Jump to content

Kristiano

Pasjonat
  • Content Count

    50
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Kristiano

Informacje

  • First name
    Krystian
  • Location
    Warszawa / Lublin

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AWX
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A orientujesz się skąd taki schemat można dostać?
  2. no ok, ale w startych fotelach są 3 kabel a w nowych 2... od czego zatem jest ten 3?
  3. Cześć, wymieniłem dzisiaj fotele w mojej A4 B6 na komplet z B7. Mam problem z podpięciem poduszek. Otóż w nowych fotelach są kostki na 2 piny i również 2 kable, a podłodze i starych na 3 piny, przez co nie mogę zacisnąć kostki - kostki są takie same tylko jakby ten trzeci otwór zaślepiony. Proszę podpowiedzcie mi co z tym fantem zrobić? Jak to podłączyć aby śmigało? Do czego jest ten trzeci pin?
  4. Cześć, jestem na etapie montażu siedzeń. Przekładam w mojej A4 fotele ze zwykłych na Recaro. Do tej pory miałem manualne, a pod siedzeniem tylko kostka (żółta) do poduszek. W nowych fotelach mam dodatkowo czerwoną kostkę pod sterowanie. W kostce z fotela są 4 przewody - 2 grubsze i 2 cieńsze. Proszę powiedźcie mi do czego są poszczególne? Posiadacie może schemat tych kostek? W fotelach jest dodatkowo podświetlenie - gdzie je podpiąć?.
  5. Tempomat jednak działa wcześniejszy post napisałem bez jazdy testowej - nie ukrywam zdziwiłem się jak jechałem dłuższą trasę w tygodniu i włączyłem na próbę manetką. Wszystko działa, utrzymuje, zwiększa i zmniejsza prędkość. Super dzięki! Jedyne co to zaczął gorzej pokazywać spalanie chwilowe. Przy staniu na światłach czy wrzuceniu na "luz" pokazuje ostatnie zarejestrowane...
  6. Cześć Wszystkim, Dzisiaj założyłem do swojej A4 B6 moduł kierownicy z końcówką L. Większość procesu przeszła pomyślnie. Odblokowanie FIS'a przyuczanie VIN'u usuwanie błędów ABS ESP, wszystko zgodnie z instrukcją z pierwszej strony.... Szło pięknie.. ale do czasu :) Problem pojawił się przy aktywacji tempomatu, przy wejściu w ENGINE [1] -> Login [11] i przy wpisaniu 11463 i kliknięciu ok, nic się nie dzieje... w blokach przy sprawdzeniu 066 pokazuje error a przy bloku 006 w polach wyników pokazuje tylko po 3/4 cyfry, które reagują na gaz, hamulec sprzęgło, włączenie i wyłączenie manetki tempomatu... Podpowiedzcie mi, gdzie może tkwić problem ?
  7. Serwo jest nowe, to wątpie że to tu wina leży... Do pomiaru wpieliśmy się przed zaworek ten co na zdjęciu Tyle że pompe Vacum kupiulismy używkę i tu może być ten problem. Dopóki jest zimna jest ok.. a później lipa...
  8. Cześć, okazało się, że mimo wymiana pompa vacum nie działa. Tzn wszystko działa na zimnym silniku, po przejechaniu około 30 km hamulce twardnieją. Sprawdzenie ciśnienia faktycznie to potwierdziło. Na zimnym silniku ciśnieine jest bardzo dobre - na zielonym zakresie. Natomiast po przejechaniu 30 km wygląda to tak: Po wpięciu czujnika i odpaleniu silnika pompa daje podciśnienie na zielony zakres. Natomiast przy wciskaniu hamulców spada praktycznie na 0 - tak nie działo się na zimnym silniku. Czy to moża na 100 % stwierdzić, że to pompa czy może coś być jeszcze nie tak?
  9. Cześć, powoli mam już dość problemów z moją A4... a szczególnie tych z hamulcami. Najpierw wspomnę co już zrobiłem. Otóż, wymieniłem serwo, odpowietrzyłem układ, wymieniłem pompę vacum na boscha (miałem LUKa i króciec latał jak chciał ). Objawy: Na krótkich odcinkach trasy tak około 20-25 km wszystko wygląda jakby było ok. Problem zaczyna się jak np jadę trasę Lublin - Warszawa. Po dłuższej jeździe na ekspresówce z prędkością praktycznie przepisową i chęci zahamowania, hamulce są bardzo twarde... Po zjeździe z ekspresówki nic nie pomaga i tak już całą dalszą drogę są praktycznie cały czas twarde - tak że trzeba czasami się mocno zaprzeć. Zdarzają się momenty, że hamują jak nowe - ale to rzadkość, oraz że po naciśnięciu chwile jest twardy po czym puszcza i hamuje normalnie. Koledzy proszę o pomoc bo już nie wiem za co się brać... układ był odpowietrzany u mechanika.
  10. Cześć, muszę wymienić pompę vacum. Chce kupić z bosha. Czy mógłby ktoś z Was podać mi dokładny nr aby kupić odpowiedni model pasujący do mojego modelu silnika? Ja mam 1.9 TDI AWX 130 koni.
  11. Cześć, przymierzam się do wymiany foteli przednich i kanapy. Chciałbym się dowiedzieć z jakich modeli audi fotele i kanapa wchodzą bez znacznych przeróbek. Ja mam A4 B6 Avant
  12. Cześć, szablony kupiłem z tej stronki https://www.facebook.com/pg/automaniaV6/posts/ kupisz jeden komplet a dostaniesz przynajmniej dwa Ja malowałem tylko matowym lakierem do akrylu. Dokładnie tym (tylko taki znalazłem u mnie w sklepie) http://www.hml-polska.pl/produkt/hml-black-mat-500ml-lakier-akrylowy-czarny-mat/ Nie dawałem żadnych podkładów. Dałem trzy warstwy lakieru. Szablony odrywasz za pomocą igły. Trochę się bałem, że mogą "szarpać", lub nadrywać lakier, ale nie - wszystko odchodzi pięknie - tylko trzeba robić to z wyczuciem
  13. Koledzy, czy duża jest różnica pomiędzy standardowo montowanymi fotelami w Audi A4 B6 Avant, pomiędzy fotelami z wersji s-line tego samego modelu ? Chodzi mi o różnice w komforcie
  14. Regeneracja nie jest trudna. Trzeba tylko poświęcić troszkę czasu, za to efekt i zadowolenie z podziwiania własnego dzieła podczas późniejszej jazdy - bezcenne
×
×
  • Create New...