Jump to content

Tokar333

Pasjonat
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Tokar333

Informacje

  • First name
    Adrian
  • Location
    Zahajki

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AVJ
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Logi po wymianie DV : Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS... Logi robione na PB, 3 bieg i tak jak przykazane 1500 -> 6000
  2. Po wciśnięciu tłoczka i zatkaniu tego małego króćca podciśnienia tłoczek swobodnie wraca - czy dobrze wnioskuje, że DV do wymiany? Czy może to być powód problemów? Zaworek zamówię w poniedziałek w znajomym sklepie, we wtorek powinien już być na aucie.
  3. Tak na spokojnie analizuje te logi i porównuje do innych tematów i coraz bardziej się martwię. Widzę, że większość parametrów z tych logów odbiega od normy. Sterowanie n75 na początku wynosi ok 40% a później leci na łeb. Z tego co wyczytałem to powinno być >90%. Spalanie stukowe także odbiega ostro od normy. Mimo wszystko najbardziej martwią mnie wskazania przepływki i dmuchane ciśnienie. Czy jest możliwe, aby te wszystkie składowe były powodowane przez 1 usterkę?
  4. Dzisiaj nie bardzo miałem czas, ale zdążyłem sprawdzić dwie rzeczy, o których przeczytałem na forum, a mianowicie czy odpięcie przepływki bądź n75 coś da. Niestety żadna z tych operacji nie dała pożądanego skutku. Z mojego przeglądania tematów wynika, że mam jeszcze przynajmniej dwie opcje: zawór DV bądź nieszczelność w dolocie, dlatego też mam zamiar zająć się tym jutro w jakiś sposób.
  5. Logi robiłem dzisiaj, a błędy kasowałem z kolegą, który to miał niepełnego VAGa i nie było widać wszystkich błędów, lecz parę pamiętam. Był na pewno błąd z czujnika sprzęgła (jutro przychodzi - powoduje miedzygazy przy zmianie biegów), wypadanie zapłonu 2 i 3 cylinder (wg mnie pojedyńcze zdarzenie jeszcze przed zakupem),1-sza sonda lambda (tu niestety może być coś na rzeczy). Autem jeździłem na LPG, które jeszcze nie prowadziłem na regulację, także te błędy mogły się brać z tego. Były jeszcze jakieś 3 błędy, lecz jego VAG mi ich nie udostępnił. Po przejechaniu ok. 60km nie wróciło nic prócz sondy lambda. Wcześniej świecił się check, lecz teraz go nie widać PS. Uprzedzam pytania - logi robione na PB po skasowaniu błędów
  6. Witam. Piszę ten post, gdyż potrzebuje pomocy w analizie logów dynamicznych mojej A4. Problem w tym, że wydaje mi się, iż nie "posiada" fabrycznych 150km. Może to moje subiektywne odczucie, dlatego też zrobiłem 2 logi dynamiczne tj. 002+033 oraz 115+118. Zwracam się z prośbą, co by jakiś dobry człowiek pomógłby mi w ich analizie, gdyż niestety jeszcze w tym temacie jestem zielony Z góry wielkie dzięki Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub... Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub...
  7. Tokar333

    Witam

    Witam i pozdrawiam z województwa lubelskiego
×
×
  • Create New...