Skocz do zawartości

dominik147852369

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dominik147852369

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    łódz

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dominik147852369

0

Reputacja

  1. No wlasnie nie mam numeru czesci, a tych be to pare rodzai jest. Moze masz jakas stronke gdzie mozna sprawidzic? A wiesz moze czy one sa obnizone o te 2 cm ? bo z tego co wiem to bv sa nizsze a jak to jest z tymi be ?
  2. To moze sa takie i takie, ( akurat to nie ma znaczenia) jednak dobrze wiedziec ze sa takie i takie. A wiesz moze czy 1BE sa gdzies dostepne poza aso ? Wstawim linka gdzie piszą ze 1be ibv to czerwone
  3. A 1be nie sa czerowne ? Na innym poscie inni pisali ze też są. Wiec szukam 1BE. ma ktoś do sprzedania może?
  4. Witam wszystkich, Skończyły mi się amortyzatory z tyłu w mojej b7 i mam problem z dobraniem nowych, ale już wyjaśniam o co chodzi. Pacjent to a4 b71.8t bfb sedan, posiadam czerwone amortyzatory, (jako ze mam wersje sline) to pewnie amortyzatory sa tez slinowe. Jednak po przeszukaniu forum dowiedzialem się ze takie są dostepnę tylko w aso. Napisałem do ASO o dostepnośc i cene i pojawił się problem, powiedzieli mi że na podstawie VINu mam amortyzatory 1BA, jednak wlepka sugerje 1BE i nie wiem czy w aso sie mylą czy o co chodzi. Czy ktoś mogłby mi pomoc zrozumiec ktore wziąć? Może ktoś ma także na sprzedaż w dobrej cenie albo mozna dobrać inny zamiennik bo cena 900 zł za sztuke to sporo (ale jak mus to mus), jednak wolę zapytać. Ponizej wstawiam zdjęcie wlepki, może ktoś pomoże w doborze poprawnych amortyzatorów.
  5. Też tak myślałem wielkie dzięki za komentarze:)
  6. A 80nM + 90 st to nie s czasami sruby od obudowy jak jest w quatro? Zaznaczone na zdjeciu
  7. No ja juz nie wiem, wstawiam screena z AutoDoc
  8. No wlaśnie już się gubię, bo np na filmku z b6 pokazują ze 145nM a wszyscy mówią że 190 +180st. Link do filmku. Więc coś się nie zgadza(b6 to ja b7 nie powinno byc aż takiej roznicy tam .. chyba ) Attention Required! | Cloudflare CLUB.AUTODOC.PL
  9. Może jakiś użytkownik poratuje odpowiedzią ?
  10. Cześć, Wiem że wątek pojawiał już się nie raz, jednak z uwagi że będę wymieniał tylnie łożysko pierwszy raz chciałbym zadać dwa pytania na które mam nadzieję ktoś odpowie. Pacjent A4 B7 1.8T BFB 1. Czy daje się smar na trzpień na który montuje się piastę zintegrowaną z łożyskiem? Widziałem różne metody i zastanawiam się która jest prawidłowo? 2. Jaki jest moment dokręcania piasty z łożyskiem? Widziałem różne, niektórzy podają 140nm, inni 190 +180 stopni, na forum była opcja druga ale czy to nie jest za dużo? Boję się uszkodzić łożysko jak będę dokręcał z taką dużą siła. Może ktoś ma linka do jakieś dokumentacji online czy cos gdzie jest moment wyszczególniony, wszędzie gdzie ja patrzyłem nie zostało to napisane.
  11. OK, zrobię i wrzucę wielkie dzięki za pomoc
  12. Dzięki wielkie za pomoc, zrobię loga i wrzucę. Co do Tutaj był gaz w podłodze akurat, ale powtórzę moze to jakis przypadek czy cos. Wiesz może który kanał odpowiada za sprawdzenie Nm? Pytam bo dzieki temu bede mógł zobaczyć orientacyjnie ile ma KM bo nie wydaje mi się zeby aktualnie osiągneło 163 KM. Sprawdzałem kanał 120 ale tam jest chyba nniut na kołach bezposrednio, zadane wyszło mi 399Nm a aktualne max to 243Nm
  13. Cześć wszystkim, Posiadam A4 b7 1.8T bfb i ostatnio udało mi się dorwać kabel wiec zrobiłem logi. Grupa 2,3,4,20 - https://log.tunezilla.com/s/77gIgjHc Grupa 31,32,33,34,114 - https://log.tunezilla.com/s/uJ9db3YP Grupa 115,118 -https://log.tunezilla.com/s/qJDU6XvH Co udało mi się wyczytać z nich: -Przepływka wygląda ze działa ale czy nie dostaje za dużo powietrza ? - Wypadanie na 1,2,3 cyl przy >5k -ktoś ma pomysł może dlaczego, co może być przyczyną? - Nie wiem który parametr odpowiada za dawkę paliwa zbyt uboga mieszanka czy za bogata, który kanał oraz jakie parametry powinny być? - Turbo pompuje ok1 bar i silnik ma load na poziomie 160% nawet - czy to nie za dużo na turbinkę K03? w tamtym roku była na regeneracji ale chyba powinno byc ok 0,7 bara. Może być jeszcze nieszczelność w dolocie dlatego pewnie tak późno wstaje ale nie rozumie dlaczego pompuje do 1 bara aż. - Nie wiem czy to auto czasem nie miało wirusa, jak to sprawdzić które kanały zlogować aby porównać? Proszę o zerknięcie i ewentualnie poprawkę moich przemyśleń jeżeli gdzieś się mylę. Z góry dziękuję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...