Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy AVJ Quattro


Tokar333

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Piszę ten post, gdyż potrzebuje pomocy w analizie logów dynamicznych mojej A4. Problem w tym, że wydaje mi się, iż nie "posiada" fabrycznych 150km. Może to moje subiektywne odczucie, dlatego też zrobiłem 2 logi dynamiczne tj. 002+033 oraz 115+118. Zwracam się z prośbą, co by jakiś dobry człowiek pomógłby mi w ich analizie, gdyż niestety jeszcze w tym temacie jestem zielony :) Z góry wielkie dzięki ;)

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub...

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub...

 

Edytowane przez Tokar333
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi robiłem dzisiaj, a błędy kasowałem z kolegą, który to miał niepełnego VAGa i nie było widać wszystkich błędów, lecz parę pamiętam. Był na pewno błąd z czujnika sprzęgła (jutro przychodzi - powoduje miedzygazy przy zmianie biegów), wypadanie zapłonu 2 i 3 cylinder (wg mnie pojedyńcze zdarzenie jeszcze przed zakupem),1-sza sonda lambda (tu niestety może być coś na rzeczy). Autem jeździłem na LPG, które jeszcze nie prowadziłem na regulację, także te błędy mogły się brać z tego. Były jeszcze jakieś 3 błędy, lecz jego VAG mi ich nie udostępnił. Po przejechaniu ok. 60km nie wróciło nic prócz sondy lambda. Wcześniej świecił się check, lecz teraz go nie widać

PS. Uprzedzam pytania - logi robione na PB po skasowaniu błędów ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj nie bardzo miałem czas, ale zdążyłem sprawdzić dwie rzeczy, o których przeczytałem na forum, a mianowicie czy odpięcie przepływki bądź n75 coś da. Niestety żadna z tych operacji nie dała pożądanego skutku. Z mojego przeglądania tematów wynika, że mam jeszcze przynajmniej dwie opcje: zawór DV bądź nieszczelność w dolocie, dlatego też mam zamiar zająć się tym jutro w jakiś sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach