Jump to content

jaro4444

Klubowicze
  • Content Count

    1,340
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4

About jaro4444

Informacje

  • First name
    X
  • Location
    X

Car

  • Car model
    80 B3
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1986
  • Engine
    1.2 TFSI
  • Engine code
    1B
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. jesteśmy w temacie" likwidacja wałków......" dlatego zostało to napisane aby przestrzec innych przed kastracją Zabiorę głos nie dlatego, że wymysliłem tą metodę. Delikatnie rzecz biorąc wqu.... mnie marketing firm regenerujących wałki. Jesteście Panowie zbyt nachalni w krytykowaniu innych rozwiązań.... Potworzyli się lokalni przedstawiciele po wielu miastach w Polsce i każdy uświadamia nieszczęsników jakie to zło tkwi w tym wywaleniu walków.... Usuniecie wałków w silnikach z wałem na 8 przeciwciężarach nie wnosi absolutnie żadnego negatywnego skutku. Efekt żyroskopowy wytwarzany przez wa
  2. Pacjent - Superb CFGB, manual, 85 kkm przebiegu. Silnik CFGB to nowsza wersja CR z prostokątnymi oknami wylotowymi w głowicy. Turbo GTC1549VZ. Żeby nie było wątpliwości co do wartości serii - przede mną mierzone było BMW E90 320d 163KM pokazało 164 KM, po mnie Superb CFGB w DSG - pokazał na rolkach 174 KM. Więc moja seria była wyjątkowo mocna Wykres i robota by Rogal (R-Performance) jak zwykle najwyższa jakość usługi i wiedzy
  3. Kto zakładał to turbo i w czym jest konkretnie problem?
  4. 100 km od Szczecina można tą przeróbkę zrobić w Drawsku Pom. ul. Spokojna 7 u Wojtka Grzegorczyka. Polecam bo cena ok. i jakość usługi w porządku.
  5. Tak może. Tak poprawiono w B8, że do 2009 roku masz te same wałki i zabierak 87 mm ---------- Post dopisany at 10:16 ---------- Poprzedni post napisany at 10:11 ---------- Sprawdź blaszaną obudowę sprzegła bo najprawdopodobniej źle ją założyłeś.
  6. Jak w silniku Castrol to syf, tak do skrzyni polecam Castrol Syntrans Transaxle (TAX-F) 75W90.
  7. Nie do końca jest to takie rozwiązanie jakie proponowałem Tomkowi aby opracować zabierak lepszy od oryginalnego, ale też jest niezła metoda na zmniejszenie nacisków jednostkowych w kątach sześciokąta.
  8. Przemek wiele osób przemyślało i jeździ zadowolone. Podaj kody tych silników z Exeo bo chyba znów popłynąłeś... A co powiesz na SERYJNE motory BMN i np. BMM z 4 przeciwciężarami i bez wałków? Proponuję Ci po raz ostatni przyjrzeć się zdjęciu i zwrócić uwagę na wilekość przeciwwag w obu wałach i ich odsunięcie od osi obrotu wału, a następnie przeanalizować wzór moment bezwładności i siły masowe w ruchu obrotowym: P.S. Wybór metody przeróbki należy do każdego z posiadaczy. Ja nikogo nie mam zamiaru uszczęśliwiać, ale czasem mam wrażenie, że Twoje wpisy nie wnoszą nic poza fermentem albo
  9. Przemek wybacz ale jesteś tylko teoretykiem i w dodatku Twoja przedmiotowa wiedza jest bardzo daleka nawet od minimalnych podstaw aby zrozumieć pewne zjawiska. Szkoda mi czasu aby od podstaw tłumaczyć Ci teorię ruchu ciała sztywnego i mechanikę teoretyczną. Poczytaj nieco o siłach masowych 1,2 i 3 rzędu, osiowym momencie bezwładności ciała i układu ciał wirujących. Do tego powiedz iloma autami przerobionymi wg. powyższego opisu jeżdziłeś, bo zapewne zabierając głos masz szerokie porównanie w tej sprawie. Niesprawny układ wtryskowy odpowiada za dw(omega)/dt czyli nierównomierności chwilowej
  10. Przemek czytasz ze zrozumieniem? Wały takie jak na zdjęciu nr 1 (4 przeciwciężary) są SERYJNIE stosowane np. w poprzecznych BMN, BKD, BMM, .... bez wałków a również poprzecznych z wałkami (np. BMR), oraz we wzdłużnych z wałkami (BLB, BRE, ...). Nigdzie nie ma nadzwyczajnych drgań. Wałki Kolego nie tłumią drgań a wytwarzają jedynie MOMENT ŻYROSKOPOWY stabilizujący silnik przed "kiwaniem" się na boki. W silnikach poprzecznych niższej kalsy (GOLF, POLO) stabilizację daje zawieszenia silnika w wyższych punktach (na wysokości głowicy) i dodatkowy trzeci punkt pod skrzynią biegów (na wysokości dna m
  11. Taki na szybko z wgladu do etki wynika, ze niezaleznie czy to silnik 1.9PD czy 2.0PD/CR (poprzeczny jak i wzdl montaz silnika) to: - waly do silnikow bez walkow wyr to 038 105 021 X - waly do silnikow z walkami wyt to 03G 105 021 X (gdzie X to literka np C) - waly do silnikow 1.9 na VP maja symbole 028 wiec inne Wniosek: wykastrowany 2.0TDI PD ex-walkowy na ori wale to nie ten sam silnik co szedl bezwalkowo w oryginale Pozdrawiam, Przemek numerkologia (za bledy w przepisaniu nie odpowiadam) a4 2007 wal korbowy 1.9 038 105 021 K wal korbowy 2.0 03G 105 021 C,S,F,L,K A3 1.9/2.0 03
  12. Tak zapytam z przekory - kto z Szanownych Użytkowników wąchał ORYGINALNY olej estrowy z serii 300V? Bo ostatnio widziałem u pewnego pana taki olej śmierdzący rozpuszczalnikiem jak nafta do prymusówki... Więc nos też bywa ważny i to nie tylko w kontaktach damsko-męskich ...
  13. Mieciu ma za***iście długi łańcuch rozrządu (wyciąga się) i jeden wałek wyrównoważający pomiedzy rzędami cylindrów bo ma kąt rozchylenia cylindrów 72* a nie 60* (ewentualnie 120 lub 180) jak nakazuje podręcznik. Poczytaj o awanturze w USA z silnikami benzynowymi V6 i tak samo rozwiązanym wałkiem (wycierała się na nim zębatka). Motoryzacja schodzi na psy dziś... Chyba tylko jeszcze BMW R6 trzymają klasę bo te N47 2.0D 177KM też mają problem z wałkami wyrównoważającymi i łańcuchem rozrządu...
  14. Jak miło widzieć, że temat nadal żyje Witam po długim niebycie.
×
×
  • Create New...