Jump to content

ted25

Pasjonat
  • Content Count

    51
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About ted25

Informacje

  • First name
    Piotr
  • Location
    Wrocław

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2006
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    BPW
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON
  1. Update: po wymianie pompy vacum bez zmian i dalej gasnie. Logi nie wskazuja na problemy z pompkami wiec teraz chce podmienic pompe w zbiorniku pomimo, ze pompuje ale moze na wyzszych obrotach ma za mala wydajnosc. Czy ktos ma jakies pomysly gdzie dalej szukac? Bo mi sie powoli koncza. Z gory dziekuje.
  2. Witajcie, krotki opis sytuacji: moj BPW gasnie w momencie gdy przekrocze okolo 2000 rpm przy odpuszczeniu pedalu gazu np przy zmianie biegu. Zaczyna mrugac sprezynka od swiec i auto gasnie. Czasem po takim zgasnieciu odpala od razu, a a czasem musze troche pokrecic (to chyba zalezy od tego czy po zgasnieciu od razu sie zatrzymuje). Do tej pory: wymieniony filtr paliwa, pompa w zbiorniku pompuje (sprawdzona na krotko), przekaznik pompy sprawdzony, trojnik na filtrze paliwa wymieniony, czujnik obrotow walu podmieniony i bez zmian, wyczyszczony EGR i klapa gaszaca. Zamowilem nowa vacum pompe
  3. Mam podobna sytuacje. Sprawdzilem VCDS: sterownik widzi ale nie dzialaja mi przyciski. Rolki do glosnosci, zmiany stacji dzialaja ale przyciski nie. Kodowanie?
  4. No dobrze: zalozmy, ze problemem sa latajace klocki - jak to naprawic? Jakies dodatkowe blaszki czy tylko wymiana na inne klocki?
  5. Nie wyjmowalem calej polosi - tylko odpiąłem ją od strony piasty i po lekkim opuszczeniu zwrotnicy na drugim lewarku ladnie sie wysunęła. Wahacze nie były rozpinane ale i tak pewnie dostały za swoje przy próbach wybicia łożyska ze zwrotnicy. Podsumowując: wszystko to co powinno być problematyczne (rozkręcania, wyciąganie półosi, itp) to bułka z masłem, a wyciąganie łożyska ze zwrotnicy to tragedia. Przynajmniej w moim przypadku tak było.
  6. Ja dodam tylko tyle, ze wybicie tego lozyska ze zwrotnicy to jest MASAKRA! Przy 210kKM oryginalne lozysko praktycznie nie do ruszenia. Ostatecznie dal rade przecinak od przodu pomiedzy zwrotnice a lozysko. Wiec jesli ktos sie zastanawia czy robic samemu czy oddac do mechanika, to z uwagi na szacunek do wlasnych nerwow oraz czasu sugeruje to drugie Dodatkowo trzeba zwrocic uwage na odpowednie przykrecenie polosi/przegubu, a tu potreba dobrego klucza dynamometrycznego poniewaz z tego co sie dowiedzialem to ma byc 200Nm + 180 stopni. Nie kazdy dysponuje takim sprzetem w garazu, a zle dokrecenie
  7. Panowie odgrzewam temat. Chodzi o B7 - czy na pewno obedzie sie bez prasy? Tu np: http://a4-klub.pl/zawieszenie-13/b6-awx-wymiana-przedniego-lozyska-67590/ jest napisane, ze w B7 jest analogicznie jak w B6 wiec trzeba prasować. Może ktoś potwierdzic jak jest w przypadku B7 bo nie wiem czy sie za to samemu zabierac?
  8. Ja się tam nie znam - widzę tylko, że to nie jest zwykła świecówka. Może ktoś to stosował i wie czy to coś warte.
  9. Te zwykłe tak - ale zwróć uwagę, że ta jest magiczna W sensie niby pasuje do każdego koloru i jest utwardzalna. To chyba nie jest taka zwykła kredka świecowa, która wszyscy znamy i która jest do d.. Może to coś w typie przezroczystego rozpuszczalnika, który rozpuszcza lakier wokół uszkodzenia, miesza się z nim, wypełnia rysę i się utwardza. To byłoby coś
  10. Jesli widac podklad to nic nie zrobisz Zastanawiam sie nad takim czym: http://allegro.pl/rewelacyjna-kredka-na-rysy-fix-it-pro-hit-ztv-i1553211771.html Moze ktos stosowal i wie co to warte?
  11. Mysle, ze to nie jest przeszkoda ale z naszymi ASO roznie bywa. Najlepiej zadzwonic i spytac. Jak nie beda chcieli to zawsze mozna podjechac do najblizszego ASO w DE.
  12. Moj jest z lipca 2006 - i mial te akcje. Trzeba zapytac w ASO i tyle. A wiem, ze akcja ta dotyczyla BPW z napedem zebatkowym.
  13. Wiem, ze dla tych nowszych napedow zebatkowych w BPW byla przewidziana akcja serwisowa 13D7 polegajaca na wymianie kol. Pytanie czy miales ja w swoim aucie bo jesli nie to pewnie byla szansa darmowej wymiany tych kol w ASO?
  14. U mnie podobnie - BPW z 2006, model na 2007 (nie wiem czy to ma znaczenie ale dużo jest opinii, że od 2007 roku jest poprawa - i tu zastanawiam się czy chodzi o rok modelowy czy o rok produkcji?), 197kKm i chodzi idealnie. Jedyne co miał robione to wymieniany dwumas przy około 110kKm i akcję serwisową napędu wałków.
  15. a co to znaczy że wszystko przedemną? chodzi o zbierak?to wiem że jest wadliwy ale nie zawsze To znaczy, ze - tak jak tu wszyscy pisza - predzej czy pozniej spotka Cie awaria zabieraka, a co za tym idzie problemow ze smarowaniem. Ja tez mam BPW 200kKm i chodzi idealnie i duzo lepiej od poprzedniego AVF. Co do porownania BPW i BLB to zawsze myslalem, ze BPW jest jednak w jakims stopniu poprawiony ale z tego co piszecie wyglada, ze jednak nie
×
×
  • Create New...