enczu

Pasjonat
  • Zawartość

    184
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

10

2 obserwujących

O enczu

    Informacje

    • Imię
      Bartosz
    • Lokalizacja
      Poznań

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2000
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Kod silnika
      AJM
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    1068 wyświetleń profilu
    1. enczu

      INA będzie spoko
    2. Ja proponuję wyprać dywan i fotele, a podsufitkę i boczki zrobić jakimś preparatem do bonetowania, nic się nie odklei bo nie zostanie przemoczone. Pranie to podstawa, żeby pozbyć się smrodów. Neutralizator zapachów nie wyciągnie wszystkie z gąbek i takiej ilości materiału niestety. Owszem, warto go sobie strzelić nawet małą buteleczkę po dywanie na noc i będzie różnica po wieczorze i nocce ale pranie to numer jeden na liście
    3. enczu

      Jest i china i ori. Prawda jest taka, że china nie dorówna jakością do swoich pierwowzorów ale nie przesadzajmy, że po 2 tygodniach pęknie. Pęknie większość felg po naszych japach jak wlecisz na 18 z niskim profilem w 10cm jape. Oczywiście nie twierdze, że dare, jry itp. są tej samej jakości co odpowiedniki ale nie pękają od patrzenia. Mają swoje bolączki, ale sam osobiście przelatałem ten sezon na jrach i wszystko w najlepszym porządku, są całe a mam 215/40/18 na 9.5j Byłem nawet sam osobiście u nich i bez problemu dają przymierzyć koło na auto czy Ci się podoba. Jeśli chcesz zakładać opony to polecą Ci wulkanizatora nieopodal nich, który wbije Ci naciągi i co tam chcesz. Tak więc nie masz co się obawiać, opinii jest o nich mnóstwo np. na facebooku.
    4. enczu

      Nie ma szans żebyś osiągnął taki efekt. Gość nie miał zrobionych rys do samego podkładu, zrób sobie delikatną kluczykiem i wtedy też Ci tak pyknie Tutaj już tylko malowanie i nie ma co ratować
    5. enczu

      Podobne wzory ale to na pewno ani jedno ani drugie przez wystający dekielek. No i chyba ja jestem daltonistą ale auto jest granatowe, a felgi gun metal Podobne wzory ma też breyton
    6. enczu

      Wygląda troche jak jr25
    7. enczu

      Vossen VFS-1
    8. enczu

      Nie wiem, czy aktualne nadal Twoje pytanie ale tak.
    9. enczu

      Zamawiaj z dystom.pl, będziesz na pewno zadowolony. Przy takim ET i szerokości koło nadal będzie schowane, bo felga jest mega wąska. Na kołnierzu osadzasz felgę, bo logiczne jest, że zakładając dystans skracasz długość kołnierza piasty, to tak na chłopski rozum takie przedłużenie. Zamawiaj śmiało i 20mm. Tylko nie zapomnij, że potrzebujesz ich ze śrubami
    10. enczu

      Gumy mocowania tylnego amora, moze tuleje. Najlepiej wskocz do kanalu i niech ktos Ci poskacze po bagazniku zeby zaczelo to pracowac, a Ty nasluc**j. Tylko nie bierz kobity czy corki 45kg wagi tylko chlopa 100kg Edit. Nie wierze, ze wykrylo mi przeklenstwo
    11. enczu

      Zacznijmy od tego jakie tam sa sprezyny. Jak jakis amator wlozyl obnizajace do seryjnych amortyzatorow to masz odpowiedz. Wystarczy poszukac sprezyny ktore pochodza od Twojego silnika, bo takie od np. 2.5tdi stworza taka koze, ze olej wymienisz bez kanalu
    12. enczu

      Nie zapomniałeś o tych małych podkładkach? Bez nich właśnie są takie stuki. Sam to przerabiałem jak pierwszy raz złapałem za wymianę amorów i myślałem, że oszaleję. Kolega wyżej opisał temat.
    13. enczu

      Zacznijmy od tego jaki masz budżet. Bo dla jednego tanio to będzie 1500, dla drugiego 500. Jeśli chcesz osiągnąć poziom 1BE, to najprościej będzie kupić amory od 1BE i po problemie
    14. Do rantów używałem Maguairsa i robił robotę, z mothersa też będziesz na pewno zadowolony
    15. enczu

      Ma być z polifta i tyle, będzie pasować wtedy czy to avant czy sedan.