Skocz do zawartości

IRON PATRIOT

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O IRON PATRIOT

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    zachodniopomorskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia IRON PATRIOT

1

Reputacja

  1. Jakiś czas temu udałem się do znajomego w celu wgraniu softa. Na hamowni drogowej wyszło iż auto generuje 157KM i 333NM. Ja wcześniej niż przy niej nie grzebałem. Poprzedni właściciel to starszy Pan, który twierdził, że też nic nie zmieniał. Być może ktoś jeszcze wcześniej się w to bawił. Porównałem te wyniki z innymi z forum. Z tego co widzę że moc wychodzi podobne jednak niut tylko delikatnie podniesiony.
  2. Od ostatniego wpisu kilka gratów wymieniłem bądź zrobił to mechanik: - wymiana termostatu + plus płyn, - wymiana oleju silnikowego + filtry + płukanka - odgrzybianie klimatyzacji, - wymiana kompletnego sprzęgła, - wymiana tarcz + klocków, - regeneracja zacisków (użyłem zestawów naprawczych) -wymiana płynu w układzie wspomagania, - montaż żarówek LED do wsteka - wymiana odboju, - wymiana włącznika świateł awaryjnych Niestety, ale dopiero raczkuje w kwestii prowadzenia tematu więc może to niezbyt estetycznie wyglądać więc proszę o wybaczenie 😀 przez ostatnie kilka dni bawiłem się w oklejenie ramki oraz popieliczki folią od firmy 3M. Była to moja pierwsza zabawa tego typu w życiu więc nie jest idealnie, ale tragedii też nie ma. Dodatkowo zamontowałem gałkę od a4 b8 s-line z Chin (jakoś wykonania jak za cenę 35 zł jest okej).
  3. Cześć wszystkim! Na forum jestem już od kilku lat jednak zbierałem się i nie mogłem się zebrać by przedstawić swój egzemplarz. Przygodę z 4 pierścieniami zacząłem po uzyskaniu prawa jazdy wtedy zacząłem użytkować 80 B4 taty. Następnie było A4 B5, A3 8L i od niedawna Małysz. W sierpniu tego roku będąc na weekend u babci zobaczyłem na parkingu zobaczyłem B6 z kartką za szybą SPRZEDAM. Na kartce było kilka informacji o wyposażeniu, silniku oraz numer telefonu. Zadzwoniłem, odebrał starszy Pan, który trochę bełkotał (sądziłem, że jest pijany). Umówiliśmy się na oględziny. Jak się okazało mówił niewyraźnie ponieważ był po udarze i nie może już jeździć samochodem. W jego posiadaniu jest 7 lat, ostatnie kilka miesięcy głównie stał przez co zaczęła pojawiać się przyroda. Przejażdżka, auto ładnie się odpycha - silnik to AVF, skrzynia również ładnie pracuje. Po przejażdżce powiedziałem właścicielowi, że będziemy w kontakcie. W domu razem z tatą rozkodowałem vin, okazało się, że auto było przeznaczone na rynek brytyjski (była robiona przekładka). Mimo to zdecydowałem się na zakup następnego dnia. Poprosiłem kolegę, który pracuje w ASO o sprawdzenie co to za egzemplarz i z ciekawszych rzeczy wyszło, że jest to wersja WB2 sport pack i powinien niby posiadać quattro, niestety quattro nie ma . Nie jest to ideał, ale trzymający się kupy egzemplarz. Będę chciał doprowadzić go do jak najlepszego stanu. Nie będzie to wykonane w szybkim tempie ponieważ jestem jeszcze studentem, który ma tam jakąś prace, ale powoli do przodu Z rzeczy, które już zrobiłem to wymiana termostatu oraz płynu, wymiana rozrządu, wyważanie felg oraz prostowanie jednej felgi. Byłe autka oraz aktualny Małysz:
  4. Cześć wszystkim, pozdrowienia dla wszystkich miłośników Audi. Od poniedziałku jestem dumnym posiadaczem B6 2004r.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...