Jump to content

Łukasz13

Pasjonat
  • Content Count

    5,309
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

126

About Łukasz13

Informacje

  • First name
    Łukasz
  • Location
    Radomsko

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2001
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AWT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

15,851 profile views
  1. Apu ma tylko sondę przed katem, sonde raczej narazie bym zostawił w spokoju, dolot do sprawdzenia, i podmienił na jakaś bardziej sprawną przepływkę.
  2. Korekty zapłonu poprawią sie po wymianie przepływki na sprawną.
  3. Powinno być troche więcej, a w sumie w kazdym logu inaczej wskazuje, dlatego pytałem to ten gaz w podłodze, no i generalnie sonda w logu dynamicznym powinna stac na bogato ok 0,8v i wiecej, a tu wprowadza korekcje czyli albo gaz słabo wciskany, albo jest poprostu ubogo.
  4. Zacznij od sprawdzenia szczelności dolotu i wymiany przepływki na sprawną. Z tym doładowaniem to jakiś błąd masz? bo doładowanie jest takie jak zadaje program, wątpie że to program na 192 km, najlepiej jakbyś ogarnął serię, doprowadził auto do pełnej sprawności i zrobił normalny program.
  5. Kup wiązkę z nowszego aeb-a z kompem na dwie wtyczki, obejdzie się bez lutowania.
  6. Turbo działa ok, gaz w logach był wciskany do końca napewno? przepływka coś mało mierzy. apu idzie po kablu.
  7. To nie bedzie ładować wiecej, tyle jest w programie zadane.
  8. Turbo ładuje tyle ile w programie zadane wiec pewnie bedzie ładować nie wiecej niz 0,7 bar, tam sa inne wtryski też wsadzone?
  9. U Cb problem na ta chwile najwiekszy z cofaniem zapłonów, na serii nie powinna tak cofac, i turbo też dość pózno wstaje i lekko niedoładowuje. Czyli podobna historia j.w
  10. Szału nie ma, turbo bardzo ospale wstaje, przepływka za mało mierzy, zapłony cofa mocno. Zestaw startowy czyli szczelność dolotu, wymiana świec, sprawdzenie katalizatora czy nie zatkany,(przy okazji obejrzysz strone gorącą turbiny czy nie popękana). Jak nie bedzie poprawy w przepływie po tych zabiegach to przepływka do wymiany
  11. W takim wypadku najłatwiej wgrać seryjny soft i najpierw sprawdzić jak to wygląda na serii.
  12. Może napisz co chcesz kodować w silniku będzie łatwiej.
×
×
  • Create New...