Skocz do zawartości

unkown_user

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O unkown_user

Osiągnięcia unkown_user

0

Reputacja

  1. Panowie i jak tam wasze BPW.. udało wam się zdiagnozować przyczynę? Koledzy zarzekali się że jak uda im się poskromić decybela to napiszą o przyczynach i metodach naprawy tak więc czekam bo jestem szczęśliwym posiadaczem BPW i mój chodzi głośniej od autobusów MZK tak więc przyda się pare wskazówek. Czekam na info tylko konkretnie proszę bo od scroolowania łapa boli..
  2. Panowie dzwonilem do ASO w Szczecinie jeszcze przed postawieniem samochodu na warsztat... (szukałem optymalnej naprawy pod względem kosztów).. w ASO poinformowano mnie że dla mojego VIN nie ma obecnie żadnych akcji serwisowych.. (autko jest z 23.lipca.2006).. musze sprawdzić czy aby mnie w wała nie zrobili. Trzeba na forum odpalić wątek [Akcje serwisowe].. będzie prościej poszukiwać łaty dla swojego auta. Pozdr.
  3. Witam, więc podsumowując wątek.. powodem głośnej pracy był mechanizm napędzający pompę oleju.. jak się okazało miałem już nowsze rozwiązanie z zębatkami. Zębatka pośrednia miała na całym obwodzie uszczerbione wszystkie zęby.. wymiana owych zębatek na nowe kosztowałą mnie 1700zł części i robocizna. Dźwięk ustąpił i w końcu można zauważyć wyższą kulturę pracy silnika. Jeszcze raz dziękuje za wsparcie i pomoc. Pozdrawiam
  4. Witam, dziś kolejny mechanik otworzył auto i okazało się że macie racje.. już nie wiem w co wierzyć. Auto moje BPW ma koła zębate które jak wspomniał są uszkodzone (3szt.) włącznie z tym na wale.. cokolwiek to znaczy. Jaki koszt takiej naprawy wg was? [br]Dopisany: 03 Luty 2011, 13:34_________________________________________________Zwracam honor kolegom którzy mówili że moje auto ma kółka zębate.. Powiedzcie mi jakie jest wyjście teraz z tej sytuacji.. czy trzeba jakieś zestawy zamienne.. czy może wystarczy kółka wymienić..?
  5. Panowie rozmawiałem z serwisem Audi VW w Szczecinie.. po podaniu VIN zaproponowali mi wyżej opisywany zestaw naprawczy za 5000zł tak więc zapewne mam łańcuszek.
  6. Witam, mam problem z łańcuszkiem pompy oleju.. dostałem dziś informacje że muszę wymienić takowy na zestaw zębatek.. lecz to wiąże się z ogromnym kosztem.. następnie dotarłem do waszego wyśmienitego artykułu i już wiem że są ludzie którzy mają olej w głowie i są w stanie zrealizować to zadanie nie dość że taniej to pewniej. I tu pojawia się moje pytanie czy macie kogoś w zachodniopomorskim (najlepiej w okolicach Szczecin, Stargard itd.) kto realizuje usługę likwidacji wałków wyrównoważających?? Szukam pewnego warsztatu gdzie zostawię wspomniane przez was kwoty i będę mógł zapomnieć o tym problemie.. Może macie innego speca w rozsądnej odległości to też przemyśle transport auta.. liczy się doświadczenie a nie oklepane u miejscowych mechaników stwierdzenie "no to jak rozkręcamy.. zobaczymy co będzie może to.. tamto.." Z góry dziękuję za odpowiedz..
  7. Mam auto z 2006 roku.. Czy wg was wymiana starego napinacza i łańcuszka z zębatką na takowy nowy łańcuszek, zębatkę, wałeczek szejściokątny jest dobrym rozwiązaniem (komplet oryginalny od VW AUDI)? Zaznaczam że auto wyświetla status OK przy uruchamianiu.. wiec jeszcze ciśnienie oleju jest i nic nie zdążyło się zatrzeć.. oczywiście minimalizuje uruchamianie auta w tym stanie i dlatego do kolejnego warsztatu pojedzie lawetą.
  8. Witam, dziś wstawiłem auto na warsztat.. po analizie okazało się że pompa wody lekko biła więc ją wymienili lecz to nie wyeliminowało problemu tak wiec pokazał mi mechanik na podnośniku źródło hałasu.. jeżeli się nie mylę to pokazywał miskę olejową i mowił o łańcuszku napędu pompy olejowej który prawdopodobnie obluzował się.. nie omieszkał dodać że moge najlepiej szukać nowego motoru.. co też wyśmiałem.. pojeździłem trochę i okazało się że robi to jeden Pan, wymieniając na oryginalne łańcuszki z wałeczkiem imbusowym (podobno nie można tego już nigdzie dostać).. wymiana tego elementu to wg szacunków 1800zł z częściami i robocizną. Znacie inne wyjście z sytuacji... czytałem już wątek o wyeliminowaniu wałka wyrównoważającego (przejście na koła zębate) gdzie cała operacja może zakończyć się kwotą 2500zł.. ale czy znacie kogoś w zachodniopomorskim kto tym się zajmuje i robi to dobrze? Najlepiej w rejonie Szczecina, Stargardu itd. Nie ukrywam że jak robić to już porządnie.. dostałem wycenę z serwisu VW i tu zbierałem taras z ziemi: zestaw do przebudowy 4250zł + miska oleju 600zł + koło 150 + uszczelniacz 60zł = 5060zł Brak mi słów.. ale cóż zachciało się mieć Audi.. jak narazie jeszcze nie rezygnuje z tej marki.
  9. kontrolka ciśnienia standardowo gaśnie po uruchomieniu silnika. Szperając w necie znalazłem również ten trop aby sprawdzić napęd pompy oleju.. z jakim kosztem mogę się liczyć w przypadku tej naprawy? Czy jazda do warsztatu jest wskazana na lawecie? p.s. pierwszy filmik nie jest moj.. 2 wersja z ciemnoscia to moje dzieło i moj dźwięk:(
  10. Witam serdecznie, dziś wracając z krótkiej trasy 30km pod koniec zauważyłem głośniejszą pracę silnika gdy zatrzymałem się i spróbowałem zdiagnozować problem usłyszałem zgrozę.. w linku poniżej analogiczny do mojego dźwięk: Moje auto to: AUDI A4 AVANT 2006r BPW 140KM - 154 000km przebiegu Z ostatnich działań przy aucie to 4 dni wcześniej wymieniałem olej - Castrol Edge 5W30 507, i wszystkie filtry (kabina, powietrza, paliwa, wszystkie BOSCH) . Proszę o porady i sugestie gdzie szukać problemu.. co może być przyczyną. Z góry dziękuje za odpowiedź Paweł [br]Dopisany: 29 Styczeń 2011, 22:19_________________________________________________Pofatygowałem się jeszcze z telefonem i zarejestrowałem mój dźwięk tak aby dać wam możliwość dokładniejszego wglądu w problem.
  11. Witam wszystkich.. czas poczytać!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...