Jump to content

Ivanek

Pasjonat
  • Content Count

    61
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3

1 Follower

About Ivanek

Informacje

  • First name
    Mateusz
  • Location
    Chorzów

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

432 profile views
  1. Czy wrzucenie kolorowego licznika w miejsce czerwonego wiąże się automatycznie z inspekcją spalonych żarówek? Numerów licznika nie znam ale moge podrzucić VIN samochodu, może ktoś mi podpowiedzieć jaki kolorowy podejdzie ORAZ czy wsadzając licznik z B7 do B6 będę mógł ustawiać wentylację postojową z manetki FIS a nie z dedykowanego panelu na tunelu środkowym? WAUZZZ8E35A061844
  2. Sprawdź sobie jednak dokładniej te przelotki w drzwiach, mi jak przerwał się jeden przewód w drzwiach kierowcy to nie działały mi żadne szyby, na szczęście centralny nie działał tylko na drzwiach kierowcy - tu wkładka ratowała życie Po zlutowaniu i zaizolowaniu wszystko wróciło do normy, parenaście dni później zabrałem się za lewe tylne drzwi bo nie działała tam w ogóle szyba i wariował zamek - podobna sytuacja ale przerwy nie było tylko uszkodzone izolacje, taśma izolacyjna uratowała kolejne drzwi
  3. Jedyne jak na szybko mogę pomóc to wątek odnośnie montażu w avancie:
  4. Wklepujesz sobie kod silnika w google dopisujesz 'oil' i masz informacje Wszędzie znajduje olej z normami 504 i 507 - 0W20, 0W30, 5W30
  5. Przód leci z radia, tył + sub ze wzmacniacza. Odnośnie radia i zmieniarki to zostaw tego Concert2 bo jest naprawde spoko, wygląda schludnie, info na fis. Ja przez troche ponad 2 lata korzystałem z transmitera Roidmi 3S i zarzekałem się, iż jakość jest bardzo fajna. Skusił mnie znajomy z używaną Wefą na zbycie za stówkę - nie chce już więcej transmitera Montaż banalny - zapraszam Cię do mojego postu odnośnie B6, ostatni komentarz jest właśnie z instalacji zmieniarki - jakieś 12 godzin temu to robiłem Dodam jeszcze, że nowy Roidmi 3S obecnie kosztuje około 70-100zł a
  6. Jw, na 3 pin to tam nie będziesz mieć zmieniarki, do Concert2 potrzeba 8pin i takie coś ofertują zmieniarki pokroju Wefa/Yatour - niestety albo używka za 100+PLN lub nowe 150-300zł
  7. Do mojego Concert2 wpadła cyfrowa zmieniarka Wefa z 2x usb + aux + bt od znajomego za 110zł i to z wysyłką Jeszcze muszę tylko wykodować z radia 'mute when using amplifier' bo po wrzuceniu wstecznego stopuje mi muzykę - tutaj zastosowałem przekaźnik w tym celu dla czujników parkowania. Może to opiszę w swoim wątku o mojej B6 - skopiuje zapewne z grupy na Facebooku bo tam już takie posty moje są Wcześniej w listopadzie próbowałem wyrzeźbić tanie bluetooth na bazie jakiegoś badziewia z ali za 40zł, okazało się że tam sa tylko 3 piny i po zakodowaniu Concert 2 nie widzi zmieniarki - on potrze
  8. Spróbuj może na BRD + kevlar, na docisku sachs performance ale wtedy ponoć masz zero-jedynkowo Tu potencjał powinien być na 460Nm spokojnie. Ty samą mapą masz taki wynik na oryginalnej turbosprężarce :O ?
  9. Żaden problem, te resztki co tam zostaną po spuszczeniu oleju nie zaszkodzą - imo możesz nawet te oleje mieszać jeśli mają te same parametry.
  10. Różni się kierownica powietrza do zderzaka zwykły/sline? B6
  11. +1 ja również mam go w bagażniku, nie dość że wolna zapalniczka pod ręką to jeszcze lepiej zbiera z anten na szybie
  12. Pod concert2 mam podpięty roidmi 3s i mogę polecić, za około 60zł nie ma chyba nic lepszego. Jakościowo też bardzo fajnie w połączeniu ze Spotify
  13. Faktycznie na ścianie to wygląda tak ?
×
×
  • Create New...