Skocz do zawartości

Łukasz13

Pasjonat
  • Postów

    5985
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

219

O Łukasz13

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Radomsko

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

31878 wyświetleń profilu
  1. Turbine bym zostawił, co do sprzegła to juz pewnie samo sie nie naprawi..
  2. Slizga się sprzęgło, logi sa ok, lekko turbo przeładowuje jak wstaje.
  3. Napisz co konkretnie chcesz, mogę ogarnąć.
  4. Bląd od zmiany fazy, po co zmieniałeś cewkę? załóż starą jesli na niej było ok.
  5. Sprawny dpf nie może być mowy o jakimkolwiek dymieniu, prawdopodobnie wkład jest popękany.
  6. Teraz wygląda to w miarę prawidłowo.
  7. Jakie to k04? k04-064? generalnie zastanowiłbym się wogóle czy modyfikować u takich speców jak nie potrafią doradzić wtrysków, a turbina to w sumie jest zgadka..
  8. W okolicach wtrysków każde troche nieszczelne, nie jest to pewnie wina gumek tylko pewnie gniazd, ale raczej nie ma to wpływu na nic, zrób po prostu logi i tyle.
  9. Zamiast zmieniać termostat można obniżyć temp. jego pracy gdyż jest on sterowany z ecu, robię taki temat od kilku lat.
  10. Ale sprawdziłes dokładnie wykrecajac wkład ze środka?
  11. Logi w zasadzie ok, sprawdz jaką masz założona przepływke czy napewno org bo troche zawyża, lpg do regulacji.
  12. Sprawdz czy gruszka wogóle pracuje i czy jest szczelna, regulować na aucie można, choć to zadanie tego kto regenerował turbine zeby ustawić to prawidłowo, reklamować i obciążyć za montaż i demontaż turbiny...
  13. Tak w każdym nowszym tdi jest ogranicznik obr na postoju do 2,5 tyś obr.
  14. Można to zrobić w kazdym 1.8t niezależnie od kodu silnika, mogę polecić siebie ale niestety nie w podkarpackim..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...