Jump to content

Jack0

Pasjonat
  • Posts

    73
  • Joined

  • Last visited

About Jack0

Informacje

  • First name
    Jacek
  • Location
    Opolskie

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Jack0's Achievements

10

Reputation

  1. Jack0

    B6 DIVISION

    Skusiłem się niedawno na taki zestaw kołków i myślałem że wykorzystam do osłony silnika od spodu, ale okazało się że to plastikowa padaka. https://www.aliexpress.com/item/4000322957352.html
  2. Z tym piwem to było do kolegi Radka Najpierw zaworek, później pompa. No, dojście do zaworka jest kiepskie, ale wykonalne. Przygotuj sobie coś na rozluźnienie
  3. Obstawiam że pompa jest w porządku. Wymień zaworek ten przy maglu i problem zniknie. Jeśli tak, to stawiasz piwo Prześledź temat. Sitko lub zbiornik, dużo ludzi tu o tym pisało.
  4. U Ciebie dalej wyje skv? A powiedz mi, czy to wycie słychać bardziej wewnątrz auta, czy na zewnątrz przy pompie?
  5. Co znaczy że gotuje w zbiorniczku? Płyn powinien łagodnie płynąć, jeśli szaleje to wyczyść sitko w zbiorniczku. Lub sprawdź czy się nie poluzowało. Zaworek to najtańsza rzecz którą możesz wymienić w pierwszej kolejności i która może powodować wycie. Tak było u mnie. Wymieniłem też wąż na używkę. Wszystko pisałem w temacie. 8E0422529 zawór zwrotny - śruba z zaworem na wężu biegnącym od pompy do maglownicy, zamontowana w maglownicy.
  6. Mam i ja Ktoś tu pisał że problem nasila się od ciepła. No i wczoraj mocno przygrzało i problem mnie dopadł. Jednak już wcześniej miałem problem otwarcia z pilota. Przy wyciąganiu silniczka wypadła mi ta biała rolka i niebieska część ze sprężynką, ale później jakoś udało się poskładać. Wymieniłem blaszkę, zastępując ją blaszką z której robi się złącza samochodowe. Musiałem zgiąć ją na pół, aby nie miała za luźno. Wymiarowo nie musi być idealnie. Wyczyściłem trochę wewnątrz i popsikałem mechanizm sprajem do łańcucha motocyklowego. Teraz silniczek tak szybko i energicznie się wsuwa że aż przytrzasnęło mi palca, auć. W drugą stronę powoli się wysuwa, ale tak raczej ma być, bo linka i tak ciągnie ten mechanizm pomagając mu. Gdyby ktoś szukał jak zdjąć tapicerkę w sedanie (prosta sprawa): Mechanizm i kilka zdjęć Najlepsze teraz, bo sobie przypomniałem że zapomniałem zatrzasnąć blokady silniczka
  7. Time Left: 1 day and 15 hours

    • Sprzedam
    • Używany

    Sprzedaję swój motocykl. Wszystkie informacje, zdjęcia wraz z ceną w poniższym ogłoszeniu. https://sprzedajemy.pl/ktm-1190-adventure-r-2016-dobrodzien-2-6bea9f-nr64064391

    NO VALUE SPECIFIED

  8. Zobacz ogłoszenie KTM 1190 Adventure R (2016) Sprzedaję swój motocykl. Wszystkie informacje, zdjęcia wraz z ceną w poniższym ogłoszeniu. KTM 1190 Adventure R (2016) Dobrodzień - Sprzedajemy.pl SPRZEDAJEMY.PL 41 900 zł: KTMa kupiłem w 2018 roku w polsce, z przebiegiem 3.900km. Motocykl pochodzi z polskiego salonu. Rok produkcji 2016 Data pierwszej rejestracji 14.03.2017 Rejestracja OOL 24Y3 Przebieg 11500... Użytkownik Jack0 Data 30.04.2021 Cena Kategoria Sprzedam  
  9. Proszę o wycenę i ceną przesyłki. Obsługujecie paczkomaty InPost? Valvoline synpower 5w40 butla 4 litry Filtr oleju Knecht OC 470
  10. Ja ostatnio zmieniałem, prosta sprawa, a vcds to dla mnie nowość. Control Module - Wybór sterownika 17-Instruments - Zest. wskaźników 10-Adaptaions - Adaptacje Go to Channel 04 - Wybierz kanał 04 Change the value to one of these possible values - zmień wartość na pożądaną 1 - German 2 - English 3 - French 4 - Italian 5 - Spanish 6 - Portuguese 8 - Chinese
  11. Dlaczego chcesz wymieniać całą pompę? Wymień sam wkład. Robiłem tak 3 dni temu > https://a4-klub.pl/topic/400494-wymiana-pompy-paliwa-18t-fwd-fotostory/page/2/#elControls_5613981_menu Uzupełnij profil.
  12. Przecież woda spływa wewnątrz drzwi, dlatego są tam otwory spływowe, a tą matę zastąpiłem inną wygłuszającą.
  13. U mnie siedzą zamienniki z obu stron z przodu (około 50zł sztuka na ale). Wymieniane w lipcu. Na razie ok.
  14. Wcześniej tutaj pisałem że przy zapłonie coś zatrąbi z tyłu. Idąc za poradami wymieniłem najpierw filtr paliwa na oryginalny, nie pomogło, za to zaczęło wyć non stop w trakcie jazdy Wtedy już wiedziałem że pompa pada. Jako ciekawostkę podam błędy jakie wyskoczyły: Dzisiaj jestem świeżo po wymianie wkładu pompy. Oczywiście przed zamówieniem odkręciłem biały dekiel, aby sprawdzić czy wkład jest z takim kranikiem, czy nowszego typu - na zapinkę. W moim jest pierwszego typu. Zamówiłem więc polecany zamiennik PIERBURG 7.02550.63. (258zł z przesyłką z ale. link do ogłoszenia) i opaskę zaciskową, chyba 8mm. Wersja z zapinką firmy VDO ma numer 8E0919051, jest na alegro po 480zł link, więc chyba lepiej zrezygnować z wersji z zapinką i brać tańszego PIERBURGa. Aktualnie przy uruchamianiu czasem ją słychać, takie bardzo krótkie "trąbnięcie" (być może musi się jeszcze odpowietrzyć), a podczas pracy jest cisza. Tutaj bardzo pomocy filmik, akurat wkład ze spinką https://www.youtube.com/watch?v=f_Jv07S_PFg edit kolejny dzień, już nic nie piszczy przy zapłonie
×
×
  • Create New...