Jump to content

soul87

Pasjonat
  • Content Count

    1,459
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

36

5 Followers

About soul87

Informacje

  • First name
    Tomek
  • Location
    Lublin

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2006
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

2,785 profile views
  1. Nie było juz na to czasu niestety. Może w niedalekiej przyszłości . Przewody to LPG
  2. U mnie już po temacie. Robota niestety podwójna, mechanik krzywo skręćił srubę od zbieznosci praweog koła i zgniotło fasolki do regulacji, naprawę wziłem juz na siebie. Sanki opuscilem na "windę" z czterech prentów m12x1.5 10.9 Efekty , znikły uciazliwe wibracje nadowzia przy predkosci 120km+ i lepsze prowadzenie auta na nierownosciach. Stare zawieszenie na aucie wygladalo ok, po rozmontowaniu tuleje nie wyglądały juz tak "fajnie" .
  3. Nowy przepływomierz... a następnie logi serii.
  4. zrob poprawny komplet logów 003 + 020 002 + 033 + 031 115 + 118
  5. soul87

    Wydech-Dwie Rury

    zajrzyj do srodka z latarką, moze tlumik zardzewial , polamaly sie rury i wygluszenie zatkalo przelot.
  6. Znajac speców od regeneracji to pewnie ustawili sztange na 0.5 0.6 bara Wiekszosc "regeneratorów " turbin nie ma zielonego pojecia na temat dzialania sztangi w 1.8t bo umieja tylko zregenerowac turbine z golfa i passata TDI ....
  7. Normalne, chwilowe przeładowanie 0.2 bara przy klepce w podłoge jest naturalne dla sterowania PID w tych silnikach. Mało tego, osiągniete doładowanie musi przekroczyć chociaz na chwile zadane aby regulator PID przeszedl z trybu dynamicznego na statyczny czyli tak jak to sobie BOSCH wymyślił.
  8. turbo i kolektor szrot. Kolektor kup z BEXa.
  9. Pierwszy lepszy smar do lozysk jaki mialem pod reka
  10. ja bez problemu wciskalem te tuleje zestawem powyzej. Wsadziłem obie na raz i sciskałem , weszly bez problemu , nie polamaly się. Na samym końcu tylko dookoła talerza w szczeline kolnierza powkladalem podkladki metalowe dookola i tuleja ostatecznie weszla do konca, prasowalem MEYLE, zadna nie pekla. Oczywiście wczesniej wyszlifowałem ladnie i oczyscilem otwor w wahaczu a do wciskania uzylem smaru ...
  11. Mam taki sam zestaw. Wprasowalem tym cale tylne zawieszenie, lacznie z tulejami sanek
  12. Czaje, ja pomalowalem swoje farba poliuretanowa Interthane 990 RAL 9005 i efekt wizualny jest podobny. zobaczymy jak to sie dluga utrzyma.
  13. Czym malowales te sanki ?
  14. W moim przypadku ewidentnie sanki po prostu są mokre, a w tych ktore kupiłem były bardzo miekkie.
×
×
  • Create New...