Jump to content

soul87

Pasjonat
  • Content Count

    1,511
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

44

5 Followers

About soul87

Informacje

  • First name
    Tomek
  • Location
    Lublin

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2006
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

3,541 profile views
  1. u mnie do tej pory brak problemu, pomogla wymiana uszczelki pod napinaczem....
  2. Zobacz ofertę Zwrotnice A4 B6 B7 Exeo Na sprzedaż zwrotnice, lewa i prawa strona. Wyjęte śruby wahaczy (nie grzane palnikiem) oraz drążków, gotowe do montażu. Ładne , proste z auta bezwypadkowego. 125 zł sztuka plus KW Stan BDB. Cena 125,00
  3. Na sprzedaż zwrotnice, lewa i prawa strona. Wyjęte śruby wahaczy (nie grzane palnikiem) oraz drążków, gotowe do montażu. Ładne , proste z auta bezwypadkowego. 125 zł sztuka plus KW Stan BDB.
  4. Jak dla mnie teraz jest cacy. Sterowanie zaworem n75 możemy lekko skorygować żeby ciśnienie osiągnięte było bliżej zadanego i już 🤪 Nic innego złego tu nie widać.. Moim zdaniem
  5. Sprawdź n75. Ostatnim razem gdy widziałem logi tego auta doładowanie osiągnięte podążało za zadanym jeden do jednego. W porównaniu do logów po strojeniu widsc że coś się dzieje w kwestii przeladowania z turbina. Jeżeli chodzi o dół to tak jak kolega przem8. Chyba ktoś oczekuje dołu od diesla w 1.8t quattro 🤪 LOG-01-003-020-xxx-stage1_2.CSV (1).csv LOG-01-002-033-xxx-stage1_2.CSV (1).csv LOG-01-115-118-xxx-stage1_2.CSV (2).csv
  6. soul87

    Wybór zaworu N75

    Wykonuję takie operacje
  7. soul87

    Wybór zaworu N75

    Pierburg jest ok, spełnia swoją rolę bez problemu, czasami tylko, często w przypadku aut z softem trzeba zrobić korekcje wysterowania zaworu n75, Pierburgi wymagają troszke więcej procentów
  8. Najwidoczniej mam juz 4 a4 b6/b7 i znam zasade dzialania klimatronikow w tym aucie i w kazdym zaobserwowalem takie zjawisko - wylaczanie auto nei do konca je wylacza .
  9. jestes tego pewien ? sprawdzales ? Najpierw sprawdz potem pisz. ok ?
  10. Trzeba podlaczyc sie do panelu klimatyzacji i sprawdzic jakie sa wskazania czujnikow temperatur w kanałach wentylacyjnych oraz z czujnika naslonecznienia. Byc moze ktorens z czujnikow przeklamuje i podaje ze w aucie juz chlodno, wtedy nawet bez AUTO klimatronik potrafi zmniejszyc obroty .
  11. soul87

    B6 DIVISION

    Jeżeli sprawny jest przepływomierz auta i układ dolotowy jest szczelny to wydajność pompy paliwa można odczytać z korekt paliwowych. Jeżeli są bliskie zeru to pompa jest ok 😁 warunek: sprawna całą resztą osprzętu silnika
  12. super ze sobie poradziłeś, nie pisz przypadkiem co to było... po co ktoś ma wiedzieć
  13. E tam, szansa jest, czasami wychodzi lozysko bez biezni, mi sie pare razy udalo , i takie lozysko dalej sie kreci bez problemu.
  14. do sprawdzenia ustawienia paska nie trzeba zdejmowac pokrywy zaworow. Wystarczy zdjac pokrywe paska rozrządu górną . Przekrecic wał w GMP i maja sie znaki pokrywac na kola pasowym wałka do znaku na pokrywie zaworow A na kole pasowym walu w stosunku do znaku na oslonie dolnej rozrzadu.
×
×
  • Create New...