Łukasz13

Pasjonat
  • Zawartość

    4978
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

62

7 obserwujących

O Łukasz13

    Informacje

    • Imię
      Łukasz
    • Lokalizacja
      Radomsko

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2001
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      AWT
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    12552 wyświetleń profilu
    1. Łukasz13

      Teraz wszystko gra.
    2. Łukasz13

      Wyzerowali CI pewnie wszystkie bity gotowości i lub całą tablice dtc. Jedyne co możesz zrobić to jechać tam i poprosić grzecznie o wgranie org softu i zwrot pieniązków.
    3. Łukasz13

      Weż może napisz cos więcej o aucie, jest lpg? Przez bład mieszanki auto jest w trybie awaryjnym dlatego nie jedzie, oprócz tego masz jeszcze błedy od systemu evap i sai, najlepiej jakbyś zrobił logi dynamiczne.
    4. Łukasz13

      Można jezdzić, nie powinno nic się stać.
    5. Łukasz13

      Logi są ok, to seria.
    6. Łukasz13

      Przpeływka lepiej wskazuje, turbo nadal przeładowuje.
    7. Łukasz13

      Oprócz tego że turbo późno wstaje, drugi temat zaniżający przepływomierz, generalnie trzeba zacząć od standardowych rzeczy w 1.8t, czyli szczelność dolotu, zawór dv, jesli to jest ok, to przepływka do podmiany. Późne wstawanie turbiny możliwe że żeliwo w turbinie popękane lub przytkany kat.
    8. Łukasz13

      Temat dość powszechny w 1.8t, wypadanie na zimnym, po rozgrzaniu może być lepiej, nieszczęsny 2 cyl, prawdopodobnie jest najbardziej obciążony termicznie bo na nim najczęściej wypalają się zawory, nie chce żebyś pochopnie podejmował decyzje o remoncie ale wszystkto na to wskazuje.
    9. Łukasz13

      Jeśli wypadanie jest dużo większe w trakcie nagrzewania to duże prawdopodobieństwo wypalonych zaworów.
    10. Łukasz13

      002+033, 003+020. Tamte też powtórz, wszystkie do odcinki.
    11. Łukasz13

      Z loga to turbo baaardzo wolno wstaje, zrób reszte logów, bedzie może wiecej wiadomo. Albo podjedz kiedyś bo widzę z okolic jesteś.
    12. Łukasz13

      Z paliwem wydaje się że już jest ok, może korekty sondy nie są idealne, ale może tak zostac, zostało Ci sprawdzić co z tym ciśnieniem oleju i praca tego napinacza.
    13. Łukasz13

      To wymien pompe bo nie pomogło.
    14. Łukasz13

      Wymieniłeś tylko filtr?
    15. Łukasz13

      Weż węzyk podłącz wyjście z turbiny bezpośrednio do gruszki z pominięciem n75, bo możliwe że coś z nim nie tak, jak nadal bedzie pompować wiecej niż 0,3 bar to znaczy że coś nie tak z gruszką lub sztangą turbiny. Przepływka dalej mało mierzy.