Skocz do zawartości

pelonek1

Pasjonat.
  • Postów

    2180
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

282

5 obserwujących

O pelonek1

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Warmia

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

11709 wyświetleń profilu
  1. Pozostały czas: 16 dni i 7 godzin

    • Sprzedam
    • Używany

    Sprzedam katalizator z 1,8 T BFB nr 8E0178CR. Pełny w środku, jednak w ostatnich chwilach jego życia w moim aucie przez uszkodzone turbo wciągnął z pół litra oleju. Sprzedam w cenie jak na skupie katalizatorów, także jeśli ktoś zna aktualne ceny i chce kupić to proszę pisać PW.

    Do ustalenia

    Olsztyn - PL

  2. Jest coś takiego jak ETKA online i każdy może sobie sprawdzić 😛
  3. Zobacz najpierw ile się obraca kierownica żeby skręcić koła do końca od jazdy na wprost. W B7 nawet półtorej obrotu nie ma, także nie martw się na zapas.
  4. To obróć żeby gniazdo Ci pasowało.
  5. A piszesz to co powyżej?
  6. Jak masz do górnego zgięcia na bagnecie bezpośrednio po zgaszeniu rozgrzanego silnika to nic mu nie będzie.
  7. Logi dynamiczne zrób na benzynie i LPG podczas jazdy a nie w postoju. Wszystko masz opisane w dziale diagnostyka. Z tego co tu wrzucasz to wygląda, że na benzynie jest ok.
  8. Wystarczy że logi zrobisz i przejedziesz się kawałek i będzie widać czy na benzynie jest ok.
  9. Skasuj błędy w sterowniku silnika, pojeździj na benzynie i zobacz jak będzie, jak w okolicach 0 to wyreguluj LPG.
  10. pelonek1

    Sprzedam turbosprężarkę K03

    To ogłoszenie wygasło!

    • Sprzedam
    • Używany

    Sprzedam turbosprężarkę K03, uszkodzony wirnik. Żeliwo całe, nie popękane, gruszka sprawna. Nadaje się jako dawca na hybrydę bądź do regeneracji np. żeby nie unieruchamiać swojego auta. Sprzedaję jako uszkodzoną. Rozważę każdą ofertę w PW.

    Do ustalenia

    Olsztyn - PL

  11. Jeśli przy takiej temperaturze jak teraz słychać go rano do 4 s to wymień. U mnie prawie 300 k km, łańcuch z napinaczem z fabryki i teraz nie słychać go wcale, w zimie z sekundę i to nie każdego poranka także nie mam zamiaru wymieniać bo interwału jako takiego nie ma.
  12. A ja myślę, że żadnego remontu nie było, tylko to co zawsze czyli nic.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...