Jump to content

Rajmondo

Pasjonat
  • Content Count

    344
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Rajmondo

Informacje

  • First name
    Mr. T.
  • Location
    SZO

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1999
  • Engine
    1.8 T
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Orientuje się ktoś co oznacza ten błąd wyświetlany przez VAG? Czy oznacza to sondę do wymiany, czy może być spowodowany czymś innym? Ktoś posiada numery sondy lambda montowanej w A4 B5 z silnikiem 1.8T (150) ANB z 1999 roku? Może ktoś podrzucić te numery?
  2. Dzięki kolego. Przeglądając oferty NGK PFR6Q zauważyłem, że mają różne "dopiski" typu NGK Laser Platinum PFR6Q czy NGK V-Line 37 PFR6Q. To to kwestia marketingu czy te świece się czymś różnią?
  3. Prawie 50 tys.km bez wymiany świec i postanowiłem je wymienić. W sumie nic się nie dzieje, ale skoro postanowiłem, to problem co wybrać dla 1.8T ANB 150KM z LPG. Na forum golfa czytałem, że do 1.8T wkładają NGK Laser Platinum, Denso IK24, Denso k20tt, MGK PFR7Q, NGK PFR6Q, Bosch F5DPOR. Jakie macie świece w 1.8T?
  4. Od kilku dni szybko ubywa mi płynu z układu spryskiwania (szyba i reflektory). Po dolaniu litra płynu do pojemniczka już po kilku, kilkunastu godzinach znów wyświetla informację o niskim poziomie płynu. Zauważyłem, że po stronie kierowcy w okolicach przedniego koła pojawia się plama na podłożu. Mniej wiej więcej w miejscu gdzie kończy się czarna dokładka zderzaka (być może spływa po tej dokładce). Patrzyłem z góry, ale nie widać mokrych plam. Macie jakieś podejrzenia gdzie mógł wystąpić przeciek? Jakieś słabe punkty układu spryskiwania?
  5. U mnie w tym samym roczniku skrzypi z przedniej lewej strony. Co ciekawe jest to uzależnione od temperatury powietrza na zewnątrz. Obecnie nie skrzypi, ale jeśli temperatura spadłaby do kilku stopni, to skrzypienie się pojawia. Mam tak od ubiegłego roku. Byłem na stacji diagnostycznej, na trzepakach i powiedzieli, że zawieszenie jest OK. Na trzepakach nie skrzypiało. Najbardziej skrzypi przy przejeżdżaniu przez progi zwalniające tzw. śpiących gliniarzy.
  6. To tylko wartość uśredniona. Zmierz lakier na elementach wewnętrznych np. po otwartciu drzwi lub klapy bagażnika.
  7. Za 200zł to raczej nie jest "lepszy" miernik. Ja pomiar robiłem miernikiem za 550zł. Z perspektywy czasu już wiem, że nie tylko różne marki, różne modele, ale nawet i różne egzemplarze mogą mieć różną grupość "lakieru". Wp0ływ na to ma również "pielęgnacja" lakieru, polerowanie, woskowanie itd.
  8. Nie wiem co się stalo, ale żarnik już nie gaśnie (odpukać). Przed podmianą żarnika chciałem raz jeszcze spróbować - nie gaśnie. Wylączyłem światła i raz jeszcze załączyłem i znow jest OK. Spróbowałem tak cztery razy, dwa razy przy załaczonym silniku i dwa razy przy wyłączonym. Wczoraj objaw był praktycznie natychmiastowy, dziś czekałem kilka minut i żarnik nie gaśnie. Co o tym myślicie? Dodane 9.09.14: Dziś znów reflektor wariuje. Dwa razy załaczałem światła i po chwili żarni gasł. Za trzecim razem znów świecił. Czy za takie objawy winne mogą być np. złe styki?
  9. Szczerze mówiąc to sam jeszcze nie wymienialem żarnika:) Te 5 minut może się znacznie wydłużyć Ja to mam zawsze pecha, jak nie padnie mi akumulator, to nie świeci reflektor, a jak ten już nie świeci to kontrolka ABS się zapala. Na domiar złego nie mogę znaleźć rachunku za żarniki aby je reklamować w razie konieczności. Gdyby okazało się, że inny żarnik tak samo będzie gasnął, to wina bedzie po stronie przetwornicy? Czy po prawej i po lewej są takie same, posiadają te same numery?
  10. Ale żeby nowy i raczej oryginalny żarnik Osram padł po 2 miesiącach i ok. 1800km? Jutro podmienię na inny, bo mam zapasowe Philipsy (wątpliwej oryginaności).
  11. Jak to sprawdzić? Musiałbym włożyć tam inny żarnik czy jest jeszcze jakiś sposób? Czy prawa i lewa przetwornica jest identyczna?
  12. Jak się chrzani, to się chrzani ... Dziś na autostradzie na kompie zasygnalizowało mi przepaloną żarówkę. Trochę się zdziwiłem, bo oba zarniki wymieniałem 2 miesiące temu - duopak Osram. Jednak po wyłączeniu świateł i ponownym ich załaczeniu żarnik świeci chwilę, zaczyna migać i gaśnie. S;ychać przy tym "cyk" w chwili gdy gaśnie. Co moze być tego przyczyną? http://youtu.be/LuFy5Mjnnc0
  13. Przeglądam internet w poszukiwaniu informacji na ten temat, ale widzę że co marka to inna grubość lakieru. Temat mnie zainteresował i jak się okazuje rzeczywiście niektóre marki mają powłokę lakierniczą poniżej 100um, ale są też marki których oryginalny lakier jest grubszy niż 160-180um. \ Przypadkiem natrafiłem na stare wypowiedzi: Odpowiedź Volkswagena To sprawa sprzed kilku lat, ale daje do myślenia:)
  14. Po wymianie akumulatora radio syświetliło SAFE. Dwie próby podania kodu były błędne (poprzestawiałem cyfry) i teraz radio nie chce wejść do trybu podania kodu. Wciskam TP i RDS, przytrzymuję dużej i nic, dalej świeci SAFE. Co teraz zrobić?
×
×
  • Create New...