Jump to content

endriuu

Pasjonat
  • Content Count

    3,180
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

About endriuu

Informacje

  • First name
    endriu
  • Location
    MilkyWay

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1998
  • Engine
    1.8
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. postaram sie cyknąć. ale pytanie mam caly czas jak z tym swapem na BKD? czy P&P to sie wykonuje czy cos trzeba przerabiac dokupić?
  2. juz teraz nie pamiętam w każdym razie musial byc lepszy bo nie wytrzymałby 320 tys.
  3. Pacjent: A6 C6 2005 Silnik: BLB Przebieg: 492 tyś km Diagnoza: padł imbus w pompie olejowej Decyzja: Naprawa czy przeszczep? Panowie auto jw. Imbus który tam siedział byl wymieniony zaraz po sprowadzeniu auta z Niemiec przy 170 tys na wzmocniony/poprawiony. Wytrzymał ponad 300 tys i padł. regeneracja modułu olejowego ok 1000 + wymiana turbiny bo sie przytarla, silnik nie wiadomo jak w dupe dostał. I teraz pytanie kluczowe czy wymiana na BKD (albo na inny, moze jakieś CR wchodzą w grę również) jest P&P czy trzeba trochę porzeźbić?
  4. zalej specyfic z motula. bardzo dobry olej. moj diesel ma 500 tys i ostatnie 230 tys przejezdzil na tym oleju. sinik pszczola Wysłano z prodiża
  5. U kolegi Dzik z forum lub w jego sklepie www.pro-choice.pl Wysłane z prodiża.
  6. kaman to zestaw dla Ciebie: http://pro-choice.pl/zestaw-olej-motul-specific-5w40-50501-5l-filtr-oleju-knecht-ox143d-p-872.html od kolegi dzik z klubu. masz pewnosc ze oryginal i swietna cena. Wysłano z prodiża
  7. nie zgadzam sie ze powietrza moze byc gorszy. to bardzo wazny filtr odpowiadajacy posrednio za stan w jakim jest turbina i jak szybko sie zuzywa. kabinowy z kolei odpowiada za Twoje zdrowie. zdrowie mniej wazne niz stan silnika?! Wysłano z prodiża
  8. Nie pozostaje Ci nic innego.jak olej c3 midSAPS. tych olejow jest obecnie najwiecej na rynku. Do wyboru. Motul specific 5w30 Valvo synpower 5w30 To.dwa dobre i sprawdzone oleje. promo z filtrem u sprawdzonego sprzedawcy z klubu: http://pro-choice.pl/zestaw-olej-motul-specific-5w30-5040050700-5l-filtr-oleju-knecht-ox388d-p-879.html Wysłane z prodiża
  9. jesli rzeczywiscie Twoj silnik jest zmuszony do dlugotrwalej pracy na wysokich obrotach (nie przez moment) np wyscigi, szybka jazda po autostradzie to lepkosc 5w50 jest dla Ciebie. ja bym bral Motul 5w50 Sport Wysłano z prodiża
  10. to jest olej do wyczynowych silnikow startujacych w wyscigach. na pewno nie do diesla. z millersem jest problem bo nie maja w nowych formulacjach oleju a3.b4. same c3. zalej np LM Diesel Synthoil i zrobisz bdb silnikowi: http://pro-choice.pl/diesel-synthoil-5w40-5l-lm1341-p-520.html
  11. szczerze mowiac to powinienes zalewac olej a3/b4 z norma 505.00. np liqui moly diesel synthoil, motul xcess, valvo synpower. wszystkie 5w40. mozesz tez zalac motul xmax 0w40 i zrobisz jeszcze lepiej.. 507.00 to oleje ekologiczne c3 do dpfow. slabo chroniace silnik oleje. Wysłano z prodiża
  12. patrz na allegro. tam kupilem Wysłano z prodiża
  13. halo prawidlowo powinny gasnac przy dlugich. ja podlaczylem do kabla od ori halo w boschach wiec tez gasna. same swiatla byly dedykowane do b5 przed liftowego wiec pasowaly P&P Wysłano z prodiża
×
×
  • Create New...