Jump to content

Łukasz13

Pasjonat
  • Content Count

    5,227
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

103

About Łukasz13

Informacje

  • First name
    Łukasz
  • Location
    Radomsko

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2001
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AWT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

15,169 profile views
  1. Latem byłeś? chyba ze u was teraz tak gorąco 28 st
  2. Auto jest po jakimś programie, po logach wygląda jakby był jakiś problem z ciśnieniem paliwa, sprawdzałeś ciśnienie na listwie? Zrób logi na jałowym 002+033, 003+032
  3. Kanał 066 na vagu i sprawdzić czy czujnik działa, niestety po swapach nieraz takie tematy nie są ogarniete do końca.
  4. Kolego zrób komplet logów, z tych wiadomo tylko tyle ze jest problem z doładowaniem.
  5. Zrób loga 118 z odpieta wtyczką od n75, możesz te n n75 podmienić na inne jak masz.
  6. W logach są roznice w przepływie powietrza w jednym logu 210 w innym prawie 230, jest problem utrzymaniem doładowania? za kazdym razem inne? pokaz kanał 093 i 032. Zrób loga 002+033. Rozumiem ze słupek razem z kolektorem ssacym został aeb?
  7. Napisz jakie błedy, bo pewnie są. A logi zrób po ich skasowaniu.
  8. Ogólnie to pierwszym ograniczeniem bedą wtryski, na seryjnych maks gdzies bezpieczne 190km, lepiej od razu wsadzić 320 i zrobić na tym program. Lpg założysz kiedy chcesz, wazne zeby było odpowiednio wydajne do zakładanej mocy, po chipie i tak bedzie potrzebne strojenie lpg wiec mozesz zrobić najpierw program a potem instalacje. Jesli program bedzie zrobiony z głową to zbytnio nie nadwyrężysz podzespołow.
  9. Łukasz13

    Mit/fakt nt 1.8T

    Nie prawda, moze on jest koneserem 1.8L? a nie 1.8t
  10. Ustawienie rozrzadu na pasku da sie sprawdzic bez sciagania przodu, masz naciecia na kole pasowym na dole i osłonie, u góry na kole rozrządu i pokrywie zaworów, takie przestawienie nie wpływa na cisnienie.
  11. Było by lepiej jakbys komplet logów zrobił, przy takim doładowaniu to pewnie nie wiecej niz 170-180 km i z 250 nm, czyli jesli chodzi o nm to bardzo lajtowy program.
  12. Jaki filtr założony?
  13. Turbo praktycznie wogóle nie wstaje, szczelność dolotu sprawdzałeś całego? czyli od przepływki do konca? zawór dv sprawdzony? jesli tak to trzeba zdjąc kata i zajrzec do turbiny.
  14. Błąd zaczął pojawiać się zaraz po programie? jeśli tak to tak jak koledzy wyżej pisali, ktoś przesadził z zadanym doładowaniem w sofcie.
×
×
  • Create New...