Jump to content

Łukasz13

Pasjonat
  • Content Count

    5,100
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

74

About Łukasz13

Informacje

  • First name
    Łukasz
  • Location
    Radomsko

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2001
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AWT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

13,289 profile views
  1. Nawet na 95 na seryjnym programie nie powinno cofac. Podmień przepływke jak masz od kogo, jeśli nie poprawi się trzeba zajrzeć do świec i kata na początek.
  2. Brakuje 002+033 dynamicznie. Zacznij od wymiany przepływki na bardziej sprawną, do tego świece też jesli nie wymieniałeś.
  3. Z tych logów co zrobiłeś nie widać nic konkretnego, turbo pracuje dobrze, szybko wstaje. Co do reszty zrób komplet logów, i napisz dokładnie jakie błedy się pojawiają.
  4. Jasne, mam seryjny, kolega traczu może mógłby pomóc ze wrzuceniu do auta
  5. Logi są ok, kompresja może wychodzić dobra a zawory beda nieszczelne, jesli cała reszte juz wykluczyłeś to zostaje głowica. Koszty zalezą od stopnia uszkodzenia głowicy i ilości uszkodzonych zaworów itd. NO I od mechanika, głowice trzeba sciagać.
  6. Wypalone zawory pewnie.
  7. Co do logów to wszystko wygląda całkiem dobrze, nie widać problemów. Co do wypadania to cos wiecej? kiedy wystepuje cały czas? na zimnym na ciepłym? na wszystkich cylindrach? na jednym?
  8. Może napisz o jaki silnik chodzi, jesli to 1.8t w b6 to jest dobrze.
  9. Łukasz13

    Wysokie obroty

    Szczelność dolotu i podciśnien sprawdzana? bez logów to za wiele nie da się pomóc.
  10. Co do błedu to oczywoście wina programu który za dużo wymaga od seryjnej turbiny, więc to pewnie bedzie przyczyna problemu.
  11. Tak może tak być, auto wchodzi w tryb awaryjny a błędów nie ma.
  12. Może mieć tylko wpływ na jeszcze szybsza destrukcje tego silnika kolega wyżej dobrze radzi, chcesz pocieszyć się dłuzej tym autem podjedz do kogoś kto dobrze ogarnia te silniki.
  13. Co do doładowania to faktycznie troszke pozno wstaje i lekko niedoładowuje, ale to chyba nie ma nic wspólnego z brakiem mocy po odpaleniu, poszedłbym jeszcze tropem rozwalania adaptacji ecu przez lpg, zanim odpalisz na zimnym poprostu najpierw skasuj błedy nawety jak nic nie ma i wtedy sprawdz jak się zachowuje po odpaleniu.
  14. Serio to wygląda to bardzo zle zalewa go jakby wtryski były źle skalibrowane, turbo ładuje poza skala czujnika doładowania, maksymalnie cofa zapłon na jednym cylindrze, proponuje już Ci go nie katować bo za chwilę tłoki splyna do miski.
  15. Mocno cofa zaplony, przeladowuje jak wstaje turbina, zapętlone wtryski.
×
×
  • Create New...