Jump to content

soul87

Pasjonat
  • Content Count

    1,252
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

15

About soul87

Informacje

  • First name
    Tomek
  • Location
    Lublin

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2006
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

1,845 profile views
  1. czasami jedna literka duzo zmienia gdzieś za wielką wodą czytałem o tym że pasuje, zresztą k03 z 2.0 TFSI jest chyba podobne wielkością i ksztaltem do k04
  2. Jeżeli chodzi o łape to podobno pasuje od 2.0 tfsi .
  3. Nie Jak w kabinei masz 25 stopni zalozmy a na klmatroniku nastawiasz 23 nawet to klimatronik bedzie wiać lodem dopóki w Kabinei nie osiągnie 23. To takie troche sterowanie ala PID.
  4. jest w miare ok, w 90 grupie widac 4 CF, po chwili pracy silnika ta wartość pojawi się w grupie 93 jako "adaptacja" wałka a 90tej wróci do 0CF
  5. Skoro tak twierdzisz. to po jaką cholere zakladales LPG? będziesz mógł spać teraz w nocy? Skoro lubisz statystyki to powinieneś wiedzieć ze średnia z jednego lub 2 tankowań są o kant du...
  6. Nie. Z Tym spalaniem to pojezdzic troche poobserwuj. Ponadto , spalanie benzyny brales do tej pory z komputera podkladowego ? jezeli tak to nie ma o czym gadac. Ile tym samochodem w ogole jezdzisz, pameitaj ze na gazie psychika czlowieka dziala tak ze mimo wszystko naciskasz gaz mocniej bo przeciez jedziesz taniej. Zrob pełne 3-4 zbiorniki , wyjezdzij gaz do końca , i tankuj na tej samej stacji zawsze do pełna, wtedy bedziesz mial poglad na spalanie. Liczysz 36% niby wiekszego spalnia z jednego tankowania od teoretycznie sredniej benzyny z wielu tankowan, kolejny blad. Kazdy wypalony zbiornik to inna jazda, inne warunki. Spalanie pojedynczych zbiornikow jest rzadko powtarzalne! Samochod to nie menzurka labolatoryjna ... schowaj procenty do szuflady a obliczenia z dokladnoscia do 3 zer po przecinku wyrzuc do kosza...
  7. Kluczyk i radio sie rozkodowały bo był odłączany akumulator, to normalne. Spalanie w instalacjach sekwencyjnych juz bardzo mało zalezy od umiejetności gazownika. Póki sonda lambda nie wyrzuca błędu składu mieszanki to samochod poprostu bedzie palił tyle ile faktycznie potrzebuje spalic gazu, ustawieniem sekwencji nie zmienisz zbytnio spalnia, nad skladem mieszanki na gazie rowniez czuwa sonda lambda sterownika benzynowego itp etc. Silesia napewno odwalil kawał dobrej roboty.
  8. Masz jakieś logi z przepływu i zapłonu ? U Siebie na k03s też mam przepływ 190gram+, niestety nie hamowane. Chętnie porownałbym na jakim zapłonie Twoje 1.8t smiga
  9. Spokojnie, bez nerwów podczas czytania postów. Pisalem o BAM, nie znam szczerze mówiąc kątów wałków itp, wiem tylko co widzę na seryjnych mapach softów tego silnika , napincz jest o wiele bardziej aktywny niz BFB,BEX itp etc. 2.7t też używa fazatorów do podobnych celów. faktycznie "tunerzy" , mapa przestawienia faz w AVJ BFB BEX jest bardzo biedna szczerze mowiac wiec nie wiem czego oni sie tam bali... od 1700 do 4200 tylko w zakresie sredniego obciazenia , powyzej 100% czyli gdy pojawia się boost fazator sie nudzi .
  10. Chyba żartujesz z tymi długim kodowaniem ... jest to troche poważniejsza operacja niz Ci się wydaje.. sciagnac wsad z ECU , edytowac odpowiednie MAPy a nie kodowania, wgrać itp etc To Chyba Ty nie masz bladego pojęcia o napinaczu, i te przekonanie tunerów jest słuszne w pewnych przypadkach... Napinacz z wtyczką w przypadku większych turbin pomaga w ich spoolu, jest to nawet wykorzystywane fabrycznie przez audi w s3 1.8t BAM... tam napinacz to nie tylko ekologia ale pomoc dla turbiny.
  11. Sorry ale zdobycie tej wiedzy wymaga poświecenia wiele wiele godzin czasu i doświadczenia, posiadania odpowiednich narzędzi (nie darmowych). To nie jest klikniecie jednego checkboxa a studiowanie dokumentacji sterownika, analizowanie i wyszukiwanie map, zmiennych itp etc ... samo wyłączenie błędu nie do końca jest rozwiązaniem imho. Nie sądze żeby ktoś chciał się tym dzielić za free.
  12. Szkoda ze kompletnego sprzęgła nie zmieniłeś, docisk tez sporo wazy... a został stary Ewidentnie skoro slychac w środku tylko to jakaś masa wirująca przenosi sie przez poduszke na bude... Generalnie 1.8t nie naleza do najcichszych i swoje wibracje mają , pytanie czy To co opisujesz miesci sie w granicach normy czy juz nie.
  13. Przeguby nie powoduja takich objawow tym bardziej na postoju... Poduszki silnika masz oryginalne ?
  14. dodam tylko ze usuwając n249 pozbawiasz się ochrony silnika przed dużym overboostem ... co może skutkować mechanicznym wys"%@#$#@ korb tłoków itp etc
  15. Róbcie co chcecie.. Wywazania podmiany kol nic nie pomagały. Raz chcialem zrobic zbieznosc. I tyl się poukrecal. Wymieniłem oba górne tylne wahacze i dziwnym trafem wibracje zniknęły. Drugi przypadek. Znajomego b6 . Miał takie wibracje wymienił z 4 komplety kół. Całe przednie zawieeszenie. Łożyska. Piasty tarcze amory. Nawet sanki i polosie. Nic się nie zmieniło. Ale wiem że miał zużyte tylne zawieszenie. Teraz już auto sprzedane ale teraz już wiem że powodem był właśnie ten tył.
×
×
  • Create New...