Skocz do zawartości

olo-sline28

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O olo-sline28

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia olo-sline28

0

Reputacja

  1. Cześć kolego jak sie skończył twój problem z tym drganiem??? bo mam to samo
  2. dzeki za odpowiedz i za foty,zabiore sie do roboty ale 1 co to podepne go jescze raz pod komp zobaczymy co powie
  3. Chodzi mi dokładnie ten który jest koło pedału gazu z prawej strony od czego on jest cały czas rozmawia,czy to nie jest od nawiewu lewej strony ???
  4. NASTAWY PODSTAWOWE : Przed wykonaniem nastaw robimy skan, jeżeli pojawią się błędy kasujemy je i sprawdzamy ponownie czy powróciły jeśli tak usterki muszą zostać naprawione. UWAGA !!! jest to warunek konieczny aby wykonać nastawy podstawowe. Przyczyny błędów muszą fizycznie zostać usunięte/ naprawione. Brak zapisanych błędów w sterowniku. Uruchamiamy silnik, kllimatyzację ustawiamy w tryb AUTO: Wchodzimy w 08 klima ---> 04 - Basic Settings Potwierdzamy Wpisujemy numer grupy 001 i klikamy [Go] Czekasz i obserwujesz oraz słuchasz. Wszystkie silniczki sterowania klap przejadą sobie od jednego końca do drugiego,w celu ustalenia pozycji krańcowych. Po zakończeniu na ekranie pojawiają się w każdej pozycji zera (0). Jest to znak, że nastawy podstawowe zakończyły się. Jeszcze raz dla pewności sprawdzamy czy nie pojawiły się błędy i kończymy pracę VAG-a. Od tej chwili możemy cieszyć się ponownie prawidłową pracą naszej automatycznej klimatyzacji. POMOCNE TEMATY Z FORUM : WYMIANA I CZYSZCZENIE : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/45281-wymiana-adaptacja-nastawy-klimatronika-a4-b6-b7/#entry622101 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/202222-naprawa-oraz-czyszczenie-silniczkow-silownikow-klap-klimatronika/#entry2811482 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/119271-bledy-silnikow-klap-nagrzewnicy-rozmieszczenie-opis-nastawy-podstawowe/page-5?p=4211482#entry4211482 http://docs4.chomikuj.pl/2331806091,PL,0,0,Klimatronik-silniczki.docx Poniżej rysunki poglądowe silniczków klap. oraz fotka z mojej A: Nie sfotografowałem silniczka po stronie kierowcy, bo tam jest tylko jeden i nie ma możliwości pomylenia się Co do oznaczeń. Wszystkie mają ten sam początek: 8E1 820 511 oraz oznaczenie literowe (podane na końcu, a w nawiasie oznaczenie następnika - jeżeli występuje): 2 - silnik nastawczy klapy dławienia powietrza - jasnoniebieski [V71] - F (M) 3 - silnik nastawczy możliwości zamkniętego obiegu powietrza - niebieski [V113] - D (L) 4 - silnik nastawczy klapy rozmrażania - zielony [V107] - B (J) 5 - silnik nastawczy klapy regulacji temperatury lewy - czerwony [V158] - G 6 - silnik nastawczy klapy w przestrzeni na nogi - biały [V70] - K 7 - silnik nastawczy klapy regulacji temperatury prawy - fioletowy [V159] - H SILNICZKI STEROWANIA KLAPAMI KLIMATRONIC : Audi A4 B6 (2001-2004r.) Audi A4 B7 (2004-2008r.) 8E1820511 - silnik nastawczy klapy regulacji temperatury LEWY - czerwony (V158) 8E1820511A - silnik nastawczy klapy regulacji temperatury PRAWY - fioletowy (V159) 8E1820511B - silnik nastawczy klapy rozmrażania - zielony (V107) 8E1820511C - silnik nastawczy klapy w przestrzeń na nogi - biały (V70) 8E1820511D - silnik nastawczy obiegu zamkniętego powietrza - niebieski (V113) 8E1820511F - silnik nastawczy klapy dławienia powietrza - jasnoniebieski (V71) Jak widać, te silniczki, które padają najczęściej doczekały się swoich nowszych wersji Każdy silniczek jest zasadniczo identyczny - różni się jedynie ramieniem, którym obraca, więc możliwe jest na przykład przełożenie potencjometrów między kolorami ************************************************************************************************************************************* Post kolegi Dajmon Czytając te wszystkie wypowiedzi, to jedna rzecz mnie zastanawia. Nie widziałem w żadnym poście choćby jednego screen'a z Vag'a reprezentującego przedstawione czujniki temp. i ich wartości aktualnie odczytane. Ja próbuję u siebie w samochodzie wytłumaczyć dla siebie choćby, dlaczego temp. na FIS'ie jest kalkulowana i czy również jest u Was kalkulowana:Temp. na FIS'ie - kalkulowana - Audi A4 B6/B7 - Audi A4 Klub Polska Mając tą informację, można wówczas ocenić z jaką temp. klimatronik ma do czynienia i podaje zimne lub gorące powietrze. Oczywiście należy zauważyć, że potencjometry w silniczkach nie są poprzecierane lub dźwignie i odpowiadające im "bieżnie ślizgowe" nie zacinają się - lekko pracują/poruszają się. ------------------------------------------------------------ Dzisiaj rano przed uruchomieniem silnika sprawdziłem kilka rzeczy. Zrobiłem screen'y. Przedstawiają one klapy jak poniżej. Może komuś się przydadzą te informacje. Może takie same nastawy macie i Wy. Screen'y poniżej to uruchomiony silnik. Analizowałem załączanie przycisku Econ na klimatroniku. Econ _OFF Econ_ON Nie wiem co oznacza 44.4%, które miałem cały czas podczas uruchomionego silnika. Na screen'ie poniżej występuje komórka, w której jest temperatura 21st.C Jak widać z "labelki", jest to "Dash Panel Temp. (G65)". Dodam, że klimatronik ustawiony miałem na 19st.C Nie wiem co reprezentuje określenie "Dash Panel Temp. (G65)". Czy jest ono prawidłowo określone dla wartości przedstawianej w stopniach celcjusza, tzn. czy jest to G65. Czytałem że ten G65 związany jest z ciśnieniem w obiegu klimatyzacji, a tu mam temperaturę. Interesuje mnie jeszcze jedno. Gdzie mogę znaleźć na VAG'u temperaturę wewnątrz pojazdu z uwagi na ustawioną temp. 19st.C na klimatyzatorze. ---------------------------------------------------------------- Wychodzi na to, że: 011,0,Dash Panel Temp 011,1,Click For Info,,Readout of dash panel temperature sensor -G56 in °C 011,2,Click For Info,,Speed of temperature sensor blower -V42 in rpm\nabove 2000 rpm - blower speed OK\nbelow 2000 rpm - blower -V42 not moving freely, replace 011,3,Click For Info,,Coolant temperature in °C received from data bus system 011,4,Click For Info,,Operation of output to increase idling speed\n= off - no increase in idling speed requested by operating and display unit -L255\n= on - increase in idling speed requested by operating and display unit -J255. Więc w "labelce" w moim VAG'u jest błąd i powinien być G56 zamiast G65. Czujnik G56 z poniższej rozpiski: to czujnik temp. wewnętrznej i znajduje się (pewnie wiecie) za kratkami klimatronika. Coś mi się wydaje, że ten czujnik temp. , pewnie termistor (zalutowany) jest winowajcą zaniżania lub zawyżania temperatury. --------------- Tutaj znalazłem tez info na temat G56: Forum AUDI TECH TEAM - czujnik temperatury tablica przyżądów G56 tylko że to A6 C6 -------------------------- I jeszcze jeden błąd w labelce, tuż obok temp. jest podana wartość obrotów wentylatorka, który zasysa powietrze z wnętrza samochodu: 011,2,Click For Info,,Speed of temperature sensor blower -V42 in rpm\nabove 2000 rpm - blower speed OK\nbelow 2000 rpm - blower -V42 not moving freely, replace Gdy ten V42 ma powyżej 2000rpm/min (above 2000), to jest OK. Gdy ma poniżej (below) 2000rpm/min to do wymiany lub do przeczyszczenia (np. łożysko, zaciera się).
  5. Witam wszytskich mam problemik z klimatronikiem mianowicie przy pedale gazu po prawej stronie jest silniczek klapy??? nie wiem od czego on jest cały czas słysze jak sie przesuwa,nawet jak wyłacze zapłon on dalej rozmawia :>macie jakies info co to za silnik i od czego on tak swiruje .Pozdrawiam[br]Dopisany: 21 Grudzień 2010, 19:21_________________________________________________Dzisiaj podpiełem Vaga ale nic zero byków ,ostanio maiłem bład klapy centralnej ale dzisiaj wszystkie posprawdzałem na koniec komp sprawdz błedów ustawienie klap i wszytsko ok a ten silniczek dalej cos tam sobie gada i przesuwa
  6. Witam czy ktoś wie ile kosztuje silnik nastawu klapy centralnej V70???
  7. Witam czy bedzie git jak je zamontuje u siebie w audi ???http://cgi.ebay.pl/Xenon-5-SMD-Standlicht-H6w-Audi-A4-8E2-B6-X-360-/300469612585?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item45f5627029[br]Dopisany: 15 Grudzień 2010, 10:21_________________________________________________http://cgi.ebay.pl/Xenon-5-SMD-Standlicht-H6w-Audi-A4-8E2-B6-X-360-/300469612585?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item45f5627029
  8. a tak na marginesie gdziemoge dostac takie schematy naprawy i opisy co mi wyslales
  9. no ja wewnetrzne juz wzmienilem jest efekt super
  10. Dzieki Roberto!!!![br]Dopisany: 14 Grudzień 2010, 21:13_________________________________________________Robert a czy tam nie znajdoja sie 3 silniki ,pod schowkiem
  11. Witam wszytkich mam pytanie do wymiany mam silnik klapy centralnej nawiewu,czy zeby go wymienic trzeba sciagac cała deche czy znajduje sie pod schowkiem po lewej stronie ??? bede wdzieczny za info
  12. Letallec dzieki za podpowiedz a czy ty zmieniałes w swojej na led??
  13. witaj no własnie nie powino ale jest jakies allllle
  14. Halo chłopaki mam pytanko czy jak wsadze te żaróweczki to bedzie bład spalonej żarówki ???? http://allegro.pl/postojowka-ba9s-t4w-h6w-4-smd-can-bus-bmw-audi-vw-i1356146076.html
  15. Haloo hallo jestem nowy wiec było by miło sie przywitać wiec Witam wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...