Jump to content

soul87

Pasjonat
  • Content Count

    1,561
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

51

6 Followers

About soul87

Informacje

  • First name
    Tomek
  • Location
    Lublin

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2006
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

4,261 profile views
  1. Miałem ostatnio przypadek podobny gdzie korekty były masakrycznie na plus .. okazało się że sonda była niesprawna ale ecu nie sygnalizowało tefo bo w sofcie była wyłączona diagnostyka również pierwszej sondy ... pokazywała głupoty. Bez zajrzenia ww soft było to ciężkie do zdiagnozowania
  2. Nie wiem. Ja ja wylaczam druga sonde w softach to błędów nie ma nigdzie ... Kto go tam wie czy taki stan ecu nie powoduje dziwnych zachowań. Sposób to tylko zajrzeć w soft i zobavzyc jak jest ekologia czyli sonda kat itp wyłączona.
  3. Hmmm faktycznie aczkolwiek i tak dziwnie zachowuje sie tem soft. Mimo lambdy bogatszej niz zadana on dalej podlewa benzynę korekta na plus... Sonda lambda jest sprawna ? Czy przypadkiem diagnostyka sondy przed katalizatorem w została wyłączona w sofcie ? Widziałem już i takie kwiatki
  4. Nie wiem nie komentuje. Mam nadzieję że dojdziesz do ładu. Lambda zadana jest za bogata plus zadane obciążenie za duże jak na seryjne wtryski. Taki tuner chhba powinien wiedzieć takie rzeczy
  5. Może lepiej znajdź innego tunera
  6. Krzyśkowi? Ze zadana lambda 0.7 od 3000rpm to dziwny pomsyl
  7. Reklamacja softu, zrób jeszcze loga 002 033 031 dla pewnosci
  8. Co to znaczy na dole? Bez przynajmniej logów z przeplywu powietrza i doladowania nie ma co gdybac, bo opieramy sie jedynie na podstawie Twoich doznań.... co może byc zupełnie NIEobiektywne niestety moim zdaniem. Moj samochod tez jezdzi czasem lepiej czasem gorzej - takie odnosze wrazenie.
  9. Log na Pomodzonym, mapa z seryjnego, nawet jezeli ktos uzywa fazatora do poprawy dolu, jest to mozliwe ale na turbinach 2x wiekszych niz Twoja... Spoko kazdy ma swoja racje ja tez juz troche tych silnikow porobilem skoro tak uwazasz to ok, tylko pytanie skad wieksza moc?? na dole?? skoro ilosc powietrza jest taka sama... pozdro
  10. Tu masz mape fazatora w 1.8t wzdluzny. 18 to normalna pozycja, a -4 opozniony (max moment niektorzy na to mowia ) Dane wejściowe to obroty i obciążenie silnika. Jak widać cokolwiek powyżej obciązenia 100 nie przełącza juz fazy w ogole. Tu masz 1 lepszy log z silnika 1.8t przy maksymalnym wcisnieciu gazu do podlogi. Widać chyba dobrze że przy 2000 rpm Load już dawno przewyższa 100 procent... więc kiedy ta faza przy bucie w podloge ma niby zadzialac?
  11. plus zawor DV do wymiany
  12. To wgraj serie i problem z glowy
  13. Tak na dobrą sprawę to chyba.. wszystko Zacznij od diagnozy sterowanie turbiną. bo to też jest dramat. boost robi co chce, nie jest to bezpieczne dla silnika
×
×
  • Create New...