Skocz do zawartości

Kristiano

Pasjonat
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kristiano

Informacje

  • Imię
    Krystian
  • Miasto
    Warszawa / Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kristiano

1

Reputacja

  1. Bez urazy, ale sprawdzałeś, czy działa powyżej 30 km/h?
  2. Cześć, moi drodzy, mam problem jak większość z nas w tym wątku. Na zimnym silniku muszę kręcić dłużej, wystarczy że temperatura jest poniżej 5 st i zaczynają się takie problemy. Dzisiaj stał przez noc. Było -4 jak go odpalałem. Zgodnie z zaleceniami z postów wcześniej ( z pierwszej strony) piotrsob1, zrobiłem logi dla 013, 018, 023 które załączam poniżej. Nadmienię że w pozostałych sytuacjach (ciepły silnik, wyższa temperatura zewnętrza) pali na dotyk. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Dodam że w ostatnim czasie był wymieniony: pompowtryskiwacz na pierwszym cylindrze - na starym miał lekkie szarpnięcia od czasu do czasu na biegu jałowym - po wymianie ustało (wymiana w ubiegłe wakacje) komplet świec żarowych 2 lata temu pompa vacum - spore problemy z hamulcami, wymieniona na bosha (wcześniej LUK'a z "latającym" króćcem). pompa kupiona nowa. Akumulator trzyma wymagane napięcie. Po odpaleniu nie kopci. Proszę Was o pomoc
  3. W takim razie podepnę w weekend jednostkę od ojca B6 i sprawdzę co się będzie działo. Czy przekładając jednostkę trzeba robić jakąś adaptacje? Czy tylko przekładam, kasuje ewentualne błędy i robię nastawy? Kamil, o jakim przekaźniku mowa? I jak poznam że dany panel jest od B7?
  4. Dziękuję za odpowiedzi. Tak nastawy robiłem po każdej zmianie silniczków. Niestety rozberac autko będę mógł dopiero w weekend. Czy posiadacie symbole tych rezystorów? Zamówiłbym wcześniej aby na weekend doszły. Tylko zastanawia mnie również to, że jak wsadziłem sprawny silnik (na którym błędu nie było) w miejsce tych co wywala błąd to mimo to, ten błąd nadal się pokazywał. Zarówno przed jak i po nastawach.
  5. Czyli sądzisz że to wina panelu? Stan mam ekstra - sam regenerowałem... po 4 latach wyglądają nadal jakbym regenerował wczoraj.
  6. Cześć mam problem w mojej B6 z nawiewem. A dokładniej (tak mi się wydaje) z silnikami klap nawiewu. Odkręciłem schowek i włączyłem nawiew i po kolei włączałem wszystkie możliwe nastawy. Co zauważyłem: - silnik klap obiegu zewnętrznego (te które są pod filtrem kabinowym) nie otwiera klapy do końca. Uchyla jedną zaś drugiej nie - tak jakby nie obracał się do końca. - silnik klapy obiegu zamkniętego - gdy włączę obieg zamknięty otwiera się skokowo.. tzn. otworzy się na 1 cm następnie przerwa i tak aż do pełnego otwarcia. VAGiem skasowałem błędy i zrobiłem nastawy: - podczas robienia nastaw silnik klapy obiegu zewnętrznego chodzi jak powinien, zamyka i otwiera klapy maksymalnie (tylko przy normalnym działaniu ich nie otwiera) - silnik klapy obiegu zamkniętego też jakby płynniej chodził. Dodatkowo silnik klapy obiegu zamkniętego tak jakby co kilka sekund zabuczy co jest dość wnerwiające... i dzieje się to również gdy zapłon jest wyłączony. Ponowny odczyt błędów na VAG wyrzucił takie błędy: 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00735 - Potentiometer in Positioning Motor for Air recirculation Flap (G143) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Z ciekawości podmieniłem silnik od klap innej klapy (tych z lewej strony schowka, które nie miały błędu) i zrobiłem nastawy itd a następnie znów odczytałem błędy i były takie same... Co z tym zrobić? Co muszę wymienić? Bo już tracę pomysły. Domyślam się, że muszę kupić dwa silniczki, ale czemu wywala ten sam błąd przy podmianie innego silnika? I czemu przy robieniu nastaw wszystkie chodzą poprawnie? Proszę Was o pomoc :)
  7. Cześć, znowu mam problem z audiczką... szukałem podobnego problemu, jednak nie znalazłem go... Problem jest z odpaleniem silnika. Wkładam kluczyć, przekręcam w pozycję zapłonu czekam aż podgrzeje świece i przekręcam dalej. W tym momencie następuje pyknięcie jakby coś metalowego z czegoś zeskakiwało. Rozrusznik nawet na chwile nie ruszył... Taka sytuacja jest przy każdej próbie. Audi stało około 4 dni bez odpalania. Wcześniej nie było żadnych problemów z odpalaniem. Palił na dotyk... Akumulator jest dobry. Zaznaczę, że samochód stoi w garażu podziemnym, także temperatura jest mniej więcej stała... Co może być problemem?
  8. A orientujesz się skąd taki schemat można dostać?
  9. no ok, ale w startych fotelach są 3 kabel a w nowych 2... od czego zatem jest ten 3?
  10. Cześć, wymieniłem dzisiaj fotele w mojej A4 B6 na komplet z B7. Mam problem z podpięciem poduszek. Otóż w nowych fotelach są kostki na 2 piny i również 2 kable, a podłodze i starych na 3 piny, przez co nie mogę zacisnąć kostki - kostki są takie same tylko jakby ten trzeci otwór zaślepiony. Proszę podpowiedzcie mi co z tym fantem zrobić? Jak to podłączyć aby śmigało? Do czego jest ten trzeci pin?
  11. Cześć, jestem na etapie montażu siedzeń. Przekładam w mojej A4 fotele ze zwykłych na Recaro. Do tej pory miałem manualne, a pod siedzeniem tylko kostka (żółta) do poduszek. W nowych fotelach mam dodatkowo czerwoną kostkę pod sterowanie. W kostce z fotela są 4 przewody - 2 grubsze i 2 cieńsze. Proszę powiedźcie mi do czego są poszczególne? Posiadacie może schemat tych kostek? W fotelach jest dodatkowo podświetlenie - gdzie je podpiąć?.
  12. Tempomat jednak działa wcześniejszy post napisałem bez jazdy testowej - nie ukrywam zdziwiłem się jak jechałem dłuższą trasę w tygodniu i włączyłem na próbę manetką. Wszystko działa, utrzymuje, zwiększa i zmniejsza prędkość. Super dzięki! Jedyne co to zaczął gorzej pokazywać spalanie chwilowe. Przy staniu na światłach czy wrzuceniu na "luz" pokazuje ostatnie zarejestrowane...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...