Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pomoc w diagnozie A4 B7 1.8T BFB w lubelskim


Pixel18

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry!

 

Piszę ponieważ potrzebuje pomocy w znalezieniu ogarniętego warsztatu w woj.lubelskim jeśli jest który byłby w stanie naprawić czy też postawić diagnozę mojego auta Audi A4 B7 1.8t BFB.

 

Nie mam już siły wydawajac pieniążki w pseudo warsztatach którzy nie potrafią zdiagnozować usterki. 

 

Objawy auta to wypadanie zapłonu cyl 2.

Nierówna praca silnika.

Silnik zaczyna równiej pracować na wyższych obrotach.

Głowica była sprawdzana Niby jest ok.

Ciśnienie równo na 4. 

Wymienione zostały świecie, cewki, kable do cewki.

Wymieniony zaworek odpowietrzający skrzyni 

035103245G.

 

Zostawiłem już sporo pieniążków mógłbym kupic 2 silnik za tą kwotę.... I nikt nie jest w stanie mi ogarnąć.

Czy ktoś może kogoś polecić  albo jakoś nakierować? 

 

 

Edytowane przez Pixel18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Pixel18 napisał(a):

Czy ktoś może kogoś polecić  albo jakoś nakierować?

Może @przem8 Ci pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedz do M4K Lublin to są spece od wszystkiego 🤪

 

M.FACEBOOK.COM

To że ci cewki wymienili to nie znaczy że prawidłowe założyli, próbowałeś inne cewki podmienić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak,  kupiłem beru i ngk cewki . Nowe świece ngk . Nawet przewód z nową kostka co cewki został zarobiony. Byłem już w 4 warsztatach i 1 takim pseudo mechanik z neta. Zamierzam kupić 2 silnik tylko jeśli problem tkwi w osprzęcie... dlatego chwytam się wszystkiego jeśli ktoś ma sprawdzonego mechanika od 1.8t proszę o namiar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korek oleju podskakuje? Szczelność dolotu była sprawdzana, sterownik gazowy, wkrętka od gazu szczelna? 

Objawy takie same na obu paliwach i zaraz po odpaleniu czy narasta to jakoś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, przem8 napisał(a):

Korek oleju podskakuje? Szczelność dolotu była sprawdzana, sterownik gazowy, wkrętka od gazu szczelna? 

Objawy takie same na obu paliwach i zaraz po odpaleniu czy narasta to jakoś?

Korek oleju podskakuje a później ale zdarza się ze później go zasysa. Nie ma znaczenia czy z gazem auto jest czy bez. Nie ma różnicy.  Od razu po odpaleniu cały czas chodzi jakby na 3 cylindry. Na wysokich obrotach pracuje dużo lepiej. Może tak jakby się zalewał albo coś. Nie wiem już czego się czepić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaworek odmy ori czy zamiennik? Jakby się zalewał to ogólnie, a niee tylko na 2 garze, chyba że akurat ten wtryskiwacz leje ale pewnie to było sprawdzane u tych mechaników jak tyle pieniedzy im zapłaciłeś za nierozwiazanie problemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie to jest straszne ze zaprowadzisz auto do warsztatu np który współpracuje z Bosch i Oni również nie potrafią zdiagnozować problemu. Kazdy z tych warsztatów sprawdzał to samo i nic nowego nie powodzian. Czyli świece cewki głowica za spr usunięcie błędów min 400/500 plus jakieś części. Przerastają mnie powoli te koszta i szukam kogoś gdzie mógłbym zaprowadzić auto I odebrać dobre. Dziś zamowie jeszcze raz nowy orginslny odpowietrznik odmy.

 

 

Edytowane przez Pixel18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U brata było tak samo, tylko, że jeszcze szarpał i wszystko wymienione co powyżej i okaząło się że wiązka co szła od cewek do silnika gdzieś w tym miejscu co zaznaczyłem była naderwana/ nie Łączył jeden kabelek , spróbuj może gdzieś w tych okolicach poruszać tą wiązką, jak się poprawi praca silnika to masz rozwiązanie ;) P.S mechanik szukał dwa dni, za diagnozę i zlutowanie wziął 500zł.

Jak to nie pomoże to jedź do gazownika, bo mógł też wtrysk gazu się zużyć i rozjechało "mapy silnika" na PB i LPG (taka sytuacja była u mnie- mechanik zorbił remont silnika który nie pomógł i finalnie okazał się padnięty wtrysk gazu) 

sdfsd.png

Edytowane przez marcintp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, marcintp napisał(a):

U brata było tak samo, tylko, że jeszcze szarpał i wszystko wymienione co powyżej i okaząło się że wiązka co szła od cewek do silnika gdzieś w tym miejscu co zaznaczyłem była naderwana/ nie Łączył jeden kabelek , spróbuj może gdzieś w tych okolicach poruszać tą wiązką, jak się poprawi praca silnika to masz rozwiązanie ;) P.S mechanik szukał dwa dni, za diagnozę i zlutowanie wziął 500zł.

Jak to nie pomoże to jedź do gazownika, bo mógł też wtrysk gazu się zużyć i rozjechało "mapy silnika" na PB i LPG (taka sytuacja była u mnie- mechanik zorbił remont silnika który nie pomógł i finalnie okazał się padnięty wtrysk gazu) 

sdfsd.png

Dzięki za info ale jeśli nie mam gazu w butli  jeżdżę na Pb to padnięty wtrysk gazu będzie miał jakieś znaczenie ?.

Jakie ciśnienie powinien mieć 1.8t na zimno czy ciepło? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, Pixel18 napisał(a):

Jakie ciśnienie powinien mieć 1.8t na zimno czy ciepło? 

Ciśnienie sprężania? Poniżej 10bar to już kiepsko.

Godzinę temu, marcintp napisał(a):

Jak to nie pomoże to jedź do gazownika, bo mógł też wtrysk gazu się zużyć i rozjechało "mapy silnika" na PB i LPG

Przecięż na benzynie ma to samo i jak kasowane miał błędy to i korekty paliwowe więc nic się nie rozjechało.

 

Czasami uszkodzony przepływomierz powoduje wypadanie zapłonu ale trzeba pologować auto żeby było widać co i jak, a takich rzeczy w bosch serwisach nie uświadczysz 😆

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemo masz kogoś do polecenia ? Aby ogarnąć temat ? Logi mogę zrobić.  Wolałbym zaprowadzić aby ktoś to ogarnął raz a porządnie. Muszę zapytać mechanika ile miał kompresji. Wiem że po równo.wiem że na zimno było inaczej a na ciepło inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Pixel18 napisał(a):

Przemo masz kogoś do polecenia

Nie bardzo, sam robię większość rzeczy, bo życie do tego zmusiło. Jakbym miał wozić się po warsztatach to bym zbankrutował wskutek tych "trafionych" diagnoz.

Błąd od wypadania zapłonu masz zapisany tylko w pamięci czy wyrzuca tez migajacy check podczas jazdy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyrzuca migający check. I czasami juz świeci ciagle ale go kasuje.Właśnie na tyle co tato potrafi to próbował.  Zaznaczę ze głowica była robiona z 5 tys km temu. 

Edytowane przez Pixel18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, Pixel18 napisał(a):

Zaznaczę ze głowica była robiona z 5 tys km temu. 

Pewnie w jakims warsztacie robiłeś wiec reklamuj, no chyba że to było robione na gębę z gwarancją do bramy.

Wcześniej była pęknięta czy wypalone zawory?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypalone zawory, auto bylo zaprowadzone na naprawę głowicy  i uważają ze te wypadanie nir ma nic wspólnego . Mówię mam dość szukam jakieś porady lub warsztatu lub osoby która zajmuje się 1 8t. Jak będzie trzeba to kupie 2 silnik a jeśli problem tkwi w osprzęcie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minut temu, Pixel18 napisał(a):

uważają ze te wypadanie nir ma nic wspólnego

To niech udowodnią, a jak naprawią i rzeczywiście to nie głowica to dopiero powinieneś zapłacić za naprawę.

Po tej naprawie jak długo było dobrze?

 

Zerknąłbym Ci tam ale nie mam na stałe dostępu do garażu i sam muszę żebrać o miejscówkę. Na wiosnę może się dorobię swojego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po naprawie byki dobrze z 5 tys km. I nagle zaczęło jak uruchomiłem tano auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.01.2024 o 14:15, przem8 napisał(a):

Ciśnienie sprężania? Poniżej 10bar to już kiepsko.

Przecięż na benzynie ma to samo i jak kasowane miał błędy to i korekty paliwowe więc nic się nie rozjechało.

 

Czasami uszkodzony przepływomierz powoduje wypadanie zapłonu ale trzeba pologować auto żeby było widać co i jak, a takich rzeczy w bosch serwisach nie uświadczysz 😆

U mnie na benzynie było tak samo jak na lpg, tak jak mówię powodem był uszkodzony wtrysk gazu. Po wymianie i ustawieniu gazu wszystko było dobrze ;) Może warto podjechać do gazownika i niech podłączy pod kompa i sprawdzić wtrysk nr 2. U mnie siedziały wtryski Hana niebieskie, który padały co poł roku i takie cyrki się działy.... wymieniłem w końcu wszystkie na barracudy i spokój :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...