Jump to content

soul87

Pasjonat
  • Content Count

    1,421
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

25

4 Followers

About soul87

Informacje

  • First name
    Tomek
  • Location
    Lublin

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2006
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

2,505 profile views
  1. Co tu wyjaśnić. Wszystko zostało powiedziane. Kody nic Ci nie dadzą.
  2. Mało poprawy. N75 wysterowanie dlaej na 0% czyli N75 calkowicie otwarte a mimo to dmuchawka dmucha smialo - powód , turbo zapewne bylo regenerowane i sztanga jest naciagnieta zaaaaa mocnooooo. Sprawa druga, masakryczny brak paliwa..... korekta +25% Pompa paliwa, filtr, cisnienei (najlepiej pod obciazeniem) koniecznie do sprawdzenia!
  3. Podaj nr sterownika jaki masz ale mówię on nic nie odblokowywuje. To co mogą takie kody jest zapisane w sofcie sterownika i to widać że on nic zbytnio nie dodaje
  4. KOD moge Ci podać ale on niestety nic nie odblokowywuje jezeli chodzi o adaptacje w B7, w tym ECU tuner musi Ci albo odblokowac adaptacje przez VCDS albo na sztywno moze Ci podniesc obroty w ecu.
  5. Jak chcesz zmienić obroty to niestety , nie dasz rady, kod dostępu nie odblokowywuje tych adaptacji w tych ECU, tylko tuner może CI to przestawić.
  6. Tunera? Przeciez tu soft juz jest. Niby jest ok ale zastanawiam sie jeszcze czy przeplywka przypadkiem nie zaniza....
  7. Ponad to coś się dzieje z turbo. Dokładniej n75. Albo Sztanga naciagnieta na maksa albo problem z n75 i jego wezykami
  8. oj chyba nie, obsługe fazatora wyłączyć można ale wersji bez wtyczki dla Vek chyba nigdy nie było.
  9. soul87

    Łącznik wydechu

    te za 30 zł ze zwykłej stali wytrzymają rok i się rozpadną.... ori z ASO jednak są z lepszej jakości stali i wytrzymują dłużej .
  10. Dyskusja zaszła trochę za daleko Każdy sposób jest dobry bo jest efekt taki którego klient oczekuje, i nie mówie Broń Boże że ktoś to robi źle... Moim przekazem miało byc tylko to że da się to zrobić w inny sposób , w taki który całkowicie wyłącza moduł podgrzewania kata którego SAI jest częścią... Każdy ma prawo zadecydować czy chce wyłączyć tylko diagnostykę czyli ogłupić ECU żeby nie zgłaszało że coś go boli i niech sobie radzi dalej samo ... czy może wyłączyć cały układ odpowiedzalny za sterowanie SAIem oraz grzaniem kata i ECU w swoich algorytmach nie będzie bez sensu odwoływać się do czegoś czego już w aucie nie ma... Pobocznym efektem tego zabiegu jest znacznie krótszy czas podtrzymania wysokich obrotow przy zimnym starcie silnika, który wbrew opinion nie słuzy jakiemuś "ssaniu" bo to nie jest silnik gażnikowy a sluzy tylko i wyłączeniu temu aby szybciej nagrzać katalizator, nie każdemu odpowiada taki efekt bo obroty opadają na niższe "dziwnie" szybko ot tyle.
  11. Każdy tłumik komorowy w turbo zawsze jest ograniczeniem...
  12. poduszki TYLKO i wyłączni ori, nawet drogie zamienniki moga powodowac problemy i wibracje....
  13. Łatwiej ale czy prawidłowo? Ecu jest bardziej skomplikowane niż większości się wydaje. Sai to tylko część modułu odpowiedzialnego za grzanie katalizatora... A samo wyłączenie diagnostyki modułu sai nie wyłącza obsługi katalizatora... Więc Ecu dalej bawi się zapłonem paliwem i fazami z rana grzejąc coś czego nie ma...
  14. Da się wyprogramowac tak że sterownik nie trzyma bezsensu podwyższonych obrotów, nie leje litrów paliwa i nie przestawia fazy rozrządu przez prawie minute wszystko po to żeby podgrzewać kata którego nie ma 😁
  15. dawaj logi zobczymy
×
×
  • Create New...