soul87

Pasjonat
  • Zawartość

    1146
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

6

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Lokalizacja
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

1436 wyświetleń profilu
  1. soul87

    wrzucasz bieg i naciskasz hamulec co Ty te b7 na części rozbierasz?
  2. soul87

    a4 ze szwecji będzie miało przód jak po gradobiciu piaskiem, do tego auta ze skandynawii zazwyczaj lakier i ogolnie blache maja w gorszym stanie , jeżeli nie mat o znaczy ze było malowane juz ja nie uwazam tego za problem, dopoki nie ma szpachli.. ..
  3. soul87

    w AVJotce możesz podbić obroty VCDSem, na wyzszych powinno byc lepiej
  4. soul87

    Dochodza jeszcze poduszki silnika, dobre wyregulowanie odboju przedniego i nowa plecionka wydechu , zesztywniała tez moze potęgować efekt. O dziwo są takie ezgemplarze a4 b6 b7 które chodza na wolnych bez zadnych jakichkolwiek drgan nawet na uwalonych poduszkach itp. Co ciekawe tez, a6 c5 oraz passat b5 z silnikami 1.8t zazwyczaj nie maja tego problemu.
  5. soul87

    Nie dziwne, one tak w większości mają, jedne mniej drugie bardziej. Zapewne nowe poduszki z ASO oraz nowy dwumas zalatwily by problem ale to sa tysiące zł.
  6. soul87

    w BFB powyzej 2003 roku nie da sie podnieść obrotów w ECU .. pozostaje tylko edycja programu.
  7. soul87

    Chińczyk Ci zeszlifuje każdy znaczek jaki tylko chcesz
  8. soul87

    Mi się wydaje że w tych sankach nie ma w ogole tam tuleji, tylko poprostu sanki są sztywno zamontowane do auta.
  9. soul87

    dlaczego nie chcesz uzyc przyrządu do luzowania napinacza?
  10. soul87

    gazownik niech włączy w sterowniku funkcje "zubazanie na zimnym silniku" oraz "zimny vag" . Dodatkowo wyłączenie dotrysków do 2ms.
  11. Panowie, mam mały problem, potrzebuje porady Rok temu zregenerowałem Turbo K03S w jednej z lubelskich firm (REAM). >>W turbinie wymieniona strona gorąca na nową<< (raczej chinol bo inne nie są dostępne). Turbina w serii zachowywala sie jako tako, mozna powiedziec poprawienie. Jednak po chipie u dobrego i znanego tunera, gdzie turbo wchodzi w okolice 1 bara zaczynają sie schody. Gdy auto ciągnie od samego dołu w stylu do logów doładowanie pięknie podąża za "zadanym" do samej odcinki. Jednak po zmianie biegów z odcinki na obroty rzędu 4000 i dalszym ciśnieciu w góre i pełnej piz*^$%$ turbina wchodzi na doładowanie a następnie boost cały czas faluje od 1.0 do 1.3 czasami 1.4 bara, dopoki nie odpuszcze gazu. W takie falowanie turbo wchodzi tylko po zmianie biegu lub po pelnym nacisinieciu gazu dopiero od 4000 rpm w góre. Gdy ciśnie się od dołu jest elegancko Wymienione n75 na nowe z ASO , sprawdzona szczelnosc dolotu, nowe DV , no wszystkie pierdoly cuda nie widy - caly osprzet jest igła. Wszystko cacy. Poprawki u tunera robione pare razy - wierze ze to nie wina softu, inne k03s od tej osoby śmigają elegancko. Kończą mi się pomysły. Ewidentnie problem jest ze sterowaniem turbiny. Obstawiam zacinający się wastegate po dostaniu temperatury? ktoś miał taki przypadek? na zimnym WG chodzi niby luzno ale nie wiem co sie tam dzieje gdy turbo dostanie temp.
  12. soul87

    1. Poduszki silnika 2. Przedni odbój silnika nie moze się opierać na pasie przednim - nie może być naprężony 3. Prawidłowe ustawienie podpór poduszek silnika - slużą do tego otwory technologiczne w sankach i w nadwoziu 4. Sprawny dwumas 5. Poprawne ustawienie wałków wyrównazających przy pompie oleju (dotyczy tylko 2.0 ALT) 6. Czasami lekko przytkany katalizator może potęgować efekt.
  13. soul87

    Z pół roku temu to było, fakt 100 zł za sztuke placilem w IC. I tak moim zdaniem lepiej zaplacić 130 za nowy wahacz z nowymi tulejami niz bawic się w wyciskanie i wciskanie samych tulejek do zardzewiałego wahacza...
  14. soul87

    U mnie z jednej strony się urwała, z drugiej byłem mądrzejszy i wystający gwint w nakrętce zanim ruszyłem srubę wyczyściłem na błysk, psiknalem wd40 i odkreciłą się miodzio
  15. soul87

    Tak, nakrętka śruby nr 11, Obrazek sugeruje nakrętke ale to już jako rozwiazanie po wymianie jak się ta wprasowana ori "nakretka" popuści. A dodam ze ta ori nakrętka która tam siedzi ma kształt taki że nie pasuje na zaden klucz , trzeba ją trzymac jakims morsem albo przyspawać jak puści .