Jump to content

Łukasz13

Pasjonat
  • Content Count

    5,458
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

159

About Łukasz13

Informacje

  • First name
    Łukasz
  • Location
    Radomsko

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2001
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AWT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

17,619 profile views
  1. No szczerze to dziwnie to wygląda, przepływ jak na nową przepływkę i przeprowadzone modyfikacje dosc mizerny, góra turbo jakoś dziwnie niedoładowuje i wysoko wysterowane, zapłony tez bez szału jak na 98. Jestes pewny ze ten forge nie robi tam zamieszania?
  2. Żaden z tych, najoptymalniej i najbardziej funkcjonalny jest vcds, cos znajdziesz na olx, lub taniej na aliexpres.
  3. Turbo po regenracji tak nie pracuje, zrób 118 z odpieta wtyczka od n75
  4. Słabo to wygląda, przepływ mniejszy niz w serii, turbo bardzo kiepsko wstaje i ładuje, zamiast programu proponuje najpierw naprawić auto, czyli seria soft, logi i wymiana zuzytych cześci typu przepływka i turbo.
  5. Tak to wskazuje na wg lub na popękaną turbine.
  6. Napisz o co CI konkretnie chodzi, bo teraz to chyba nikt nie wie.
  7. A kto mowi ze tam sa parametry od tempomatu? poszukaj w 066.
  8. Akurat to chyba nie te logi miałeś zrobić, nie wiem czy to taki duzy problem zrobić komplet logów do odciniki na pb i jeden log na lpg. Generalnie nie oczekuj ze tutaj bedą wszyscy głaskać CIę po głowie i mowić że jest ok jeśli nie jest. Problemów jest kilka i jeśli chcesz je rozwiazać kompleksowo trzeba troche zainwestować, czyli sprawdzić szczelność dolotu, wymienić dv jeśli nie sprawna, wymienić pompę paliwa, przepływka też licho pokazuje, turbo pewnie popękane bo wstaje strasznie no i na koniec pewnie wyregulować lpg. To taka optymistyczna wersja, a jeśli nie chcesz nic robić to możesz dalej jezdzić na lpg i łudzić się ze krzywdy mu nie zrobisz bo jest troche lepiej niz na pb...
  9. Sprawdz czy nie masz wody w puszcze z ecu.
  10. Oprócz tego ze turbo pozno wstaje jest też mega ubogo, pompa paliwa jest padnieta prawdopodobnie.
  11. Masz efekt jak macDonaldzie, czyli miało być tanio i smacznie a wyszło, drogo i sraczka . Zrób normalne logi najpierw, 002+033, 003+020, 115+118, najlepiej na seryjnym ecu i na tym z macdonalda.
  12. Zrób komplet logów, przyczyn może być duzo, nieszczelności, dv, popękane turbo itd.
  13. Masz bład niskiej wydajności kata więc pewnie kat do wywalenia i najlepsza opcja usunięcie drugiej sondy z programu, do tego pewnie wymiana przepływki i na koniec wyregulowanie lpg jeśli komponenty co masz założone na to pozwolą.
×
×
  • Create New...