Jump to content

pelonek1

Pasjonat
  • Content Count

    580
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

86

1 Follower

About pelonek1

Informacje

  • First name
    Przemek
  • Location
    Warmia

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2006
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak jest w tym samym miejscu co w silniku CDYA to jest z przodu silnika pomiędzy kołem pasowym a napinaczem paska wielorowkowego.
  2. Też mi się wydaje to bardzo dziwne. Mam u siebie w CDYA ponad 250 tkm przebiegu, auto teraz więcej stoi jak jeździ ale rozrządu jeszcze nie usłyszałem nigdy, nawet jak na mrozie stało 2 tygodnie nie odpalane.
  3. Poczytałem trochę i nie mogę znaleźć sprawdzonego sposobu. Trudno, trzeba będzie z tym żyć chociaż wkurza trochę bo w B7 mam jasne wnętrze i tam prawie nic nie widać.
  4. To już Ravenol też jest ble? Od kiedy?
  5. Są jakieś specjalne do takich rzeczy żeby tylko w tych miejscach pomalować? A może czymś odświeżyć żeby ściemniało? Tylko czym?
  6. Bo tam nie ma korka, jest tylko w skrzyni. Zalej do stanu i będzie ok.
  7. Jak w temacie. Czym to usunąć? Pacjent to A6 C6. Nie jest to brudne tylko podrapane i z tego powodu jaśniejsze.
  8. Jak już lampka się zapali to oleju jest już o dużo za mało. Najlepiej trzymać cały czas max. i nic silnikowi nie bedzie a na pewno będzie lepiej niż jeżdżąc do stanu aż lampka się zapali.
  9. Z używanym w dobrym stanie może być ciężko. Kupuj z IC blic q pomaluj w kolor i bedzie
  10. pelonek1

    Audi A4 B7 1,8T

    Czego się czepiacie. Właściciel "dbał" jak mógł a że nie mógł albo nie chciał to próbuje sprzedać tą legendę na forum. A nóż widelec znajdzie się ktoś kto kupi bo jak przeczyta że auto ma "najlepszy silnik pod instalacje gazowa oraz silnik podatny na modyfikacje" to stwierdzi że trzeba brać bo takiej "okazji" nie będzie. Fakt, tak brudnego auta na zewnątrz i wewnątrz to już dawno nie widziałem wystawionego na sprzedaż.
  11. Robisz logi, kolega ocenia czy wszystko w Twoim silniku ok, jak tak to zgrywasz soft, przesyłasz koledze zdalnie, dalej korekta Twojego softu, wgrywasz soft po korekcie u siebie, dalej logi i ewentualnie poprawka softu bądź nie. Sam tak robiłem z pomocą kolegi @Łukasz13i jestem mega zadowolony.
  12. U mnie też, jak zimne nic takiego nie istnieje (pierwsze kilka km).
×
×
  • Create New...