuje dokładnie 100km tylko inną wartość. W moim przypadku lekko ponad 100 i to może być przyczyną. Jednak nie chce mi się tego rozbierać żeby wykalibrować prędkosciomierz.
  8. Dzięki za info. Jak to zobaczyłem to zgupiałem, a nie mogłem wyjąć nie chcąc nic urwać wolałem zapytać. Człowiek całe życie się uczy.
  9. Witam, Panowie, orientujecie się jaki model silniczka do regulacji xenona pasuje do tego rodzaju mocowania jak na załączonym zdjęciu poniżej.
  10. No Ameryki to nie odkryłeś. Może zbyt duży skrót myślowy zastosowałem i jest to niezrozumiałe. Dziś większość nowych aut z racji downsizingu mają silniki 1.4, 1.6 tfsi, tdi, hybrydy (mówię tu o autach dla powszechnych zjadaczy chleba, gdyż jak każdy wie Ci co kupują nowe A8, A6, Porsche, lexusy etc. mają silniki 3.0+ i w d*pie brak mocy, ekologię etc). Tak więc gdy jedziesz sobie autostradą swoim audi z asn 160km/h to spotkanie z nowym golfem 1.6tdi jest krótkie gdyż jego silnik dochodzi do skrajnych parametrów, a asn wciąż ma zapas mocy i chce jechać bez problemu. Oczywiście ściganie się "spod świateł" z takim 1.6tdi, 2.0 tfsi etc. jest skazane na porażkę gdyż jak mówiłem asn to muł. Spotkanie z 3.0 tdi czy nawet 3.2tfsi jest również skazane na porażkę czy to pod światłami, czy to na autostradzie. Reasumując fajnie jest mieć nowego golfa, skodę bo są nowe, mają fajne światła, systemy multimedialne etc, jednak jakość wykonania oraz gama silnikowa jest do kosza. Tyle w temacie. Więcej nie zaśmiecam tego wątku bo pytanie było inne, a doszliśmy do dywagacji o porównywaniu silników i aut.
  11. Tak jak napisałem. Jechałem 210km/h i jeszcze się rozpędzał tylko odpuściłem bo po co szybciej i komfort też smutny, a raczej jego brak.
  12. 210 km/h i jeszcze by poszedł, pytanie po co. Jazda tym autem powyżej 160 już jest niekomfortowa ze względu na hałas. Poza tym nie wiem jak inni, ale ja zwracam uwagę na indeks prędkości opony, a mam do 190 więc staram się nie przekraczać tej prędkości. W asn fajne jest to że jest to muł straszny ale jak jedziesz autostradą 160 to wciąż masz zapas mocy żeby depnąć i wyprzedzać wspaniałe nowe diesle 1.6 którym już "kończy się silnik" i więcej niż 160 to dla nich zabójstwo.
  13. Może ktoś jest wstanie podpowiedzieć, gdzie mogę kupić wtyczkę 5pin do podpięcia silniczka poziomowania xenon w reflektorze. Dokładam cały układ samopoziomowania i brakuje mi jednej wtyczki. Nie mogę znaleźć nawet numeru w etce.
  14. Pierwotnie podlaczalem bez zadnej rzeźby. Jak mówisz - złom. Tak też właśnie myślałem i mnie tylko utwierdzasz w przekonaniu. Zamówiłem konwerter inny (ten który wszyscy polecają na forum). Dam znać jak podłącza czy działa. Dzięki za zaangażowanie.
  15. Tak, to wszystko co piszesz jest ok i dokładnie takie mam rozumowanie (jedyne byłem pewien że konwerter wzmacnia sygnał). Pytanie skąd do konwertera wziąć masę wpiętą na pin3. Z oryginalnego radia wychodzi coś w rodzaju sumy mas kanał L i P. W konwerterze który zamówiłem masa jest brana z kostki A i niestety ale w tym wypadku konwerter nie działa. Gdy polacze masy z kanalu L i P to zaczyna grać, ale wtedy nie ma rozdziału kanal L i P. Wychodzi na to, że na wzmacniaczu brakuje masy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...