soul87

Pasjonat
  • Zawartość

    1197
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

7

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Lokalizacja
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

1534 wyświetleń profilu
  1. soul87

    Jaki to byl reduktor ?
  2. soul87

    Największą zarejestrowana wartość . Zazwyczaj od 3 do 4k tys
  3. Panowie, czy lusterko fotochrom z czujnikiem światła z b6 (bez czujki deszczu) zabangla z MCE w B7 ?
  4. soul87

    Cytat z ELSY dla silnika BFB, instrukcja "checking compression" " Using the compression tester → operating instructions. – Have a 2nd mechanic press down the accelerator pedal completely and simultaneously operate the starter until the pressure no longer increases on the tester display. " Dlaczego niby elektroniczna miała by się nie otworzyć skoro na włączonym zapłonie bez uruchomionego silnika przepustnica normalnie reaguje na ruchy "dzwignią" gazu
  5. soul87

    ma się lekko zacząć uchylać już przy 0.2 bara. Po montażu zrób log 115+118 z odpiętą wtyczką od n75, powinien ładować około 0.3 bara.
  6. soul87

    Forum w 100% Ci mechanika i ogarniętej osoby która faktycznie dotknie auta nie zastąpi ...
  7. Mechaniczny Ja już ponad 50tys na mechanicznym, cisza i nic się nie dzieje. Niedługo druga wymiana i rownież mechaniczny wleci. Wymieniałem cały zestaw Conti.
  8. soul87

    Od tego postu w dal. Różnicę są w tulejce tarczy sprzeglowej od awx. Ciekaw czego czasami pasuje czasami nie
  9. soul87

    Zależy jesczce jak masz moment poprowadzony. Znanym faktem jest że seryjna dwumasa zaczyna mieć problemy przy 1 barze boosta powyżej 2600 rpm do okolic 3000. Na wyższych biegach . Przenosi wibracje poza tym nie wiadomo jak mocna jest dwumasa w awt b5. Tutaj mowa o b6 A numery kat dwumasy dla awt i bfb są inne
  10. soul87

    Moc podnieść się chce ale za darmo widze... Seryjna dwumasa będzie miala problem z takim momentem i mocą .
  11. soul87

    Nie rozpędzajcie się z tym sprzęgłem, sprzęgło AWX nie pasuje do seryjnej dwumasy bez "modyfikacji" plug and play jest tylko cały zestaw AWX , sprzęgło razem z dwumasą...
  12. soul87

    jak 40mA zabija Ci akumulator to szukaj problemów z akumulatorem lub ładowaniem a nie pudruj syfa...
  13. soul87

    No to kupuj 2.0 TDI nie zapomnij wyremontować pompy oleju .
  14. soul87

    Te auta schodzą i póki co będą schodzić, B7 BFB w Q z w miare lepszym wyposażeniem typu sport w góre będą się sprzedawać i handlarze nie chcą schodzić z ceny bo wiedzą ze póżniej czy >>prędzej<< ten samochód się sprzeda... Zawsze można kupic b8 z początku produkcji w TFSI którego ciężko zagazować i trzeba od razu wrzucić z 6-7 tyś PLN na reanimacje wady fabrycznej spalnia oleju ...
  15. soul87

    takich od razu gotowych to nie znajdziesz, z sensownych to chyba magnaflow i koncowki jakies z allegro takie jakie Ci sie upodobają , i trzeba to potem pospawac do kupy