Jump to content

enzo83

Pasjonat
  • Content Count

    57
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

1 Follower

About enzo83

Informacje

  • First name
    Krzysztof
  • Location
    Oleśnica

Car

  • Car model
    A6 C5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1998
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AEB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Spojler-lotka klapy sedan a4 b6 s-line Zobacz ogłoszenie Witam! Kupię spojler-lotkę klapy do a4 b6 sedan s-line, oczywiście oryginalny.Najlepiej w kolorze LZ5J,ale oczywiście każdy inny też przygarnę.Pozdrawiam! Użytkownik enzo83 Data 16.06.2021 Cena Kategoria A4 B6/B7  
  2. Time Left: 21 days and 10 hours

    • Kupię
    • Używany

    Witam! Kupię spojler-lotkę klapy do a4 b6 sedan s-line, oczywiście oryginalny.Najlepiej w kolorze LZ5J,ale oczywiście każdy inny też przygarnę.Pozdrawiam!

    NO VALUE SPECIFIED

  3. Płukanie tutaj już chyba wiele nie pomoże:(Przerabiałem ten sam motyw i też 95 rok.Wymiana nagrzewnicy i po kłopocie:)
  4. Kolego to są śruby od osłony silnika tej plastikowej od spodu:)
  5. Kolego miałem ten sam problem co Ty,tyle,że w a6 c5 avant(też kosili trawę) .Dzwoniłem do gościa,który zajmuje się szybami i lipa.Nowa szyba 1200 zł.Polecił kupić ori używaną i tak też zrobiłem.Koszt używki 70 zł + 50 zł demontaż starej i montaż nowej Zwróć uwagę na stan uszczelki wokół szyby-często przy demontażu zdarza się,że jest pokaleczona-poobrywana.I jeżeli masz u siebie grzaną to oczywiście szukaj grzanej(z tym właśnie kabelkiem)Pozdrawiam!
  6. Witam!Panowie mam problem ze swoim autkiem.Po wymianie turbiny auto nie jedzie tak jak powinno.Dodatkowo po każdym dodaniu gazu(postój,przyspieszanie)i puszczeniu pedału gazu słychać bardzo głośne syczenie zaworu dv.Nawet zegar od turbo dziwnie wskazuje,tzn.po odpaleniu z tego co wiem na biegu jałowym ma być ok.-0,6(jest ok.-0,2)Po dodaniu gazu wskazówka ledwo się rusza,tak samo podczas jazdy(Tak jakby zamula).Obroty nie falują,auto przyspiesza bez szarpania.Przed wymianą turbo było ok.tyle,że turbo dmuchało tylko 0,2bar i bez żadnego syczenia dv.Może mechanik coś,źle poskładał.Wąż gumowy przy
  7. Witam!Forumowicze na pewno pomogą
  8. To w zasadzie po co brać silniki do 2.0. Może lepiej pokusić się o 2.4 v6 170 km? Nie będzie wyżyłowany i trochę mocy też będzie. Panowie kolega chce kupić a4 b7,a w tej budzie nie było silnika 2,4 v6 170 km z tego co wiem
  9. To są felgi TSW model Catalunya
  10. Dołączę się do pytania,ponieważ mam ten sam rebus u mnie jeszcze lepiej,bo z przodu też tak mam.
  11. Jeżeli wszystko dobrze podpiąłeś to niestety,ale chyba trafił Ci się uszkodzony moduł.Kilka razy instalowałem ten sam moduł i nigdy nie było problemu.Ty chyba miałeś mniej szczęścia
  12. Kolega chyba szuka miejsca gdzie jest prąd przed odpaleniem auta,ale po jego odpaleniu już go tam nie będzie-chyba ciężko będzie z tym tematem
  13. To zależy dla kogo za dużo na pewno będzie bardzo szeroko,jednakże zmieniłbym tylne opony na węższe np 225/40 lub 225/35.(ładny naciąg i łatwiej będzie wcisnąć felgę w nadkole)No i raczej w pięć osób to już raczej nie pojeździsz
×
×
  • Create New...