Jump to content

wrestling1000

Pasjonat
  • Content Count

    172
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10

About wrestling1000

Informacje

  • First name
    Paweł
  • Location
    warszawa

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

799 profile views
  1. Jak nie chcesz zwiększać mocy to swoje regeneruje i tyle.
  2. W dolocie zawsze trochę jest tym razem po wywaleniu kata olej poszedł w stronę gorąca i pali się w tłumiku
  3. Turbina puściła olej po wywaleniu kata. Regeneracja nieunikniona.
  4. Raczej nie od tego czujnika on ma za zadanie sterowanie wiatrakiem chlodnicy. Jak masz vcds to zobacz jaka jest temp z rana na zimnym czy temp jest zbliżona na dwóch czujnikach temp płynu.
  5. Zobacz czy korek oleju zasysa na jałowym. Jak z mocą jest w pełnym zakresie obrotów? Zobacz na grupę 91 oraz 93 jakie wartości. Swoją drogą coś się tłucze słychać na filmiku z kabiny czy to czasem nie dwumasowe?
  6. Jakie błędy w kompie? Czy jest lpg. Może czujnik położenia wałka rozrządu albo wału
  7. Zobacz ofertę Lampy a4b6 zwykle przerobione na bixy hella intemo Lampy przerobione na bixy soczewki hella intemo, środki przemalowane w czarny mat Cena 600.00 0
  8. Lampy przerobione na bixy soczewki hella intemo, środki przemalowane w czarny mat
  9. To czerwone to płyn chłodniczy i na pewno ci ubywa. Cieknie z krucca plastikowego z tyłu silnika wychodzącego z glowicy
  10. Większość zakłada teraz mechaniczne
  11. Mam ten sam temat tylko że -7 po włożeniu napinacza swaga bez solenoidu. Jeżdżę już tak ponad pół roku i nic się nie dzieje. Przed wymianą na starym Ori napinaczu wałków było 0
  12. Jeżeli ciśnienie ok nie ma wycieków ani błędu od napinacza to bym nie ruszał tak ma być a raczej jest dopuszczalne. Sprawdź tylko w grupie 93 ile stopni ma być blisko zera.
  13. Ile pokazuje ci na zegarach temp, albo w vcds w grupie 2 engine
  14. Od strony gorącej nic raczej nie zobaczy będzie czysto bo się spala. Kiedy dp zakładałeś? Jeżeli po rozgrzaniu śmierdzi spalonym olejem to raczej turbo. Zobacz czy jest luz na wirniku
×
×
  • Create New...