Skocz do zawartości

dzundzel

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dzundzel

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia dzundzel

0

Reputacja

  1. siema, mam malutki problemik. jakis czas temu zakupilem a4b5 avant po lifcie rok 99, autko nie mialo dokladki hokeja zderzaka oraz listew drzwi tych u dolu. zamiast listew byl naklejony pasek jakiejs czarnej foli. doradzcie mi jak tanim kosztem moge ogarnac maszyne. ogolnie to widzialem zamienniki listew za ok200 natomiast hokej ciezko dostac. co moge daj zamiast listew i czy jakis inny hokej (z innego auta) tanszy podejdzie? dajcie jakies pomysly. dzieki pozdro
  2. witam, Mam malutki problemik z wydechem i borykam się z nim po mechanikach którzy zakladaja i snuja teorie ale w praktyce jest inaczej. Miałem w moim avancie 1,8 arg kompletny oryginalny układ, który zaczal po prostu pierdziec metalicznie przy wyższych obrotach a szczególnie pomiędzy 2000-3000 obrotow i strzelal przy zmianie biegow. mechanik stwierdził iż katalizator się rozpadl wiec go zdjalem a w jego miejsce przyspawali rurke i dali nowe zlacze elastyczne. po odbiorze samochodu okazało się ze jest jeszcze gorzej wiec wina zwalona na tłumik srodkowy (byl raczej do wymiany). po wymianie dalej to samo, wiec na co tu teraz zwalic wine? oczywiście końcowy. Dziasiaj go wymieniłem i dalej jest tak samo. jutro kolo mi powie ze kolektor mam trochę powyżej uszu tej nieudolności.co to może być? miał ktoś takie problemy? miałem wcześniej auto bez kata i było git wiec jego brak to raczej nie to, pozatym wcześniej byl i tak się dzialo. mam zalozyc uniwersalny lub strumienice? może to cos zupełnie innego? dzisiaj byłem u paru mechanikow. pierwszy przez którego poleciałem z kasa stwierdził iż katalizator nie tlumi (zaprzeczyl sam sobie ponieważ po tym jak wycial oryg. mowil ze jest glosny bo go wlasnie nie ma). powiedział ze wina lezy w tanich zamiennikach tlumikow i nic już nie zdziałam. Zostawilem h. w swoim zjebanym swiecie i pojechal po opinie do dwóch innych którzy zalecicli mi montaż uniwersalnego kata. kupiłem kata z ceramicznym wkładem do silnikow od poj. 2.0 za który zaplacilem 160+40 wstawienie. brzęczenie w 80% ustalo i już mnie az tak nie wkurza. brzęczy srodkowy tłumik(nowy ale lipny). Wykasowałem sie na niepotrzebnej zmianie dobrych pare stow. Za dobry oryg. katalizator koles dal mi 150 ale skasowal 40 za zlaczke która sam zj***l ale się nie przyznal i 30 za wspawanie rurki. następnie tłumik srodkowy 120+30montaz, później końcowy 130+30montaz, kolejno katalizator 160+40montaz. Niestety diagnozy mechanikow sa takie żeby tylko wyzylowac jak najwięcej, machloje od siedmiu bolesci. ostatnio zmieniłem wielowahacz bo dochodza stuki kolo poduszek amort. Kolo kazal wymienić wahacze,laczniki itd. wymieniłem 700zł + zbierznosc 70 i co ? jak było jest dalej tlucze się i teraz mam zamiennik zamiast dobrego oryg który lezy na szafie. kasa w bloto a problem nadaj jest.mistrzuniu zwalil teraz wine na poduszki które już wymieniłem i dalej jest to samo. teraz mi mowil ze to amortyzatory i sprężyny ale już go olałem (wiem i tak za pozno). uważajcie nw a takich baranow bo szkoda nerwow i pieniędzy które naprawdę można wydac dla siebie a nie na karmienie tych zjebusow. pozdrawiam a4
  3. kupiłem olej silikonowy i spraj do uszczelek gum tworzyw sztucznyc.grafitowego smaru nie bylo. Zdjalem kolo wymyłem wszystko pod ciśnieniem i wysuszylem dmuchawa do lisci. dalem spraju i wlalem olej ile wlazło tyle wlazło. przejechałem się trochę i widze ze stuki zmniejszyly się o jakies 80% jak na razie. zobaczę jutro jak to się będzie zachowywać. Jaro należy Ci się browar. mysle ze jakbym miał okazje i zrobil tak jak mowiles z demontażem czyszczeniem i monatazem to by pomoglo. dzięki wielkie ps mam jeszcze jedno pytanie odnośnie ukl. kierowniczego. Mianowicie zauwazylem przed chwila gdy zaparkowałem samochod i go zgasiłem ze krecac kierownica delikatnie po 3cm w lewo i prawo stuka dość glono. sprawdzałem koncowke drazka a przynajmniej tak mi się wydaje ze to ona mniej więcej u góry kola. krecac stuki dochodzą jakby spod tej gumowej zebrowanej oslony, wydaje mi się ze wcześniej tego nie było a le chwile już tym autem nie jezdzilem. macie tez tak w swoich a4? dodam tylko ze przy wlaczonym silniku tez stuka i wolnej jeździe krecac tak samo tez stuka
  4. ok jade kupic grafitowy lub miedziowy, takie wyczytałem tez na innych forach.popytam jeszcze w sklepie dam znac jak poszlo
  5. dzięki jaro postaram się to sprawdzić a możesz mi powiedzieć jaki to smar? na allegro znalazłem sylikonowy ale może podasz mi nazwe rodzaj tego którym ty smarowales
  6. amory sprawdzałem na dwóch stacjach diag i miały po 70% mechanik tez sprawdzal gdy zmienial gumy i były ok (trzymal je w lapie) tak czy inaczej chce zmienić bo sa sportowe niskie i twarde. darlem już podwoziem pare razy a dziurki czuje wszystkie na drodze. jakie amortyzatory będą w miare dobre ? nic z gornej polki bo kasy nie chce pakowac w blache i tak za chwile co innego wyjdzie.
  7. witam, po dluzszej przerwie znowu wracam do tematu owych odglosow. Wrocilem do domu po 3tyg. i jak się okazuje w mojej a4 dalej jest problem. byłem u innego mechanika który wstępnie zbadal sprawę mowiac ze to poduszki amortyzatorów czyli te gumy które już wymieniłem na lemfordera. mechanik twierdzi ze pomoze tylko oryginal z salonu i żaden zamiennik nawet febi czy lemf. zapytałem w salonie i osiwiałem slyszac ich promocyjne ceny: 1 szt kosztuje 180 zł. A ja i tak nie wierze ze zamienniki nie wystarczają by to naprawić.Czy ktoś spotkal się już z tym problemem w swojej a4?
  8. mam wd 40 wiec za chwile sprawdze i dam znac. jak sprawdzić czy macowanie amortyzatorow jest dokręcone? czy wystarczy sprawdzić pod maska na sruby? pozatym jestem umówiony na zbierznosc lub geom. zależy co wyjdzie to poproszę typa żeby jeszcze to przebadal. ogolnie jestem poirytowany tym ze już wymieniłem sporo i dalej jest jak było. ciężko u mechanikow z diagnoza a wymieniac to oni by chcieli oczywiście wszystko po kolei bo buisnes się im wtedy kreci. ogolnie przepuszczam ze na starym zawieszeniu trw przejezdzilbym dluzej niż na tym nowym kamoki ale się zobaczy... musze ogarnąć ten temat bo w sobote wyjezdzam a samochod zostawiam zonce która jeździ z moimi dziecmi wiec chce żeby było tip topo i się nie martwic ze cos zaraz odpadnie.
  9. ale gdzie mam psiknąć? w które miejsce? wahacze maja może 5 dni
  10. Witam, Od miesiąca jestem w posiadaniu a4 b5 avant 99r. Mam problem z zawieszeniem, mianowicie z przodu po obu stronach slychac trzeszczenie typu " i u i i u" jakby guma o gume się ocierala lub jakby dźwięk gdy się ociera palcem o szybe. Byłem na 3 roznych stacjach diagnostycznych i wiem ze amortyzatory i sprężyny mam dobre (sa to sportowe zestawy). Kupilem tez nowe opony 225/45/17. Mechanik polecil wymienić wahacze i tak tez zrobiłem. Wymienilem wszystkie wraz z lacznikami stab. Niestety to nie pomoglo przez co jestem troszkę poirytowany ze wydalem niepotrzebnie kase. Wczoraj zmieniłem poduszki amortyzatorów i przez jakiś czas a dokładnie ok 40 kilometrow było dobrze, lecz zaczynają dochodzić te same odgłosy. Proszę o pomoc w tej sprawie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...