Jump to content

HOLMATRO

Pasjonat
  • Content Count

    280
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

116

About HOLMATRO

Informacje

  • First name
    Grzesiek
  • Location
    Dolina Biedy

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2008
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Engine code
    BUL
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

1,783 profile views
  1. Wydaje mi się, że tak. Chociaż jednocześnie zmienialem wydech z Fabrikat Raya na Millteka, więc nie wiem czy nie przesunąłem nieświadomie miejsca połączenia DP z turbo, bo montowalem wszystko od podstaw, nie miałem punktu odniesienia.
  2. HOLMATRO

    B6 DIVISION

    Błądzisz synu, błądzisz..
  3. popieram przedmówcę, jeśli twój przebieg jest prawdziwy, to silnik jest bardzo młody, bez diagnostyki (rozebrania silnika i znalezienia usterki) nie pchałbym się w kupowanie innego silnika, który będzie miał prawie na pewno więcej nalatane, a żeby to miało ręce i nogi - będziesz musiał go rozebrać i zrobić dobrą diagnostykę, wymienić wiele eksploatacyjnych części. Finalnie jakby nie patrzył - wydaj kilka stów na rozebranie swojego i znalezienie przyczyny, potem myśl co dalej.
  4. Finalnie obyło się bez nowego DP i adapterów, przejść. Przerobione gwinty pod wydech seryjny, na zdjęciu wsadzona moja uszczelka od DP. To najrozsądniejsze wyjście
  5. HOLMATRO

    Audi a4 b6 1.8T

    Panowie - nigdy nie brać od tych śmierdzących handlarzy z komisów. To jakie bajki wciskają, jak kłamią w oczy i potem wypierają się wszystkiego jest nie do pojecia. auta w komisach : 1. to takie które sami ściągnęli dla zysku, powtarzam dla zysku, a żeby był zysk na polskim rynku, musi być auto szrot delikatnie podciągnięte pod klienta; dodajmy do tego, ze jest różnica między kimś kto sobie dorabia, wyszukuje samochodów uderzonych „Gazeta” , porobi, naprawi, sprzeda, coś zarobi, a takim który ma plac, którego zawsze znajdziesz i który jest skazany na wypieranie się jakichkolwiek roszczeń bo co mu zostaje 2. Takie, które ktoś tam wstawia, zwykły Kowalski, bo wie ze ma bubla i nie chce brać na siebie odpowiedzialności za sprzedaż, kłamanie w oczy takiemu samemu Nowakowi i nie wie jak potem się wybronić gdy ten stwierdzi, ze auto nie abla. Ja już się oduczylem takich pomysłów, a jakiekolwiek auto biorę, to stoję grzecznie z reklamówka z biedronki pieniędzy i auta ogląda i sprawdza ktoś, kto się zna i znajdzie wszystko. Ja ewentualnie sprawdzam papiery czy się zgadzają i czekam na werdykt. Zawsze mówię jasno i otwarcie ze decyduje o kupnie ten, ktory je zbada, ja tylko jestem od kasy i podpisu. I nie raz wróciłem bez samochodu.
  6. Z tego co pamietam Turboworks maja w swojej ofercie gotowy kit pod 1.8T i widzialem relacje se pasuje P&P
  7. Napisał Ci przecież - ludzie jeżdzą, ale w praktyce wychodzi 225, albo zostawisz tarcze serie i bedziesz mial niedotarty rant, albo do tokarza i zebrać 5 mm ze średnicy.
  8. Co to za tarcza? Fajna, coś dla mnie
  9. I to jest moj najwieszy dylemat, bo już z tobą o tym rozmawiałem jakis czas temu przez telefon. Wiem ze masz racje, odradzales. Jaka jest wiec szansa dla mnie w innej tarczy dostać dobre hamowanie z perforowaniem ? Bo nie ukrywam ze bardzo mi na tym zalezy, auto głównie ma hamować, ale musi tez wyglądać, taki projekt..
  10. Jak upalane, a upalane, to dystans przestaje mieć znaczenie. Swoją ilość tarcia przyjęły. Jedni w Awensisie rozłożą to na 150 tysięcy, inni w S4 na 30 tys..
  11. No, nie takie grosze bo prawie dwa razy droższe popytalem, kilka osób poleca, wiec będzie Performance
  12. @pawelosinski83 dzięki za pomoc, tarcze wstępnie wybrane - zimmermanny sport, klocki polecono mi Ferodo Premier, ale po tym co napisałeś chyba sklonie się na Performance
  13. Akurat to jest bardzo pożądana cecha w moim przypadku. do tej pory mam tak: 01A8BA36-A087-4566-969B-054D0183C9ED.TRIM.MOV
  14. Na telefonie mi nie działają, wrócę do domu to sprawdzę jak na laptopie
  15. Witam panowie - szykuje się na kwietniowa przesiadkę na heble z S4. Mam zaciski mam stalowy oplot HEL’a od @Dev Pozostaly osłony tarcz ( pewnie ASO, chyba ze ktoś ma..) płyn i najważniejsze - tarcze i klocki. Chce perforowane, ze względów estetycznych, tylko pytanie jakie tarcze brać ? Otto Zimmerman ? Rotinger Graphite ? Ferodo ? Textar ? klocek tez nie wiem jaki. Do tej pory myślałem nad DS2500, ale nie jeżdżę tyle sportowo żeby wykorzystać jego potencjał. Heble muszę mieć dobre bo mieszkam w górach i przy jakimś upalaniu mam więcej hamowań (ostrych) niż nawet w mieście. Wiec coś lepszej klasy, ale nie na tor. Doradźcie coś
×
×
  • Create New...