Jump to content

Łukasz13

Pasjonat
  • Content Count

    5,192
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

98

About Łukasz13

Informacje

  • First name
    Łukasz
  • Location
    Radomsko

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2001
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AWT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

14,500 profile views
  1. No juz sobie odpowiedziałeś na pytanie, bład ubogiej mieszanki powoduje tryb awaryjny czy brak pełnego doładowania, musisz znaleźć kogos kto wyrególuje to jak nalezy.
  2. Napisz jakie błędy byly przed logami.
  3. Są problemy, logi robiłeś po skasowaniu błędów?, rozrząd wygląda jakby był przestawiony o ząbek, turbo dość słabo wstaje, ale trzeba powtórzyć logi na 3 zeby potwierdzić, do tego zalewa go paliwem,trzeba sprawdzić cisnienie paliwa na listwie, filtr paliwa nie był ostatnio wymieniany? to on może odpowiadać za to zalewanie.
  4. Można robić spokojnie chipsa, dobrze by było żeby program był z łagodnie poprowadzonym niutem, jak masz sie zepsuć to zepsuje nawet sie na serii...
  5. To jest wąż który idzie do zaworka jednokierunkowego w trójniku odmy, pewnie go rozerwało i został zaklejony taśmą, wymieniać.
  6. Niczego podejrzanego nie widać w tych logach, turbo może mogłoby troche wczesniej wstawać ale nie ma tragedii, zapłony troche cofa, możesz wymienić świece jeśli nie były wymieniane.
  7. Takie wyliczenia są przeważnie mało wiarygodne, ale powinna być seria lub troche mniej.
  8. Na pb wygląda wszystko w miare w porządku.
  9. Jak widać ewidentnie w logach masz problem z lpg, czyli zła regulacja lub uszkodzenie któregoś z elementów instalacji co powoduje zalewanie gazem.
  10. Łukasz13

    rozrząd bfb

    Ja mogę polecić Contitecha z mechanicznym napinaczem, pompa wody hepu. https://allegro.pl/oferta/conti-rozrzad-pompa-audi-a4-b6-b7-1-8t-6989609582
  11. Logi na pb? na lpg? resetowałeś sterownik przed logami? kasowałeś błedy? z tego co widać w logach turbo wstaje gdzies powyzej 3 tyś, żeliwo nie jest popekane?
  12. Mogą być rożne przyczyny, może być sparany soft i wtryski benzynowe się zapętlają, przez to gaz głupieje i auto nie jedzie, może być zle wyrególowany gaz i też bedzie to samo, patrząc na graty powinny obsłuzyć to co masz w aucie, ale bez konkretnej diagnostyki czyli logów dynamicznych na pb i na lpg w tym momencie nic konkretnego nie można powiedzieć, to co było logowane podczas hamowania nie wystarczy.
  13. Sprawdź ponownie ciśnienie paliwa, filtr paliwa był zmieniany?
  14. Wiekszy ic nie spowoduje zwiększenia laga, nawet na 230 byłoby podobnie jak na serii.
  15. Turbo, przepływka ok, pod obciążeniem wygląda jakby brakowało troche paliwa, albo sonda głupieje, bo logi na pb? nie ma lpg?
×
×
  • Create New...