Jump to content

Łukasz13

Pasjonat
  • Content Count

    5,532
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

169

About Łukasz13

Informacje

  • First name
    Łukasz
  • Location
    Radomsko

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2001
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AWT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

19,649 profile views
  1. Czyli wtryski 430 a nie 525, po co tak gmatwać temat zamiast pisać konkrety, paliwo miałem na myśli 95?98?100? Problemy są dwa , duże cofnanie zapłonu i zapętlone wtryski.
  2. Podaj więcej info, problem był od początku jak kupiłeś, bo rozumiem że już takie auto kupiłeś? Czy powstał w trakcie użytkowania? Jak program robiony był dawno to mogło się cos wydarzyć po drodze, ciężko teraz stwierdzić, paliwo jakie lejesz? Podaj nr wtrysków najlepiej czy to napewno 525 jest bo po logach nie wygląda.
  3. Oczekujesz pomocy a nawet nie potrafisz, nie chcesz zrobić logów wg. wytycznych, Twoja sprawa, ode mnie jedynie tyle: jedz do tego fachury co to robił czy ewentualnie innego i popraw ten program, kreski jak widać nie mają nic wspólnego z rzeczywistością.
  4. Zrób logi, 002+031, 115+118, 003+020. Opisz setup auta, z tego jednego loga co zrobiłes to nic ciekawego nie wynika.
  5. Program jest zbyt wyżyłowany góra, na styk z paliwem na seryjnych wtryskach, dochodzi tez falowanie doładowaniem przy wyzszychych obr, na lpg tez pewnie problem zeby to ogarnęło, generalnie problemem jest program jedz i niech wrzuci innego gotowca.
  6. Jest ok, ok 1000 mbar atmosferyczne plus doładowanie.
  7. Narazie wystarczy jak sprawdzisz ciśnienie.
  8. Logi wyglądaja dobrze. Nie widać problemów.
  9. Przepływka ok, turbo kiepsko wstaje to wiesz, generalnie tak czy inaczej pogram do wywalenia wg mnie, wystarczy spojrzeć za zadany afr, jesli bedziesz pałował to dosc szybko usmazysz ten silnik..
  10. Sprawdz czy nie ma wody w kompie i wtyczkach.
  11. Wróć do serii i dopiero naprawiaj auto, bo problem jest i w aucie i w sofcie.
  12. Zmieniana na nowa? Nie jest dobrze bo przeplywka zaniża.
  13. Sprawdzić dolot czy szczelny, ale pewnie przepływka do wymiany.
  14. Po pierwsze zmnien tunera, po drugie albo masz jakiś problem w osprzęcie i dlatego to turbo tak słabo dmucha, albo ta twoja hybryda to jest cos ala k03s, napisz kto ją robił.
×
×
  • Create New...