Jump to content

Łukasz13

Pasjonat
  • Content Count

    5,366
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

143

About Łukasz13

Informacje

  • First name
    Łukasz
  • Location
    Radomsko

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2001
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AWT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

16,711 profile views
  1. Przepływka mało mierzy, sprawdz czy nie ma nieszczelności, jesli nie to do wymiany.
  2. Jeszcze 003+020, turbo wstaje tak sobie. Przeładowanie po wstaniu turbiny i od 4 tyś silnik jest zlany paliwem, to spowodowane jest kiepskim programem.
  3. Przepływka powinna wskazywać ok 10 g wiecej, w zdrowym bexie na serii i paliwie 98 nie powinno cofać zapłonów. Turbo działa ok.
  4. Fajnie że sie rozpisałeś i powstawiałeś wykresy, jednak dużo łatwiej by to wszystko było ocenić jakbys zrobił normalny komplet logów na 3 biegu od 1500 do odcinki, po 2 kanały na raz.
  5. Sprawdz jak wychodzą korekty w 032 po jezdzie na samym pb, logi wyglądają tak w miare, przepływka w dolnych partiach pokazuje troche za mało, górą jakby deko za dużo, sprawdz nr na przepływce i na wkładzie przepływki, do tego szczelność dolotu kompresorem przy nieszczelności też może sie tak zachowywać, turbo pracuje ok.
  6. Genralnie wszystko gra, program można zrobić troche lepiej.
  7. Co do błedów to jak kolega wyżej pisał sprawdz szczelność dolotu bo wygląda na jakąś nieszczlenosć w podcisnieniach. Co do logów to zrób jeszcze 115+118, 003+020, 002+033+031, jest problem z paliwem a w zasadzie jego brakiem, w okolicach 5 tyś ecu ratuje się zmniejszaniem doładowania i zamykaniem przepustnicy. Po logach wygląda jakby pompa elektryczna w baku nie dawała rady.
  8. Jakieś problemy z autem? nic mocno niepokojacego nie widać, oprócz tego że troche przylewa go w górnej partii obrotów.
  9. Blow off do wyjecia, wstaw org zawór dv.
  10. Takie sprawdzanie Ci nic nie da, sonda nie mierzy temp. bo nie ma takiej możliwości, temp. są obliczane przez ecu.
  11. Przepływka faktycznie lekko za mało mierzy, to tego skontrolować stan świec i lać 98.
  12. Jak wywala bład cisnienia i dzwoni łancuch to zacznij od sciagniecia miski i wyczyszczenia smoka oleju zanim zatrzesz silnik a przynajmniej zmierz cisnienie oleju. Napinacz jest sterowany olejem wiec przy braku cisnienia może łapać bład, logi dynamiczne zostaw na pozniej.
  13. Normalna jazda bez gazu w podłogę bo wtedy fazator nie jest wysterowywany , napinacz oryginalny?
  14. W tych logach raczej wszystko ok, błąd wywala napinacz nie zmienia fazy, daj 090+093 z normalnej jazdy.
×
×
  • Create New...