Skocz do zawartości

Ronisol

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ronisol

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Ronisol

1

Reputacja

  1. Właśnie tak się zastanawiałem czy 230 km/h według gpsu a 240 km/h licznikowe to normalna sprawa dla tego auta, miałem możliwość przyciśnięcia na maxa nim jadąc do Belgii i mimo pedału w podłodzę 230 km/h to był jego max, więc widzę, że raczej jest to normalne w asnie i nie poleci więcej niz 230
  2. Mam luzne pytanie z czystej ciekawości do użytkowników 3.0 asn quattro w tipie, jaką prędkość maksymalną udało wam się osiągnąć tym samochodem ''oczywiście na niemieckiej autostradzie''?
  3. Też nie polecam oczywiście jeżdżę do tej pory nim już 4 lata ale znowu bym go nie kupił, częste problemy z wypadaniem zapłonu, problemy z katalizatorami, problemy z sondami, nie zbiera się rewelacyjnie jak na 3.0 v6, koszty utrzymania wysokie, problemy z pękającymi blokami, ogólnie skarbonka chyba, że zadbana to daje frajdę
  4. Ronisol

    1.8 T BFB - gaśnie

    Witam mam pytane co może być tak dokładnie przyczyną tego, że auto gaśnie na wolnych obrotach. Wyczytałem vagiem błędy ale aż nie wierzę w to żeby te wszystkie czujniki na raz padły. Może podpowiecie od czego tutaj zacząć szukanie przyczyny gaśnięcia na wolnych obrotach?
  5. Oj słabiutko to jedzie niestety, coś tam musi być nie tak z nim ale no sprawdzenie błędów i logów wszystko pokażę
  6. Ronisol

    3,0 v6 asn

    Oj tu się zgadzam całkowicie, że trzeba ostrożnie podchodzić do tematu z tym ASN, coś o tym wiem :/ 3 miesiące po kupnie spotkała mnie niemiła niespodzianka z pęknietym blokiem. Wydałem pózniej kupę kasy, żeby ten samochód dalej mógł jezdzić Drugi silnik z anglika o małym przebiegu, nowy rozrząd, wszystkie uszczelniacze nowe, przy okazji wszystkie nowe plyny plus sporo innych rzeczy porobionych w międzyczasie ale jeżdzę już 2 lata z drugim silnikiem i nic złego sie nie dzieje Więc no zależy jak trafisz zadbany silnik to się nie zawiedziesz ;d
  7. O widzisz juz ta skrzynia wygląda ciekawie jeszcze jakby się wypowiedział ktoś kto jakos się orientuje czy rzeczywiscie podejdzie czy nie to by bylo dobrze. Tylko podejrzewam, że znaleźć tą skrzynie nie będzie łatwo
  8. To raczej temat umrze, bo nie mam za bardzo w swojej okolicy nikogo kto by mógł podchodzić do tematu ;/
  9. To teraz zachodzi właśnie pytanie czy istnieje możliwość wsadzenia 6 biegowego tipa do tego samochodu?
  10. A moze istnieje mozliwosc wlozenia 6 biegowego triptronica zamiast komibnowania z manualem? Mimo wszystko wygodnie sie jezdzi automatem moj ojciec ma 6 biegowego tipa w A6 i zachowuje sie zupelnie inaczej skrzynia od mojej
  11. Może nie tyle co skrzynia się zepsuła ale doszedłem do wniosku ze 5 biegowy tiptronic serio jest bardzo ale to bardzo zamulony w tym aucie
  12. Witam mam pytanie, bo być może ktos z was ogarnia temat czy da się zrobić swap z tiptronica na manual? Kiedyś jakieś tematy o tym były i jedyne co się doczytałem to, że koszta są ogromne ale wszędzie są tematy sprzed paru lat więc zastanawiam sie jak wygląda sytuacja na dzień dzisiejszy? Co trzeba kupić? Jakie są koszta robocizny? Czy jest ktos na forum kto ogarnia te tematy? Auto jest w wersjii quattro z 5 biegowym tiptroniciem
  13. Witam wszystkich jestem właścicielem A4 B6 3.0 V6 ASN quattro od prawie roku więc pomyślałem, że obecność na forum mi się przyda
×
×
  • Dodaj nową pozycję...