Jump to content

Kristiano

Pasjonat
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Kristiano

Informacje

  • First name
    Krystian
  • Location
    Warszawa / Lublin

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AWX
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tempomat jednak działa wcześniejszy post napisałem bez jazdy testowej - nie ukrywam zdziwiłem się jak jechałem dłuższą trasę w tygodniu i włączyłem na próbę manetką. Wszystko działa, utrzymuje, zwiększa i zmniejsza prędkość. Super dzięki! Jedyne co to zaczął gorzej pokazywać spalanie chwilowe. Przy staniu na światłach czy wrzuceniu na "luz" pokazuje ostatnie zarejestrowane...
  2. Cześć Wszystkim, Dzisiaj założyłem do swojej A4 B6 moduł kierownicy z końcówką L. Większość procesu przeszła pomyślnie. Odblokowanie FIS'a przyuczanie VIN'u usuwanie błędów ABS ESP, wszystko zgodnie z instrukcją z pierwszej strony.... Szło pięknie.. ale do czasu :) Problem pojawił się przy aktywacji tempomatu, przy wejściu w ENGINE [1] -> Login [11] i przy wpisaniu 11463 i kliknięciu ok, nic się nie dzieje... w blokach przy sprawdzeniu 066 pokazuje error a przy bloku 006 w polach wyników pokazuje tylko po 3/4 cyfry, które reagują na gaz, hamulec sprzęgło, włączenie i wyłączenie manetki tempomatu... Podpowiedzcie mi, gdzie może tkwić problem ?
  3. Serwo jest nowe, to wątpie że to tu wina leży... Do pomiaru wpieliśmy się przed zaworek ten co na zdjęciu Tyle że pompe Vacum kupiulismy używkę i tu może być ten problem. Dopóki jest zimna jest ok.. a później lipa...
  4. Cześć, okazało się, że mimo wymiana pompa vacum nie działa. Tzn wszystko działa na zimnym silniku, po przejechaniu około 30 km hamulce twardnieją. Sprawdzenie ciśnienia faktycznie to potwierdziło. Na zimnym silniku ciśnieine jest bardzo dobre - na zielonym zakresie. Natomiast po przejechaniu 30 km wygląda to tak: Po wpięciu czujnika i odpaleniu silnika pompa daje podciśnienie na zielony zakres. Natomiast przy wciskaniu hamulców spada praktycznie na 0 - tak nie działo się na zimnym silniku. Czy to moża na 100 % stwierdzić, że to pompa czy może coś być jeszcze nie tak?
  5. Cześć, powoli mam już dość problemów z moją A4... a szczególnie tych z hamulcami. Najpierw wspomnę co już zrobiłem. Otóż, wymieniłem serwo, odpowietrzyłem układ, wymieniłem pompę vacum na boscha (miałem LUKa i króciec latał jak chciał ). Objawy: Na krótkich odcinkach trasy tak około 20-25 km wszystko wygląda jakby było ok. Problem zaczyna się jak np jadę trasę Lublin - Warszawa. Po dłuższej jeździe na ekspresówce z prędkością praktycznie przepisową i chęci zahamowania, hamulce są bardzo twarde... Po zjeździe z ekspresówki nic nie pomaga i tak już całą dalszą drogę są praktycznie cały czas twarde - tak że trzeba czasami się mocno zaprzeć. Zdarzają się momenty, że hamują jak nowe - ale to rzadkość, oraz że po naciśnięciu chwile jest twardy po czym puszcza i hamuje normalnie. Koledzy proszę o pomoc bo już nie wiem za co się brać... układ był odpowietrzany u mechanika.
  6. Cześć, muszę wymienić pompę vacum. Chce kupić z bosha. Czy mógłby ktoś z Was podać mi dokładny nr aby kupić odpowiedni model pasujący do mojego modelu silnika? Ja mam 1.9 TDI AWX 130 koni.
  7. Cześć, przymierzam się do wymiany foteli przednich i kanapy. Chciałbym się dowiedzieć z jakich modeli audi fotele i kanapa wchodzą bez znacznych przeróbek. Ja mam A4 B6 Avant
  8. Cześć, szablony kupiłem z tej stronki https://www.facebook.com/pg/automaniaV6/posts/ kupisz jeden komplet a dostaniesz przynajmniej dwa Ja malowałem tylko matowym lakierem do akrylu. Dokładnie tym (tylko taki znalazłem u mnie w sklepie) http://www.hml-polska.pl/produkt/hml-black-mat-500ml-lakier-akrylowy-czarny-mat/ Nie dawałem żadnych podkładów. Dałem trzy warstwy lakieru. Szablony odrywasz za pomocą igły. Trochę się bałem, że mogą "szarpać", lub nadrywać lakier, ale nie - wszystko odchodzi pięknie - tylko trzeba robić to z wyczuciem
  9. Koledzy, czy duża jest różnica pomiędzy standardowo montowanymi fotelami w Audi A4 B6 Avant, pomiędzy fotelami z wersji s-line tego samego modelu ? Chodzi mi o różnice w komforcie
  10. Regeneracja nie jest trudna. Trzeba tylko poświęcić troszkę czasu, za to efekt i zadowolenie z podziwiania własnego dzieła podczas późniejszej jazdy - bezcenne
  11. Ok, rozumiem, a czy mocowanie do tych ramion ma jakąś konkretną nazwę ?
  12. U mnie w sklepie nie było Boll'a Kupiłem z firmy HML - lakier akrylowy. (tak mi się wydaje - nie ma mnie w domu teraz) W sobotę będę w domu to sprawdzę i jeśli będzie inny to napiszę.
  13. hej czy do a4 b6 będą pasować spryskiwacze z b7 z potrójna dysza ? 8T0955987B - strona lewa 8T0955988B - strona prawa
  14. Cześć, i ja już miałem dość fabrycznie montowanych ramion w B6 z 2002 r... ileż mi one krwi napsuły... Po przeczytaniu wątku postanowiłem, że kupię ramiona z wersji B7 pod wycieraczki z serii Aero zamówiłem właśnie ramiona w aso o nr. 8E1 955 407 C 8E1 955 408 C Jaki model wycieraczek boscha będzie pasował do tych ramion? Wole dopytać niż kupować dwa razy
  15. Możliwe że dobrałeś zły lakier... u mnie wyszło tak. Przyjrzałem się dzisiaj i nie ma żadnych dziur po pęcherzykach powietrza... Mam wrażenie jakbyś nałożył grubą warstwę lakieru i pozostawił na słońcu...
×
×
  • Create New...